Valljuk be férfiasan, egy igazán jó hificuccra kötve a youtube videó hangját annak nézése közben, teljesen letekerve a hangerőt, nyerő lesz ez az előadás…
q.e.d.



Valljuk be férfiasan, egy igazán jó hificuccra kötve a youtube videó hangját annak nézése közben, teljesen letekerve a hangerőt, nyerő lesz ez az előadás…
Hát pont erről témázok itt Juliennek, hogy hótmindegy, milyen a lényeg, ha tangában van, meg 160as mellei vannak gumiból, akkor nyert a hifiben is.cannonball írta: ↑2022.10.28., pén. 15:26Szerintem ha ruhát cserélnének, helyreállna a rend. Magyarul: 20 centis szoknyában, tangában, kipucsított seggel, 15 centi sarokkal, kikenve, felcicomázva zongorázz jobban, ha tudsz :-)lehoako írta: ↑2022.10.28., pén. 14:32Köszönöm, earforce, valóban parádé az egész, nagyon szépen gurul, egyszerre könnyed és mélységes, magasan szálló és mélyen megható.
Nagyon érdekes expereience, amikor egy szilikonbaba adja elő, de akkora magassarkúban, hogy a lábszára se se fér a billentyűzet alá, félig nyújtott lábbal pedálozik, miközben nyújtott kézzel zongorázik.Akkora dudákkal, mint 2 db 6os bőrlabda,
Szegény Yamaha meg, kb olyan hangot ad a Steinwayhez képest, mint egy Volkswagen boxermotor egy Ferrari V8ashoz képest... kiscsajszi 1-1 futama úgy hangzik, mintha kofák kiabálnának a piacon...![]()
Mindenkinek ajánlom, hogy hallgassa meg a különbséget, szilikoncicus még szoft erotik is a maga módján, ügyeskezű kis csodabogár. A Trifonovot nem ebből az origóból ajánlottam, ő nálam perpill Kissinnel kb az első, csak Kissint érettebbnek, mélyebbnek tartom.
youtu.be/7FdDLvED_4E
Persze értem a mondanivalódat, és a férfi előadás nyilván fényévekre van, csak kérdés, hogy a Youtube nézettségi indexe melyiküknek magasabb...
Cher Julien,juliush írta: ↑2022.10.27., csüt. 12:49Azért egy kérdés ott motoszkál a fejemben: vajon az ott megjelent párezer látogató hány százaléka rendelkezik élő koncerteken szerzett élményekkel, tapasztalatokkal, különösen mindenféle erősítés, processzálás nélkül? Az itt oly hevesen véleményt formáló és cserélő fórumtársak nyilván kiterjedt ilyen tapasztalatokkal rendelkeznek, különböző helyszíneken, eltérő méretű apparátusokkal, számtalan műfajban, de ha a saját ismerettségi körömből indulok ki, szánalmas a helyzet. Egy-egy ilyen lehetőség egy hifi-show kereteibe bújtatva erőteljesen oktató jellegű/hatású lehet a zenét csak LP-ről, CD-ről, netről, rádióból (hírből) ismerő "hifista" számára, akár egy új szemszöget kínálva az otthoni zenei produkció megítéléséhez.
Szerintem ha ruhát cserélnének, helyreállna a rend. Magyarul: 20 centis szoknyában, tangában, kipucsított seggel, 15 centi sarokkal, kikenve, felcicomázva zongorázz jobban, ha tudsz :-)lehoako írta: ↑2022.10.28., pén. 14:32Köszönöm, earforce, valóban parádé az egész, nagyon szépen gurul, egyszerre könnyed és mélységes, magasan szálló és mélyen megható.
