Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Plazma
Plazma
Oriza Triznyák: nem tudom de kiváncsi lennék rá,Te melyik cég embere vagy és miért mentegeted azokat a cégeket akik hülyének nézik és megkárositják a johiszemü vásárlokat.Ha elromlik az a müszaki cikk amit boltban vettem,a szervizbe kell szállitani kivéve ha meghaladja a kézi szállitás suly ill nagyság határát amit a garancia füzetben feltüntetnek,. akkor a szerviz gondoskodik a beszállitásrol.Ha a szerviz által megadott kb 15 napot a javitás meghaladja, lehet kérni a cserét,amennyiben a szerviz még mindig javitást igér(és ezt be is tartja)ki kell várni az idöt.Amennyiben a 30 napot meghaladja a szervizelés és még mindig nincs kész a készülék szoban de ajánlott térti vevényes levélben kérni a cserét a boltnak és a szerviznek is cimezve. Cserét kell hogy adjanak.Ezt a Fogyasztovédelem is megmondja.Te azt irod,cserekészüléket nem fog adni a szerviz. Kérdezem :Szerinted ha nem javithato a készülék ki fogja cserélni?Vagy visszaadják a rosszat aztán ennyi?-ezért adtál ki egy valag pénzt?A webáruházban vásárolt tv meg nem izgat,mert link helyröl semmit sem vásárolok-de azt a célzásod sem értem-mi köze lenne hozzá a Pana szerviznek ha nem ö a szervizelöje a gar füzetben?Itt Bp-en a Videopart-nak a szervize:Panasonic központi márkaszerviz.Az elado bollt is felelös azért hogy gördülékenyen menjen a szerviz és ne üljenek rajta honapokig én velük szerzödtem(adás-vétel). Vevöbarátnak kell lenni a boltnak,és rugalmasnak,hogy máskor is ott vásároljon a vevö,és esetleg másnak is ajánlja azt. Nem pedig a slamasztikában hagyni,és megutáltatni magát, a bizalom elvesztéséröl nem beszélve . :kiraly:
- oriza triznyák
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2543
- Csatlakozott: 2006.12.06., szer. 00:13
- Értékelés: 10
Plazma
Üdv mindenkinek.Azt tanácsolnám mindenkinek hogy garancia érvényesités,javitás, csere,elhuzása esetén a márka(szerviz),elado bolt részéröl,a vevö erélyesen lépjen fel. Ne hagyja magát hülyének nézni,nyugodtan kérje a panaszkönyvet ha ugy érzi,a kb 15 napos jav határidö után kérje a cserét.Senki ne hagyja magát megkárositani,mert amig ezt megtehetik a vásárloval abben az országban, addig nem lesz itt rend a kereskedelemben.És kényük kedvük szerint bármit megtehetnek a johiszemü vevövel.Csak a pénz számit,aVEVÖ NEM. :kiraly:
azért ez nem így működik...
