Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Házimozi erősítők, processzorok
Házimozi erősítők,processzorok
Egy jóbarátomnak lenne gondja az Emotiva UMC-1-es processzorával.
A probléma a következő, a távirányítójával nem lehet kezelni a procit, semmilyen funkció nem működik. Nem az elem merült le és a korábban felprogramozott Logitech távval sem működik. Az előlapi gombokkal viszont lehet kezelni mindent. Valaki találkozott hasonlóval vagy ha nem mi lehet a gond?
Köszönöm előre is a segítő válaszokat.
Házimozi erősítők,processzorok
Denon 3805 keresi hangzásban hozzáillő (- kellően gyors, részletező, jótékonyan színező, Fun hangú)
3.0 felállású(front + center) hangszóró szettjét, eseti - csendesebb késői mozikhoz, néha zenélgetés - Pop - Lounge - vonalon.
- használt legyen
- állványos téma
- 150 K
Házimozi erősítők,processzorok
Az Aida is egy piszok undorító gaz magyar cég.
Megfogadtam pár évee hogy soha nem veszek tőlük semmit.
Azóta nincs is és nem is volt gondom semmi javítással vagy ha gondokba ütköztem megoldódott mindig.
Náluk volt olyan hogy gari papírral számlával sem sikerült orvosolni a gondot.
Messziről elkerülőm a céget!!!
Kiakarják magukat húzni a dolog alól.
Elvileg ha rajtuk keresztül került a piacra ezt ők maguk is megtudnák állapítani, utána tudnak nézni sn szám alapján!!!
Persze ha nem valami sumákság történt mint ahogy ezt már megtapasztaltam egyes cégeknél viszont eladóknál.
Kaptam én már olyan terméket amit alkatrészre bontották hivatalosan de mégis egyben volt eladva.Csak a garanciás javításnál derült ki és a forgalmazó széttárt kezekkel fogadott pedig közvetlen tölük vettem!!!!
Több mint fél év huza vona után felajánlották hogy csekély pénzért megcsínálják nekem mert ilyen készülék nem is létezik és örüljek hogy egyáltalán megcsinálják.
Meg fogtam az erősítőt a 20 kgjával és kicsit átrendeztem vele a kirakat kinalatat. Mondtam ilyen készülék nem csinálhatott kárt miattam mert nem létezik forgalomban csak náluk van szétszedve alkatrésznek.
Otthagytam és eljöttem.
Azóta sem oldodott meg a garnciás javítása a dolognak.
Akkor ide is leírom:
Adott egy Okyo TX-NR509-es erősítő, ami kb. 3 hete elromlott. (nincs hang és net). A neten keresve találtam rá ideiglenes megoldást és egy Onkyo hivatalos oldalán egy leírást, miszerint az Onkyo elindított egy Service Care Program-ot. Az oldalon le is ellenőriztem az erősítőm sorozatszáma alapján, hogy jogosult vagyok-e. Kierült, hogy igen. Utána felhívtam az Onkyo oldalán található Magyarországi importőrt (A.I.D.A.-Audio Kft.), ahol átirányítottak a szervizükbe. Ott is beszéltem valakivel, aki megerősített, hogy valóban jogosult vagyok a szavatossági javításra. (HDMI panel csere). Elküldtem az erősítőt, majd vártam.
Ezen a héten felhívtam őket, hogy hogy áll a javítás. Erre azt kaptam, hogy mutasam be a számlát vagy a garancia papírt, mert ellenkező esetlen 100EURO kezelésik költséget fognak felszámolni ajavítás után.
Mondtam nekik, hogy ez nehezen fog menni, mert én használtan vettem pár éve.
Ezek után írtam az Onky-nak, ahonnan a következő levelet kaptam:
"Dear Service Team @A.I.D.A. Audió Kft.
we would appreciate it very much if you repair the receiver (Model TX-NR509, Serial Number: XXXXXXXXXXXXXXXX) of our customer Mr. Hajdú Zsolt without costs for our customer.
