Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
http://bikemag.hu/magazin/hir
s-2-millio-dollart-kapott-hogy-jegelje-de-a-cbs-felgongyoliti-a-mechanikus-dopping-ugyet
Netto hírverés.szegény Peák Barnát azért leszedték a bri gáról és kölcsongéppel kellett menie az időfutam VB-n,mert nem volt uci mytricája,bár uci szabványban rögzített bringa volt. Ha bírák ilyen szigorúak,majd biztos a motort nem szűrnék ki a sky megkérdőjelezése a 800g miat egyenesen hitelro tás kategória egyáltalán ki mérte be azt a 800g-ot? Bár az aero geometria kb ennyivel lehet is nehezebb. Nekem is speciel aero gépem van és nehezebbami nem csodá több az anyag
Kerékpározás
http://bikemag.hu/magazin/hir
s-2-millio-dollart-kapott-hogy-jegelje-de-a-cbs-felgongyoliti-a-mechanikus-dopping-ugyet
Netto hírverés.szegény Peák Barnát azért leszedték a bri gáról és kölcsongéppel kellett menie az időfutam VB-n,mert nem volt uci mytricája,bár uci szabványban rögzített bringa volt. Ha bírák ilyen szigorúak,majd biztos a motort nem szűrnék ki a sky megkérdőjelezése a 800g miat egyenesen hitelro tás kategória egyáltalán ki mérte be azt a 800g-ot? Bár az aero geometria kb ennyivel lehet is nehezebb. Nekem is speciel aero gépem van és nehezebbami nem csodá több az anyag
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Ki mire van kondícionálva... Én sajnos semmire per pillanat, ami állóképességet igényel. Pontosan az ilyen hosszú töéneek kb 110es,melegítőpulzuson mennek,amit bír a szevezet,míg az enerhia el nem fogy,vagyel nem a!szik a sportoló. A mezőnyversenye meg 2-3órán át,kb 185ös átlaot kalapálsz,amj valójába 190+ Ez nagyon megterheli a keringést. És itt megszédülsz 1-2másodpercre éselmentek,lehet haZamenni. Nemhiába nagy istencsapása a lószparádé. Ha közrekapnak 3an,1ellen,letérdeltetnek,bármilyen kemény vagy Persze most én is a kb 10km és meghalok szinten vagyok. Tegnap próbáltam,csak van némi betegség,mégnemtudom mi,de láz lett belőle
Kerékpározás
Ki mire van kondícionálva... Én sajnos semmire per pillanat, ami állóképességet igényel. Pontosan az ilyen hosszú töéneek kb 110es,melegítőpulzuson mennek,amit bír a szevezet,míg az enerhia el nem fogy,vagyel nem a!szik a sportoló. A mezőnyversenye meg 2-3órán át,kb 185ös átlaot kalapálsz,amj valójába 190+ Ez nagyon megterheli a keringést. És itt megszédülsz 1-2másodpercre éselmentek,lehet haZamenni. Nemhiába nagy istencsapása a lószparádé. Ha közrekapnak 3an,1ellen,letérdeltetnek,bármilyen kemény vagy Persze most én is a kb 10km és meghalok szinten vagyok. Tegnap próbáltam,csak van némi betegség,mégnemtudom mi,de láz lett belőle
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
Én nem bántottam
Viszont az erem másik oldala,hogy k szilárd sporttársam 10órán belül tudja az iron man-t. Aztán nemrég elindult egy 40km-es mezőnyversenyen,miután azt nyilatkozta,soha többet és inkább 3 iron man,mint mégegy mezőnyverseny
Ki mire van kondícionálva... Én sajnos semmire per pillanat, ami állóképességet igényel.
Online
nem, hanem elszánt, van akarata. érdekes, hogy ezen a csúcs szinten több osztrak volt mar (Fasching, Gulewitz, Strasser mindannyian komoly RAAM menök, a 2 szelsö 3szor nyerte is)
Én nem bántottam
Viszont az erem másik oldala,hogy k szilárd sporttársam 10órán belül tudja az iron man-t. Aztán nemrég elindult egy 40km-es mezőnyversenyen,miután azt nyilatkozta,soha többet és inkább 3 iron man,mint mégegy mezőnyverseny
Kerékpározás
nem, hanem elszánt, van akarata. érdekes, hogy ezen a csúcs szinten több osztrak volt mar (Fasching, Gulewitz, Strasser mindannyian komoly RAAM menök, a 2 szelsö 3szor nyerte is)
Én nem bántottam
Viszont az erem másik oldala,hogy k szilárd sporttársam 10órán belül tudja az iron man-t. Aztán nemrég elindult egy 40km-es mezőnyversenyen,miután azt nyilatkozta,soha többet és inkább 3 iron man,mint mégegy mezőnyverseny
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
Nem beteg
nem, hanem elszánt, van akarata. érdekes, hogy ezen a csúcs szinten több osztrak volt mar (Fasching, Gulewitz, Strasser mindannyian komoly RAAM menök, a 2 szelsö 3szor nyerte is)
Online
3950km, 6nap 10 ora, 58 perc, allasokkal 25.48 km/h-s atlag, teljes alvasidö 5ora 45 perc, 1 defekt, ....