ha a terméket a panasonic magyarország-on keresztül hivatalosan hozták be az országba, akkor az üzlet akkor sem fog cserét adni, ha a vevő teleír 3 telefonkönyv méretű panaszkönyvet, cserekészüléket a szervíznek kellene adnia, de nem fog
amikor viszont egy noname webáruházban megveszel 1 pana plazmát, amit pl. németo-ból hoztak be a panasonic hazai képviseletének megkerülésével, akkor lehet az áruházat piszkálni, mert a pana márkaszervíz nem fogja javítani a tv-t, legalábbis itt kanizsaán pana és samu szervízt ugyanaz a csóka csinálja, és ők így dolgoznak hál.istennek
tehát mint kereskedelemben dolgozó(most már több, mint 10 éve) ember megkérlek, hogy a szervízek tohonyasága miatt ne "bennünket" piszkáljatok, mert tuti, h nem az xy áruház értékesítője, v. üzletvezetője miatt van 1 hónapja szervízben a tv
tv: PANA 42S30
erő: YAMI RXV-750, PANA SA-XR15, SONY TA-FE370
dvd: YAMI DVD-S2700, PANA DVD-S47, MILLENIUM MN-9504
kéksugár: SAMU BD-D5500
hangfal: PIO CS301, SONY SS-MF-600, JAMO E8 CENTER.2, JAMO S 602
lemez: TECHNICS SL-BD20
média: ASUS HDP-R1 O!PLAY
Plazma
Üdv mindenkinek.Azt tanácsolnám mindenkinek hogy garancia érvényesités,javitás, csere,elhuzása esetén a márka(szerviz),elado bolt részéröl,a vevö erélyesen lépjen fel. Ne hagyja magát hülyének nézni,nyugodtan kérje a panaszkönyvet ha ugy érzi,a kb 15 napos jav határidö után kérje a cserét.Senki ne hagyja magát megkárositani,mert amig ezt megtehetik a vásárloval abben az országban, addig nem lesz itt rend a kereskedelemben.És kényük kedvük szerint bármit megtehetnek a johiszemü vevövel.Csak a pénz számit,aVEVÖ NEM. :kiraly:
Plazma
"Kollégák, ismerősök ezután is meg fognak kérdezni, ajánlunk mást, amíg nem csalódunk abban is a gyors meggazdagodás reményében világmárkákat lejáratni képes hazai forgalmazók miatt. :kiraly: Kezd már a hócipőm tele lenni ezzel az országgal, de ide születtünk, mit csináljunk. Mind nem mehetünk külföldre! Viszont akinek még garanciája is van és ilyen tortúrákon kell, hogy keresztül menjen, már végképp elfogadhatatlan."
Üdv
Sajnos a (Pioneer) BASYS sem jobb. Itt még odáig sem jutunk, hogy v.kivel érdemben beszélni lehessen. Hetente írok nekik. Most már 5 hete vásárolt 3/4 milliós készülék!
1. levelemre válasz: olvasás nélkül törölték
2. : 10 perc után válasz: holnap hivnak (ez volt 2hete)
3. : elolvasták, de nincs válasz
4. : tegnap írtam újra
(Mint 15 éve szervizes, szervízvezető (orvostechnika) nálunk ha megígérünk v.mit megtesszük, vagy nem ígérjük. Hibabejelentés után max. 1 órán belül visszaszólunk, ha kell másnap az ország bármely pontján megjelenünk (,ha nem sürgős eset, előre egyeztetve max 3 nap). A kollegákal együt kimondottan zavar minket, ha egy gép is bizonytalankodik. Ha a felhasználó érdeklődik, max 10 perc, és válaszolunk. Mi tényleg így csináljuk. Véleményem szerint az anyavállalat megszüntetné a szervízjogot, ha megtudná, hogy más hozzáállás is létezik.)
Szerintem egyértelműen az adott szervíz, cég vezetésén múlik, mit enged meg, és persze a dolgozó hozzáállásán. Ezért én nem általánosítanák, de tény, hogy tőlünk nyugatra sújos következménye lenne az ilyen ügyfélkezelésnek.
Ha most sem kapok érdemi választ levelemre már én is balhét csinálok.
Úgyhogy ha mást ajánlasz csak óvatosan a BASYS termékekkel is!
Szia!
Ezért írtam ezt:
"ajánlunk mást, amíg nem csalódunk abban is"
Sajnos vmi nem úgy működik kis hazánkban, mint kellene. Addig vagy kedves vevő, amíg fizetsz, azután csak egy nyűg mindenki hátán, ha gondod van. Mint írtam a jövőre nem gondolnak, pedig ez is egy ilyen üzlet.
Pioneer Kuro 5090H, Panasonic 42PV600E, Panasonic DMR-EH67, WD TV HD, Popcorn A-210,
Plazma
És akkor az ember hogy merjen megvásárolni egy ilyen drága készüléket ugye?Pana vagy Pioneer.