Nagyon érdekes expereience, amikor egy szilikonbaba adja elő, de akkora magassarkúban, hogy a lábszára se se fér a billentyűzet alá, félig nyújtott lábbal pedálozik, miközben nyújtott kézzel zongorázik.Akkora dudákkal, mint 2 db 6os bőrlabda,
Szegény Yamaha meg, kb olyan hangot ad a Steinwayhez képest, mint egy Volkswagen boxermotor egy Ferrari V8ashoz képest... kiscsajszi 1-1 futama úgy hangzik, mintha kofák kiabálnának a piacon...![]()
Mindenkinek ajánlom, hogy hallgassa meg a különbséget, szilikoncicus még szoft erotik is a maga módján, ügyeskezű kis csodabogár. A Trifonovot nem ebből az origóból ajánlottam, ő nálam perpill Kissinnel kb az első, csak Kissint érettebbnek, mélyebbnek tartom.
youtu.be/7FdDLvED_4E
Amúgy bocs, de miért nem volt Katy Perry? Biztos Lady Gaga se volt...ZolaBA írta: ↑2022.10.27., csüt. 13:25Gondolom örök elégedettlenségre mindenkinek van sztorija. Felénk az alábbi lett szállóige... Szóval még streaming előtti időben szilvesztereztünk, összehorduk amit lehet, technikát, zenéket, stb.stb. Jön a hölgy, hogy akkor tegyük be végre Katy Perry-t. Hogy mit? ... Katy Perry-t!! Nincs Katy Perry?? .... hát bocs, az nincs. És te hoztál? ... Na mindegy, azt hittem jó buli lesz.
Köszönöm, earforce, valóban parádé az egész, nagyon szépen gurul, egyszerre könnyed és mélységes, magasan szálló és mélyen megható.
Fantasztikusan gurul, köszönet!
Gondolom örök elégedettlenségre mindenkinek van sztorija. Felénk az alábbi lett szállóige... Szóval még streaming előtti időben szilvesztereztünk, összehorduk amit lehet, technikát, zenéket, stb.stb. Jön a hölgy, hogy akkor tegyük be végre Katy Perry-t. Hogy mit? ... Katy Perry-t!! Nincs Katy Perry?? .... hát bocs, az nincs. És te hoztál? ... Na mindegy, azt hittem jó buli lesz.
De igen, hifi showra ezért megy az ember. Szerény véleményem szerint. Jól látod, tök más zenéért elmenni valahova vagy a minden évben megrendezett show-ra elmenni és megnézni/meghallgatni az előző évi fejlesztéseket leginkább. Nyilván el lehet menni mindenhova külön-külön is, de ezért van a show és a kiállítók, hogy ne kelljen... Örülök, hogy ennyien beültek az előadásokra, de sztem picit azért csúsztatás, hogy emiatt mentek volna el a showra, ha már ott voltak, bekiváncsiskodtak. Szuper, ha ötvenenként összejött az ezerötszáz különböző ember, le a kalappal, érdekes programot csináltatok.fapaci írta: ↑2022.10.27., csüt. 10:31Szerintem inkább a tipikus "van rajta sapka, vagy nincs rajta sapka" hozzáállás. Ha van élő zene, akkor az a válság jele, ha nincs élő zene, akkor meg az a baj, hogy miért csak a kütyük... Az ilyen vitákban soha nem lehet igazad, mert ha cáfolsz egy alaptalan vádat, kettő kerül a helyébe, a forrás kiapadhatatlan.Aszpirin írta: ↑2022.10.26., szer. 21:02SZERINTE az élő zene nem hifi-showra való (ott legfeljebb csak “köret lehet”), mert a hifi a minőségi hangreprodukcióról szól, az élő zene pedig ugye nem hangreprodukció.
Ha pedig az élő zene a fő attrakció egy hifi-show-n, az szerinte a hifibiznisz méltatlan állapotát mutatja. Összegezte is egy mondatban: “ Szóval a Hifi-Show-n a tér és az idő és a figyelem legyen a hifié.” Ha erre nincs lehetőség, akkor inkább ne erőltessék.
Remélem jó értettem. Ez is egy vélemény, és én látom benne a logikai fonalat, függetlenül attól, hogy egyetértek-e vele (leginkább nem, mert látok egy fontos, de Ákos érveléséből kihagyott összefüggést az élő zene és a hifi között: azt, hogy az élő zene /is/ lehet a minőségi reprodukció megcélzott tárgya, ezért akár lehetőség nyílik a helyszíni összehasonlításra, ami árnyalhatja a képet, bocs, hangot). Ez még szerintem nem világfájdalom, csak egy a Hifi-Show-val szemben kritikus eszmefuttatás.
