Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
DAC-olás
DAC-olás
Mf -bol nekem eddig csak erositom volt.
A dacjuk is ilyen érzelem keltő stílusú?
Érdekes mert én meg ugyanezt az MF M1 mk2-vel éreztem. USB-n még egy jó adag műanyag bevonat is került rá a coaxhoz képest. Valószínű a rendszer többi eleme se érdektelen, vagy nem tudom.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, csak más a fogása.
“Hülyékkel ne vitatkozz! Lesüllyedsz a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.”- Mark Twain.
“Hülyékkel ne vitatkozz! Lesüllyedsz a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.”- Mark Twain.
Online
Ez egy műveleti erősítő?
Jól látom, h kb. 1 Euró darabja? :-)))
https://eu.mouser.com/Search/Refine.aspx?Keyword=ne5532
A legendás Philips 304- ben is ez van.
- SoundMania
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6385
- Csatlakozott: 2011.05.06., pén. 20:57
- Értékelés: 1263
DAC-olás
Ez egy műveleti erősítő?
Jól látom, h kb. 1 Euró darabja? :-)))
https://eu.mouser.com/Search/Refine.aspx?Keyword=ne5532
A legendás Philips 304- ben is ez van.
DAC-olás
A Benchmark1-ben az I-V átalakítást, az audio kimenetet és szűrést a "szokásos" NE5532-vel oldották meg, (4 darabbal!) ez rányomja bélyegét erősen az amúgy jól megcsinált készülék hangjára.
Ez egy műveleti erősítő?
Jól látom, h kb. 1 Euró darabja? :-)))
https://eu.mouser.com/Search/Refine.aspx?Keyword=ne5532
Online
Nekem van egy Benchmark 1-em itthon, minden hifis paramétere remek: tiszta, dinamikus, részletező, jó tér, jelenlétérzet is van, de az érzelmekkel fukarkodik, sőt kifejezetten szűkmarkú. Másik topicban fapaci kérdezte, hogy a pejoratív értelemben használt "stúdiós hang" mi a hifisták szerint. Számomra ez talán az. Referenciakészüléknek szuper, viszont nekem kicsit érdektelen az előadása, nem szív be vele a zene. Ugyanakkor pl egy Musical Fidelity M1, amiről joggal fogalmaznak meg hibákat (alacsonyabb ligában is játszik), de fel tud ültetni egy érzelmi hullámvasútra, miközben sokszínű, nem csak pörgős vagy csak vidám, ha kell finomkodó, ha kell nyomasztó, ha kell romantikus, ha kell melankolikus stb..
Érdekes mert én meg ugyanezt az MF M1 mk2-vel éreztem. USB-n még egy jó adag műanyag bevonat is került rá a coaxhoz képest. Valószínű a rendszer többi eleme se érdektelen, vagy nem tudom.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6205
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7697
- Tartózkodási hely: Bokod
DAC-olás
Nekem van egy Benchmark 1-em itthon, minden hifis paramétere remek: tiszta, dinamikus, részletező, jó tér, jelenlétérzet is van, de az érzelmekkel fukarkodik, sőt kifejezetten szűkmarkú. Másik topicban fapaci kérdezte, hogy a pejoratív értelemben használt "stúdiós hang" mi a hifisták szerint. Számomra ez talán az. Referenciakészüléknek szuper, viszont nekem kicsit érdektelen az előadása, nem szív be vele a zene. Ugyanakkor pl egy Musical Fidelity M1, amiről joggal fogalmaznak meg hibákat (alacsonyabb ligában is játszik), de fel tud ültetni egy érzelmi hullámvasútra, miközben sokszínű, nem csak pörgős vagy csak vidám, ha kell finomkodó, ha kell nyomasztó, ha kell romantikus, ha kell melankolikus stb..
Érdekes mert én meg ugyanezt az MF M1 mk2-vel éreztem. USB-n még egy jó adag műanyag bevonat is került rá a coaxhoz képest. Valószínű a rendszer többi eleme se érdektelen, vagy nem tudom.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
- fülelek
- V.I.P.