Hibás Pioneer-ről mág hírből sem hallottam!:-)
Persze egyszer minden elromlik,ami elromolhat!Csak ne olyan gyorsan tegye azt,mint a panasonic plazmái. :kiraly:
Személyes és mások tapasztalataiból,az egyik legproblémásabb márkává nőtte ki magát.Az is lehet,azért van,mert ebből értékesítik a legtöbbet.Bár a 3-as,4-es sorozatú samukról is hallottam problémákról.
Lehet megköveztek érte,de az én szememben vagy ledegradálódott a koreai "csodák" szintjére,vagy éppen azok nőttek fel hozzá. :kiraly:
PLAZMA :Pioneer 5080XA * Panasonic TX-P42G20 * CRT :Grundig Elegance TV-DVD Combo
ERŐSTŐ :Denon 1306 * BLU-RAY :LG BD350V * DVD :Panasonic S52
HANGFALAK :Wharfedale Valdus 2db 400-as,2 db 200-as * Jamo Center * Jamo Subwoofer
MEDIA :ASUS O!PLAY HDP-R1 * WD GreenPower 1TB * WDTV HD Media Player
Samsung Story Station 2x1,5TB+1TB * WD MY PASSPORT 500GB White+320GB Black
Plazma
És akkor az ember hogy merjen megvásárolni egy ilyen drága készüléket ugye?
Pana vagy Pioneer. :kiraly:
- Bearing952
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 767
- Csatlakozott: 2009.02.26., csüt. 15:35
- Értékelés: 143
- Tartózkodási hely: Sopron
Plazma
"Kollégák, ismerősök ezután is meg fognak kérdezni, ajánlunk mást, amíg nem csalódunk abban is a gyors meggazdagodás reményében világmárkákat lejáratni képes hazai forgalmazók miatt. :kiraly: Kezd már a hócipőm tele lenni ezzel az országgal, de ide születtünk, mit csináljunk. Mind nem mehetünk külföldre! Viszont akinek még garanciája is van és ilyen tortúrákon kell, hogy keresztül menjen, már végképp elfogadhatatlan."
Üdv
Sajnos a (Pioneer) BASYS sem jobb. Itt még odáig sem jutunk, hogy v.kivel érdemben beszélni lehessen. Hetente írok nekik. Most már 5 hete vásárolt 3/4 milliós készülék!
1. levelemre válasz: olvasás nélkül törölték
2. : 10 perc után válasz: holnap hivnak (ez volt 2hete)
3. : elolvasták, de nincs válasz
4. : tegnap írtam újra
(Mint 15 éve szervizes, szervízvezető (orvostechnika) nálunk ha megígérünk v.mit megtesszük, vagy nem ígérjük. Hibabejelentés után max. 1 órán belül visszaszólunk, ha kell másnap az ország bármely pontján megjelenünk (,ha nem sürgős eset, előre egyeztetve max 3 nap). A kollegákal együt kimondottan zavar minket, ha egy gép is bizonytalankodik. Ha a felhasználó érdeklődik, max 10 perc, és válaszolunk. Mi tényleg így csináljuk. Véleményem szerint az anyavállalat megszüntetné a szervízjogot, ha megtudná, hogy más hozzáállás is létezik.)
Szerintem egyértelműen az adott szervíz, cég vezetésén múlik, mit enged meg, és persze a dolgozó hozzáállásán. Ezért én nem általánosítanák, de tény, hogy tőlünk nyugatra sújos következménye lenne az ilyen ügyfélkezelésnek.
Ha most sem kapok érdemi választ levelemre már én is balhét csinálok.
Úgyhogy ha mást ajánlasz csak óvatosan a BASYS termékekkel is!
Plazma
Panasonic plazma story: Ma kb: 12:35 tájban megint felhivtam a szervizt,mi hir van. Szervizes azt válaszolta:Valószinüleg csereutalvány lesz belöle,a hét közepén hivjam öket(inkább személyesen intézem) Meglátjuk...... DJM a te TV-röl mit lehet tudni?Márka, tipus,hiba stb?
Szia!