Túl sokat beszéltem a napokban a My Reel Club rendezvényéről, ezért próbálom már visszafogni magam, de annyit még hadd írjak le, hogy bár voltak nálunk 15-20 perces mini koncertek, két nap alatt négy is, minden esetben a zenészen volt a hangsúly, őket próbáltuk bemutatni, faggatni. A zenei előadás önmagában nyilván nem kunszt, erre sok más alkalom is adódik egy világvárosban (lásd csak ennek a hétnek a nem gyenge koncertkínálatát!), bár szerintem a készülékek meghallgatási lehetősége sem erősebb érv a kiállítás látogatására, hiszen az év többi napján is el lehet menni a kiállítókhoz és akár még jobb körülmények között is meg lehet ismerkedni a termékeikkel.
Aki nem volt jelen, nyilván nem tudja, hogy a fellépőink között több hifista is volt (nem véletlenül), ami szerintem egy ritka alkalmat eredményezett hiedelmek, félreértések átbeszélésére. (Sőt a szomszédságunkban szintén élőben fellépő Hábetler András operaénekes is aktív hifista.) Meg tudtuk kérdezni tőlük, professzionális zenészként mit gondolnak a hangfelvételekről, az otthoni zenehallgatásról, mire figyelnek közben, miként választanak készülékeket. Két fellépőnk még azt is elmondta, hogyan alakítja ki a saját hangzását, milyen effekteket, trükköket használ előadás és hangfelvétel közben (nesze neked természetes hangzás!), milyen célok vezérlik egy album készítése közben, bónuszként a zeneszerzésről, a hegedűről és az elektromos gitárról, mint hangszerről is elhangzottak izgalmas infók.
Hogy ebben miféle negatívumot lehet látni, arra tippem sincs. Számomra ez a hifizés és a zenehallgatás esszenciája. Biztosan van, akit hidegen hagynak ezek az aspektusok és nélkülük is jól elvan a kütyüivel és a magának megálmodott hangzás kergetésével. Nekem sokat adnak a zenehallgatási élményhez az ilyen háttérinfók, elterelik a figyelmem a talán kevésbé lényeges dolgokról és mivel ez az én hozzáállásom, nyilván ezt propagálom. Mivel a hétvégén szinte folyamatosan teltházzal mentünk, ami esetenként minimum félszáz, összességében kb másfélezer embert, a Show látogatóinak háromnegyedét jelenti, tehát úgy tűnik, nem vagyunk kevesen, akik ezt az irányvonalat követjük. Szerintem nem árt ezt a tényt figyelembe vennie annak sem, aki más úton jár és esetleg kicsit óvatosan nyilatkoznia a saját "igazságáról", amit mindenkire érvényesnek gondol.
Szerintem inkább a tipikus "van rajta sapka, vagy nincs rajta sapka" hozzáállás. Ha van élő zene, akkor az a válság jele, ha nincs élő zene, akkor meg az a baj, hogy miért csak a kütyük... Az ilyen vitákban soha nem lehet igazad, mert ha cáfolsz egy alaptalan vádat, kettő kerül a helyébe, a forrás kiapadhatatlan.Aszpirin írta: ↑2022.10.26., szer. 21:02SZERINTE az élő zene nem hifi-showra való (ott legfeljebb csak “köret lehet”), mert a hifi a minőségi hangreprodukcióról szól, az élő zene pedig ugye nem hangreprodukció.
Ha pedig az élő zene a fő attrakció egy hifi-show-n, az szerinte a hifibiznisz méltatlan állapotát mutatja. Összegezte is egy mondatban: “ Szóval a Hifi-Show-n a tér és az idő és a figyelem legyen a hifié.” Ha erre nincs lehetőség, akkor inkább ne erőltessék.