- Hozzászólások: 7186
- Csatlakozott: 2005.08.08., hétf. 20:44
- Értékelés: 5244
- Tartózkodási hely: Csobánka
DAC-olás
A szokásos ködösítéssel ellentétben érthető a megfogalmazásod. A Benchmark 1 egykor nálam is járt pár hétig. Nem szerettem bele a jól azonosítható hangkaraktere miatt és (szerintem pont ezért) egyáltalán nem éreztem, hogy stúdiós élményeimet idézte volna fel. A visszafogottság, hűvösség, unalom sokaknál azonos a stúdiós hanggal közvetlen élmény hiányában is, de idén nem viselek háborút a hifista szóhasználat ellen. Rávághatnám mereven, hogy érzelmeket a zenétől és az előadástól tessék elvárni, ne készülékektől, de bizony nekem is vannak kütyükhöz köthető érzelmi élményeim, némelyik képes felnagyítani a különbségeket. Vagy éppen ezek tolmácsolják reálisan a zenét?
A Benchmark1-ben az I-V átalakítást, az audio kimenetet és szűrést a "szokásos" NE5532-vel oldották meg, (4 darabbal!) ez rányomja bélyegét erősen az amúgy jól megcsinált készülék hangjára.
- svan
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 683
- Csatlakozott: 2008.04.19., szomb. 17:57
- Értékelés: 185
- Tartózkodási hely: Debrecen
DAC-olás
.. idén nem viselek háborút a hifista szóhasználat ellen. Rávághatnám mereven, hogy érzelmeket a zenétől és az előadástól tessék elvárni, ne készülékektől..
Nem a készüléktől várom az érzelmeket, de a Benchmark-ot bekötve keveset/kevesebbet kapok belőlük. Hogy ez pontosan miért van, azt nem tudom, ahhoz mazsola vagyok.
Sztereó: TMP Ant LE Dac | Jadis DA 60 | JMlab Utopia Mini
Sztereó 2: TMP Quantic F50 | Dynaudio Confidence C1
Sztereó 2: TMP Quantic F50 | Dynaudio Confidence C1
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15762
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11043
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
DAC-olás
Nekem van egy Benchmark 1-em itthon, minden hifis paramétere remek: tiszta, dinamikus, részletező, jó tér, jelenlétérzet is van, de az érzelmekkel fukarkodik, sőt kifejezetten szűkmarkú. Másik topicban fapaci kérdezte, hogy a pejoratív értelemben használt "stúdiós hang" mi a hifisták szerint. Számomra ez talán az. Referenciakészüléknek szuper, viszont nekem kicsit érdektelen az előadása, nem szív be vele a zene. Ugyanakkor pl egy Musical Fidelity M1, amiről joggal fogalmaznak meg hibákat (alacsonyabb ligában is játszik), de fel tud ültetni egy érzelmi hullámvasútra, miközben sokszínű, nem csak pörgős vagy csak vidám, ha kell finomkodó, ha kell nyomasztó, ha kell romantikus, ha kell melankolikus stb..
A szokásos ködösítéssel ellentétben érthető a megfogalmazásod. A Benchmark 1 egykor nálam is járt pár hétig. Nem szerettem bele a jól azonosítható hangkaraktere miatt és (szerintem pont ezért) egyáltalán nem éreztem, hogy stúdiós élményeimet idézte volna fel. A visszafogottság, hűvösség, unalom sokaknál azonos a stúdiós hanggal közvetlen élmény hiányában is, de idén nem viselek háborút a hifista szóhasználat ellen. Rávághatnám mereven, hogy érzelmeket a zenétől és az előadástól tessék elvárni, ne készülékektől, de bizony nekem is vannak kütyükhöz köthető érzelmi élményeim, némelyik képes felnagyítani a különbségeket. Vagy éppen ezek tolmácsolják reálisan a zenét?
