Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Segítség,kezdő vagyok!

-KP-
V.I.P.
V.I.P.
Értékelés: 1685

Re: Segítség,kezdő vagyok!

Hozzászólás Szerző: -KP- »

max079 írta:
2025.01.18., szomb. 13:06
Sziasztok,

Szeretnék kiépíteni egy kis mozit , ami jelenleg megvan:
  • Teufel ultima 5.1 szett
    Pioneer SC LX85
    4k-s TV
Kérdésem a következő, mivel a LX85 nem tudja a 4K-t (legalábbis ezt olvasom mindenhol) így, van arra opció hogy az LX85 csak hangot kapjon és a kép direktben menjen a TV-re?
Illetve milyen média lejátszót javasoltok, 150kHuf-ig (lehet használt is)?

Főleg letöltött filmeket illetve Netflix-et nézek.
A válaszokat előre is köszönöm.
A Dune lejátszók között van több darab, ami dupla hdmi kimenettel rendelkezik. Egyik kimenet csak hangot visz az AVR felé, másik pedig képet a megjelenítő felé. Ettől független egy extra hdmi kábelt beiktatnék még az AVR és a TV közé, hogy el tudd érni az AVR OSD-jét is.

max079
Újonc fórumos
Újonc fórumos
Értékelés: 12

Hozzászólás Szerző: max079 »

Sziasztok,

Szeretnék kiépíteni egy kis mozit , ami jelenleg megvan:
  • Teufel ultima 5.1 szett
    Pioneer SC LX85
    4k-s TV
Kérdésem a következő, mivel a LX85 nem tudja a 4K-t (legalábbis ezt olvasom mindenhol) így, van arra opció hogy az LX85 csak hangot kapjon és a kép direktben menjen a TV-re?
Illetve milyen média lejátszót javasoltok, 150kHuf-ig (lehet használt is)?

Főleg letöltött filmeket illetve Netflix-et nézek.
A válaszokat előre is köszönöm.

Quetz
Törzsvendég
Törzsvendég
Értékelés: 732

Hozzászólás Szerző: Quetz »

KosaK írta:
2025.01.17., pén. 10:51
Üdv. Segítséget/ötletet szeretnék, egy fix keretes vetítővásznat építek. Ami fa szerkezetre lesz ráfeszítve. Sok videóban hátul tűzőgéppel rögzítik a szerkezethez. Szeretnék egy olyan megoldást ami nem jár a vászon roncsolásával.