Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Kerékpározás
Nekem is vannak kétségeim hogy kibírom-e a 90km-t magzati pózban de azért megpróbálom. Előre nem nézek egy idő után...csak lefelé
Kerékpározás
Ti nem sz..roztok. Grat! Mikor összeraktam a Sándor Pinarelloját és mentem vele egy-két tesztkört, mit mondjak.... erős késztetést kezdtem érezni egy outira ismét. Az szerelem volt az első méteren már, de ... sajnos oda kellett adnom a gazdájának. Azt hiszem, én az időfutamra vagy nem is tudnék rádőlni rendesen, vagy többet nem egyenesednék fel onnan. Maradok a traktorkeréknél.
Nekem is vannak kétségeim hogy kibírom-e a 90km-t magzati pózban de azért megpróbálom. Előre nem nézek egy idő után...csak lefelé
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Kerékpározás
Ja, értem Tavaly én is lecseréltem az AVID fékeket a montin, mert pocsék volt. Szintén XT lett.
Igen, már régen terveztem, hogy jó lenne feltekerni a Stelviora. Hát most összejön. Sándor is nagyon be van sózva.
A bringa is full olasz lesz, mert a Dura-Ace átköltözik egy Simplon "űrhajóra" így a Wilier kap egy Campa Record-ot + Shamal kereket.
Ti nem sz..roztok. Grat! Mikor összeraktam a Sándor Pinarelloját és mentem vele egy-két tesztkört, mit mondjak.... erős késztetést kezdtem érezni egy outira ismét. Az szerelem volt az első méteren már, de ... sajnos oda kellett adnom a gazdájának. Azt hiszem, én az időfutamra vagy nem is tudnék rádőlni rendesen, vagy többet nem egyenesednék fel onnan. Maradok a traktorkeréknél.
Kerékpározás
Semmi extra, Sanyi-kérdés volt. Az Elixir feladta, megy rá egy XT. Hallom milyen szép tervek vannak májusra, mitöbb láttam egy videot, amin nekem úgy tűnik, az olaszoknál is van kerékpáros élet.
Ja, értem Tavaly én is lecseréltem az AVID fékeket a montin, mert pocsék volt. Szintén XT lett.
Igen, már régen terveztem, hogy jó lenne feltekerni a Stelviora. Hát most összejön. Sándor is nagyon be van sózva.
A bringa is full olasz lesz, mert a Dura-Ace átköltözik egy Simplon "űrhajóra" így a Wilier kap egy Campa Record-ot + Shamal kereket.
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Kerékpározás
Szia Ákos!
Örök garancia van rá Neked. Mi történt?
Semmi extra, Sanyi-kérdés volt. Az Elixir feladta, megy rá egy XT. Hallom milyen szép tervek vannak májusra, mitöbb láttam egy videot, amin nekem úgy tűnik, az olaszoknál is van kerékpáros élet.
Kerékpározás
Szia Zoli!
Van még garancia Cube-ra?
Szia Ákos!
Örök garancia van rá Neked. Mi történt?
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Kerékpározás
Zseniális ez a tour de hongrie oldal, köszi!
Szia Zoli!
Van még garancia Cube-ra?
Kerékpározás
ha már kerékpár, a tour de hongrie kapcsán olvasgattam a történelmet. megdöbbentő dolgokat lehet arról talán,mit tudtak akár 80 éve is a versenyzők, azokon a vélhetően nem túl precíz kerékpárokon de ami legjobban megdöbbentett, ha jól emlékszem az 1932-es beszámoló említi a légpalackkal való fújtatást a patron nem új keletű ezek szerint
http://www.tourdehongrie.hu/a-tour-de-h ... tortenete/
jobb oldalon ott lesznek az adott év eseményei. akinek van ideje,érdemes olvasgatni
jav: 1929-es
Zseniális ez a tour de hongrie oldal, köszi!
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Online
Nah, mi igen hasonlóan csináljuk a lánckarbantartást akkor.
Mert így kell!
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14008
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8953
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Nah, mi igen hasonlóan csináljuk a lánckarbantartást akkor.
Mert így kell!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
Általában csak letörölgetem a láncot és beolajozom. Rohloff láncolajat használok, esetleg műszerolajat. Ez a motorolaj és egyéb kencefice nálam nem játszik. Pár havonta viszont érdemes szerintem is leszedni, beáztatni valamilyen oldóanyagba, ez lehet brigéciol is, aztán kicsöpögtetve, kiszárítva beolajozni, letörölgetni és mehet vissza.
