ez a -két- album messze túlmutat a topic témáján, de mindenképp érdekes kérdéseket vet fel hifiszakmai szempontból is, de utómunka terén is, illetve az elfogadásán, hogy van,amikor az eredtitől lehet jobbat csinálni. Persze, ez a jobb nézőpont kérdése és igazából itt nem is jobb-rosszabb létezik, inkább két eltérő produkció.Shimano írta: ↑2025.08.01., pén. 11:12
Köszi.Kb ezt vártam az összevetésnél,és be is jött.
Sok ilyen,ebből az időszakból való koncertem van,és ezért sem lepett meg az amit írtál,de,mert az mindig van,ez a koncert cd-én így jó ahogy van,karcosan,dögösen,kiherélten,jelentsen ez bármit is,szerintem.
![]()
Még a japán bővített kiadást megveszem,plusz a 2015-ös japán turné anyaga is érdekes,így azt is.
Az biztosan jó is szól.![]()
Ha háttérzenének akarom kezelni, egyértelműen az LP verzió erre alkalmasabb. De, ha le akarok ülni és elmélyülten felvenni a fonalat és bármit megérteni, megérezni az egészből, az újrekevert erre alkalmasabb. És ez nagyon messze mutat, mert akkor szép lassan eljutunk oda, hogy egy számítógép előtt ülve, akár elektronikusan is lehet olyan zenét kreálni, amit bátran nevezhetünk jónak (én tudom,de sokan elképzelni se tudják) hisz itt is egy célgépen hozták össze azt, ami lett belőle. És lássuk be, annak a tenor szaxofonnak a "karca" nincs ott az LP-n, ami a CD-n borzalmasan pofánveri a hallgatóságot. Ezt nyilván egyfajta manipulácival (EQ?) érik el, de akár még újra fel is játszhatták és jól összesimítják. Persze, minket a végeredmény érdekel, mi a hallgatóság vagyunk, de igen, itt olyan dolog történt, hogy az LP-t berektam a "többihez", a CD-t viszont beteszem a "kegyelemdöfésre alkalmas" (ha valaki eljön hallgatózni, ezzel a végén ki lehet fektetni) lemezek közé.
de most láttam, van egy progRock topic is. ha ez itt nagyon OFF, át lehet oda lapátolni, akár még értelmes gondolatok is születhetnek ebből, de az itt tényleg OFF, amiért bocs