HUT AB !
Nem beteg
Kerékpározás
3950km, 6nap 10 ora, 58 perc, allasokkal 25.48 km/h-s atlag, teljes alvasidö 5ora 45 perc, 1 defekt, ....
HUT AB !
Nem beteg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
mar nehany napos, nem tudom ki mennyire szokta ezeket az extremeket követni (en igen), motivaciot, teherbirast, ... lehet Tölük tanulni.
http://www.christophstrasser.at/aktuell ... en-rekord/
3950km, 6nap 10 ora, 58 perc, allasokkal 25.48 km/h-s atlag, teljes alvasidö 5ora 45 perc, 1 defekt, ....
HUT AB !
Online
Azt, hogy csinálta?
Én 110 kilómmal a Pilisben, sem a Mátrában nem tudtam, pedig volt, hogy a gyerekkel a hátam mögött (gyerekülésben) másztam fel, lefelé pedig nem kíméltem. Amikor egyedül vagyok, a kanyarok előtt kapott rendesen, gyerekkel, meg kb folyamatosan kell fékezni, mert a túl nagy pofaszelet nem szereti, mégsem égett meg. Ráadásul egy alap vacak Tektro elöl 180-as, hátul 160-as tárcsával.
Ott valami más baj lehetett...
Gondolom elengedte,aztán mire rájött,hogy sok lett,már nagyon gyorsan mehetett nemtom,mekkora tárcsái vannak,csak annyit XT,de kb ez a 180-160 leosztás lehet ránézésre
Kerékpározás
Azt, hogy csinálta?
Én 110 kilómmal a Pilisben, sem a Mátrában nem tudtam, pedig volt, hogy a gyerekkel a hátam mögött (gyerekülésben) másztam fel, lefelé pedig nem kíméltem. Amikor egyedül vagyok, a kanyarok előtt kapott rendesen, gyerekkel, meg kb folyamatosan kell fékezni, mert a túl nagy pofaszelet nem szereti, mégsem égett meg. Ráadásul egy alap vacak Tektro elöl 180-as, hátul 160-as tárcsával.
Ott valami más baj lehetett...
Gondolom elengedte,aztán mire rájött,hogy sok lett,már nagyon gyorsan mehetett nemtom,mekkora tárcsái vannak,csak annyit XT,de kb ez a 180-160 leosztás lehet ránézésre
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Elég,mint hungaroringen a skoda 120L féke kolléga sima tokaji hegyen elégette a montit
Azt, hogy csinálta?
Én 110 kilómmal a Pilisben, sem a Mátrában nem tudtam, pedig volt, hogy a gyerekkel a hátam mögött (gyerekülésben) másztam fel, lefelé pedig nem kíméltem. Amikor egyedül vagyok, a kanyarok előtt kapott rendesen, gyerekkel, meg kb folyamatosan kell fékezni, mert a túl nagy pofaszelet nem szereti, mégsem égett meg. Ráadásul egy alap vacak Tektro elöl 180-as, hátul 160-as tárcsával.
Ott valami más baj lehetett...
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13984
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8933
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Elég,mint hungaroringen a skoda 120L féke kolléga sima tokaji hegyen elégette a montit
Azt, hogy csinálta?
Én 110 kilómmal a Pilisben, sem a Mátrában nem tudtam, pedig volt, hogy a gyerekkel a hátam mögött (gyerekülésben) másztam fel, lefelé pedig nem kíméltem. Amikor egyedül vagyok, a kanyarok előtt kapott rendesen, gyerekkel, meg kb folyamatosan kell fékezni, mert a túl nagy pofaszelet nem szereti, mégsem égett meg. Ráadásul egy alap vacak Tektro elöl 180-as, hátul 160-as tárcsával.
Ott valami más baj lehetett...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Ezt, hogy érted? Elkopik, vagy feltükrösödik?
Elég,mint hungaroringen a skoda 120L féke kolléga sima tokaji hegyen elégette a montit
Kerékpározás
Ezt, hogy érted? Elkopik, vagy feltükrösödik?
