Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Kerékpározás
Kb. tízből tízszer egyedül megyek. Korábban próbáltam sprintes edzéseket csinálni, de sajnos a szívem nem igazán szerette, így marad a tempómenés, az uccuneki-aggyadneki, tehát a Racing Zero korántsem biztos, hogy ideális. Azt is hozzá kell tenni, hogy a Hszoboszló-Balmazújváros szakasz eléggé oldalszeles, picit emiatt is tartok a magasabb peremű kerekektől. Tavaly majdnem vettem egy Racing Quattro Carbon-t, végül az esetleges sérülés miatt lebeszéltem magam róla. Helyi adottságok és az alkatom miatt hegyre nem hiszem hogy 1 évben egynél többször sor kerül, így a mászás nem szempont. Versenyezni már sosem fogok és sajnos Stelvio-t sem fogk megmászni. Egy Kékesnek is örülnék... Szóval általában egyedül, nagyjából egy tempót tartva tekerek itt az Alföldön és évente feljön ez a kerék kérdéskör, aztán ahogy jött úgy le is kerül a napirendről.
szerinem a quattroban nem csalódnál. ha érdekel,kölcsönadok egy szettet,csak ügyelj rá shimanos van 2szett. 35ös a prem,így kicsit aero.vagyis aerobb a többinél,de elég merev is. nagy izonzattal és testtömeggel rendelkező ismerősnek is van,aki azt mondja, a mavic.. az a kardküllős,de az 220ezer,neki jobb,bár ha gebasz van a Zipp kerekeivel,mégiscsak a quattroval jön ki a mavicpt a télikerójában láttam.
egyébknét ez a kis szél,ami itt van,nem érdekes. mi is ott járunk el sokszor az un szovátkörön. annyira nem nagy a szél,hogy dobáljon. először szokatlan(kb 10percig),de rááll a kezed a kontrollra.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2519
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 824
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Kerékpározás
a Zero még jobban gyorsul. más tészta,hogy tempómenésen egy Zero jelegű kereket nagyon kell pörgetni. De ez mindig hajtástílustól függ és persze versenyzői szokásoktól. aki szökni szeret,annak a nagy felni a jó. ahol a mezőny kb egybenmarad és a vége dönt,jól gyorsuló kerék kell hobbicélokra a nagy felni nem probléma,ott nincsenek gyorsítási gondok, az asszonyt meg féllábbal,akár 80as kerékkel és le tudod nyomni egy túrán ;-)
Kb. tízből tízszer egyedül megyek. Korábban próbáltam sprintes edzéseket csinálni, de sajnos a szívem nem igazán szerette, így marad a tempómenés, az uccuneki-aggyadneki, tehát a Racing Zero korántsem biztos, hogy ideális. Azt is hozzá kell tenni, hogy a Hszoboszló-Balmazújváros szakasz eléggé oldalszeles, picit emiatt is tartok a magasabb peremű kerekektől. Tavaly majdnem vettem egy Racing Quattro Carbon-t, végül az esetleges sérülés miatt lebeszéltem magam róla. Helyi adottságok és az alkatom miatt hegyre nem hiszem hogy 1 évben egynél többször sor kerül, így a mászás nem szempont. Versenyezni már sosem fogok és sajnos Stelvio-t sem fogk megmászni. Egy Kékesnek is örülnék... Szóval általában egyedül, nagyjából egy tempót tartva tekerek itt az Alföldön és évente feljön ez a kerék kérdéskör, aztán ahogy jött úgy le is kerül a napirendről.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Kerékpározás
sors fintora,hogy a Campa a Bora ultra 50, míg a Fulcrum a Speed XLR 50-est jutalmazza a robbanékonysági skálán a maximum 10essel, míg ugyanezek 35ös verzióját csak 9,5-el(ha jól emlékszem). egy Zero esetén ez az adat kb 9,a Qauutro talán 8 vagy 8,5. ki lehet googlizni. pontozzák a gürdölékenységet, aerodinamikát, kezelhetőséget, robbnékonyságot, kényelmet és ezek alapján tudsz választani,mi a Neked legmegfelelőbb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
No és egy Fulcrum racing zero-hoz képest? Persze megindult a nyálelválasztásom...