You are allowed to charge Onkyo Europe with ALL costs for this case.
Please help our customer."
Ezt elküldtem a szerviznek is, amire a következő válasz jött:
"
Tisztelt Hajdú Zsolt!
A magyarországi importőr (AIDA Audio Kft.) adta ki azt a közleményt miszerint abban az esetben jogosult a díjmentes javításra amennyiben hitelt érdemlően tudja bizonyítani (vás.számla vagy garancia jegy), hogy a készülék hogy a készülék hivatalos magyarországi importörtől származik. Amennyiben ezt nem tudja igazolni 100 Euro kezelési költséget számítanak fel. Jelenleg még nincs visszaigazolás a panel érkezéséről.
Üdvözlettel:
Serestei Miklós"
Ezek után felhívtam az aida Kft.-t is, de ott azt kaptam, hogy az akolléga, aki ezekkel foglalkozik csak kedden lesz.
Szerintetek mit tudok tenni?
Házimozi erősítők,processzorok
Attól függ milyen jellegű. De tedd fel nyugodtan, nem jár érte kivégzés.
Akkor ide is leírom:
Adott egy Okyo TX-NR509-es erősítő, ami kb. 3 hete elromlott. (nincs hang és net). A neten keresve találtam rá ideiglenes megoldást és egy Onkyo hivatalos oldalán egy leírást, miszerint az Onkyo elindított egy Service Care Program-ot. Az oldalon le is ellenőriztem az erősítőm sorozatszáma alapján, hogy jogosult vagyok-e. Kierült, hogy igen. Utána felhívtam az Onkyo oldalán található Magyarországi importőrt (A.I.D.A.-Audio Kft.), ahol átirányítottak a szervizükbe. Ott is beszéltem valakivel, aki megerősített, hogy valóban jogosult vagyok a szavatossági javításra. (HDMI panel csere). Elküldtem az erősítőt, majd vártam.
Ezen a héten felhívtam őket, hogy hogy áll a javítás. Erre azt kaptam, hogy mutasam be a számlát vagy a garancia papírt, mert ellenkező esetlen 100EURO kezelésik költséget fognak felszámolni ajavítás után.
Mondtam nekik, hogy ez nehezen fog menni, mert én használtan vettem pár éve.
Ezek után írtam az Onky-nak, ahonnan a következő levelet kaptam:
"Dear Service Team @A.I.D.A. Audió Kft.
we would appreciate it very much if you repair the receiver (Model TX-NR509, Serial Number: XXXXXXXXXXXXXXXX) of our customer Mr. Hajdú Zsolt without costs for our customer.
You are allowed to charge Onkyo Europe with ALL costs for this case.
Please help our customer."
Ezt elküldtem a szerviznek is, amire a következő válasz jött:
"
Tisztelt Hajdú Zsolt!
A magyarországi importőr (AIDA Audio Kft.) adta ki azt a közleményt miszerint abban az esetben jogosult a díjmentes javításra amennyiben hitelt érdemlően tudja bizonyítani (vás.számla vagy garancia jegy), hogy a készülék hogy a készülék hivatalos magyarországi importörtől származik. Amennyiben ezt nem tudja igazolni 100 Euro kezelési költséget számítanak fel. Jelenleg még nincs visszaigazolás a panel érkezéséről.
Üdvözlettel:
Serestei Miklós"
Ezek után felhívtam az aida Kft.-t is, de ott azt kaptam, hogy az akolléga, aki ezekkel foglalkozik csak kedden lesz.
Szerintetek mit tudok tenni?
Házimozi erősítők,processzorok
Onkyo erősítő javításával itt lehet kérdést feltenni?
Attól függ milyen jellegű. De tedd fel nyugodtan, nem jár érte kivégzés.
Házimozi erősítők,processzorok
Onkyo erősítő javításával itt lehet kérdést feltenni?
Házimozi erősítők,processzorok
Azért a teljesen szimmetrikus áramköri felépítésnek vannak előnyei is, de kétségtelenül nem könnyű és nem is olcsó jól megcsinálni.