Korábban már többször is írtam róla, dec. 1-én lejárt a garancia és a két ünnep között előjött a 42PV600-am típushibája az ún. purple snake. Bizonyos színátmeneteknél lila csíkok (kígyók jelennek meg a képen). D-boardot már cseréltek, de semmi javulás, azt mondták, lehet, hogy összejön egy plusz szoftver frissítés után, de akkor biztos, hogy rosszabb lesz a képe. Erre mondtam, hogy ezt azért nem gondolják komolyan ugye, próbálom a csereutalványt én is elintézni, de én még nehezebb helyzetben vagyok a gari lejárta miatt, de mivel típushiba és fél millás tv-volt, nem akarom annyiban hagyni. De hogy egy több mint fél millába kerülő TV, 2 év és 4300 óra használat után nem ér egy kalap szedert sem, azért ez felháborító. Pedig a meghibásodás pillanatáig igazán megéledve használtam, és nagyon sajnálom, hogy egy ilyen márkát a magyar képviselet lejárat. Gondolhatnák, -de ennyi ész nincs, az már látszik- hogy aki több mint 2 éve ennyi pénzt kifizet egy tv-rt, annak talán mást is el lehet adni, talán nem kellene előtte lejáratni a márkát. Elmondtam a szervizvezetőnek, hogy informatikai mérnök vagyok egy amerikai multinál, több mint 10 Panasonic Plazmát rendeltem már kollégáknak, mert elfogadták, hogy amivel én megvagyok elégedve, azzal ők is meglesznek, ezzel sem foglalkozott. Nem baj, kollégák, ismerősök ezután is meg fognak kérdezni, ajánlunk mást, amíg nem csalódunk abban is a gyors meggazdagodás reményében világmárkákat lejáratni képes hazai forgalmazók miatt. :kiraly: Kezd már a hócipőm tele lenni ezzel az országgal, de ide születtünk, mit csináljunk. Mind nem mehetünk külföldre! Viszont akinek még garanciája is van és ilyen tortúrákon kell, hogy keresztül menjen, már végképp elfogadhatatlan.
Pioneer Kuro 5090H, Panasonic 42PV600E, Panasonic DMR-EH67, WD TV HD, Popcorn A-210,
Plazma
Hasznos oldal: Fogyasztovédelmi forum . (katt) :kiraly:
Plazma
Panasonic plazma story: Ma kb: 12:35 tájban megint felhivtam a szervizt,mi hir van. Szervizes azt válaszolta:Valószinüleg csereutalvány lesz belöle,a hét közepén hivjam öket(inkább személyesen intézem) :kiraly: Meglátjuk...... DJM a te TV-röl mit lehet tudni?Márka, tipus,hiba stb?
Plazma
Panasonic plazma hihetetlen javitási story: 2009.04.03. 11-12óra tájban felhivtam a Panasonic Hungáriát.Ott beszéltem egy urral akinek elmeséltem kálváriámat,ö elismer te hogy a Videopart a cégük viszonteladoja.Elkérte nevem,telszámom és igérte utánna néz a dolognak és visszahiv, ami a nap folyamán már nem történt meg.Köszönöm Panasonic!!!!!! :kiraly:
Én tv-m lassan 2 hónapja van oda. Panasonic szerviz vezetőjével én is beszéltem, még mielőtt elvitték volna, nekem is ígért visszahívást, ami azóta sem történt meg. Miért fizetik ezeket? Fel kellene már vkinek nyissuk a szemét, hogy itt vmi nagyon nem kóser!