Nah, mi igen hasonlóan csináljuk a lánckarbantartást akkor.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14008
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8953
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Általában csak letörölgetem a láncot és beolajozom. Rohloff láncolajat használok, esetleg műszerolajat. Ez a motorolaj és egyéb kencefice nálam nem játszik. Pár havonta viszont érdemes szerintem is leszedni, beáztatni valamilyen oldóanyagba, ez lehet brigéciol is, aztán kicsöpögtetve, kiszárítva beolajozni, letörölgetni és mehet vissza.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
brigéciol mosni. vízben oldódik,így simán csap alatt is lemosható,nem szennyező.
jobbról balra a repsol olyasmi,mint a vd40,de jobb sokkal. ezt főleg nyáron használom a váltókra,fékekre és a fogsorra permetezve. a decathlonos olaj relatíve vékony,főleg nyáron. a motorolja elég vastag,áztatásra és télen esős időre. a végén az auchan-ban kapható olajspary nagyon vastag, szinte zsírként funkcionál. esős téli időkre és nyáron,ha szakad az eső versenyen. nem egyszerű történet,mert nagyon nehéz lemosni,így csak végveszélyben,amikor fontos,hogy ne ázzon ki az olaj míg úton vagy
Akkor ezt is teljesen máshogy csináljuk. Én nem mondom, hogy én jobban, de nagyon máshogy. Én úgy gondolom, hogy amit a brigéciollal kioldasz a lánc belsejéből, a csapoktól, azt a vastag olajjal sose pótlod vissza rendesen, de a vékonnyal se. A brigéciolt csak az olajsár eltávolítására használom rövid ideig, utána azonnal eltávolítom mindenhonnan. De a láncot csak jól megolajozom, nyilván a sár eltávolítása után, hagyom az olajat vastagon a láncon másnapig, aztán a lánc külsejéről letörlöm amit csak lehet és nem annyira spéci, de minőségi Rohloff száraz időre való olajjal finoman átkenem, majd jópár láncfordulat után a felesleget, ha van, letörlöm. Kívülről sose legyen olajos a lánc, csak összeszedi a mocskot és több bajt okoz, mint haszna lesz. Ahogy beesik a 0.75-ös láncmérő, dobom a francba.
Kerékpározás
ja, lánc na,ez nyűgösebb,mint a hifi erre mindenkien van receptje
időköz nincs,szennyeződésfüggő. montit nyilván mindne erdőjárás után érdemes lánctísztító, frorgókefével és brigéciollal. miután brigéciolos láncmosás megvolt, gyors sterimós csapatás. és vékony olajjal kenés.
országúti más. riktábban kell,főleg nyáron. télen sajna majd minden edzés után. szombaton sterimo és átolajozás,vasárnap streimó és lánc leszerelés. áztatás brigéciolban,kimosás,szárítás, majd áztatás vastag olajban. ez sajna több napos folyamat,így akkor érdemes,ha hétköznap nem kell a bicaj.
nyárival szintén, kb 2nap áztatás brigéciolban,majd kimosás,szárítás és áztatás vastag olajban,de nyáron a jól átázott láncról kívülről letörlöm a vastag olajat(motorolajat használok) és kívül vékonnyal kenem. kevésbé fogja meg a port,de a csapok belsejében a vastagabb olaj jobban tömít, tartósabb.
de erre mindnekienk saját receptje van. amit nem tennék soha, nem vebbék 2ezerért fé ldeci csodaolajat,amibő lelég egyszerre egy csepp akik ezt használják,azoknak javaslom kipróbálni a gereblye nyelét vazelin nélkül
Legalább 250 ezer kilométert tekertem már, de ezt elolvasva (többször is) bambán bámulok a képernyőre és csak reménykedni tudok abban, hogy eme beírást nem látja sem a bringám, sem annak (aktuális) hajtásrendszere.
Amikor már érzem, hogy nehezebb hajtani, kézi autómosó, majd pár csepp varrógépolaj...
longkft.hu/audioblog/
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15715
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 10999
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kerékpározás
"A sport minden olyan fizikai tevékenység, amely esetenként vagy szervezett formában a fizikai és szellemi erőnlét fejlesztését szolgálja, társadalmi kapcsolatok teremtése, vagy különböző szintű versenyeken eredmények elérése céljából".
Ó be szép!
Online
Megélhetési kerékpáros... na ezt a kifejezést sem hallottam még. Ha megnézed a listákat, a mediterrán országok sehol nincsenek a kerékpárosok számát, vagy a kerékpáros kereskedelem mértékét tekintve. Görögországban, Olaszországon alig látni bringást az utakon, utóbbit a legmotorizáltabb országnak tekintik az autósok. A Benelux államokban több bringás van, mint az autós. Egyáltalán nem érdekli őket az éghajlat, 5 fokban ugyanannyian tekernek, mint 25 fokban. Ha számodra a versenyeken elért eredmények miatt lesz egy ország kerékpáros, akkor másról beszélünk.