Remélem jó értettem. Ez is egy vélemény, és én látom benne a logikai fonalat, függetlenül attól, hogy egyetértek-e vele (leginkább nem, mert látok egy fontos, de Ákos érveléséből kihagyott összefüggést az élő zene és a hifi között: azt, hogy az élő zene /is/ lehet a minőségi reprodukció megcélzott tárgya, ezért akár lehetőség nyílik a helyszíni összehasonlításra, ami árnyalhatja a képet, bocs, hangot). Ez még szerintem nem világfájdalom, csak egy a Hifi-Show-val szemben kritikus eszmefuttatás.
Qvortrup minden idők legnagyobb csalója és szélhámosa az egész hifi iparban, ez nem titok.lehoako írta: ↑2022.10.26., szer. 16:33Csontos István oeuvre-je már életében kiadott annyit, hogy Kondo idejöjjön arra a bizonyos interjúra, melyben számomra merőben más megvilágításba helyezte a hifizést, a művileg reprodukált zene hallgatását, és elmondja, hogy az elektromos áram lehet a rossz hangzás okozója is. Én kb akkor indultam közeli hozzátartozók, barátok és ismerősök segítségével a hifis labirintusban és állította rögtön a feje tetejére az addig sok helyen hallott zanzákat. A korábbi években, fórumozós korom előtt és alatt is rendszeres látogatója voltam a show-nak, még már a vasútállomásos Hiltonos időkben is. Azt az interjút nagyon sok mindenkinek ajánlanám, sokak azonnal befejeznék az ovis szájtátást, tévelygést, sorbanállást és felesleges pénzköltést. Persze, amennyire Kondo-san életművét divatos lett lebóvlizni, annyira állt a feje tetejére az egész hobbi/üzlet/iparág.tunerman írta: ↑2022.10.25., kedd 09:48Az első HES-en ott voltam már (Merlin Audio), valamint az összes azután megrendezetten is - hatszor mint kiállító. Csontos Istvánt a halála után kezdték elismerni az elvégzett munkája alapján, és az is kiderült, hogy kell az embereknek az évenként megrendezett HESmishow írta: ↑2022.10.24., hétf. 18:36
![]()
![]()
![]()
Igaz, már rég (nem) voltam hifisón, de amikor voltam, akkor mindig mentek remek élőzenés, 15-20 perces minikoncertek, csak a derék látogatók xartak rá, tisztelet a kivételnekalig páran ültünk le, a többiek csak hömpölyögtek a folyosókon
![]()
Olyanok jutnak hirtelen eszembe, mint Bíró Eszter (akkor már nem musical hanem világzene műfajban), Egri János bőgős, az akkoriban pályakezdő Szőke Nikoletta és hasonlók.![]()
A jelenlegi Soltész Rezső HiFi Show műkődik, még ebben a zűrös világban is több ezer ember zarándokol el a helyszínére, hogy zenét hallgasson, informálódjon. Szerintem becsüljük meg amink van, ne azok kritizáljanak mindent és mindenkit, akik nem vették a bátorságot a megjelenésre/bemutatóra...
Mottó:
A nézőtéren mindig berúgják az adódó gólhelyzeteket![]()
TJ.
Sajnos azonban mára a színvonal soha nem látott mélységekbe esett, nemhogy Kondo és Csontos-kaliberű figurák nincsenek, hanem... Nemhogy olyan minőségű láncokat nem lehet hallgatni, hanem... ésatöbbi.
Aki pedig kifejezetten diszkomfort-érzéssel tölt el, az Rezső maga, mint hab a tortán.
Ahogy régebben kimentem egy kérdés-válaszért a Qvortruppal, a mai kiállítók kevéssé hoznak lázba. Az, hogy van zene, tökjó, de nyilván csak a köret lehet, de inkább a saláta, mert a show lényege a hifizés. Ahogy sokaknak problémás, igen, pl a kábelek, a csatlakozók, a forraszanyagok, a kábel rezonanciacsillapítása, az alapanyagok lehetőségei stb. Vagy amiatt hifis a hifis, hogy hárfát hallgat, vagy eladási statokat?