Pioneer Kuro 5090H, Panasonic 42PV600E, Panasonic DMR-EH67, WD TV HD, Popcorn A-210,
- oriza triznyák
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2543
- Csatlakozott: 2006.12.06., szer. 00:13
- Értékelés: 10
Plazma
bizony bizony úgy ahogy mondod, azt is láttam és picit megnyugodtam hogy attól azért még jobb a képe az én plazmámnak pedig már lassan az enyém is 2 éves lesz.
a tiéd már csak a merevlemez miatt is min. 1 kategóriával magasabb, mint a belépő cuccok, akkoriban azt hiszem a pc51 volt az alap :kiraly:
tv: PANA 42S30
erő: YAMI RXV-750, PANA SA-XR15, SONY TA-FE370
dvd: YAMI DVD-S2700, PANA DVD-S47, MILLENIUM MN-9504
kéksugár: SAMU BD-D5500
hangfal: PIO CS301, SONY SS-MF-600, JAMO E8 CENTER.2, JAMO S 602
lemez: TECHNICS SL-BD20
média: ASUS HDP-R1 O!PLAY
Plazma
bizony bizony úgy ahogy mondod, azt is láttam és picit megnyugodtam hogy attól azért még jobb a képe az én plazmámnak pedig már lassan az enyém is 2 éves lesz.
- oriza triznyák
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2543
- Csatlakozott: 2006.12.06., szer. 00:13
- Értékelés: 10
Plazma
Pontosan a 411 es volt. :kiraly:
no igen, barátok köztöt nézni elég, de ha valaki picit igényesebb képi megoldásokat keres, akkor ezt a sort el kell felejteni, de ilyen gép az lg pg200-as szériája is, amit szintén hasonló árkategóriában vesztegetnek
tv: PANA 42S30
erő: YAMI RXV-750, PANA SA-XR15, SONY TA-FE370
dvd: YAMI DVD-S2700, PANA DVD-S47, MILLENIUM MN-9504
kéksugár: SAMU BD-D5500
hangfal: PIO CS301, SONY SS-MF-600, JAMO E8 CENTER.2, JAMO S 602
lemez: TECHNICS SL-BD20
média: ASUS HDP-R1 O!PLAY
Plazma
Pontosan a 411 es volt. :kiraly:
- oriza triznyák
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2543
- Csatlakozott: 2006.12.06., szer. 00:13
- Értékelés: 10
Plazma
Pénteken voltam a Corában.Sony 350 es blu ray játékosról ment gyári High Scool musical 3. Samu Plazmán HDMI összeköttetésben, mely 140Ért volt akcióban.
Gondoltam megnézem elég jó árban van biztos jobb a képe mint az LG-m nek.
hát kellemesen csalódtam mert nem jobb, szóval az szerintem azért annyi.
Állítgattam a kép üzemmódokat de semmi javulás, nagyon pixeles volt a kép és fárasztó, szóval ennyi én nem ajánlom. :kiraly:
az valszeg a 410/411-es volt, 451 alatt nem érdemes samu plazmát hdmi-s cuccra venni
tv: PANA 42S30
erő: YAMI RXV-750, PANA SA-XR15, SONY TA-FE370
dvd: YAMI DVD-S2700, PANA DVD-S47, MILLENIUM MN-9504
kéksugár: SAMU BD-D5500
hangfal: PIO CS301, SONY SS-MF-600, JAMO E8 CENTER.2, JAMO S 602
lemez: TECHNICS SL-BD20
média: ASUS HDP-R1 O!PLAY
Plazma
Csipike. Köszönöm a segitséged,a hozzászolást. 30-án beszéltem a fogyasztóvédelem mel ahol hasonloan azt tanácsolták hogy 30nap után küldjek levelet a Panasonic-nak, utánna vagy megegyezünk v polgári perre lehet adni az ügyet.Állitolag sok mindent ök sem tudnak tenni,mert nincs elöirva hogy a javitás idötartamát meddig huzhatják el.Ez Magyarország vs Panasonic :kiraly: :kiraly:
elég szomorú az biztos
Plazma
Pénteken voltam a Corában.
Sony 350 es blu ray játékosról ment gyári High Scool musical 3. Samu Plazmán HDMI összeköttetésben, mely 140Ért volt akcióban.
Gondoltam megnézem elég jó árban van biztos jobb a képe mint az LG-m nek.
hát kellemesen csalódtam mert nem jobb, szóval az szerintem azért annyi.