A sport definiálását továbbra sem venném komolyan, de maga a szó évszázadokon át kedvtelést, szórakozást, játékot jelentett, csak nagyjából 100 éve jelent meg a versenysport.
na,ezzel mindenki ki van fizetve
A sport 1997-ig a meghatározott szabályok szerint időtöltésként vagy versenyszerűen végzett, testgyakorlatokra épülő tevékenységet jelentette.
Az 1997-es EURÓPAI SPORT CHARTA 2. cikkelye már így fogalmaz: "A sport minden olyan fizikai tevékenység, amely esetenként vagy szervezett formában a fizikai és szellemi erőnlét fejlesztését szolgálja, társadalmi kapcsolatok teremtése, vagy különböző szintű versenyeken eredmények elérése céljából".
A sport keletkezését illetően történelmi, mai megjelenését tekintve társadalmi jelenség, a testkultúra része.
Területei, gyakorlóinak kora és tevékenysége szerint, de alapvetőúen a sportot űzők célja szerint találkozunk:
- iskolai sport
- diáksport
- gyereksport
- munkahelyi sport
- családi sport
- idősek sportja
- szünidei sport
- sportidegenforgalom
- fogyatékosok sportja
- egészségsport
- szabadidősport
- rekreációs sport
- versenysport
- élsport elnevezéssel
Kerékpározás
Megélhetési kerékpáros... na ezt a kifejezést sem hallottam még. Ha megnézed a listákat, a mediterrán országok sehol nincsenek a kerékpárosok számát, vagy a kerékpáros kereskedelem mértékét tekintve. Görögországban, Olaszországon alig látni bringást az utakon, utóbbit a legmotorizáltabb országnak tekintik az autósok. A Benelux államokban több bringás van, mint az autós. Egyáltalán nem érdekli őket az éghajlat, 5 fokban ugyanannyian tekernek, mint 25 fokban. Ha számodra a versenyeken elért eredmények miatt lesz egy ország kerékpáros, akkor másról beszélünk.
A sport definiálását továbbra sem venném komolyan, de maga a szó évszázadokon át kedvtelést, szórakozást, játékot jelentett, csak nagyjából 100 éve jelent meg a versenysport.
na,ezzel mindenki ki van fizetve
A sport 1997-ig a meghatározott szabályok szerint időtöltésként vagy versenyszerűen végzett, testgyakorlatokra épülő tevékenységet jelentette.
Az 1997-es EURÓPAI SPORT CHARTA 2. cikkelye már így fogalmaz: "A sport minden olyan fizikai tevékenység, amely esetenként vagy szervezett formában a fizikai és szellemi erőnlét fejlesztését szolgálja, társadalmi kapcsolatok teremtése, vagy különböző szintű versenyeken eredmények elérése céljából".
A sport keletkezését illetően történelmi, mai megjelenését tekintve társadalmi jelenség, a testkultúra része.
Területei, gyakorlóinak kora és tevékenysége szerint, de alapvetőúen a sportot űzők célja szerint találkozunk:
- iskolai sport
- diáksport
- gyereksport
- munkahelyi sport
- családi sport
- idősek sportja
- szünidei sport
- sportidegenforgalom
- fogyatékosok sportja
- egészségsport
- szabadidősport
- rekreációs sport
- versenysport
- élsport elnevezéssel
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Megélhetési kerékpáros... na ezt a kifejezést sem hallottam még. Ha megnézed a listákat, a mediterrán országok sehol nincsenek a kerékpárosok számát, vagy a kerékpáros kereskedelem mértékét tekintve. Görögországban, Olaszországon alig látni bringást az utakon, utóbbit a legmotorizáltabb országnak tekintik az autósok. A Benelux államokban több bringás van, mint az autós. Egyáltalán nem érdekli őket az éghajlat, 5 fokban ugyanannyian tekernek, mint 25 fokban. Ha számodra a versenyeken elért eredmények miatt lesz egy ország kerékpáros, akkor másról beszélünk.
A sport definiálását továbbra sem venném komolyan, de maga a szó évszázadokon át kedvtelést, szórakozást, játékot jelentett, csak nagyjából 100 éve jelent meg a versenysport.
