Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »



pedig a térdnek a futás nemt esz túl jót nekem is műtötték a jobbost Ábri meg idén újra ringbe száll tavaly néhány versenyre eljött,de most bele kell húzni,megkapta az elit csapat vezetését vélhetően nem Ő lesz az első ember,de Ő a csapatkapitány és az edző egyszemélyben
ja,lánctisztítéáshoz,áztatáshoz a lenti képen nem véeltlen a kajahordó műaynag tálka szépen beletekeredik és én is folyó víz alatt msoosmki a brigéciolos áztatást. egyébként a brigéciol jó,csak lassú. sima áztatással kell nek imajd 2nap,de akkor nagyon jól tisztít. kevesebb idő alatt sok apró porszem marad a szemek között. a ptreóleum gyorsabb,de otthon mocksos büdös azzal takarítani,ha nincs kert. meg nem is illi ka lefolyóba önteni

 
Nálam is a jobbos volt műtve, és ami miatt abba kellett hagyni a tekerést az egy tinédzserkori probléma volt, azt már már kinőttem.   Azért túl sokat nem futok, az első számú kedvenc mindig is az országúti bringa lesz, de sajnos tekerni se lehet mindig.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



Ja, értem    Tavaly én is lecseréltem az AVID fékeket a montin, mert pocsék volt. Szintén XT lett.
 
 
Igen, már régen terveztem, hogy jó lenne feltekerni a Stelviora. Hát most összejön. Sándor is nagyon be van sózva.
A bringa is full olasz lesz, mert a Dura-Ace átköltözik egy Simplon "űrhajóra"   így a Wilier kap egy Campa Record-ot + Shamal kereket.

 
afrikában meg éheznek majd fotózz és mesélj ilyenkor azonanl kedvet kapok az ilyenekhez aztán persze leül. ez pontosan mit takar? 90km,azt már összerekatam. 2400 a szint benne? az azért tisztes
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



Hu-hú, Stelvio? Ez komoly? Ha jól emlékszem, akkor 53 kőkemény kanyarból áll....    Nyilván komoly, ha leírod, maximális tisztelet érte.   Amikor mi mentünk fel -sajnos csak autóval -, minden egyes bringást megtapsoltak aki felért, nagyon szimpatikus volt. Jellemző a hegyre, hogy míg a dél-tiroli régióból, ahonnan indítottuk a kirándulást 32 C volt, addig a 2760 méteren lévő egyik csúcson alig 13 C. Valahol azt olvastam, hogy a svájci oldalról szelídebb a hegy, onnan könnyebb felmenni, talán Ivan Basso kapcsán.
Hogy készülsz rá? Mennyit és milyeneket edzel?

tyííí,... innen rosszabb lefele,mint felfele :D de elismerésem hozzá bárkinek ellenben a kanyar jó, ott lehet pihenni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


Norbival anno együtt tekertünk Andó Jani bácsi keze alatt, halálos fazon volt már akkor is és nagyon tehetséges. Mi egy 20km-es csapatidőfutam 3. helyig, illetve pályán 4000 méteres üldözéses versenyen ugyanilyen színű éremig jutott(am)unk. Ejj, de rég volt....  Aztán sajnos a tanulás, a térdem és a bringa a továbbiakban nem fért össze, tavaly májusban 20 év kihagyás után ültem vissza újra az országútira és továbbra is imádom, bár mostanában azt is legalább annyira várom, hogy a futó cipőmet felhúzhassam. 
pedig a térdnek a futás nemt esz túl jót nekem is műtötték a jobbost Ábri meg idén újra ringbe száll tavaly néhány versenyre eljött,de most bele kell húzni,megkapta az elit csapat vezetését vélhetően nem Ő lesz az első ember,de Ő a csapatkapitány és az edző egyszemélyben
ja,lánctisztítéáshoz,áztatáshoz a lenti képen nem véeltlen a kajahordó műaynag tálka szépen beletekeredik és én is folyó víz alatt msoosmki a brigéciolos áztatást. egyébként a brigéciol jó,csak lassú. sima áztatással kell nek imajd 2nap,de akkor nagyon jól tisztít. kevesebb idő alatt sok apró porszem marad a szemek között. a ptreóleum gyorsabb,de otthon mocksos büdös azzal takarítani,ha nincs kert. meg nem is illi ka lefolyóba önteni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


Általában csak letörölgetem a láncot és beolajozom. Rohloff láncolajat használok, esetleg műszerolajat. Ez a motorolaj és egyéb kencefice nálam nem játszik. Pár havonta viszont érdemes szerintem is leszedni, beáztatni valamilyen oldóanyagba, ez lehet brigéciol is, aztán kicsöpögtetve, kiszárítva beolajozni, letörölgetni és mehet vissza.
ez felhasználásfüggő. én is inkább télen olajozok sokat. szinte mindig esőben megyünk, vagy olyan ködpárában,minden csurr víz. nyáron ritkábban kell,de akkor alaposan. már pesze én outira gondolok.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »



 ábrók norbink,aki egyébként 28szroros magyar bajnok a tour de hongrie körversenyen szitne minden  szakaszon a legjobb hazai csapatban versenyző magyar volt. 
 