Aki zenét akar hallgatni, neszeneki pl Oláh Kálmán a józsefvárosi jazz-napokon a Rákóczi téri vásárcsaknokban. Pl ingyen. Csak amiatt promotálom, mert a Műpába pl nem lehet jegyet venni rá, mert elkapkodják a sznobbancsok. Tavaly pl. öreg Szakcsi is játszott itt, Isten nyugosztalja. Kb 20 méterre Pege Aladár szülőházától. Itt meg ez a hagyomány, és közben meg nem akar senki rádsózni se DSDs DACot, meg semmi szupcsimodern hardvert, hogy a rötyiből is tudj zenét váltani tabletről/Senco-főzőlapról, mikor épp fújtat a hogyishívják, tömlős sajtos babgáz.
Szóval a Hifi-Show-n a tér és az idő és a figyelem legyen a hifié. Ha meg nincs pénz a minőségre, mint ahogy SAJNOS ezt a kiállítók alacsony száma is mutatja, akkor ne pusholjuk erőből, meg üssük fel körjátékokkal, meg kihelyezett örsgyűléssel, hanem vegyük tudomásul, hogy sajnos igen, Hazánkban a tücsök bebúrta meg elmúlatta a hangya tarcsiját már jóelőre, emiatt a Zembereknek most kisebb baja is nagyobb, minthogy mit fognak összehifizni télen vagy jövőre. Nemhogy a Qvortrup nem fog eljönni, de még valami kínai chiptolvaj tiktokker se.
No igen, ez EGY gondolat, tekinthetjük az egész gerincének, bár talán mégsem csak én vesztettem el később a fonalat.Aszpirin írta: ↑2022.10.26., szer. 21:02
Úgy érzem, nekem lejött, mit akart Ákos megfogalmazni, és össze is tudom foglalni röviden:
SZERINTE az élő zene nem hifi-showra való (ott legfeljebb csak “köret lehet”), mert a hifi a minőségi hangreprodukcióról szól, az élő zene pedig ugye nem hangreprodukció...
Úgy érzem, nekem lejött, mit akart Ákos megfogalmazni, és össze is tudom foglalni röviden:
Kétszer nekifutottam, de nem igazán tudnám pár mondatban kivonatolni a lényeget. Kevesebb indulattal konkrétabb lenne a kritika, így olyan, mintha az egész (aktuális) világgal haragban lennél.lehoako írta: ↑2022.10.26., szer. 16:33
Csontos István oeuvre-je már életében kiadott annyit, hogy Kondo idejöjjön arra a bizonyos interjúra, melyben számomra merőben más megvilágításba helyezte a hifizést, a művileg reprodukált zene hallgatását, és elmondja, hogy az elektromos áram lehet a rossz hangzás okozója is. Én kb akkor indultam közeli hozzátartozók, barátok és ismerősök segítségével a hifis labirintusban és állította rögtön a feje tetejére az addig sok helyen hallott zanzákat. A korábbi években, fórumozós korom előtt és alatt is rendszeres látogatója voltam a show-nak, még már a vasútállomásos Hiltonos időkben is. Azt az interjút nagyon sok mindenkinek ajánlanám, sokak azonnal befejeznék az ovis szájtátást, tévelygést, sorbanállást és felesleges pénzköltést. Persze, amennyire Kondo-san életművét divatos lett lebóvlizni, annyira állt a feje tetejére az egész hobbi/üzlet/iparág.
Sajnos azonban mára a színvonal soha nem látott mélységekbe esett, nemhogy Kondo és Csontos-kaliberű figurák nincsenek, hanem... Nemhogy olyan minőségű láncokat nem lehet hallgatni, hanem... ésatöbbi.
Aki pedig kifejezetten diszkomfort-érzéssel tölt el, az Rezső maga, mint hab a tortán.
Ahogy régebben kimentem egy kérdés-válaszért a Qvortruppal, a mai kiállítók kevéssé hoznak lázba. Az, hogy van zene, tökjó, de nyilván csak a köret lehet, de inkább a saláta, mert a show lényege a hifizés. Ahogy sokaknak problémás, igen, pl a kábelek, a csatlakozók, a forraszanyagok, a kábel rezonanciacsillapítása, az alapanyagok lehetőségei stb. Vagy amiatt hifis a hifis, hogy hárfát hallgat, vagy eladási statokat?