- svan
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 683
- Csatlakozott: 2008.04.19., szomb. 17:57
- Értékelés: 185
- Tartózkodási hely: Debrecen
DAC-olás
Tartok tőle, az pont nem USB-s, de végre egy jó ajánlás Tőled.
Nekem van egy Benchmark 1-em itthon, minden hifis paramétere remek: tiszta, dinamikus, részletező, jó tér, jelenlétérzet is van, de az érzelmekkel fukarkodik, sőt kifejezetten szűkmarkú. Másik topicban fapaci kérdezte, hogy a pejoratív értelemben használt "stúdiós hang" mi a hifisták szerint. Számomra ez talán az. Referenciakészüléknek szuper, viszont nekem kicsit érdektelen az előadása, nem szív be vele a zene. Ugyanakkor pl egy Musical Fidelity M1, amiről joggal fogalmaznak meg hibákat (alacsonyabb ligában is játszik), de fel tud ültetni egy érzelmi hullámvasútra, miközben sokszínű, nem csak pörgős vagy csak vidám, ha kell finomkodó, ha kell nyomasztó, ha kell romantikus, ha kell melankolikus stb..
Sztereó: TMP Ant LE Dac | Jadis DA 60 | JMlab Utopia Mini
Sztereó 2: TMP Quantic F50 | Dynaudio Confidence C1
Sztereó 2: TMP Quantic F50 | Dynaudio Confidence C1
- kaboca36
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 658
- Csatlakozott: 2009.12.15., kedd 15:32
- Értékelés: 223
- Tartózkodási hely: Budapest
DAC-olás
Pedig az utóbbi évek legnagyobb előrelépései ezen a területen (mármint az FPGA-ban, még a digitális tartományban végrehajtott konverziós- és szűrő-algoritmusok terén) történtek. A mai számítástechnikai teljesítmény már olyan lineár-, minimál-fázisú vagy épp ún. closed-form szűrési algoritmusokat tett elérhetővé igen magas mintavételi frekvencia mellett, amelyről korábban csak álmodozhattak a gyártók.
Ezért is találom az olyan digitális technikát (ami egyébként jóval többet jelent már egy ideje, mint a CD!) érintő kritikákat komolytalannak, amelyeket hot-roddolt (értsd órajel-tuningolt, csöves kimeneti egységgel javított, NOS-átalakított) 20-30 éves CD-lejátszók teljesítménye alapján fogalmaznak meg!
nincs semmi baj a cd-vel. ha átjön rajta az ami a cd-n és felvételen van.....
Revox B750MkII, B225, B77, B795 (Shure V15 Type IV, Type II).
DacEnd2 (AD1865NK,CSF 5687 WA),WaveIO Xmos usb,
KEF Chorale (1970), Infinity Qa (1978).
DacEnd2 (AD1865NK,CSF 5687 WA),WaveIO Xmos usb,
KEF Chorale (1970), Infinity Qa (1978).
- kaboca36
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 658
- Csatlakozott: 2009.12.15., kedd 15:32
- Értékelés: 223
- Tartózkodási hely: Budapest
DAC-olás
Miért használnak többféle algoritmust, akár adott készüléken belül válaszhatóan többfélét ? Melyik a tökéletes, vagy az adott készülékhez tökéletes ?
Ha valaki NOS daccal bünteti magát, azért esetleg kipróbálhatja pl. a HQplayer szűrő- és ditheralgoritmusait, úgy, hogy egy pl. egy komplett PC végzi a számolást...
( bár korlátozott Fs-OS aránnyl, pl. 44,1kHz és 8xOS )
szeretnéd te olyan NOS hanggal büntetni magad ami nálam szól. minek a sok fölösleges algoritmus és felkonvertálás???? az mind csak beleszól a hangba,...
Revox B750MkII, B225, B77, B795 (Shure V15 Type IV, Type II).
DacEnd2 (AD1865NK,CSF 5687 WA),WaveIO Xmos usb,
KEF Chorale (1970), Infinity Qa (1978).