 
Norbival anno együtt tekertünk Andó Jani bácsi keze alatt, halálos fazon volt már akkor is és nagyon tehetséges. Mi egy 20km-es csapatidőfutam 3. helyig, illetve pályán 4000 méteres üldözéses versenyen ugyanilyen színű éremig jutott(am)unk. Ejj, de rég volt....  Aztán sajnos a tanulás, a térdem és a bringa a továbbiakban nem fért össze, tavaly májusban 20 év kihagyás után ültem vissza újra az országútira és továbbra is imádom, bár mostanában azt is legalább annyira várom, hogy a futó cipőmet felhúzhassam. 
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »


Általában csak letörölgetem a láncot és beolajozom. Rohloff láncolajat használok, esetleg műszerolajat. Ez a motorolaj és egyéb kencefice nálam nem játszik. Pár havonta viszont érdemes szerintem is leszedni, beáztatni valamilyen oldóanyagba, ez lehet brigéciol is, aztán kicsöpögtetve, kiszárítva beolajozni, letörölgetni és mehet vissza.
 
Ezt toldom még meg annyival, hogy miután a Brigéciolból kiszedtem, (egy nagyobb szájú, fél literes, 0,75-os palackba töltök Brigéciolt, majd kupak rá, 2 perc rázás és már jó is   , kólás flakon sajna nem jó, mert nagyon könnyen beleszorul a lánc, persze van  olló, de minek csináljunk 1 munkából kettőt? ) folyó víz alatt kiöblítem, hagyom megszáradni és utána jöhet a Rohloff.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »



Ja, értem    Tavaly én is lecseréltem az AVID fékeket a montin, mert pocsék volt. Szintén XT lett.
 
 
Igen, már régen terveztem, hogy jó lenne feltekerni a Stelviora. Hát most összejön. Sándor is nagyon be van sózva.
A bringa is full olasz lesz, mert a Dura-Ace átköltözik egy Simplon "űrhajóra"   így a Wilier kap egy Campa Record-ot + Shamal kereket.

 
 
Hu-hú, Stelvio? Ez komoly? Ha jól emlékszem, akkor 53 kőkemény kanyarból áll....    Nyilván komoly, ha leírod, maximális tisztelet érte.   Amikor mi mentünk fel -sajnos csak autóval -, minden egyes bringást megtapsoltak aki felért, nagyon szimpatikus volt. Jellemző a hegyre, hogy míg a dél-tiroli régióból, ahonnan indítottuk a kirándulást 32 C volt, addig a 2760 méteren lévő egyik csúcson alig 13 C. Valahol azt olvastam, hogy a svájci oldalról szelídebb a hegy, onnan könnyebb felmenni, talán Ivan Basso kapcsán.
Hogy készülsz rá? Mennyit és milyeneket edzel?






Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Nekem is vannak kétségeim hogy kibírom-e a 90km-t magzati pózban  de azért megpróbálom. Előre nem nézek egy idő után...csak lefelé
 

Avatar
yura
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 294
Csatlakozott: 2009.04.04., szomb. 00:53
Értékelés: 62

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: yura »


Ti nem sz..roztok. Grat! Mikor összeraktam a Sándor Pinarelloját és mentem vele egy-két tesztkört, mit mondjak.... erős késztetést kezdtem érezni egy outira ismét. Az szerelem volt az első méteren már, de ... sajnos oda kellett adnom a gazdájának. Azt hiszem, én az időfutamra vagy nem is tudnék rádőlni rendesen, vagy többet nem egyenesednék fel onnan. Maradok a traktorkeréknél.
 
Nekem is vannak kétségeim hogy kibírom-e a 90km-t magzati pózban  de azért megpróbálom. Előre nem nézek egy idő után...csak lefelé
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »



Ja, értem    Tavaly én is lecseréltem az AVID fékeket a montin, mert pocsék volt. Szintén XT lett.
 
 
Igen, már régen terveztem, hogy jó lenne feltekerni a Stelviora. Hát most összejön. Sándor is nagyon be van sózva.
A bringa is full olasz lesz, mert a Dura-Ace átköltözik egy Simplon "űrhajóra"   így a Wilier kap egy Campa Record-ot + Shamal kereket.