Állítgattam a kép üzemmódokat de semmi javulás, nagyon pixeles volt a kép és fárasztó, szóval ennyi én nem ajánlom. :kiraly:
Plazma
Panasonic plazma hihetetlen javitási story: 2009.04.03. 11-12óra tájban felhivtam a Panasonic Hungáriát.Ott beszéltem egy urral akinek elmeséltem kálváriámat,ö elismer te hogy a Videopart a cégük viszonteladoja.Elkérte nevem,telszámom és igérte utánna néz a dolognak és visszahiv, ami a nap folyamán már nem történt meg.Köszönöm Panasonic!!!!!! :kiraly:
:kiraly:
Plazma
Csipike. Köszönöm a segitséged,a hozzászolást. 30-án beszéltem a fogyasztóvédelem mel ahol hasonloan azt tanácsolták hogy 30nap után küldjek levelet a Panasonic-nak, utánna vagy megegyezünk v polgári perre lehet adni az ügyet.Állitolag sok mindent ök sem tudnak tenni,mert nincs elöirva hogy a javitás idötartamát meddig huzhatják el.Ez Magyarország vs Panasonic :taps: :lol!:
- Bearing952
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 767
- Csatlakozott: 2009.02.26., csüt. 15:35
- Értékelés: 143
- Tartózkodási hely: Sopron
Plazma
Üdv.
Pioneer ügyfélszolgálat:
1.levelemre válasz:
"Your message
To: szerviz
Subject: Pio 5090H cicergés - firmware update
Sent: Sun, 22 Mar 2009 15:59:56 +0100
was deleted without being read on Tue, 24 Mar 2009 14:44:38 +0100"
2.levelemre válasz (03.25):
"Az Ön mailje nem érkezett meg március 22-én hozzánk, most, a mai napon kaptuk meg. Továbbítom a kollégának, holnap délelőtt folyamán jelentkezik Önnél mailen vagy telefonon. Türelmét köszönjük, jó pihenést kívánunk Önnek.
Üdvözlettel:"
3. levelemet most küldtem el, mivel se nem hívtak, se mail
No comment.
Bécsi!! MM tapasztalat: 2 éve haver vett egy olcsóbb tévét; elromlott 3 hét alatt, nincs kép. Meg se nézték mi baja, az eladó adott egy origináltat, és megkért minket, hogy a roszat adjuk le a szervizbe. Megtettük, ahol adtak szó nélkül még egyet. Így kaptunk 2 originál csomagot az egy roszért, na gondolom ez azért nem általános. Nem is ez a lényeg benn, hanem hogy szó nélkül mindkettő adta az originál kartont.
No more comment.
Más:
A tv képe gyönyörű, jó jellel táplálva. Nem bántam meg. A kép optimalizálása viszont horror, annyi a lehetőségek száma.
Hiba: vagy még nem jöttem rá? a pana után az automatikus képméretállítás valahogy nem úgy mükszik.
Plazma
Néhány tapasztalat illetve észrevétel a Pioneer PDP-5090-ról.
Néhány hét távlatából írok pár dolgot.
...
Mi van veletek "H" tulajok??
Mi lett a zajos táp eredménye? Reklamáció??
Szia!
Táp ügyben:
Bearing rajta van az ügyön, de még nem válaszoltak. Engem kimondottan zavar.
Beállítások nálam is 0-n standard módban, képjavítók kikapcsolva.
Így van neked is? TV adás nem a legjobb 42-s Panán jobb volt, de az csak 1024*768 volt így egzakt összehasonlításnak ez nem tekinthető. DVD oksa, de mióta HD-s .mkv-kat nézek WD HD TV-ről, azóta csak ez jön be igazán, de ez tényleg qrva jó, úgy, hogy szinte semmit nem állítottam még, csak a képjavítókat kapcsoltam ki a Standard módnál.