Az is igaz, hogy egy aszimmetrikus áramkör végén a trafóval vagy IC-vel asszimmetrizálás akár ronthat is hangminőségen a plussz áramköri elem miatt.
Az Opponál mintha pont fordított helyzet állna fent, a Sabre chip eleve szimmetrikus kimenetét egy plussz opamp-al aszimmetrizálják, tehát vélhetően az XLR kimenet adja a jobb minőséget.
Egyetértek! Mindkettőnek vannak előnyei.
Én inkább azt hangsúlyoznám, hogy NEM az dönt, hogy RCA, vagy XLR, hanem, hogy mi hajtja (értem, hogy gőzgép, de mi hajtja? )
Otthoni körülmények között nem gondolom, hogy ez döntene, inkább a kiszolgáló elektronika.
Ja, és még egy dolog! Az én hangszóróim mind asszimetrikus bemenettel bírnak (direkt írtam hangszórót, és nem hangsugárzót!)
Analog:Edwards Audio TT2SE - Heed Quasar+QPSU - Heed Si+X2+PAS - Klipsch RF7 Mk II
Digital :LMS Server - AP Linux+SqueezeLite - Heed Canalot+QPSU
Mozi :HTPC(EQ APO+madVr) - Denon AVR-X3700H - Rotel RMB-1075 - Klipsch RF5+RF3MkII+RC7+RS35+RB5+KSW15+KSW12 - JVC D-iLA X30W
Digital :LMS Server - AP Linux+SqueezeLite - Heed Canalot+QPSU
Mozi :HTPC(EQ APO+madVr) - Denon AVR-X3700H - Rotel RMB-1075 - Klipsch RF5+RF3MkII+RC7+RS35+RB5+KSW15+KSW12 - JVC D-iLA X30W
Online
Azért a teljesen szimmetrikus áramköri felépítésnek vannak előnyei is, de kétségtelenül nem könnyű és nem is olcsó jól megcsinálni.
Az is igaz, hogy egy aszimmetrikus áramkör végén a trafóval vagy IC-vel asszimmetrizálás akár ronthat is hangminőségen a plussz áramköri elem miatt.
Az Opponál mintha pont fordított helyzet állna fent, a Sabre chip eleve szimmetrikus kimenetét egy plussz opamp-al aszimmetrizálják, tehát vélhetően az XLR kimenet adja a jobb minőséget.
helyesen:trafóval vagy IC-vel szimmetrizálás
Házimozi erősítők,processzorok
Azért a teljesen szimmetrikus áramköri felépítésnek vannak előnyei is, de kétségtelenül nem könnyű és nem is olcsó jól megcsinálni.
Az is igaz, hogy egy aszimmetrikus áramkör végén a trafóval vagy IC-vel asszimmetrizálás akár ronthat is hangminőségen a plussz áramköri elem miatt.
Az Opponál mintha pont fordított helyzet állna fent, a Sabre chip eleve szimmetrikus kimenetét egy plussz opamp-al aszimmetrizálják, tehát vélhetően az XLR kimenet adja a jobb minőséget.
helyesen:trafóval vagy IC-vel szimmetrizálás
BARTIMEX AUDIO Honlap
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Online
Az honnan jön, hogy a szimmetrikus belső felépítés jobb, mint a normál?
A szimmetrikus jelátvitelt a stúdiotechnikában két fő ok miatt találták ki, egyik sem a hangminőség javítása miatt volt:
1. Nagyon bonyolult audio elektronikai összeköttetéseket kellett megoldani hosszú jelutakon, ezért az asszimetrikus jelátvitel esetén NEM lehetett kikerülni a földhurkot, és búgott, mint a veszedelem.
2. Életvédelmi szempontból, ugyanis nem egy embert csapott agyon a nulla és a földpontok közötti feszültség.
(+1.: Mikofonok jelszintje alacsonyabb, mint a felvett zajszint, amit csak szimmetrikus jelátvitellel lehetett kiküszöbölni.)