Ti nem sz..roztok. Grat! Mikor összeraktam a Sándor Pinarelloját és mentem vele egy-két tesztkört, mit mondjak.... erős késztetést kezdtem érezni egy outira ismét. Az szerelem volt az első méteren már, de ... sajnos oda kellett adnom a gazdájának. Azt hiszem, én az időfutamra vagy nem is tudnék rádőlni rendesen, vagy többet nem egyenesednék fel onnan. Maradok a traktorkeréknél.

Avatar
yura
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 294
Csatlakozott: 2009.04.04., szomb. 00:53
Értékelés: 62

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: yura »


Semmi extra, Sanyi-kérdés volt. Az Elixir feladta, megy rá egy XT. Hallom milyen szép tervek vannak májusra, mitöbb láttam egy videot, amin nekem úgy tűnik, az olaszoknál is van kerékpáros élet.
 
Ja, értem    Tavaly én is lecseréltem az AVID fékeket a montin, mert pocsék volt. Szintén XT lett.
 
 
Igen, már régen terveztem, hogy jó lenne feltekerni a Stelviora. Hát most összejön. Sándor is nagyon be van sózva.
A bringa is full olasz lesz, mert a Dura-Ace átköltözik egy Simplon "űrhajóra"   így a Wilier kap egy Campa Record-ot + Shamal kereket.

Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »



Szia Ákos!
Örök garancia van rá Neked. Mi történt?

Semmi extra, Sanyi-kérdés volt. Az Elixir feladta, megy rá egy XT. Hallom milyen szép tervek vannak májusra, mitöbb láttam egy videot, amin nekem úgy tűnik, az olaszoknál is van kerékpáros élet.

Avatar
yura
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 294
Csatlakozott: 2009.04.04., szomb. 00:53
Értékelés: 62

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: yura »



Szia Zoli!
Van még garancia Cube-ra?

Szia Ákos!
Örök garancia van rá Neked. Mi történt?
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Zseniális ez a tour de hongrie oldal, köszi!
Szia Zoli!
Van még garancia Cube-ra?

Avatar
yura
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 294
Csatlakozott: 2009.04.04., szomb. 00:53
Értékelés: 62

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: yura »



ha már kerékpár, a tour de hongrie kapcsán olvasgattam a történelmet. megdöbbentő dolgokat lehet arról talán,mit tudtak akár 80 éve is a versenyzők, azokon a vélhetően nem túl precíz kerékpárokon de ami legjobban megdöbbentett, ha jól emlékszem az 1932-es beszámoló említi a légpalackkal való fújtatást a patron nem új keletű ezek szerint
http://www.tourdehongrie.hu/a-tour-de-h ... tortenete/
jobb oldalon ott lesznek az adott év eseményei. akinek van ideje,érdemes olvasgatni
jav: 1929-es

 
Zseniális ez a tour de hongrie oldal, köszi!
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Nah, mi igen hasonlóan csináljuk a lánckarbantartást akkor.
Mert így kell!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Általában csak letörölgetem a láncot és beolajozom. Rohloff láncolajat használok, esetleg műszerolajat. Ez a motorolaj és egyéb kencefice nálam nem játszik. Pár havonta viszont érdemes szerintem is leszedni, beáztatni valamilyen oldóanyagba, ez lehet brigéciol is, aztán kicsöpögtetve, kiszárítva beolajozni, letörölgetni és mehet vissza.
Nah, mi igen hasonlóan csináljuk a lánckarbantartást akkor.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Általában csak letörölgetem a láncot és beolajozom. Rohloff láncolajat használok, esetleg műszerolajat. Ez a motorolaj és egyéb kencefice nálam nem játszik. Pár havonta viszont érdemes szerintem is leszedni, beáztatni valamilyen oldóanyagba, ez lehet brigéciol is, aztán kicsöpögtetve, kiszárítva beolajozni, letörölgetni és mehet vissza.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »




 
brigéciol mosni. vízben oldódik,így simán csap alatt is lemosható,nem szennyező.
 
jobbról balra a repsol olyasmi,mint a vd40,de jobb sokkal. ezt főleg nyáron használom a váltókra,fékekre és a fogsorra permetezve. a decathlonos olaj relatíve vékony,főleg nyáron. a motorolja elég vastag,áztatásra és télen esős időre. a végén az auchan-ban kapható olajspary nagyon vastag, szinte zsírként funkcionál. esős téli időkre és nyáron,ha szakad az eső versenyen. nem egyszerű történet,mert nagyon nehéz lemosni,így csak végveszélyben,amikor fontos,hogy ne ázzon ki az olaj míg úton vagy