Aki zenét akar hallgatni, neszeneki pl Oláh Kálmán a józsefvárosi jazz-napokon a Rákóczi téri vásárcsaknokban. Pl ingyen. Csak amiatt promotálom, mert a Műpába pl nem lehet jegyet venni rá, mert elkapkodják a sznobbancsok. Tavaly pl. öreg Szakcsi is játszott itt, Isten nyugosztalja. Kb 20 méterre Pege Aladár szülőházától. Itt meg ez a hagyomány, és közben meg nem akar senki rádsózni se DSDs DACot, meg semmi szupcsimodern hardvert, hogy a rötyiből is tudj zenét váltani tabletről/Senco-főzőlapról, mikor épp fújtat a hogyishívják, tömlős sajtos babgáz.
Szóval a Hifi-Show-n a tér és az idő és a figyelem legyen a hifié. Ha meg nincs pénz a minőségre, mint ahogy SAJNOS ezt a kiállítók alacsony száma is mutatja, akkor ne pusholjuk erőből, meg üssük fel körjátékokkal, meg kihelyezett örsgyűléssel, hanem vegyük tudomásul, hogy sajnos igen, Hazánkban a tücsök bebúrta meg elmúlatta a hangya tarcsiját már jóelőre, emiatt a Zembereknek most kisebb baja is nagyobb, minthogy mit fognak összehifizni télen vagy jövőre. Nemhogy a Qvortrup nem fog eljönni, de még valami kínai chiptolvaj tiktokker se.
Csontos István oeuvre-je már életében kiadott annyit, hogy Kondo idejöjjön arra a bizonyos interjúra, melyben számomra merőben más megvilágításba helyezte a hifizést, a művileg reprodukált zene hallgatását, és elmondja, hogy az elektromos áram lehet a rossz hangzás okozója is. Én kb akkor indultam közeli hozzátartozók, barátok és ismerősök segítségével a hifis labirintusban és állította rögtön a feje tetejére az addig sok helyen hallott zanzákat. A korábbi években, fórumozós korom előtt és alatt is rendszeres látogatója voltam a show-nak, még már a vasútállomásos Hiltonos időkben is. Azt az interjút nagyon sok mindenkinek ajánlanám, sokak azonnal befejeznék az ovis szájtátást, tévelygést, sorbanállást és felesleges pénzköltést. Persze, amennyire Kondo-san életművét divatos lett lebóvlizni, annyira állt a feje tetejére az egész hobbi/üzlet/iparág.tunerman írta: ↑2022.10.25., kedd 09:48Az első HES-en ott voltam már (Merlin Audio), valamint az összes azután megrendezetten is - hatszor mint kiállító. Csontos Istvánt a halála után kezdték elismerni az elvégzett munkája alapján, és az is kiderült, hogy kell az embereknek az évenként megrendezett HESmishow írta: ↑2022.10.24., hétf. 18:36lehoako írta: ↑2022.10.24., hétf. 15:05Nagyon örülök, hogy ennyi zeneszerető hifista találta meg az érdeklődésének megfelelő zenélést a Show-n, ugyanakkor fájdalmasnak tartom, hogy amikor pörgött a biznisz, senki nem gondolt ilyesmikre, most viszont, hogy konkrétan pang a vevői érdeklődés, a piaci vákuum és a szervezők utolsó szalmaszálként bevonzzák a zenét magát. Ezt nem a Te kritikádként írom, maga a helyzet és Rezső bácsi kisvonalúsága együttesen hat így. SZVSZ.![]()
![]()
![]()
Igaz, már rég (nem) voltam hifisón, de amikor voltam, akkor mindig mentek remek élőzenés, 15-20 perces minikoncertek, csak a derék látogatók xartak rá, tisztelet a kivételnekalig páran ültünk le, a többiek csak hömpölyögtek a folyosókon
![]()
Olyanok jutnak hirtelen eszembe, mint Bíró Eszter (akkor már nem musical hanem világzene műfajban), Egri János bőgős, az akkoriban pályakezdő Szőke Nikoletta és hasonlók.![]()
A jelenlegi Soltész Rezső HiFi Show műkődik, még ebben a zűrös világban is több ezer ember zarándokol el a helyszínére, hogy zenét hallgasson, informálódjon. Szerintem becsüljük meg amink van, ne azok kritizáljanak mindent és mindenkit, akik nem vették a bátorságot a megjelenésre/bemutatóra...