DacEnd2 (AD1865NK,CSF 5687 WA),WaveIO Xmos usb,
KEF Chorale (1970), Infinity Qa (1978).
DAC-olás
Vegyük például ezt a lemezt! Épp most szól 24-bit, 44,1kHz felbontásban, fenomenális!
Ludwig Mies van der Rohe, Barcelona Chair, 1929? Igen, az!!! és gyönyörű .-)))
DAC-olás
köszönöm mindenkinek az információt. vélhetően először azért megpróbálok beszerezni egy primare modult használtan aztán, ha nem megy, akkor ránézek a Focusrite 2i2 v2-re
Primare I22; Elac FS 147; Pro-Ject Dac Box S2; Vertere Pulse-Xmini
DAC-olás
Vegyük például ezt a lemezt! Épp most szól 24-bit, 44,1kHz felbontásban, fenomenális!
Citera?
Online
Milyen DAC vette at a "primarius" szerepet, Exogal vagy valami mas?
Exogal Comet Sbooster lineáris táppal.
DAC-olás
Milyen DAC vette at a "primarius" szerepet, Exogal vagy valami mas?
Exogal Comet Sbooster lineáris táppal.
Gyula
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Online
Miért használnak többféle algoritmust, akár adott készüléken belül válaszhatóan többfélét ? Melyik a tökéletes, vagy az adott készülékhez tökéletes ?
Ha valaki NOS daccal bünteti magát, azért esetleg kipróbálhatja pl. a HQplayer szűrő- és ditheralgoritmusait, úgy, hogy egy pl. egy komplett PC végzi a számolást...
( bár korlátozott Fs-OS aránnyl, pl. 44,1kHz és 8xOS )
Így van, a közelmúltban másodhegedűs szerepbe visszacsúszott Sabre-alapú DAC-om akkor adja tudása legjavát, mikor a HQPlayer-ben dupla DSD felbontásra (DSD128) felkonvertált jelfolyammal etetem. Sajnos a HQPlayer minden csak felhasználóbarát nem. A primárius szerepét átvett új DAC erőssége viszont pont az ex-Wadiás csapat által benne megvalósított algoritmus, tehát nincs szükség a számítógépes előzetes feldolgozásra, ami miatt a HQPlayer-t favorizáltam és áttértem a jRiverre.
A szűrő algoritmusokat úgy alakítják ki, hogy a rendelkezésre álló erőforrásokat a legmesszebbmenőkig kiaknázva optimalizálják az alkalmazott átalakító-architektúrához, legyen szó R-2R létrahálózatos, multi-bites PCM-ről, vagy kevés-bites (akár 1) delta-szigmáról, vagy bármilyen egyéb exotikus megoldásról. A mérnök a frekvencia-, fázis- és időtartományban mutatott különböző tulajdonságok és viselkedési jegyek között zsonglőrködik, a fejlődésnek köszönhetően egyre kevesebb kompromisszumra kényszerítve.
DAC-olás
Miért használnak többféle algoritmust, akár adott készüléken belül válaszhatóan többfélét ? Melyik a tökéletes, vagy az adott készülékhez tökéletes ?
Ha valaki NOS daccal bünteti magát, azért esetleg kipróbálhatja pl. a HQplayer szűrő- és ditheralgoritmusait, úgy, hogy egy pl. egy komplett PC végzi a számolást...
( bár korlátozott Fs-OS aránnyl, pl. 44,1kHz és 8xOS )
Így van, a közelmúltban másodhegedűs szerepbe visszacsúszott Sabre-alapú DAC-om akkor adja tudása legjavát, mikor a HQPlayer-ben dupla DSD felbontásra (DSD128) felkonvertált jelfolyammal etetem. Sajnos a HQPlayer minden csak felhasználóbarát nem. A primárius szerepét átvett új DAC erőssége viszont pont az ex-Wadiás csapat által benne megvalósított algoritmus, tehát nincs szükség a számítógépes előzetes feldolgozásra, ami miatt a HQPlayer-t favorizáltam és áttértem a jRiverre.