én se járok bringával sehova bár venni vettem 4et + a spining igen,én a sport nyelvén értettem a nemzetet ahol hagyománya van a kerékpársportnak
ellenben a sport történelmét nem tanulmányoztam de érdeeks téma lehet bár az igaz,100éve egy kaszáló paraszt(nem rossz értelemben, pl aratáskor) nagyon fizikai terhelésnek volt kitéve, mint a mai sportolók 98%-a
ha már keékrpár, a tour de hongrie kapcsán olvasgattam a történelmet. megdöbbentő dolgokat lehet arról találn,mit tudtak akár 80éve is a versenyzők, azokon a vélhetően nem túl precíz kerékpárokon de ami legjobban megdöbebntett, ha jól emlékszem az 1932-es beszámoló említi a légpalackkal való fújtatást a patron nem újkeletű ezek szerint
http://www.tourdehongrie.hu/a-tour-de-h ... tortenete/
jobb oldalon ott lesznek az adott év eseményei. akinek van ideje,érdemes olvasgatni
jav: 1929-es
Kerékpározás
Megélhetési kerékpáros... na ezt a kifejezést sem hallottam még. Ha megnézed a listákat, a mediterrán országok sehol nincsenek a kerékpárosok számát, vagy a kerékpáros kereskedelem mértékét tekintve. Görögországban, Olaszországon alig látni bringást az utakon, utóbbit a legmotorizáltabb országnak tekintik az autósok. A Benelux államokban több bringás van, mint az autós. Egyáltalán nem érdekli őket az éghajlat, 5 fokban ugyanannyian tekernek, mint 25 fokban. Ha számodra a versenyeken elért eredmények miatt lesz egy ország kerékpáros, akkor másról beszélünk.
A sport definiálását továbbra sem venném komolyan, de maga a szó évszázadokon át kedvtelést, szórakozást, játékot jelentett, csak nagyjából 100 éve jelent meg a versenysport.
én se járok bringával sehova bár venni vettem 4et + a spining igen,én a sport nyelvén értettem a nemzetet ahol hagyománya van a kerékpársportnak
ellenben a sport történelmét nem tanulmányoztam de érdeeks téma lehet bár az igaz,100éve egy kaszáló paraszt(nem rossz értelemben, pl aratáskor) nagyon fizikai terhelésnek volt kitéve, mint a mai sportolók 98%-a
ha már keékrpár, a tour de hongrie kapcsán olvasgattam a történelmet. megdöbbentő dolgokat lehet arról találn,mit tudtak akár 80éve is a versenyzők, azokon a vélhetően nem túl precíz kerékpárokon de ami legjobban megdöbebntett, ha jól emlékszem az 1932-es beszámoló említi a légpalackkal való fújtatást a patron nem újkeletű ezek szerint
http://www.tourdehongrie.hu/a-tour-de-h ... tortenete/
jobb oldalon ott lesznek az adott év eseményei. akinek van ideje,érdemes olvasgatni
jav: 1929-es
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15715
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 10999
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kerékpározás
lehet sopkan bringáznak az alföldön,de ebből sok a megélhetési kerékpáros,főleg kisebb településeken. bár sok hobbista van mostanában, már csak az éghajlatunk sem engedi,hogy olyan kerékpáros nemzet legyünk,mint a mediterránok bár kérdés,mi a kerékpáros nemzet
egyébként erről a sport témáról megkérdeztem az asszonyt. nemes egyszerűséggel azt mondta, az sportol,aki a határait feszegeti,illetve átlépi, az átlagtól eltérő, kimagasló teljesítményt nyújt, főleg a hivatásos sportolók, olimpikonok. a hétvégi túra,mint a neve is mondja, túra mint nemrég írtam, pont,hogy kifejezetten rontja a sportteljesítményt, mert ellustít de értem,hogy minden relatív
Megélhetési kerékpáros... na ezt a kifejezést sem hallottam még. Ha megnézed a listákat, a mediterrán országok sehol nincsenek a kerékpárosok számát, vagy a kerékpáros kereskedelem mértékét tekintve. Görögországban, Olaszországon alig látni bringást az utakon, utóbbit a legmotorizáltabb országnak tekintik az autósok. A Benelux államokban több bringás van, mint az autós. Egyáltalán nem érdekli őket az éghajlat, 5 fokban ugyanannyian tekernek, mint 25 fokban. Ha számodra a versenyeken elért eredmények miatt lesz egy ország kerékpáros, akkor másról beszélünk.
A sport definiálását továbbra sem venném komolyan, de maga a szó évszázadokon át kedvtelést, szórakozást, játékot jelentett, csak nagyjából 100 éve jelent meg a versenysport.