a Zero még jobban gyorsul. más tészta,hogy tempómenésen egy Zero jelegű kereket nagyon kell pörgetni. De ez mindig hajtástílustól függ és persze versenyzői szokásoktól. aki szökni szeret,annak a nagy felni a jó. ahol a mezőny kb egybenmarad és a vége dönt,jól gyorsuló kerék kell hobbicélokra a nagy felni nem probléma,ott nincsenek gyorsítási gondok, az asszonyt meg féllábbal,akár 80as kerékkel és le tudod nyomni egy túrán ;-)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
hogy annyival nem üt föl, na azon egyáltalán nem csodálkozom > ott már a kerék üti föl az aszfaltot
azon viszont csodálkozom, hogy a Quattro-t annyira komálod, szvsz akár egy (új) 5-öshöz képest sincs oldalirányú tartása
a quattroval kanyarokban van problémám és nem túl kényelems kerék,ez fix. de nálam a prior a jó robbanékonyságon van. de pl a mr wheel is sokkal jobban kanyarodik a 14bar nem üt fel meg ott érdekes,hogy ilyen nyomáson se vált kényelmetlenné a wheel kerék
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2519
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 824
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Kerékpározás
állapotra,vagy amúgy? állapotuk,ha lemosom a gumit, mintha új lenne. de nem mosom le
minőségre meg kb ez a jó ár értük. jól gurul,de nekem nem elég agresszív. az asszonynak tetszett,Ő csak gurul a csoport után, nem lószolgat. ha nem kell szaggatni,jó,de nálunk másból se áll ki a verseny. Master2,öregek,rövid a táv,de még tombol a bika. lószparádé. nekem oda jobb egy fulcrum quattro. de ha csak valaki gurulni szokott,arra jó. gurulóban gyorsabb a kis fulcrumnál jóval. jól kanyarodik, 14barral se üt fel(én annyival használtam). nekem a hirtelen lószokal volt bajom. az ötödik után a hatodik nem esett jól. Lovassyék is ilyen kerékkel mennek, meg a Tusnád. erős fiúk,erősebbek,ők szeretik. De csendben mondom, inkább tényleg hobbira való. egyébként szép,de nem fulcrum speed vagy campa bora, de még csak nem is Token vagy Ritchey Apex. eredeti árát nem éri. lfegumizva,szelephosszíbtó,kutyafasza 300fölé megy,ha áron veszi az ember.
ja,ne terjeszd. nem akarom megbántani a gyártót. lelkes nagyon, de ez elit osztályba kevés. persze az más tészta,hogy az elit osztály 1700-2500EUR
No és egy Fulcrum racing zero-hoz képest? Persze megindult a nyálelválasztásom...
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Kerékpározás
Exsprinter 100+ súllyal. Nem nekem van kitalálva . Lebeg, valahogy az egész kerék.
62kg.hoz se jó sprintnek én az utolsó kilit szoktma megdurrantani, majd 300nál kiállok és onann nyél van végig, ez a kerék erre nem alkalmas, lomha és akkor kb egyről beszéltünk, pedig csak 62 ;-) próbáltam,igaz csak edzésen, ezzel nem kerülsz le senkit az utolsó 10méterre úy megesz.nins kraft hirtelen kiugrani.nomeg kerékfeszesség sincs.
egyéb olvasóknak mondom,ez sok más keréknél is így van ám vannak jópofa és drága karbonkerekek és imádják,csak valójában nem való versenyzésre.ettől drágább kerekek is. tévedés ne legyen, van 400ezres olyan karbonom,ami kb Wheeltől jobb,de nem jobb egy fulcrum quattrotól(listaára most 100körül lehet. ki lehet fogni néha 80-85-ért). persze sokkal jobban néz ki és sokkal kényelmesebb egy trendi karbon
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
és Neked mi?