Elég,mint hungaroringen a skoda 120L féke kolléga sima tokaji hegyen elégette a montit
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
egyébként hegyről lefele 80al elégeted secperc,
Ezt, hogy érted? Elkopik, vagy feltükrösödik?
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13984
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8933
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
egyébként hegyről lefele 80al elégeted secperc,
Ezt, hogy érted? Elkopik, vagy feltükrösödik?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Kerékpározás
Jót is mondjak,hegyre nem megyek karbonkerékkel,max alukarbon,lásd sram s40. A karnonfelni kopására ez jó megoldás lehet
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Vegyél új vázat és kereket. Kb ennyi a sztori,pedig nem vagyok nyárspolgár,hogy folyton a anagytőkét szidjam egyébként elől a radiális fűzés a hatékony,ezt meg kersztesen kell. aztán épp a hobbista ki nem teszi alábát esőben,főleg a szép bringákkal szerintem még jó 10év van a hagyományos fékekben,bár az is elgondolkodtató,gépipari szempontból rég ismert a tárcsafék,eddig nem hiányzott az országútisoknak,holott lehetett volna rég adoptàlni. egyébként hegyről lefele 80al elégeted secperc,profik meg nem fékeznek nem ellenzem,inkább mosolygom de tuti nem véletlen,hogy a karbonkerekek D verziója egész télen féláron ment minden webshopban a profik meg azzal menek,amit alájuk tesznek. Még nálunk is le kellet tenni a Corima kerekeket,ha a főnök azt mondta,hogy mr wheel, egy profi meg annyi pénzért akár tangában is letekeri,rekumbensen a tourt
De nincs ebben semmi. Opcionális és ahogy Vinkler írja,ha tetszik,ez fog dönteni. Nekem zavarja a szemem,valahogy bontja a bicaj egységét. Hifiben is a torzítások ellen vagyok
Kerékpározás
Vegyél új vázat és kereket. Kb ennyi a sztori,pedig nem vagyok nyárspolgár,hogy folyton a anagytőkét szidjam egyébként elől a radiális fűzés a hatékony,ezt meg kersztesen kell. aztán épp a hobbista ki nem teszi alábát esőben,főleg a szép bringákkal szerintem még jó 10év van a hagyományos fékekben,bár az is elgondolkodtató,gépipari szempontból rég ismert a tárcsafék,eddig nem hiányzott az országútisoknak,holott lehetett volna rég adoptàlni. egyébként hegyről lefele 80al elégeted secperc,profik meg nem fékeznek nem ellenzem,inkább mosolygom de tuti nem véletlen,hogy a karbonkerekek D verziója egész télen féláron ment minden webshopban a profik meg azzal menek,amit alájuk tesznek. Még nálunk is le kellet tenni a Corima kerekeket,ha a főnök azt mondta,hogy mr wheel, egy profi meg annyi pénzért akár tangában is letekeri,rekumbensen a tourt
De nincs ebben semmi. Opcionális és ahogy Vinkler írja,ha tetszik,ez fog dönteni. Nekem zavarja a szemem,valahogy bontja a bicaj egységét. Hifiben is a torzítások ellen vagyok
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
bajom nekem sincs - bar burkolat nelkül (tömeg)bukasnal veszelyesebb, mint a klasszikus fekek, de ez remelem sosem fog érinteni.
viszont szüksegem sincs igazan ra (orszagutin)
Persze. A szükség ebben az esetben vajmi keveset nyom a latba. A kinézetével semmi bajom. Nézegettem a Look bringákat, némelyiken az van. Nekem tetszett.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13984
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8933
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
bajom nekem sincs - bar burkolat nelkül (tömeg)bukasnal veszelyesebb, mint a klasszikus fekek, de ez remelem sosem fog érinteni.
viszont szüksegem sincs igazan ra (orszagutin)
Persze. A szükség ebben az esetben vajmi keveset nyom a latba. A kinézetével semmi bajom. Nézegettem a Look bringákat, némelyiken az van. Nekem tetszett.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
Nekem spec semmi bajom a tárcsafékkel. Szebb kereket lehet bele rakni.
bajom nekem sincs - bar burkolat nelkül (tömeg)bukasnal veszelyesebb, mint a klasszikus fekek, de ez remelem sosem fog érinteni.
viszont szüksegem sincs igazan ra (orszagutin)
Online
http://bikemag.hu/magazin/hirek/vasarol ... egy-milyet
(en nem tervezem, hogy vennek, triple Ultegras Trek 1500-am van, elvagyok vele)
Nekem spec semmi bajom a tárcsafékkel. Szebb kereket lehet bele rakni.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13984
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8933
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
http://bikemag.hu/magazin/hirek/vasarol ... egy-milyet
(en nem tervezem, hogy vennek, triple Ultegras Trek 1500-am van, elvagyok vele)
Nekem spec semmi bajom a tárcsafékkel. Szebb kereket lehet bele rakni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
http://bikemag.hu/magazin/hirek/vasarol ... egy-milyet
(en nem tervezem, hogy vennek, triple Ultegras Trek 1500-am van, elvagyok vele)
Online
Van aminek kenyere?