Tehát ez NEM a hangminőség miatt volt. A világ vezető studiotechnikai eszközei NEM szimmetrikus belső felépítésűek. Mind a kimenő, mind a bejövő oldalon csatolótranszformátor fogadja, illetve küldi a jelet a fent említett 2. pont miatt.
A trafók között asszimetrikus jelfeldolgozás zajlik. Ezek a készülékek azért IS kerülnek annyiba, amennyibe, mert jó trafót készíteni nem egyszerű. Főleg a mély tartománybeli átvitel gázos.
Ha logikusan belegondoltok, akkor a szimmetrikus jelerősítéshez über szimmetrikusan egyforma koplementer tranzisztorok kellenek, aminek kiválogatása biztos, hogy nem egyszerű, és úgysem lesz pontos a két alkatrész, ami remek nemlineáris torzításként jelentkezik, ergo a megvalósítása kritikus.
A mélynyomóknál azért használnak XLR-t (is), mert a hosszú jelút esetén a zavaró jelek kiküszöbölésénél előnyös lehet (hálózati 50/60 Hz, ami ugye a közepe a LFE csatorna frekitartományának).
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem jobb az XLR, hanem, hogy nem biztos, hogy jobb 100 cm-es interkonnekteknél! Pont az oda-vissza alakítgatások miatt.
Azért a teljesen szimmetrikus áramköri felépítésnek vannak előnyei is, de kétségtelenül nem könnyű és nem is olcsó jól megcsinálni.
Az is igaz, hogy egy aszimmetrikus áramkör végén a trafóval vagy IC-vel asszimmetrizálás akár ronthat is hangminőségen a plussz áramköri elem miatt.
Az Opponál mintha pont fordított helyzet állna fent, a Sabre chip eleve szimmetrikus kimenetét egy plussz opamp-al aszimmetrizálják, tehát vélhetően az XLR kimenet adja a jobb minőséget.
Házimozi erősítők,processzorok
Az honnan jön, hogy a szimmetrikus belső felépítés jobb, mint a normál?
A szimmetrikus jelátvitelt a stúdiotechnikában két fő ok miatt találták ki, egyik sem a hangminőség javítása miatt volt:
1. Nagyon bonyolult audio elektronikai összeköttetéseket kellett megoldani hosszú jelutakon, ezért az asszimetrikus jelátvitel esetén NEM lehetett kikerülni a földhurkot, és búgott, mint a veszedelem.
2. Életvédelmi szempontból, ugyanis nem egy embert csapott agyon a nulla és a földpontok közötti feszültség.
(+1.: Mikofonok jelszintje alacsonyabb, mint a felvett zajszint, amit csak szimmetrikus jelátvitellel lehetett kiküszöbölni.)
Tehát ez NEM a hangminőség miatt volt. A világ vezető studiotechnikai eszközei NEM szimmetrikus belső felépítésűek. Mind a kimenő, mind a bejövő oldalon csatolótranszformátor fogadja, illetve küldi a jelet a fent említett 2. pont miatt.
A trafók között asszimetrikus jelfeldolgozás zajlik. Ezek a készülékek azért IS kerülnek annyiba, amennyibe, mert jó trafót készíteni nem egyszerű. Főleg a mély tartománybeli átvitel gázos.
Ha logikusan belegondoltok, akkor a szimmetrikus jelerősítéshez über szimmetrikusan egyforma koplementer tranzisztorok kellenek, aminek kiválogatása biztos, hogy nem egyszerű, és úgysem lesz pontos a két alkatrész, ami remek nemlineáris torzításként jelentkezik, ergo a megvalósítása kritikus.
A mélynyomóknál azért használnak XLR-t (is), mert a hosszú jelút esetén a zavaró jelek kiküszöbölésénél előnyös lehet (hálózati 50/60 Hz, ami ugye a közepe a LFE csatorna frekitartományának).
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem jobb az XLR, hanem, hogy nem biztos, hogy jobb 100 cm-es interkonnekteknél! Pont az oda-vissza alakítgatások miatt.