Exsprinter 100+ súllyal. Nem nekem van kitalálva . Lebeg, valahogy az egész kerék.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13977
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8913
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
és Neked mi?
Exsprinter 100+ súllyal. Nem nekem van kitalálva . Lebeg, valahogy az egész kerék.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
Nem terjesztem.
Nekem is van véleményem, csak kíváncsi voltam, hogy másnak mi.
és Neked mi?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
állapotra,vagy amúgy? állapotuk,ha lemosom a gumit, mintha új lenne. de nem mosom le
minőségre meg kb ez a jó ár értük. jól gurul,de nekem nem elég agresszív. az asszonynak tetszett,Ő csak gurul a csoport után, nem lószolgat. ha nem kell szaggatni,jó,de nálunk másból se áll ki a verseny. Master2,öregek,rövid a táv,de még tombol a bika. lószparádé. nekem oda jobb egy fulcrum quattro. de ha csak valaki gurulni szokott,arra jó. gurulóban gyorsabb a kis fulcrumnál jóval. jól kanyarodik, 14barral se üt fel(én annyival használtam). nekem a hirtelen lószokal volt bajom. az ötödik után a hatodik nem esett jól. Lovassyék is ilyen kerékkel mennek, meg a Tusnád. erős fiúk,erősebbek,ők szeretik. De csendben mondom, inkább tényleg hobbira való. egyébként szép,de nem fulcrum speed vagy campa bora, de még csak nem is Token vagy Ritchey Apex. eredeti árát nem éri. lfegumizva,szelephosszíbtó,kutyafasza 300fölé megy,ha áron veszi az ember.
ja,ne terjeszd. nem akarom megbántani a gyártót. lelkes nagyon, de ez elit osztályba kevés. persze az más tészta,hogy az elit osztály 1700-2500EUR
Nem terjesztem.
Nekem is van véleményem, csak kíváncsi voltam, hogy másnak mi.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13977
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8913
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
állapotra,vagy amúgy? állapotuk,ha lemosom a gumit, mintha új lenne. de nem mosom le
minőségre meg kb ez a jó ár értük. jól gurul,de nekem nem elég agresszív. az asszonynak tetszett,Ő csak gurul a csoport után, nem lószolgat. ha nem kell szaggatni,jó,de nálunk másból se áll ki a verseny. Master2,öregek,rövid a táv,de még tombol a bika. lószparádé. nekem oda jobb egy fulcrum quattro. de ha csak valaki gurulni szokott,arra jó. gurulóban gyorsabb a kis fulcrumnál jóval. jól kanyarodik, 14barral se üt fel(én annyival használtam). nekem a hirtelen lószokal volt bajom. az ötödik után a hatodik nem esett jól. Lovassyék is ilyen kerékkel mennek, meg a Tusnád. erős fiúk,erősebbek,ők szeretik. De csendben mondom, inkább tényleg hobbira való. egyébként szép,de nem fulcrum speed vagy campa bora, de még csak nem is Token vagy Ritchey Apex. eredeti árát nem éri. lfegumizva,szelephosszíbtó,kutyafasza 300fölé megy,ha áron veszi az ember.
ja,ne terjeszd. nem akarom megbántani a gyártót. lelkes nagyon, de ez elit osztályba kevés. persze az más tészta,hogy az elit osztály 1700-2500EUR
Nem terjesztem.
Nekem is van véleményem, csak kíváncsi voltam, hogy másnak mi.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
És milyenek a MrWheel kerekek?