Online
brigéciol mosni. vízben oldódik,így simán csap alatt is lemosható,nem szennyező.
jobbról balra a repsol olyasmi,mint a vd40,de jobb sokkal. ezt főleg nyáron használom a váltókra,fékekre és a fogsorra permetezve. a decathlonos olaj relatíve vékony,főleg nyáron. a motorolja elég vastag,áztatásra és télen esős időre. a végén az auchan-ban kapható olajspary nagyon vastag, szinte zsírként funkcionál. esős téli időkre és nyáron,ha szakad az eső versenyen. nem egyszerű történet,mert nagyon nehéz lemosni,így csak végveszélyben,amikor fontos,hogy ne ázzon ki az olaj míg úton vagy
Kerékpározás
brigéciol mosni. vízben oldódik,így simán csap alatt is lemosható,nem szennyező.
jobbról balra a repsol olyasmi,mint a vd40,de jobb sokkal. ezt főleg nyáron használom a váltókra,fékekre és a fogsorra permetezve. a decathlonos olaj relatíve vékony,főleg nyáron. a motorolja elég vastag,áztatásra és télen esős időre. a végén az auchan-ban kapható olajspary nagyon vastag, szinte zsírként funkcionál. esős téli időkre és nyáron,ha szakad az eső versenyen. nem egyszerű történet,mert nagyon nehéz lemosni,így csak végveszélyben,amikor fontos,hogy ne ázzon ki az olaj míg úton vagy
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
A láncot szoktad karbantartani, ha igen milyen közönként és hogy?
ja, lánc na,ez nyűgösebb,mint a hifi erre mindenkien van receptje
időköz nincs,szennyeződésfüggő. montit nyilván mindne erdőjárás után érdemes lánctísztító, frorgókefével és brigéciollal. miután brigéciolos láncmosás megvolt, gyors sterimós csapatás. és vékony olajjal kenés.
országúti más. riktábban kell,főleg nyáron. télen sajna majd minden edzés után. szombaton sterimo és átolajozás,vasárnap streimó és lánc leszerelés. áztatás brigéciolban,kimosás,szárítás, majd áztatás vastag olajban. ez sajna több napos folyamat,így akkor érdemes,ha hétköznap nem kell a bicaj.
nyárival szintén, kb 2nap áztatás brigéciolban,majd kimosás,szárítás és áztatás vastag olajban,de nyáron a jól átázott láncról kívülről letörlöm a vastag olajat(motorolajat használok) és kívül vékonnyal kenem. kevésbé fogja meg a port,de a csapok belsejében a vastagabb olaj jobban tömít, tartósabb.
de erre mindnekienk saját receptje van. amit nem tennék soha, nem vebbék 2ezerért fé ldeci csodaolajat,amibő lelég egyszerre egy csepp akik ezt használják,azoknak javaslom kipróbálni a gereblye nyelét vazelin nélkül
Kerékpározás
A láncot szoktad karbantartani, ha igen milyen közönként és hogy?
ja, lánc na,ez nyűgösebb,mint a hifi erre mindenkien van receptje
időköz nincs,szennyeződésfüggő. montit nyilván mindne erdőjárás után érdemes lánctísztító, frorgókefével és brigéciollal. miután brigéciolos láncmosás megvolt, gyors sterimós csapatás. és vékony olajjal kenés.
országúti más. riktábban kell,főleg nyáron. télen sajna majd minden edzés után. szombaton sterimo és átolajozás,vasárnap streimó és lánc leszerelés. áztatás brigéciolban,kimosás,szárítás, majd áztatás vastag olajban. ez sajna több napos folyamat,így akkor érdemes,ha hétköznap nem kell a bicaj.
nyárival szintén, kb 2nap áztatás brigéciolban,majd kimosás,szárítás és áztatás vastag olajban,de nyáron a jól átázott láncról kívülről letörlöm a vastag olajat(motorolajat használok) és kívül vékonnyal kenem. kevésbé fogja meg a port,de a csapok belsejében a vastagabb olaj jobban tömít, tartósabb.
de erre mindnekienk saját receptje van. amit nem tennék soha, nem vebbék 2ezerért fé ldeci csodaolajat,amibő lelég egyszerre egy csepp akik ezt használják,azoknak javaslom kipróbálni a gereblye nyelét vazelin nélkül
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Nekem az eddigi is ON volt, csak félek a moderátoroknak nem lesz az.
A KMC lánc milyen lánckerekeken fut?
Régen váltásban, sorban, hajtóműben is próbáltam SRAM-okat, de nem az én világom. Az a fajta keménység és durvaság, ami miatt a montisok szeretik, mert a legnagyobb dagonyában is ráteszi a láncot a váltott fokozatra, nekem nagyon nem jött be. Durrogott, csattogott, utáltam. Én már csak Shimano. Amire nekem kell, amit ki tudok használni belőle, arra bőven jó és a finomsága sokkal nagyobb érték számomra, mint a rugók keménysége és az ebből fakadó brutalitás. Bár a sor PG990 még azért.
Az XT V-fék nagyon jó. Pl trekkingre a mai napig nem tudok jobbat. Százszor inkább az, mint valami gagyi tárcsafék.