A szűrő algoritmusokat úgy alakítják ki, hogy a rendelkezésre álló erőforrásokat a legmesszebbmenőkig kiaknázva optimalizálják az alkalmazott átalakító-architektúrához, legyen szó R-2R létrahálózatos, multi-bites PCM-ről, vagy kevés-bites (akár 1) delta-szigmáról, vagy bármilyen egyéb exotikus megoldásról. A mérnök a frekvencia-, fázis- és időtartományban mutatott különböző tulajdonságok és viselkedési jegyek között zsonglőrködik, a fejlődésnek köszönhetően egyre kevesebb kompromisszumra kényszerítve.
Gyula
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
DAC-olás
Pedig az utóbbi évek legnagyobb előrelépései ezen a területen (mármint az FPGA-ban, még a digitális tartományban végrehajtott konverziós- és szűrő-algoritmusok terén) történtek. A mai számítástechnikai teljesítmény már olyan lineár-, minimál-fázisú vagy épp ún. closed-form szűrési algoritmusokat tett elérhetővé igen magas mintavételi frekvencia mellett, amelyről korábban csak álmodozhattak a gyártók.
Ezért is találom az olyan digitális technikát (ami egyébként jóval többet jelent már egy ideje, mint a CD!) érintő kritikákat komolytalannak, amelyeket hot-roddolt (értsd órajel-tuningolt, csöves kimeneti egységgel javított, NOS-átalakított) 20-30 éves CD-lejátszók teljesítménye alapján fogalmaznak meg!
Így van, és azzal együtt, h sztem van bizonyosfajta mennyiségi változás, ami most minőségibe csap át, még csak az elején vagyunk ennek az útnak. Az elmúlt 4 év alatt nagy ugrások következtek be (akár az ESS akár a Chord útján) és egész biztos, hogy a tempó csak gyorsulni fog. Ugyanakkor azzal, hogy sokan felfedezték, hogy külön USB-SPDIF-konverterekkel külön upgradelhetők a rendszerek és párosíthatók a DACok, szélesebb lehetőség nyílik a személyes preferenciák "kiélése" előtt. (Többet lehet kütyüzni, hollárihó!!! :-))) ).
DAC-olás
Pedig az utóbbi évek legnagyobb előrelépései ezen a területen (mármint az FPGA-ban, még a digitális tartományban végrehajtott konverziós- és szűrő-algoritmusok terén) történtek. A mai számítástechnikai teljesítmény már olyan lineár-, minimál-fázisú vagy épp ún. closed-form szűrési algoritmusokat tett elérhetővé igen magas mintavételi frekvencia mellett, amelyről korábban csak álmodozhattak a gyártók.
Ezért is találom az olyan digitális technikát (ami egyébként jóval többet jelent már egy ideje, mint a CD!) érintő kritikákat komolytalannak, amelyeket hot-roddolt (értsd órajel-tuningolt, csöves kimeneti egységgel javított, NOS-átalakított) 20-30 éves CD-lejátszók teljesítménye alapján fogalmaznak meg!
Miért használnak többféle algoritmust, akár adott készüléken belül válaszhatóan többfélét ? Melyik a tökéletes, vagy az adott készülékhez tökéletes ?
Ha valaki NOS daccal bünteti magát, azért esetleg kipróbálhatja pl. a HQplayer szűrő- és ditheralgoritmusait, úgy, hogy egy pl. egy komplett PC végzi a számolást...
( bár korlátozott Fs-OS aránnyl, pl. 44,1kHz és 8xOS )
Online
Vegyük például ezt a lemezt! Épp most szól 24-bit, 44,1kHz felbontásban, fenomenális!
DAC-olás
Vegyük például ezt a lemezt! Épp most szól 24-bit, 44,1kHz felbontásban, fenomenális!