Kerékpározás
Van aminek kenyere?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Köszi, én is ezt nézegetem, mert a Marathon Plusról olyat is olvastam, hogy nem kenyere a vizes kockakövön forgolódás...
Van aminek kenyere?
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13984
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8933
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Köszi, én is ezt nézegetem, mert a Marathon Plusról olyat is olvastam, hogy nem kenyere a vizes kockakövön forgolódás...
Van aminek kenyere?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
megvan. schwalbe durano plus. egyszer volt nálam. nem használtam,csak botlos haver adta. az elég erős defektvédelemmel bír. de ezt csak úgy mondom,tapasztalat nincs és nem is olcsó...
Köszi, én is ezt nézegetem, mert a Marathon Plusról olyat is olvastam, hogy nem kenyere a vizes kockakövön forgolódás...
Online
Kerékpározás
megvan. schwalbe durano plus. egyszer volt nálam. nem használtam,csak botlos haver adta. az elég erős defektvédelemmel bír. de ezt csak úgy mondom,tapasztalat nincs és nem is olcsó...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Kerékpározás
én sajna az utcai gummákat kevésébé ismrem,így amit mondok,nem releváns bár a Tufo tényleg legendásan strapabíró,ezt a futárok garmada megerősítheti
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
A Schwalbe maraton helyett én a Maraton Plust ajánlanám, abban komolyabb a defektvédelem (5mm, ha jól emlékszem), a súlykülönbség elhanyagolható.Szerintem abból bőven elég a 25-622-es. Van rajta minta a vörösboros répafőzelék és a kutyagumi sem fog ki rajta ÉÉÉÉÉS az oldalán van egy, illetve két fényvisszaverő csík, ami sötétben jól jön hazafelé a bulinegyedben...
Köszcsi, megkutatom! :-))) Upp ment is!
Online
Tufot érdemes a bulinegyedben lelakni, meg üvegszilánkkal, királydinnyékkel kínálgatni? Nekem peremes felnim van, a muzeális MAVIC Open 4 CD, erre jó?
Kösz előre is.
A Tufoból, ha jól emlékszem 24-es van, vagy kisebb. A 24-es szerintem jó lehet. Ezek picit szélesebbek a megadott méretnél, olyan ez, mint az olasz cipő, hogy a ráírt méret csak tájékoztatás jellegű, de valójában kisebb.
Ez PEREMES. Van egy perem a belső felén, ami beleilleszkedik a felni belső kialakításába, mint a sima drótperemes külső.Szóval hagyományos felnire szerelhető, csak nem kell bele belső. Városban ritkán használtam, de a Pilisi erdei aszfaltos utakat, ahol elég sok tüske, szúrós vacak meg üveg van elég jól elboldogul. Egyszer sem kaptam vele defektet 8 év alatt, ellenben Contival többet is. (Nyilván ez szerencse kérdése is lehet)
Ezen jól látszik, hogy miről szól a dolog:
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13984
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8933
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Tufot érdemes a bulinegyedben lelakni, meg üvegszilánkkal, királydinnyékkel kínálgatni? Nekem peremes felnim van, a muzeális MAVIC Open 4 CD, erre jó?
Kösz előre is.
A Tufoból, ha jól emlékszem 24-es van, vagy kisebb. A 24-es szerintem jó lehet. Ezek picit szélesebbek a megadott méretnél, olyan ez, mint az olasz cipő, hogy a ráírt méret csak tájékoztatás jellegű, de valójában kisebb.
Ez PEREMES. Van egy perem a belső felén, ami beleilleszkedik a felni belső kialakításába, mint a sima drótperemes külső.Szóval hagyományos felnire szerelhető, csak nem kell bele belső. Városban ritkán használtam, de a Pilisi erdei aszfaltos utakat, ahol elég sok tüske, szúrós vacak meg üveg van elég jól elboldogul. Egyszer sem kaptam vele defektet 8 év alatt, ellenben Contival többet is. (Nyilván ez szerencse kérdése is lehet)
Ezen jól látszik, hogy miről szól a dolog:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos