Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kiállításokon készült képek
Kiállításokon készült képek
Aphion-ról valaki egy véleményt?
Naim Uniti Nova -> Chord Epic XL -> Spendor A7 (Sennheiser HD600)
Kiállításokon készült képek
"a Merlin art'otelben az elérhető legnagyobb szobában mutatta be az AA nagyobb tölcséreseit,2
Ugye minden relatív!
>>Egy nemzetnél sem vagyunk alábbvalók<
Kiállításokon készült képek
Variációk egy témára.
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15765
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11057
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kiállításokon készült képek
L'Auditeur-nál "erőtlennek tűnt". Én nyugalmat, könnyedséget éreztem. :-)
Variációk egy témára.
Kiállításokon készült képek
Én úgy emlékszem, hogy a Merlin art'otelben az elérhető legnagyobb szobában mutatta be az AA nagyobb tölcséreseit, kivéve a Solot.
Az pedig, hogy nagy tölcsérei vannak ezeknek a hangszóróknak, még nem jelenti azt, hogy messze is kell tőlük ülniük....
Nekem sok volt...de ebbe szobában mint írtam is a lemezjátszó csendessége, tisztasága fogott meg. Igaz volt benne egy csúcs DV hangszedő is:-) És a kar is megér egy misét...
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
Kiállításokon készült képek
Nekem sem tetszett...olyan mű volt a hang. persze ez nem jelent semmit, ahogy írtad 1000oka lehet.
Pedig amikor beléptem a Genelec szobában és megpillantottam azt a két hatalmas monitort meg voltam győződve róla, hogy most itt jó néhány percet el fogok tölteni, aztán nem így lett. Nehéz megfogalmazni hogy mi volt a baj vele, valahogy nem "élt" a hang.
Kiállításokon készült képek
Érdekes amit írsz, két okból is. Az egyik, hogy nekem is ez az érzésem volt. Középről kimozdulva valami nem tetszett. A másik, hogy hidd el, hogy ennek nem így kéne lennie, hiszen a waveguide kialakítása miatt ezek a dobozok nagyon érzéketlenek a sweet spotból való kimozdulásra. Az átvitelük még nagyon oldalról való hallgatás esetén is lineáris marad, sokkal lineárisabb, mint az átlag hifidobozoké. Ezért két dologra tudok gondolni. Vagy a DSP-s autokalibrációs rendszert nem jól állították be, vagy ennyire elcsavarja a hangot, ha a szobában az egyik oldal teljesen csillapított, a másik meg nem. A jobb oldalon a teljes falfelület csillapítva volt.
Nekem sem tetszett...olyan mű volt a hang. persze ez nem jelent semmit, ahogy írtad 1000oka lehet.
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
Kiállításokon készült képek
:36_4_5:
Ő volt a legaranyosabb. Más se tetszett az egészben. Na jó a McIntosh még megdobogtatta a szívem.
Ne keverjük!
A hangszóró, az elektromos hangfrekvenciás jelből mechanikus rezgést előállító alapeleme egy hangsugárzónak.
Hangsugárzó alatt értjük azt a komplexumot , ami tartalmazza a hangszórót, és a hangsugárzás javító foglalatot, ill. adott esettől függően más kiegészítő elemeket is. (váltó, belső huzalozás, csatlakozók, stb) A hangsugárzást javító foglalat lehet többek közt un. hangfal, ami "valamekkora tetszőleges geometriájú lap" hangdoboz, vagy méretéből adódóan hangláda, illetve egyéb formájú test.
Az esetek többségében nagyon helytelenül, egyesek hangfalnak hívnak minden hangsugárzót, ha nem olyan kialakítású akkor is.
Senki nem hívja a kanalat villának, vagy késnek, evőpálcikának, pedig ezek is evőeszközök. Akkor miért is hangfal a basszusreflex, zárt, TL, stb. rendszerű hangsugárzó?
Kiállításokon készült képek
A Genelecnél mindig olyan "palackba zárt szellem" érzésem van. Ha pont a sweet pointba ülök, szuper kiegyenlített, semleges (kilúgozott?) a hang. Abból kimozdulva az otthoni hallgatásra szánt hangfalaknál nagyobb mértékben romlik a helyzet. Ettől eltekintve a 8260 szépen muzsikált.
Érdekes amit írsz, két okból is. Az egyik, hogy nekem is ez az érzésem volt. Középről kimozdulva valami nem tetszett. A másik, hogy hidd el, hogy ennek nem így kéne lennie, hiszen a waveguide kialakítása miatt ezek a dobozok nagyon érzéketlenek a sweet spotból való kimozdulásra. Az átvitelük még nagyon oldalról való hallgatás esetén is lineáris marad, sokkal lineárisabb, mint az átlag hifidobozoké. Ezért két dologra tudok gondolni. Vagy a DSP-s autokalibrációs rendszert nem jól állították be, vagy ennyire elcsavarja a hangot, ha a szobában az egyik oldal teljesen csillapított, a másik meg nem. A jobb oldalon a teljes falfelület csillapítva volt.
Kiállításokon készült képek
Én már régebben is elcsodálkoztam, mikor ilyen kicsi szobá(k)ban demózták szegény Csontosék az A.A. Triókat.
Igaz, 1x leköltöztek - 2 Basshorn-al - a ruhatárba.
Na ott volt hangnyomás!
Sajnos komoly árakat kell fizetni a kiállótoknak egy egy szobáért... Látva és halva nem is vártam el rendesem megszólaljanak. Csonotsék mikor demózták hiába volt nagyobb hely sosem tetszett. Itt is nagyon tölcsérből szólt nyílván nagyon közel ültünk, de a közepe analógról nekem nagyon...Egyszer még kipróbálok egy ScheuAuidio Premiert.
L'Auditeur-nál "erőtlennek tűnt". Én nyugalmat, könnyedséget éreztem. :-) És itt is a Clearaudio nagyságát!
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
Kiállításokon készült képek
Ne haragudj Posza, de azért némi kommentár elfért volna minden képhez....
Igazad lehet, de hajnali kettőkor(éjfél előtt értünk haza a kiállításról) nem volt kedvem vesződni ezzel...
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL ES80, center: JBL ES25C, rear: JBL ES30, height: JBL ES10, sub: JBL ES150P, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kiállításokon készült képek
Nem árt a Basshorn azért a Triohoz. Úgy bizony nagyon jó.
Én már régebben is elcsodálkoztam, mikor ilyen kicsi szobá(k)ban demózták szegény Csontosék az A.A. Triókat.
Igaz, 1x leköltöztek - 2 Basshorn-al - a ruhatárba.
Na ott volt hangnyomás!
>>Egy nemzetnél sem vagyunk alábbvalók<
Online
Még nem kész, de azért már alakul.
Egy barátunk tegnap készített egy panoráma fotót, közvetlenül nyitás után a szobánkról.
http://miklos.ranky.hu/d-1-h5/d-1-h5-out.html
Még nem kész a végleges változat kifinomultabb lesz.
Aki valami igazán különlegeset akar hallani, ne mulassza el Sebestyén Ernő hegedű koncertjét a szobánkban, háromszor is lesz a nap folyamán.
Kiállításokon készült képek
Még nem kész, de azért már alakul.
Egy barátunk tegnap készített egy panoráma fotót, közvetlenül nyitás után a szobánkról.
http://miklos.ranky.hu/d-1-h5/d-1-h5-out.html
Még nem kész a végleges változat kifinomultabb lesz.
Aki valami igazán különlegeset akar hallani, ne mulassza el Sebestyén Ernő hegedű koncertjét a szobánkban, háromszor is lesz a nap folyamán.
- BÓTAJÓZSEF
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2520
- Csatlakozott: 2006.08.04., pén. 15:03
- Értékelés: 250
Kiállításokon készült képek
Tegnap mi is kilátogattunk a Show-ra.
Majdnem minden szobába bejutottam, pár azért kimaradt. A Human Audio zárt ajtaján nem jutottunk be, az Art&Voice-hoz késő délután már nem volt energiám. Állítólag mindkettő jó volt.
Egy-két tanulság azért levonható a hallottakból, persze csak óvatosan teszem ezt, mert remélhetőleg mindegyik lánc többet tud normális körülmények közt, mint itt, a tolongó tömegben.
Volt pár hangzás, amiben tetszett valami, s ami felé nyitnék, ha most keresnék hifit.
Az Audio Note-nál tetszett az énekhang természetessége, de összességében most még túl fiatal vagyok ehhez a típusú hanghoz.
A PMC egészen jó volt, talán azért is tetszett, mert hasonló az itthoni dobozom felépítése is. Viszont a mély nem volt kontrollált, ami zavaró volt nekem kicsit, de mégsem annyira, mint sok más szobában.
Az Avantgarde érdekes volt, eddig csak kisebb modellt hallottam a gyártótól, de ennek a Trio-nak a kivitele valami impozáns. A hangja is tetszett, de az éneknél folyamatosan olyan érzésem volt, mintha egy gödörből/hordóból énekelne Mark Knopfler.
A L'Auditeur-nál hallott hangban is volt, ami tetszett, de összességében erőtlennek tűnt.
A Red Rose-ban is van potenciál szerintem, de ide sok volt az a doboz.
Nekem a legnagyobb élményt a Penna teme adta. Itt volt levegő, tér, részeltek. A térhatást itt hallottam szinte egyedül. A Pink Floyd úgy szólt, hogy valamin hihetetlen, nekem abszolút csúcspont volt a kiállításon. A mély sajnos itt sem volt túl jó, de még mindig hozta az összes többi hely szintjét.
Folytatom később...
Naim-ZU
Kiállításokon készült képek
A Genelecnél mindig olyan "palackba zárt szellem" érzésem van. Ha pont a sweet pointba ülök, szuper kiegyenlített, semleges (kilúgozott?) a hang. Abból kimozdulva az otthoni hallgatásra szánt hangfalaknál nagyobb mértékben romlik a helyzet. Ettől eltekintve a 8260 szépen muzsikált.
(Izaura effektusnak is hívhatnák. Az Izaura fanklub szerint a filmsorozat nagyobb élvezetet nyújtott, ha a képernyő előtt folyamatosan a főszereplő összetartó szemtengelyeinek fókuszába álltunk. )
Kiállításokon készült képek
Ne haragudj Posza, de azért némi kommentár elfért volna minden képhez....
Otthon Aiyima A80 --> Zimonyi --> Wharfedale Linton 85th Anniversary
Dolgozószoba Aiyima A80 --> Canare 2S11F --> Polk Audio Essential ES20
Pince/Kert Edifier MR3
Munkahely Jcally JM20 Max --> Truthear GATE IEM
Már nem hifizem hála ASR-en Amirnak és Erinnek.
Dolgozószoba Aiyima A80 --> Canare 2S11F --> Polk Audio Essential ES20
Pince/Kert Edifier MR3
Munkahely Jcally JM20 Max --> Truthear GATE IEM
Már nem hifizem hála ASR-en Amirnak és Erinnek.
Kiállításokon készült képek
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL ES80, center: JBL ES25C, rear: JBL ES30, height: JBL ES10, sub: JBL ES150P, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kiállításokon készült képek
:36_4_5:
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL ES80, center: JBL ES25C, rear: JBL ES30, height: JBL ES10, sub: JBL ES150P, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kiállításokon készült képek
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL ES80, center: JBL ES25C, rear: JBL ES30, height: JBL ES10, sub: JBL ES150P, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kiállításokon készült képek
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL ES80, center: JBL ES25C, rear: JBL ES30, height: JBL ES10, sub: JBL ES150P, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kiállításokon készült képek
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL ES80, center: JBL ES25C, rear: JBL ES30, height: JBL ES10, sub: JBL ES150P, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kiállításokon készült képek
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL ES80, center: JBL ES25C, rear: JBL ES30, height: JBL ES10, sub: JBL ES150P, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kiállításokon készült képek
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL ES80, center: JBL ES25C, rear: JBL ES30, height: JBL ES10, sub: JBL ES150P, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kiállításokon készült képek
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL ES80, center: JBL ES25C, rear: JBL ES30, height: JBL ES10, sub: JBL ES150P, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kiállításokon készült képek
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL ES80, center: JBL ES25C, rear: JBL ES30, height: JBL ES10, sub: JBL ES150P, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.