állapotra,vagy amúgy? állapotuk,ha lemosom a gumit, mintha új lenne. de nem mosom le
minőségre meg kb ez a jó ár értük. jól gurul,de nekem nem elég agresszív. az asszonynak tetszett,Ő csak gurul a csoport után, nem lószolgat. ha nem kell szaggatni,jó,de nálunk másból se áll ki a verseny. Master2,öregek,rövid a táv,de még tombol a bika. lószparádé. nekem oda jobb egy fulcrum quattro. de ha csak valaki gurulni szokott,arra jó. gurulóban gyorsabb a kis fulcrumnál jóval. jól kanyarodik, 14barral se üt fel(én annyival használtam). nekem a hirtelen lószokal volt bajom. az ötödik után a hatodik nem esett jól. Lovassyék is ilyen kerékkel mennek, meg a Tusnád. erős fiúk,erősebbek,ők szeretik. De csendben mondom, inkább tényleg hobbira való. egyébként szép,de nem fulcrum speed vagy campa bora, de még csak nem is Token vagy Ritchey Apex. eredeti árát nem éri. lfegumizva,szelephosszíbtó,kutyafasza 300fölé megy,ha áron veszi az ember.
ja,ne terjeszd. nem akarom megbántani a gyártót. lelkes nagyon, de ez elit osztályba kevés. persze az más tészta,hogy az elit osztály 1700-2500EUR
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13977
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8913
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
És milyenek a MrWheel kerekek?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
A felső rögzítő gyűrűt nem használni?! Na ezt még nem hallottam, ellenben a felső műanyag zárókupakkal.
ez felénk is dívik. versenyző nem használ szelepsapkát.(ha arra gondolsz) én emg jól használok,nemcsak a télin,a nyárin is. mondjuk mikor röhögtek,elmondtam nekik,hogy az út porát összeszedik és szép finoman betolják a pumpával a szelepbe. aztán kis idő után,ha naponta elenged 4bart a gép,nem értik. Téliről ne beszéljünk... itt emg versenyzőről bezsélni utópia. aki kiáll gumit cserélni,annak teljesen felesleges. üljön be a kísérőkocsiba,ha nincs másik kerék, hacsak nem többnapos ez tuti a régi időkből jön,amikor még nem volt segítség versenyen,,haneme magának cserélt belsőt a defektes. időt nyert a csavarok kihagyásával.
egyébként vannak belsők,amiken nincs is menetes rész és nem lehet rögztínei a szelepet. d ezek általában nagynyomáson üzemelnek,sose ereszt 8bar alá nálam. de igen,ami menets és főleg monti,.... versenyzőnél lehet más. ha nincs kerékcsere lehetősége,egy defektnél nem mindegy,hogy még le kell görgetni a csavart,meg vissza. de edzeni ő is edzhet nyugodtan betekert csavarral
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
ja,azt nem mondtam, alapvetően csak 150,de mindenki alkudozik,ezért van kiírva 160ra. Azt nem tudom, mi van a Pinarellokkal, mert a tavalyi bicajokat is kiárusítja a vezetőség,de ha érdekel valakit,rákárdezek.a bringák vegyesbazár,azok is most lettek egységesítve, így a régiek mennek. pina mind,de fekete,piros,passz... tuti,hogy van egy F8 Dogma(sors fintora,az nem kellet senkinek. már versenyzőnek. az volt a tartalék ), meg kisebbek is.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
cső skacok!
nem tudom, lehet e itt offolni,csak akarok Nektek zsólni, hogy a csapatunk nyáron vett 8 szett MrWheel T500-as kereket. ezek az emlegetett UCI kerekek. Úgy néz ki,az új idényben sikerült egy kellemes támogatás révén Campa Vento edző és Bora versenykerekeket beszerezni, a Wheel-ek így eladósorba kerültek. 160 a kikiáltási áruk felgumizva. Az OB-n mentek, majd a tour de hongrie és a székely körversenyen,bár eme utóbbin páran kisebb felnivel gurultak a székely hegyvidéken. Még elfutottak néhány libakergetőn,de nem sok van bennük és minden etap után mind ment szervizes átvizsgálásra. Edzőnek alu Fulcrumok voltak beállítva.