Gyula
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Online
Ja tényleg... valahogy az FPGA-s átalakitásról megfeledkeztem.. nekem már a Sabre is túl sok az én egyszerű igényeimnek
Pedig az utóbbi évek legnagyobb előrelépései ezen a területen (mármint az FPGA-ban, még a digitális tartományban végrehajtott konverziós- és szűrő-algoritmusok terén) történtek. A mai számítástechnikai teljesítmény már olyan lineár-, minimál-fázisú vagy épp ún. closed-form szűrési algoritmusokat tett elérhetővé igen magas mintavételi frekvencia mellett, amelyről korábban csak álmodozhattak a gyártók.
Ezért is találom az olyan digitális technikát (ami egyébként jóval többet jelent már egy ideje, mint a CD!) érintő kritikákat komolytalannak, amelyeket hot-roddolt (értsd órajel-tuningolt, csöves kimeneti egységgel javított, NOS-átalakított) 20-30 éves CD-lejátszók teljesítménye alapján fogalmaznak meg!
DAC-olás
Ja tényleg... valahogy az FPGA-s átalakitásról megfeledkeztem.. nekem már a Sabre is túl sok az én egyszerű igényeimnek
Pedig az utóbbi évek legnagyobb előrelépései ezen a területen (mármint az FPGA-ban, még a digitális tartományban végrehajtott konverziós- és szűrő-algoritmusok terén) történtek. A mai számítástechnikai teljesítmény már olyan lineár-, minimál-fázisú vagy épp ún. closed-form szűrési algoritmusokat tett elérhetővé igen magas mintavételi frekvencia mellett, amelyről korábban csak álmodozhattak a gyártók.
Ezért is találom az olyan digitális technikát (ami egyébként jóval többet jelent már egy ideje, mint a CD!) érintő kritikákat komolytalannak, amelyeket hot-roddolt (értsd órajel-tuningolt, csöves kimeneti egységgel javított, NOS-átalakított) 20-30 éves CD-lejátszók teljesítménye alapján fogalmaznak meg!
Gyula
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
- kaboca36
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 658
- Csatlakozott: 2009.12.15., kedd 15:32
- Értékelés: 223
- Tartózkodási hely: Budapest
DAC-olás
Ja tényleg... valahogy az FPGA-s átalakitásról megfeledkeztem.. nekem már a Sabre is túl sok az én egyszerű igényeimnek
Revox B750MkII, B225, B77, B795 (Shure V15 Type IV, Type II).
DacEnd2 (AD1865NK,CSF 5687 WA),WaveIO Xmos usb,
KEF Chorale (1970), Infinity Qa (1978).
DacEnd2 (AD1865NK,CSF 5687 WA),WaveIO Xmos usb,
KEF Chorale (1970), Infinity Qa (1978).
Online
Ezek pontossan melyik tipusok?? mert én 2-őt,bocs a DSD-vel eggyüt 3 -at tudok, de ezek közül egyike sem DAC chip nélküli cuccok. (szerintem)
Soekris, Mozaic dac és a DSD signált egy egyszerű szűrön való átvétele.....
Néhány konkrétum, PS Audio DirectStream DAC, PerfectWave Mk2
NAD M51
Chord Mojo, Hugo2, Dave, Chordette qute EX, 2Qute
Lampizator Gen5 DSD DAC
Soekris R-2R vonal termékei
Signalyst DSC1
Mára jószerével követhetetlen, ki mit csinál.
DAC-olás
Ezek pontossan melyik tipusok?? mert én 2-őt,bocs a DSD-vel eggyüt 3 -at tudok, de ezek közül egyike sem DAC chip nélküli cuccok. (szerintem)
Soekris, Mozaic dac és a DSD signált egy egyszerű szűrön való átvétele.....
Néhány konkrétum, PS Audio DirectStream DAC, PerfectWave Mk2
NAD M51
Chord Mojo, Hugo2, Dave, Chordette qute EX, 2Qute
Lampizator Gen5 DSD DAC
Soekris R-2R vonal termékei
Signalyst DSC1
Mára jószerével követhetetlen, ki mit csinál.
"Az ördög nem olyan szörnyű, mint a matematikai modellje!" (Wavebourn)
DAC-olás
hali, adott egy primare i22, amelyet szeretnek osszekotni a pc-mel. Jelenleg egy asus hangkartya es jack dugo oldja meg a kerdes, de azert innen termeszetesen van feljebb. Van valami usb-s dac, amely jo minoseget produkal nem tul massziv aron? Gondolkoztam audioquest red- en.
Focusrite 2i2 v2, de ehhez kell egy jack - rca kábel.
https://hitspace.hu/focusrite-scarlett-2i2-2nd-gen.html
iFi nano iDSD és főképpen az iFi iDac2.
http://www.bartimexaudio.hu/index.php/t ... il?lang=hu
http://www.bartimexaudio.hu/index.php/t ... c-2-detail
Ez utóbbi nagyon jó az árához képest. Később lehet egy külön 5V táppal meg egy dual head usb kábellel tuningolni, néhai fórumtárs tud ebben segiteni.
Egy picivel az iDac2 ára felett már van Dante interfész is, a Focusrite REDNET AM2, igaz ennek szimmetrikus a kimenete, de van cserében benne egy igen kiváló fejhallgató erősítő:
https://hitspace.hu/focusrite-rednet-am ... t-poe.html
Kell hozzá vagy egy PoE inzerter tápként vagy egy külső táp.
A Dante vonalat a legegyszerűbben az Amphenol szimmetrikus XLR kábelre épített DAC-jával lehet megugrani.
https://hu.rs-online.com/web/p/xlr-kabe ... k/1365503/
A Dantes eszközök csak 96 kHz/24 bitig működnek ebben az árkategóriában és a számítógép oldalon kell hozzájuk egy Audinate DVS szoftver, ami 29 dollár. Igy a virtuális hangkártya ASIO interfészként jelenik meg a lejátszó szoftverek alatt.
- kaboca36
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 658
- Csatlakozott: 2009.12.15., kedd 15:32
- Értékelés: 223
- Tartózkodási hely: Budapest
DAC-olás
Még megemlíteném a dedikált DAC chip nélküli megoldásokat, PS Audio, NAD, Chord, Lampizator stb.
Ezek pontossan melyik tipusok?? mert én 2-őt,bocs a DSD-vel eggyüt 3 -at tudok, de ezek közül egyike sem DAC chip nélküli cuccok. (szerintem)
Soekris, Mozaic dac és a DSD signált egy egyszerű szűrön való átvétele.....
Revox B750MkII, B225, B77, B795 (Shure V15 Type IV, Type II).
DacEnd2 (AD1865NK,CSF 5687 WA),WaveIO Xmos usb,
KEF Chorale (1970), Infinity Qa (1978).
DacEnd2 (AD1865NK,CSF 5687 WA),WaveIO Xmos usb,
KEF Chorale (1970), Infinity Qa (1978).
Online
DAC-olás
Még megemlíteném a dedikált DAC chip nélküli megoldásokat, PS Audio, NAD, Chord, Lampizator stb.
"Az ördög nem olyan szörnyű, mint a matematikai modellje!" (Wavebourn)
- fülelek
- V.I.P.
- Hozzászólások: 7186
- Csatlakozott: 2005.08.08., hétf. 20:44
- Értékelés: 5244
- Tartózkodási hely: Csobánka
DAC-olás
Való igaz, hogy nem évjárat függő egy dac minősége. Tulajdonképpen csak a dsd kompatibilitás, ami fejlődött az utóbbi néhány évben, a 24 bit 192kHz már 12 éve elérhető...
Alapvetően az analóg fokozat no meg a tápegység, ami számít, szinte jobban, mint a dac csip, amennyiben adott cég zászlóshajójáról van szó. Akár WM, akár AKM, akár BB, az alkalmazástechnika a lényeg.
A DSD számomra nem alternatíva, nem jobb az égvilágon semmivel, mint egy JÓL megcsinált pcm dac.
A Benchmark dac1 némi tuninggal nagyon jó, gyári állapotban nem éri meg az árát. Az újabbakat még nem hallottam.