Azért a teljesen szimmetrikus áramköri felépítésnek vannak előnyei is, de kétségtelenül nem könnyű és nem is olcsó jól megcsinálni.
Az is igaz, hogy egy aszimmetrikus áramkör végén a trafóval vagy IC-vel asszimmetrizálás akár ronthat is hangminőségen a plussz áramköri elem miatt.
Az Opponál mintha pont fordított helyzet állna fent, a Sabre chip eleve szimmetrikus kimenetét egy plussz opamp-al aszimmetrizálják, tehát vélhetően az XLR kimenet adja a jobb minőséget.
BARTIMEX AUDIO Honlap
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
- fodesz
- V.I.P.
- Hozzászólások: 8078
- Csatlakozott: 2010.12.26., vas. 23:29
- Értékelés: 5164
- Tartózkodási hely: Magyarország
Házimozi erősítők,processzorok
Az honnan jön, hogy a szimmetrikus belső felépítés jobb, mint a normál?
A szimmetrikus jelátvitelt a stúdiotechnikában két fő ok miatt találták ki, egyik sem a hangminőség javítása miatt volt:
1. Nagyon bonyolult audio elektronikai összeköttetéseket kellett megoldani hosszú jelutakon, ezért az asszimetrikus jelátvitel esetén NEM lehetett kikerülni a földhurkot, és búgott, mint a veszedelem.
2. Életvédelmi szempontból, ugyanis nem egy embert csapott agyon a nulla és a földpontok közötti feszültség.
(+1.: Mikofonok jelszintje alacsonyabb, mint a felvett zajszint, amit csak szimmetrikus jelátvitellel lehetett kiküszöbölni.)
Tehát ez NEM a hangminőség miatt volt. A világ vezető studiotechnikai eszközei NEM szimmetrikus belső felépítésűek. Mind a kimenő, mind a bejövő oldalon csatolótranszformátor fogadja, illetve küldi a jelet a fent említett 2. pont miatt.
A trafók között asszimetrikus jelfeldolgozás zajlik. Ezek a készülékek azért IS kerülnek annyiba, amennyibe, mert jó trafót készíteni nem egyszerű. Főleg a mély tartománybeli átvitel gázos.
Ha logikusan belegondoltok, akkor a szimmetrikus jelerősítéshez über szimmetrikusan egyforma koplementer tranzisztorok kellenek, aminek kiválogatása biztos, hogy nem egyszerű, és úgysem lesz pontos a két alkatrész, ami remek nemlineáris torzításként jelentkezik, ergo a megvalósítása kritikus.
A mélynyomóknál azért használnak XLR-t (is), mert a hosszú jelút esetén a zavaró jelek kiküszöbölésénél előnyös lehet (hálózati 50/60 Hz, ami ugye a közepe a LFE csatorna frekitartományának).
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem jobb az XLR, hanem, hogy nem biztos, hogy jobb 100 cm-es interkonnekteknél! Pont az oda-vissza alakítgatások miatt.
Nagyon jól levázoltad.
Az XLR-t a studiotechnikában azt tudtam hogy azért használják,hogy a hosszabb jelútban ne legyenek zavaró anomáliák.A házimozi eszközöknél is gondolom ez a fő cél.Az említett Mackie HRS-120 szub is ezért készült így,mivel az egy studio szub,ezért került rá ki és bemenet is bőven.
Házimozi erősítők,processzorok
Pont az itt leírt dolgok miatt nem kell hanyatt esni sokszor az xlr miatt.
Nekem is volt több komoly masinám ami xlr-es volt de sok előnyét nem vettem észre föleg hangban nem.
Ami votl az a nagyobb jelszint.Ennyi.Csak sokan felsöbb rendűnek hiszik magukat ha xlrt használnak.Föleg olyan helyen ahol még értelnd sincs!!!!
Házimozi erősítők,processzorok
Egyszer mikor csináltattam XLR sub IC-t Valhallával és akkoriban (a Mackie volt a mélysugárzó szerepben) UMC-1 volt a proci,akkor Ákos azt mondta hogy szinte biztos benne hogy nem teljesen szimmetrikus az XLR ,főleg az UMC-oldalán, még a mackie-nél talán igen.