Ha valaki szeretne ilyet,szóljon!!! Tufo szingók vannak rajta és Campa rotor, de ha shimano kell,leszedjük a rotort és engedmény van.
saját tapasztalatom, hogy nagyon jól gurulnak. hobbi célokra kiválóak és versenyezni,ha bika vagy. az én 62kg-om gyenge hozzá. Síkon, ha haver fulcrum Quattro kerékkel 38-39es tempót vezettet 1kilin, én ezzel 42-43-ast 3kilin, de ha nagy pofozkodásra került sor 50körüli tempóban, én letérdeltem egy idő után. ( Lovassy Krisztián nem )
summázva,én inklább hobbira ajánlom,de arra nagyon jó. valóban tudja az 1360grammot a szingótól meg nem kell félni. sokkal jobb,mint a tömlős gumik és baj sincs velük. ami a lényeg,könnyűek és jól néz ki... a Tufo szingó kb 15.000km-t bír, defektkockázat nagyon kevés. ja,az ár félár. akinek ilyen igénye van, szerintem most ez jó buga. kb 3-4szett van még meg. ma raktam fel bikemagra,de pörög...
http://apro.bikemag.hu/browse/orszaguti ... 74799.html
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
a Casati egy olasz bringagyártó, nem csak fényezi a vázat
Nekem mondod?!
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13977
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8913
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
a Casati egy olasz bringagyártó, nem csak fényezi a vázat
Nekem mondod?!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15696
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 10984
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kerékpározás
Én általában a ROSE bike-ról szoktam rendelni a Schwalbekat. Maraton plus tourt használok a trekkingen, az egyetlen hátránya, hogy viszonylag gyorsan kopik. Ettől eltekintve szuper elégedett vagyok velük. Sajna nem olcsók, de az említett helyről jutányosan beszerezhető.
Nálam is Marathon Plus Tour futott 10e km-t, de a végén már nagyon csúszkáltam vele. Schwalbe GT365 váltotta, ezt egy kicsit jobbnak érzem, de kb ugyanaz a szint. Nem olcsók, de nekem ennyit bőven megér a defektmentesség.
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15696
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 10984
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kerékpározás
Mi outiról beszéltünk, de sebaj.
Tudom, nem is kötekedni akartam. Bocsánat, ha így jött le!
Online
nekem meg még olyan is van, hogy "Handmade in Italy" a vázon, beee
És alá is írta a fényező mester?
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13977
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8913
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
nekem meg még olyan is van, hogy "Handmade in Italy" a vázon, beee
És alá is írta a fényező mester?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
igen, ez még 'békebeli' 2010-es, és a diggók csinálták . ami pedig még-érdekesebb, hogy - legalábbis az én súlyom alatt - semmivel nem tud kevesebbet merevségben (sem), mint a pl. a 2015-ös Sempre Pro > hiába, a muff az muff - még a bringánál is
Az enyémre ragasztottak egy szépnek nem nevezhető macirkát, hogy el ne felejtsem
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13977
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8913
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
igen, ez még 'békebeli' 2010-es, és a diggók csinálták . ami pedig még-érdekesebb, hogy - legalábbis az én súlyom alatt - semmivel nem tud kevesebbet merevségben (sem), mint a pl. a 2015-ös Sempre Pro > hiába, a muff az muff - még a bringánál is
Az enyémre ragasztottak egy szépnek nem nevezhető macirkát, hogy el ne felejtsem
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
egyébként egy ajánlás : versenyzői (és szimpatizáns) körökben divat nem használni azokat a kis fém gyűrűket, amik a külső/belsős gumik belsőjét hivatottak a felnihez rögzíteni. nagyon ajánlom őket használni, nekem 2 belsőm szakadt ki a szelep mellett, amit (kellett idő, míg rájöttem ) a pumpáláskor a felniben ide-oda mozgó szelep indukált a felni-lyuk sajna sosem eléggé lekerekített szegélyének súrlódva> szerencsére (gyorsan)eresztő-defektekkel megúsztam, és nem egy lejtő közepén mondjuk 70-nél