Pioneer Kuro 5090H, Panasonic 42PV600E, Panasonic DMR-EH67, WD TV HD, Popcorn A-210,
Plazma
Panasonic Plazma story: Ma megint én hivtam fel a szervizt ,még jö hogy beszállitáskor elkérték a számom,és igérték hogy hivnak amint tudnak vmit mondani a hibával kapcsolatban.Azota egyszer sem hivtak.A beszállitás ota eltelt három hét,igy ma megint rákérdeztem,mikor ohajtják javitani és milyen hibát találtak. A VÁLASZ:Már cius 13-án megrendelték az alkatrészt,még nem érkezett meg.Hiba: Eltéritö panel csere.Valoszinü jövöhéten megérkezik az alkatrész-mondja a szerelö.Felhivtam az elado bolt vezetöjét,elmondtam a panaszom,és hogy szeretném kérni a készülék cseréjét.Azt mondta ne érzelmi alapon döntsek,majd elmondtam neki hogy:220 ért vettem a tv-t amit 2honapig használtam,és lassan 1honapja nem tudom használni, vmint hogy nem igazán vevöbarát ez a dolog. Ekérte a nevem ,telszámom hogy vissza hiv, ami ma nem történt meg.Ilyenkor felmerül az emberbe a kérdés? Mit jelent Magyar o-gon hogy vásárlo?(akit hülyének akarnak mindenhol nézni),hol vannak a jogai(mindenhol csak kiszolgáltatott).Vmint - A Panasonic által hirdetett vásárlobarát szlogen és a biztos alkatrészellátás hol mutatkozik? Kiváncsi lennék hogy külföldön is igy jár el egy márka(szerviz)?A VÁSÁRLO ezek után még mennyire bizzon a márkában és az általa javitott készülékben ,rettegjen mikor történik megint vmi hibaforrás, és az egész kezdödik megint elölröl? :taps: :lol!:
Szerintem:
PANASONIC Hungária-nak levél, lehetőleg ajánlottan, határidőt szabva az esetre. Szigorúan beleírni, hogy ha a határidőig nincs előrelépés, akkor Fogyasztóvédelemre viszed az ügyet. (Levelet tértivevényesen feladni!!)
Ha addíg nem történik semmi, akkor Fogyasztóvédelem, aztán hagy szóljon. Kártérítéstől klrezdve mindent a nyakukba verni.
( A FV szereti az ilyeneket)
Sajna az a tapasztalat, hogy a vásárló csak addíg kedves nekik, (nem csak a Panának!!!) amíg a pénzt kifizeti. Utána Sz*rnak rá egy nagyot.
A legszomorúbb az, hogy ezt még tanítják is!! (Business Success)
Honnan tudod, hogy egy vezetékben merről merre folyik az áram??? Lépj rá! Amerről púposodik, arról jön!!
Kép: Pioneer PDP-LX 5090,
Hang:Pioneer WSX-1020, PIONEER CT-740kazettás, Infinity Primus 5.0, JAMO SW-6000A
Forrás: Pioneer BDP- 430, ASUS HDP-R1, UPC/Philips set top box
Plazma
Panasonic Plazma story: Ma megint én hivtam fel a szervizt ,még jö hogy beszállitáskor elkérték a számom,és igérték hogy hivnak amint tudnak vmit mondani a hibával kapcsolatban.Azota egyszer sem hivtak.A beszállitás ota eltelt három hét,igy ma megint rákérdeztem,mikor ohajtják javitani és milyen hibát találtak. A VÁLASZ:Már cius 13-án megrendelték az alkatrészt,még nem érkezett meg.Hiba: Eltéritö panel csere.Valoszinü jövöhéten megérkezik az alkatrész-mondja a szerelö.Felhivtam az elado bolt vezetöjét,elmondtam a panaszom,és hogy szeretném kérni a készülék cseréjét.Azt mondta ne érzelmi alapon döntsek,majd elmondtam neki hogy:220 ért vettem a tv-t amit 2honapig használtam,és lassan 1honapja nem tudom használni, vmint hogy nem igazán vevöbarát ez a dolog. Ekérte a nevem ,telszámom hogy vissza hiv, ami ma nem történt meg.Ilyenkor felmerül az emberbe a kérdés? Mit jelent Magyar o-gon hogy vásárlo?(akit hülyének akarnak mindenhol nézni),hol vannak a jogai(mindenhol csak kiszolgáltatott).Vmint - A Panasonic által hirdetett vásárlobarát szlogen és a biztos alkatrészellátás hol mutatkozik? Kiváncsi lennék hogy külföldön is igy jár el egy márka(szerviz)?A VÁSÁRLO ezek után még mennyire bizzon a márkában és az általa javitott készülékben ,rettegjen mikor történik megint vmi hibaforrás, és az egész kezdödik megint elölröl? :taps: :lol!:
Plazma
Néhány tapasztalat illetve észrevétel a Pioneer PDP-5090-ról.