Akkor "bicsaklott" meg bennem ez a dolog az igényesebb profibb cuccok felszereltségét illetően,mikor azt mondta hogy találkozott olyan 1-2 millás KRELL erősítővel is ami nem volt teljesen szimmetrikus felépítésű .
Akkor mit akarunk a mezei 98%-ban Kínában gyártott AVR és processzoroktól?? (Malac,Sherbourn,emotiva ,Onkyo,stb..)
A Lexicon a studio cuccoknál is otthonosan mozog,nagyon komoly effekt processzorokat gyártottak akkor mikor még csak Dolby surround volt.
Anthem is más tészta,csakúgy mint a Lexicon,vagy a Meridian szerintem komolyabb síkon haladnak pár lépéssel előrébb,legalábbis minőségben.
Kb úgy mint kezdetekkor a Proceed és a Halcro pl..
Szerintem az Oppo dedikált XLR csatlakozásainak szimmetrikus felépítése is megkérdőjelezhetőek.
Az honnan jön, hogy a szimmetrikus belső felépítés jobb, mint a normál?
A szimmetrikus jelátvitelt a stúdiotechnikában két fő ok miatt találták ki, egyik sem a hangminőség javítása miatt volt:
1. Nagyon bonyolult audio elektronikai összeköttetéseket kellett megoldani hosszú jelutakon, ezért az asszimetrikus jelátvitel esetén NEM lehetett kikerülni a földhurkot, és búgott, mint a veszedelem.
2. Életvédelmi szempontból, ugyanis nem egy embert csapott agyon a nulla és a földpontok közötti feszültség.
(+1.: Mikofonok jelszintje alacsonyabb, mint a felvett zajszint, amit csak szimmetrikus jelátvitellel lehetett kiküszöbölni.)
Tehát ez NEM a hangminőség miatt volt. A világ vezető studiotechnikai eszközei NEM szimmetrikus belső felépítésűek. Mind a kimenő, mind a bejövő oldalon csatolótranszformátor fogadja, illetve küldi a jelet a fent említett 2. pont miatt.
A trafók között asszimetrikus jelfeldolgozás zajlik. Ezek a készülékek azért IS kerülnek annyiba, amennyibe, mert jó trafót készíteni nem egyszerű. Főleg a mély tartománybeli átvitel gázos.
Ha logikusan belegondoltok, akkor a szimmetrikus jelerősítéshez über szimmetrikusan egyforma koplementer tranzisztorok kellenek, aminek kiválogatása biztos, hogy nem egyszerű, és úgysem lesz pontos a két alkatrész, ami remek nemlineáris torzításként jelentkezik, ergo a megvalósítása kritikus.
A mélynyomóknál azért használnak XLR-t (is), mert a hosszú jelút esetén a zavaró jelek kiküszöbölésénél előnyös lehet (hálózati 50/60 Hz, ami ugye a közepe a LFE csatorna frekitartományának).
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem jobb az XLR, hanem, hogy nem biztos, hogy jobb 100 cm-es interkonnekteknél! Pont az oda-vissza alakítgatások miatt.
Analog:Edwards Audio TT2SE - Heed Quasar+QPSU - Heed Si+X2+PAS - Klipsch RF7 Mk II
Digital :LMS Server - AP Linux+SqueezeLite - Heed Canalot+QPSU
Mozi :HTPC(EQ APO+madVr) - Denon AVR-X3700H - Rotel RMB-1075 - Klipsch RF5+RF3MkII+RC7+RS35+RB5+KSW15+KSW12 - JVC D-iLA X30W
Digital :LMS Server - AP Linux+SqueezeLite - Heed Canalot+QPSU
Mozi :HTPC(EQ APO+madVr) - Denon AVR-X3700H - Rotel RMB-1075 - Klipsch RF5+RF3MkII+RC7+RS35+RB5+KSW15+KSW12 - JVC D-iLA X30W
Online
Egyszer mikor csináltattam XLR sub IC-t Valhallával és akkoriban (a Mackie volt a mélysugárzó szerepben) UMC-1 volt a proci,akkor Ákos azt mondta hogy szinte biztos benne hogy nem teljesen szimmetrikus az XLR ,főleg az UMC-oldalán, még a mackie-nél talán igen.