A láncot szoktad karbantartani, ha igen milyen közönként és hogy?
ja,ez a nagy sárban is felteszi, az jó dolog ám évente elmegyek egy montiversenyre és vagy nagy a szárazság,vagy dagonya van. elég fos első váltóm van a montin,nem igazán építegetem,hisz alig használom. na, a sáros versenyen megtanultam amagyaroik istenét lábbal kellett lerugdosni a kisebb tányérra a láncot, mert a váltóm azt m,ondta, köszi,ilyen ganéban nem dolgozok de a kb 2009körül megjelent SLX,XT,XTR váltók már hasonlóan combosak voltak, bár a régi XTR-ekkel sok baj nem volt
Kerékpározás
Nekem az eddigi is ON volt, csak félek a moderátoroknak nem lesz az.
A KMC lánc milyen lánckerekeken fut?
Régen váltásban, sorban, hajtóműben is próbáltam SRAM-okat, de nem az én világom. Az a fajta keménység és durvaság, ami miatt a montisok szeretik, mert a legnagyobb dagonyában is ráteszi a láncot a váltott fokozatra, nekem nagyon nem jött be. Durrogott, csattogott, utáltam. Én már csak Shimano. Amire nekem kell, amit ki tudok használni belőle, arra bőven jó és a finomsága sokkal nagyobb érték számomra, mint a rugók keménysége és az ebből fakadó brutalitás. Bár a sor PG990 még azért.
Az XT V-fék nagyon jó. Pl trekkingre a mai napig nem tudok jobbat. Százszor inkább az, mint valami gagyi tárcsafék.
A láncot szoktad karbantartani, ha igen milyen közönként és hogy?
ja,ez a nagy sárban is felteszi, az jó dolog ám évente elmegyek egy montiversenyre és vagy nagy a szárazság,vagy dagonya van. elég fos első váltóm van a montin,nem igazán építegetem,hisz alig használom. na, a sáros versenyen megtanultam amagyaroik istenét lábbal kellett lerugdosni a kisebb tányérra a láncot, mert a váltóm azt m,ondta, köszi,ilyen ganéban nem dolgozok de a kb 2009körül megjelent SLX,XT,XTR váltók már hasonlóan combosak voltak, bár a régi XTR-ekkel sok baj nem volt
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Nekem az eddigi is ON volt, csak félek a moderátoroknak nem lesz az.
A KMC lánc milyen lánckerekeken fut?
Régen váltásban, sorban, hajtóműben is próbáltam SRAM-okat, de nem az én világom. Az a fajta keménység és durvaság, ami miatt a montisok szeretik, mert a legnagyobb dagonyában is ráteszi a láncot a váltott fokozatra, nekem nagyon nem jött be. Durrogott, csattogott, utáltam. Én már csak Shimano. Amire nekem kell, amit ki tudok használni belőle, arra bőven jó és a finomsága sokkal nagyobb érték számomra, mint a rugók keménysége és az ebből fakadó brutalitás. Bár a sor PG990 még azért.
Az XT V-fék nagyon jó. Pl trekkingre a mai napig nem tudok jobbat. Százszor inkább az, mint valami gagyi tárcsafék.
A láncot szoktad karbantartani, ha igen milyen közönként és hogy?
shimano ne viccelj
hallottam már elég super recordot recsegni egyszerű menésnél felénk (országúton) a sramnak nincs nagy térhódítása. montisok szeretik,de inkább a hobbisták a sram léncokat,mert tartós. engem a tartósság kevésbé érdekel, a pillanatnyi telejsítménye számít és ha ott lehet spórolni 2Wattot,miért ne
persze sokan campa fanok,de ez sokszor szerintem inkább szól a névnek,mintsem komoly műszaki magyarázatot tudnának adni. nekem shimanoval még sose volt gondom. le és fel is patikán vált,elég komoly terhelésen is. sprinten is le szoktam dobálni ment közben és még sose tréfált meg,nem szaggat láncot,de felfele is ha hirtelen kell a nyomaték,pikk-pakk fent van pöccintésre és csak ultegrazok. ár-érték arányban az tűnt legjobbnak. persze ehhez kell a jó lánc is. ami recsegést eddig láttam,vagy nem megfelelően működő rendszert,mindig campa volt.
Kerékpározás
Nekem az eddigi is ON volt, csak félek a moderátoroknak nem lesz az.
A KMC lánc milyen lánckerekeken fut?
Régen váltásban, sorban, hajtóműben is próbáltam SRAM-okat, de nem az én világom. Az a fajta keménység és durvaság, ami miatt a montisok szeretik, mert a legnagyobb dagonyában is ráteszi a láncot a váltott fokozatra, nekem nagyon nem jött be. Durrogott, csattogott, utáltam. Én már csak Shimano. Amire nekem kell, amit ki tudok használni belőle, arra bőven jó és a finomsága sokkal nagyobb érték számomra, mint a rugók keménysége és az ebből fakadó brutalitás. Bár a sor PG990 még azért.