A felső rögzítő gyűrűt nem használni?! Na ezt még nem hallottam, ellenben a felső műanyag zárókupakkal.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13977
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8913
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
egyébként egy ajánlás : versenyzői (és szimpatizáns) körökben divat nem használni azokat a kis fém gyűrűket, amik a külső/belsős gumik belsőjét hivatottak a felnihez rögzíteni. nagyon ajánlom őket használni, nekem 2 belsőm szakadt ki a szelep mellett, amit (kellett idő, míg rájöttem ) a pumpáláskor a felniben ide-oda mozgó szelep indukált a felni-lyuk sajna sosem eléggé lekerekített szegélyének súrlódva> szerencsére (gyorsan)eresztő-defektekkel megúsztam, és nem egy lejtő közepén mondjuk 70-nél
A felső rögzítő gyűrűt nem használni?! Na ezt még nem hallottam, ellenben a felső műanyag zárókupakkal.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
2 éve váltottam az agyonhájpolt Shimano LX V-fékről AVID tárcsafékre és eszemben nem lenne visszalépni. A V-fékkel többször is kerültem durva helyzetbe, pl. hegyről lefelé párás erdei ösvényen, vagy a mostanihoz hasonló szutykos időben városban a fékhatás kvázi nullára csökkent. Az AVID nem foglalkozik a hőmérséklettel, időjárással, télen pont úgy viselkedik, mint nyáron. Ja és az idióta féksikításoknak is vége lett a cserével. Igen, tudom, az itteni többség télen maximum a szobában teker.
Más... A Schwalbe 2016 nyarán mutatta be új gumijait. Mivel 2 éve ezt a márkát használom és azóta az évi 5k km ellenére egyetlen defektem sem volt (a korábbi évi 6-8 után), ellenben elkopott a Marathon, szerettem volna egy pár új külsőt venni az új típusokból. Láss csodát, a magyar képviselet 2017 tavaszára tudta vállalni a szállítást. Megrendeltem Németországból, 4 nap alatt itt volt. Még mindig meg tudok lepődni a magyar kereskedelem jellegzetességein.
Én általában a ROSE bike-ról szoktam rendelni a Schwalbekat. Maraton plus tourt használok a trekkingen, az egyetlen hátránya, hogy viszonylag gyorsan kopik. Ettől eltekintve szuper elégedett vagyok velük. Sajna nem olcsók, de az említett helyről jutányosan beszerezhető.
A fxin és az országútin TUFO-t használok. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezeket a peremes szingókat.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13977
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8913
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
2 éve váltottam az agyonhájpolt Shimano LX V-fékről AVID tárcsafékre és eszemben nem lenne visszalépni. A V-fékkel többször is kerültem durva helyzetbe, pl. hegyről lefelé párás erdei ösvényen, vagy a mostanihoz hasonló szutykos időben városban a fékhatás kvázi nullára csökkent. Az AVID nem foglalkozik a hőmérséklettel, időjárással, télen pont úgy viselkedik, mint nyáron. Ja és az idióta féksikításoknak is vége lett a cserével. Igen, tudom, az itteni többség télen maximum a szobában teker.
Más... A Schwalbe 2016 nyarán mutatta be új gumijait. Mivel 2 éve ezt a márkát használom és azóta az évi 5k km ellenére egyetlen defektem sem volt (a korábbi évi 6-8 után), ellenben elkopott a Marathon, szerettem volna egy pár új külsőt venni az új típusokból. Láss csodát, a magyar képviselet 2017 tavaszára tudta vállalni a szállítást. Megrendeltem Németországból, 4 nap alatt itt volt. Még mindig meg tudok lepődni a magyar kereskedelem jellegzetességein.
Én általában a ROSE bike-ról szoktam rendelni a Schwalbekat. Maraton plus tourt használok a trekkingen, az egyetlen hátránya, hogy viszonylag gyorsan kopik. Ettől eltekintve szuper elégedett vagyok velük. Sajna nem olcsók, de az említett helyről jutányosan beszerezhető.