Néhány hét távlatából írok pár dolgot.
Az USB bemenetről csak fotókat lehet megnézni, a távirányítóval szépen lehet kezelni a fénykképezőgépet is lejátszás módban.
Érdekes, hogy pendrive-ról nem akarta elfogadni a képeket, pedíg a formátumuk jó volt.
A "H"-hoz képest nincs hálózati bemenete, illetve szerintem a szoftwere is más, mert nem ismer fel minden formátumot. (elsősorben videoanyagra gondolok.)
Analóg tuner: Viszonylag jó, a UPC-s analóg adásokat sajna a miőségük miatt nem igazán lehet élvezni, bár pár külföldi csatorna egészen jó.
Digit tuner: Nem használom, van médiabox.
Hang: Ez valami csúcs: Kapott két Wharfedale hangfalat (Vardus -100) Párszor már kinléztem, hogy mi a fene kopácsol odakint...
A MATRIX-ot nézve elgondolkodtam, kell- az 5.1?
Ráadásul jól meg is lehet küldeni.
Kép: DVD-ről kifogástalan, a médiaboxról is határozottan jó, a HD adások minősége (Eurosport HD Illetve Natgeo HD) engem nagyon meggyőzött.
Beállítások:
Olvasgattam az ajánlott oldalakat, de igazán sok mindent nem változtattam a gyári értékekekn. (maradt minden 0)
Lehet, hogy csak láma vagyok, de nem láttam szükségét.
Hogy milyen a feket szín?? Hát fekete. Sötét szobában tv műsorról nézve az alsó és felső fekete csíknál nem láttam, hogy meddíg tart a képernyő és honnamn a készülék kerete!
Gyönyörű színei vannak, leginkább természetfilmeket szeretek nézni rajta, gyors mozgásokkal, élénk színekkel, hirtelen váltásokkal.
Zaj: Nem tapasztaltam semmilyen saját zajt (táp, stb) Halkan teszi a dolgát.
Menü: Jól kezelhetőlogikusan felépített rendszer. Külön jó dolog, hogy a bemeneteket nem az AV gomb nyomkodásával, vagy külön menüpont megnyitásával lehet kiválasztani, hanem a távirányítón a felső sorban számozottan, direkt üzemmóddal. A bemenetekhez néhány paraméter hozzárendelhető.
Hibák: Eddíg semmi. (talán hogy keveset nézem)
Egyéb: A magyar kezelési csak részben igaz, mert a H-ét adják hozzá, ami meg nem ugyan az. (kapják be a lusta fejükkel)
Összességében elégedet vagyok a készülékkel.
Mi van veletek "H" tulajok??
Mi lett a zajos táp eredménye? Reklamáció??
Honnan tudod, hogy egy vezetékben merről merre folyik az áram??? Lépj rá! Amerről púposodik, arról jön!!
Kép: Pioneer PDP-LX 5090,
Hang:Pioneer WSX-1020, PIONEER CT-740kazettás, Infinity Primus 5.0, JAMO SW-6000A
Forrás: Pioneer BDP- 430, ASUS HDP-R1, UPC/Philips set top box