Az XT V-fék nagyon jó. Pl trekkingre a mai napig nem tudok jobbat. Százszor inkább az, mint valami gagyi tárcsafék.
A láncot szoktad karbantartani, ha igen milyen közönként és hogy?
shimano ne viccelj
hallottam már elég super recordot recsegni egyszerű menésnél felénk (országúton) a sramnak nincs nagy térhódítása. montisok szeretik,de inkább a hobbisták a sram léncokat,mert tartós. engem a tartósság kevésbé érdekel, a pillanatnyi telejsítménye számít és ha ott lehet spórolni 2Wattot,miért ne
persze sokan campa fanok,de ez sokszor szerintem inkább szól a névnek,mintsem komoly műszaki magyarázatot tudnának adni. nekem shimanoval még sose volt gondom. le és fel is patikán vált,elég komoly terhelésen is. sprinten is le szoktam dobálni ment közben és még sose tréfált meg,nem szaggat láncot,de felfele is ha hirtelen kell a nyomaték,pikk-pakk fent van pöccintésre és csak ultegrazok. ár-érték arányban az tűnt legjobbnak. persze ehhez kell a jó lánc is. ami recsegést eddig láttam,vagy nem megfelelően működő rendszert,mindig campa volt.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Pedig Európában az egyik legbringásabb nemzet vagyunk sokféle adat szerint. Ha a hagyományokra gondolsz, abban sincs elmaradásunk. Az örökös példaként felhozott Hollandiában és Dániában is csak pár évtizede tekernek ennyien, mert az akkori vezetés úgy döntött, megfékezik az autózás terjedését. Nálunk ezt nem merték bevállalni a mai napig sem. Ennek ellenére az Alföldön nagy hagyománya van a kerékpározásnak, de ez nyilván egy másik műfaj és mi inkább elrettentő példának tartjuk. Pár hete bringáztam Hágában és Amszterdamban, hát az sem egy életbiztosítás, hiába sokkal jobb az úthálózat és több a kerékpáros, ott is mindenki megy, amerre lát.
Nyilván én sem tekintem sportnak, amikor betekerek a melóhelyemre a városban, de a hétvégi túrákat már annak tartom. Mindegy.
lehet sopkan bringáznak az alföldön,de ebből sok a megélhetési kerékpáros,főleg kisebb településeken. bár sok hobbista van mostanában, már csak az éghajlatunk sem engedi,hogy olyan kerékpáros nemzet legyünk,mint a mediterránok bár kérdés,mi a kerékpáros nemzet
egyébként erről a sport témáról megkérdeztem az asszonyt. nemes egyszerűséggel azt mondta, az sportol,aki a határait feszegeti,illetve átlépi, az átlagtól eltérő, kimagasló teljesítményt nyújt, főleg a hivatásos sportolók, olimpikonok. a hétvégi túra,mint a neve is mondja, túra mint nemrég írtam, pont,hogy kifejezetten rontja a sportteljesítményt, mert ellustít de értem,hogy minden relatív
Kerékpározás
Pedig Európában az egyik legbringásabb nemzet vagyunk sokféle adat szerint. Ha a hagyományokra gondolsz, abban sincs elmaradásunk. Az örökös példaként felhozott Hollandiában és Dániában is csak pár évtizede tekernek ennyien, mert az akkori vezetés úgy döntött, megfékezik az autózás terjedését. Nálunk ezt nem merték bevállalni a mai napig sem. Ennek ellenére az Alföldön nagy hagyománya van a kerékpározásnak, de ez nyilván egy másik műfaj és mi inkább elrettentő példának tartjuk. Pár hete bringáztam Hágában és Amszterdamban, hát az sem egy életbiztosítás, hiába sokkal jobb az úthálózat és több a kerékpáros, ott is mindenki megy, amerre lát.
Nyilván én sem tekintem sportnak, amikor betekerek a melóhelyemre a városban, de a hétvégi túrákat már annak tartom. Mindegy.
lehet sopkan bringáznak az alföldön,de ebből sok a megélhetési kerékpáros,főleg kisebb településeken. bár sok hobbista van mostanában, már csak az éghajlatunk sem engedi,hogy olyan kerékpáros nemzet legyünk,mint a mediterránok bár kérdés,mi a kerékpáros nemzet
egyébként erről a sport témáról megkérdeztem az asszonyt. nemes egyszerűséggel azt mondta, az sportol,aki a határait feszegeti,illetve átlépi, az átlagtól eltérő, kimagasló teljesítményt nyújt, főleg a hivatásos sportolók, olimpikonok. a hétvégi túra,mint a neve is mondja, túra mint nemrég írtam, pont,hogy kifejezetten rontja a sportteljesítményt, mert ellustít de értem,hogy minden relatív
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15715
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 10999
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kerékpározás
Sajnos ebben az országban nincs nagy kultúrája a kerékpározásnak.