A fxin és az országútin TUFO-t használok. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezeket a peremes szingókat.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
a lényegi rész (és erre utaltam), a váz, az ekte, és nem is akármilyen (i.e a legrégebbi bringagyártó) olasz (és ráadásul ezt még ott is készítették mindenestül ), másban pedig sajna már csak kullognak a fejlesztés-vezető Sram/Shimano mögött... . ha megnézed jobban a fotót, az egy kis váz (53-as), én kompletten 71 kiló vagyok, kereszt pedig csak hátul van a nem-hajtott oldalon, és az is csupán 2 (Mavic Ksyrium SSC a kerék-szet)
Tuti, hogy olasz? Mostanában minden Bianchi kínában készül.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13977
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8913
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
a lényegi rész (és erre utaltam), a váz, az ekte, és nem is akármilyen (i.e a legrégebbi bringagyártó) olasz (és ráadásul ezt még ott is készítették mindenestül ), másban pedig sajna már csak kullognak a fejlesztés-vezető Sram/Shimano mögött... . ha megnézed jobban a fotót, az egy kis váz (53-as), én kompletten 71 kiló vagyok, kereszt pedig csak hátul van a nem-hajtott oldalon, és az is csupán 2 (Mavic Ksyrium SSC a kerék-szet)
Tuti, hogy olasz? Mostanában minden Bianchi kínában készül.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
2 éve váltottam az agyonhájpolt Shimano LX V-fékről AVID tárcsafékre és eszemben nem lenne visszalépni. A V-fékkel többször is kerültem durva helyzetbe, pl. hegyről lefelé párás erdei ösvényen, vagy a mostanihoz hasonló szutykos időben városban a fékhatás kvázi nullára csökkent. Az AVID nem foglalkozik a hőmérséklettel, időjárással, télen pont úgy viselkedik, mint nyáron. Ja és az idióta féksikításoknak is vége lett a cserével. Igen, tudom, az itteni többség télen maximum a szobában teker.
Más... A Schwalbe 2016 nyarán mutatta be új gumijait. Mivel 2 éve ezt a márkát használom és azóta az évi 5k km ellenére egyetlen defektem sem volt (a korábbi évi 6-8 után), ellenben elkopott a Marathon, szerettem volna egy pár új külsőt venni az új típusokból. Láss csodát, a magyar képviselet 2017 tavaszára tudta vállalni a szállítást. Megrendeltem Németországból, 4 nap alatt itt volt. Még mindig meg tudok lepődni a magyar kereskedelem jellegzetességein.
Mi outiról beszéltünk, de sebaj. Trekingen meg mtb-n tárcsaféket használok. Persze nem Avidot, mert elrohadt az Elixir szó szerint, hanem Shimanot. Persze nem akarok belemenni, hogy melyik a legjobb, nekem a Shimano és pont.
Én is Schwalbe gumikat használok részben, tényleg jók javarészt, bár most épp Maxxis Crossmark van a montikon.
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15696
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 10984
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kerékpározás
Nekem nem tetszik, ha ez számít. Vagy kicsi lesz a fékerő, vagy hajtogatja a villákat. Egy jó felnifék még mindig nagyon jó, szerintem.
2 éve váltottam az agyonhájpolt Shimano LX V-fékről AVID tárcsafékre és eszemben nem lenne visszalépni. A V-fékkel többször is kerültem durva helyzetbe, pl. hegyről lefelé párás erdei ösvényen, vagy a mostanihoz hasonló szutykos időben városban a fékhatás kvázi nullára csökkent. Az AVID nem foglalkozik a hőmérséklettel, időjárással, télen pont úgy viselkedik, mint nyáron. Ja és az idióta féksikításoknak is vége lett a cserével. Igen, tudom, az itteni többség télen maximum a szobában teker.
Más... A Schwalbe 2016 nyarán mutatta be új gumijait. Mivel 2 éve ezt a márkát használom és azóta az évi 5k km ellenére egyetlen defektem sem volt (a korábbi évi 6-8 után), ellenben elkopott a Marathon, szerettem volna egy pár új külsőt venni az új típusokból. Láss csodát, a magyar képviselet 2017 tavaszára tudta vállalni a szállítást. Megrendeltem Németországból, 4 nap alatt itt volt. Még mindig meg tudok lepődni a magyar kereskedelem jellegzetességein.