Akkor ezt is teljesen máshogy csináljuk. Én nem mondom, hogy én jobban, de nagyon máshogy. Én úgy gondolom, hogy amit a brigéciollal kioldasz a lánc belsejéből, a csapoktól, azt a vastag olajjal sose pótlod vissza rendesen, de a vékonnyal se. A brigéciolt csak az olajsár eltávolítására használom rövid ideig, utána azonnal eltávolítom mindenhonnan. De a láncot csak jól megolajozom, nyilván a sár eltávolítása után, hagyom az olajat vastagon a láncon másnapig, aztán a lánc külsejéről letörlöm amit csak lehet és nem annyira spéci, de minőségi Rohloff száraz időre való olajjal finoman átkenem, majd jópár láncfordulat után a felesleget, ha van, letörlöm. Kívülről sose legyen olajos a lánc, csak összeszedi a mocskot és több bajt okoz, mint haszna lesz. Ahogy beesik a 0.75-ös láncmérő, dobom a francba.

Avatar
hosszu
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1427
Csatlakozott: 2007.11.28., szer. 13:18
Értékelés: 1278

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: hosszu »



ja, lánc na,ez nyűgösebb,mint a hifi erre mindenkien van receptje
 
időköz nincs,szennyeződésfüggő. montit nyilván mindne erdőjárás után érdemes lánctísztító, frorgókefével és brigéciollal. miután brigéciolos láncmosás megvolt, gyors sterimós csapatás. és vékony olajjal kenés.
országúti más. riktábban kell,főleg nyáron. télen sajna majd minden edzés után. szombaton sterimo és átolajozás,vasárnap streimó és lánc leszerelés. áztatás brigéciolban,kimosás,szárítás, majd áztatás vastag olajban. ez sajna több napos folyamat,így akkor érdemes,ha hétköznap nem kell a bicaj.
nyárival szintén, kb 2nap áztatás brigéciolban,majd kimosás,szárítás és áztatás vastag olajban,de nyáron a jól átázott láncról kívülről letörlöm a vastag olajat(motorolajat használok) és kívül vékonnyal kenem. kevésbé fogja meg a port,de a csapok belsejében a vastagabb olaj jobban tömít, tartósabb.
 
de erre mindnekienk saját receptje van. amit nem tennék soha, nem vebbék 2ezerért fé ldeci csodaolajat,amibő lelég egyszerre egy csepp akik ezt használják,azoknak javaslom kipróbálni a gereblye nyelét vazelin nélkül

Legalább 250 ezer kilométert tekertem már, de ezt elolvasva (többször is) bambán bámulok a képernyőre és csak reménykedni tudok abban, hogy eme beírást nem látja sem a bringám, sem annak (aktuális) hajtásrendszere.  
 
Amikor már érzem, hogy nehezebb hajtani, kézi autómosó, majd pár csepp varrógépolaj...  
 
longkft.hu/audioblog/

Avatar
Luxor Audio
Otthon vagyok
Otthon vagyok
Hozzászólások: 15718
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 11000
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Luxor Audio »


"A sport minden olyan fizikai tevékenység, amely esetenként vagy szervezett formában a fizikai és szellemi erőnlét fejlesztését szolgálja, társadalmi kapcsolatok teremtése, vagy különböző szintű versenyeken eredmények elérése céljából". 
Ó be szép!

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



Megélhetési kerékpáros... na ezt a kifejezést sem hallottam még. Ha megnézed a listákat, a mediterrán országok sehol nincsenek a kerékpárosok számát, vagy a kerékpáros kereskedelem mértékét tekintve. Görögországban, Olaszországon alig látni bringást az utakon, utóbbit a legmotorizáltabb országnak tekintik az autósok. A Benelux államokban több bringás van, mint az autós. Egyáltalán nem érdekli őket az éghajlat, 5 fokban ugyanannyian tekernek, mint 25 fokban. Ha számodra a versenyeken elért eredmények miatt lesz egy ország kerékpáros, akkor másról beszélünk.
 
A sport definiálását továbbra sem venném komolyan, de maga a szó évszázadokon át kedvtelést, szórakozást, játékot jelentett, csak nagyjából 100 éve jelent meg a versenysport.

na,ezzel mindenki ki van fizetve
 
A sport 1997-ig a meghatározott szabályok szerint időtöltésként vagy versenyszerűen végzett, testgyakorlatokra épülő tevékenységet jelentette. 
Az 1997-es EURÓPAI SPORT CHARTA 2. cikkelye már így fogalmaz: "A sport minden olyan fizikai tevékenység, amely esetenként vagy szervezett formában a fizikai és szellemi erőnlét fejlesztését szolgálja, társadalmi kapcsolatok teremtése, vagy különböző szintű versenyeken eredmények elérése céljából". 
A sport keletkezését illetően történelmi, mai megjelenését tekintve társadalmi jelenség, a testkultúra része. 
Területei, gyakorlóinak kora és tevékenysége szerint, de alapvetőúen a sportot űzők célja szerint találkozunk:  
- iskolai sport 
- diáksport 
- gyereksport 
- munkahelyi sport 
- családi sport 
- idősek sportja 
- szünidei sport 
- sportidegenforgalom 
- fogyatékosok sportja 
- egészségsport 
- szabadidősport 
- rekreációs sport 
- versenysport 
- élsport elnevezéssel
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



Megélhetési kerékpáros... na ezt a kifejezést sem hallottam még. Ha megnézed a listákat, a mediterrán országok sehol nincsenek a kerékpárosok számát, vagy a kerékpáros kereskedelem mértékét tekintve. Görögországban, Olaszországon alig látni bringást az utakon, utóbbit a legmotorizáltabb országnak tekintik az autósok. A Benelux államokban több bringás van, mint az autós. Egyáltalán nem érdekli őket az éghajlat, 5 fokban ugyanannyian tekernek, mint 25 fokban. Ha számodra a versenyeken elért eredmények miatt lesz egy ország kerékpáros, akkor másról beszélünk.
 
A sport definiálását továbbra sem venném komolyan, de maga a szó évszázadokon át kedvtelést, szórakozást, játékot jelentett, csak nagyjából 100 éve jelent meg a versenysport.

 
én se járok bringával sehova bár venni vettem 4et + a spining igen,én a sport nyelvén értettem a nemzetet ahol hagyománya van a kerékpársportnak
 
ellenben a sport történelmét nem tanulmányoztam de érdeeks téma lehet bár az igaz,100éve egy kaszáló paraszt(nem rossz értelemben, pl aratáskor) nagyon fizikai terhelésnek volt kitéve, mint a mai sportolók 98%-a
ha már keékrpár, a tour de hongrie kapcsán olvasgattam a történelmet. megdöbbentő dolgokat lehet arról találn,mit tudtak akár 80éve is a versenyzők, azokon a vélhetően nem túl precíz kerékpárokon de ami legjobban megdöbebntett, ha jól emlékszem az 1932-es beszámoló említi a légpalackkal való fújtatást a patron nem újkeletű ezek szerint
 
http://www.tourdehongrie.hu/a-tour-de-h ... tortenete/
 
jobb oldalon ott lesznek az adott év eseményei. akinek van ideje,érdemes olvasgatni
 
jav: 1929-es
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Luxor Audio
Otthon vagyok
Otthon vagyok
Hozzászólások: 15718
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 11000
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Luxor Audio »



lehet sopkan bringáznak az alföldön,de ebből sok a megélhetési kerékpáros,főleg kisebb településeken. bár sok  hobbista van mostanában, már csak az éghajlatunk sem engedi,hogy olyan kerékpáros nemzet legyünk,mint a mediterránok bár kérdés,mi a kerékpáros nemzet
 
egyébként erről a sport témáról megkérdeztem az asszonyt. nemes egyszerűséggel azt mondta, az sportol,aki a határait feszegeti,illetve átlépi, az átlagtól eltérő, kimagasló teljesítményt nyújt, főleg a hivatásos sportolók, olimpikonok. a hétvégi túra,mint a neve is mondja, túra mint nemrég írtam, pont,hogy kifejezetten rontja a sportteljesítményt, mert ellustít de értem,hogy minden relatív

Megélhetési kerékpáros... na ezt a kifejezést sem hallottam még. Ha megnézed a listákat, a mediterrán országok sehol nincsenek a kerékpárosok számát, vagy a kerékpáros kereskedelem mértékét tekintve. Görögországban, Olaszországon alig látni bringást az utakon, utóbbit a legmotorizáltabb országnak tekintik az autósok. A Benelux államokban több bringás van, mint az autós. Egyáltalán nem érdekli őket az éghajlat, 5 fokban ugyanannyian tekernek, mint 25 fokban. Ha számodra a versenyeken elért eredmények miatt lesz egy ország kerékpáros, akkor másról beszélünk.
 
A sport definiálását továbbra sem venném komolyan, de maga a szó évszázadokon át kedvtelést, szórakozást, játékot jelentett, csak nagyjából 100 éve jelent meg a versenysport.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”