Pedig Európában az egyik legbringásabb nemzet vagyunk sokféle adat szerint. Ha a hagyományokra gondolsz, abban sincs elmaradásunk. Az örökös példaként felhozott Hollandiában és Dániában is csak pár évtizede tekernek ennyien, mert az akkori vezetés úgy döntött, megfékezik az autózás terjedését. Nálunk ezt nem merték bevállalni a mai napig sem. Ennek ellenére az Alföldön nagy hagyománya van a kerékpározásnak, de ez nyilván egy másik műfaj és mi inkább elrettentő példának tartjuk. Pár hete bringáztam Hágában és Amszterdamban, hát az sem egy életbiztosítás, hiába sokkal jobb az úthálózat és több a kerékpáros, ott is mindenki megy, amerre lát.
Nyilván én sem tekintem sportnak, amikor betekerek a melóhelyemre a városban, de a hétvégi túrákat már annak tartom. Mindegy.
Kerékpározás
nekem is XT van,.de csak Vfék elég ON? bár az is fog,mint a satu
igen,beköszöntött az unalom. mint amikor beáll a hifi és nem kell hozzányúlni
amit mstanában tapasztataltam és hátha van értelme közreadni, hogy a láncok között baromi nagy eltérések vannak. nálam pl a KMc láncok nagyon jól viselekdnek (X10sl és x10SL DLC), míg a sramok, mintha gumival hajtanék. a shimano is jó,de a kmc agresszívabb.
Nekem az eddigi is ON volt, csak félek a moderátoroknak nem lesz az.
A KMC lánc milyen lánckerekeken fut?
Régen váltásban, sorban, hajtóműben is próbáltam SRAM-okat, de nem az én világom. Az a fajta keménység és durvaság, ami miatt a montisok szeretik, mert a legnagyobb dagonyában is ráteszi a láncot a váltott fokozatra, nekem nagyon nem jött be. Durrogott, csattogott, utáltam. Én már csak Shimano. Amire nekem kell, amit ki tudok használni belőle, arra bőven jó és a finomsága sokkal nagyobb érték számomra, mint a rugók keménysége és az ebből fakadó brutalitás. Bár a sor PG990 még azért.
Az XT V-fék nagyon jó. Pl trekkingre a mai napig nem tudok jobbat. Százszor inkább az, mint valami gagyi tárcsafék.
A láncot szoktad karbantartani, ha igen milyen közönként és hogy?
Online
Valaki írjon már valami jó kerékpáros ONtopic témát. Ma hoztam haza az XT fékeket a gépre, az Elixir 5 mehet a... Csütörtökön feldobom a gépre, ha hétvégén jó idő lesz, kimegyek az erdőbe egy jót tekerni. Annak nincs párja, ha élmény tekerésről van szó, legalábbis számomra.
Épít(ett) valaki valami újat a 2016-os idényre?
nekem is XT van,.de csak Vfék elég ON? bár az is fog,mint a satu
igen,beköszöntött az unalom. mint amikor beáll a hifi és nem kell hozzányúlni
amit mstanában tapasztataltam és hátha van értelme közreadni, hogy a láncok között baromi nagy eltérések vannak. nálam pl a KMc láncok nagyon jól viselekdnek (X10sl és x10SL DLC), míg a sramok, mintha gumival hajtanék. a shimano is jó,de a kmc agresszívabb.
Kerékpározás
Valaki írjon már valami jó kerékpáros ONtopic témát. Ma hoztam haza az XT fékeket a gépre, az Elixir 5 mehet a... Csütörtökön feldobom a gépre, ha hétvégén jó idő lesz, kimegyek az erdőbe egy jót tekerni. Annak nincs párja, ha élmény tekerésről van szó, legalábbis számomra.
Épít(ett) valaki valami újat a 2016-os idényre?
nekem is XT van,.de csak Vfék elég ON? bár az is fog,mint a satu
igen,beköszöntött az unalom. mint amikor beáll a hifi és nem kell hozzányúlni
amit mstanában tapasztataltam és hátha van értelme közreadni, hogy a láncok között baromi nagy eltérések vannak. nálam pl a KMc láncok nagyon jól viselekdnek (X10sl és x10SL DLC), míg a sramok, mintha gumival hajtanék. a shimano is jó,de a kmc agresszívabb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu