Van ilyen plecsni 1973 óta, DIN45500 a neve...
Nem tudom, honnan jön, hogy bármilyen rangsorba állítottam a vállalaton belüli funkciókat.
A marketing feladata a piac, a potenciális vásárló attitűdjének a kívánt irányú befolyásolása/előállítása, az adott készülék-, a gyártó irányában, a saját eszközrendszerén keresztül. Tehát ez a munka abszolút fontosságú, ha el is akarják adni a terméket, a tervezett módon.
Arra céloztam, hogy ha látványosan elértéktelenítjük a műszaki adatok fontosságát - és itt most alapvetően erről van szó -, akkor felértékelődik egyéb információk értéke: márka-történelem, küldetés, elhivatottság, egyedi technológiák-, sajátos készüléktervezési filozófiák-, know-how, stb. És ezeknek a fejekbe ültetése, tálalása, kellő hangsúlyozása marketing feladat.
Egyébént furcsa, hogy mennyire beragadt ez a SINAD üldözés. Ha egyszer valakit nem érdekel, akkor miért foglalkozik vele ?Egyáltalán megadják ezt a gyártók?