Mottó:
A nézőtéren mindig berúgják az adódó gólhelyzeteket![]()
TJ.
Pláne ha hősünk ki sem megy a meccsre.
Elszomorítasz a sokadik légből kapott kijelentéseddel.lehoako írta: ↑2022.10.24., hétf. 15:05Nagyon örülök, hogy ennyi zeneszerető hifista találta meg az érdeklődésének megfelelő zenélést a Show-n, ugyanakkor fájdalmasnak tartom, hogy amikor pörgött a biznisz, senki nem gondolt ilyesmikre, most viszont, hogy konkrétan pang a vevői érdeklődés, a piaci vákuum és a szervezők utolsó szalmaszálként bevonzzák a zenét magát.
Az első HES-en ott voltam már (Merlin Audio), valamint az összes azután megrendezetten is - hatszor mint kiállító. Csontos Istvánt a halála után kezdték elismerni az elvégzett munkája alapján, és az is kiderült, hogy kell az embereknek az évenként megrendezett HESmishow írta: ↑2022.10.24., hétf. 18:36lehoako írta: ↑2022.10.24., hétf. 15:05Nagyon örülök, hogy ennyi zeneszerető hifista találta meg az érdeklődésének megfelelő zenélést a Show-n, ugyanakkor fájdalmasnak tartom, hogy amikor pörgött a biznisz, senki nem gondolt ilyesmikre, most viszont, hogy konkrétan pang a vevői érdeklődés, a piaci vákuum és a szervezők utolsó szalmaszálként bevonzzák a zenét magát. Ezt nem a Te kritikádként írom, maga a helyzet és Rezső bácsi kisvonalúsága együttesen hat így. SZVSZ.![]()
![]()
![]()
Igaz, már rég (nem) voltam hifisón, de amikor voltam, akkor mindig mentek remek élőzenés, 15-20 perces minikoncertek, csak a derék látogatók xartak rá, tisztelet a kivételnekalig páran ültünk le, a többiek csak hömpölyögtek a folyosókon
![]()
Olyanok jutnak hirtelen eszembe, mint Bíró Eszter (akkor már nem musical hanem világzene műfajban), Egri János bőgős, az akkoriban pályakezdő Szőke Nikoletta és hasonlók.
A "hifista" olyan hatalmas és szerteágazó buborék, aminek nincs egyféle definíciója. Ahogyan ezt oly sokszor kitárgyaltuk már.
A hifisón és az avx-en csak hifista van.Azért gondolom, hogy egyrészt a hifi-show-ra kimegy 1-2 Hifista is, meg itt az AVX-en is akad néhány
Nem, ők nincsenek itt.Meg persze, azok is itt vannak, akik annyira se hifiznek, hogy a Sokolban se cserélnek elemet
Pontosítsunk, a hifisták folyton egymást sajnálják le, és egymást b@xtatják. De élvezik isPicit disszonáns nekem, hogy folyamatosan le vannak sajnálva a Hifisták
Ebben egészen biztos vagy?(a hifisták) a gyakorlatban rendszert fejlesztenek a zene teljesebb megismerése és befogadása érdekében
lehoako írta: ↑2022.10.24., hétf. 15:05Nagyon örülök, hogy ennyi zeneszerető hifista találta meg az érdeklődésének megfelelő zenélést a Show-n, ugyanakkor fájdalmasnak tartom, hogy amikor pörgött a biznisz, senki nem gondolt ilyesmikre, most viszont, hogy konkrétan pang a vevői érdeklődés, a piaci vákuum és a szervezők utolsó szalmaszálként bevonzzák a zenét magát. Ezt nem a Te kritikádként írom, maga a helyzet és Rezső bácsi kisvonalúsága együttesen hat így. SZVSZ.