Akkor "bicsaklott" meg bennem ez a dolog az igényesebb profibb cuccok felszereltségét illetően,mikor azt mondta hogy találkozott olyan 1-2 millás KRELL erősítővel is ami nem volt teljesen szimmetrikus felépítésű .
Akkor mit akarunk a mezei 98%-ban Kínában gyártott AVR és processzoroktól?? (Malac,Sherbourn,emotiva ,Onkyo,stb..)
A Lexicon a studio cuccoknál is otthonosan mozog,nagyon komoly effekt processzorokat gyártottak akkor mikor még csak Dolby surround volt.
Anthem is más tészta,csakúgy mint a Lexicon,vagy a Meridian szerintem komolyabb síkon haladnak pár lépéssel előrébb,legalábbis minőségben.
Kb úgy mint kezdetekkor a Proceed és a Halcro pl..
Szerintem az Oppo dedikált XLR csatlakozásainak szimmetrikus felépítése is megkérdőjelezhetőek.
Itt a Sabre eval board kapcsolási rajza: http://www.esstech.com/PDF/Sabre_8_2Cha ... V3_SCH.pdf
Persze az Oppo megvalósítása lehet ettől teljesen eltérő, de ha helyesen értelmezem a rajzot, akkor a Sabre chip eleve szimmetrikus analóg kijáratait egy műveleti erősítővel aszimmetrizálják az RCA kimeneten.
Házimozi erősítők,processzorok
Egyszer mikor csináltattam XLR sub IC-t Valhallával és akkoriban (a Mackie volt a mélysugárzó szerepben) UMC-1 volt a proci,akkor Ákos azt mondta hogy szinte biztos benne hogy nem teljesen szimmetrikus az XLR ,főleg az UMC-oldalán, még a mackie-nél talán igen.
Akkor "bicsaklott" meg bennem ez a dolog az igényesebb profibb cuccok felszereltségét illetően,mikor azt mondta hogy találkozott olyan 1-2 millás KRELL erősítővel is ami nem volt teljesen szimmetrikus felépítésű .
Akkor mit akarunk a mezei 98%-ban Kínában gyártott AVR és processzoroktól?? (Malac,Sherbourn,emotiva ,Onkyo,stb..)
A Lexicon a studio cuccoknál is otthonosan mozog,nagyon komoly effekt processzorokat gyártottak akkor mikor még csak Dolby surround volt.
Anthem is más tészta,csakúgy mint a Lexicon,vagy a Meridian szerintem komolyabb síkon haladnak pár lépéssel előrébb,legalábbis minőségben.
Kb úgy mint kezdetekkor a Proceed és a Halcro pl..
Szerintem az Oppo dedikált XLR csatlakozásainak szimmetrikus felépítése is megkérdőjelezhetőek.
Itt a Sabre eval board kapcsolási rajza: http://www.esstech.com/PDF/Sabre_8_2Cha ... V3_SCH.pdf
Persze az Oppo megvalósítása lehet ettől teljesen eltérő, de ha helyesen értelmezem a rajzot, akkor a Sabre chip eleve szimmetrikus analóg kijáratait egy műveleti erősítővel aszimmetrizálják az RCA kimeneten.
BARTIMEX AUDIO Honlap
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Házimozi erősítők,processzorok
Pedig kíváncsi lennék én is, ha szabad, hogy mi az ami jobb, több, szebb szerinted.
Én is és nem a vita kedvéért.
Egy kis olvasnivaló. 1000 hasonlót tudok betenni. Persze ilyenkor jön - nem hiszek a teszteknek, csak a saját fülemnek.
Itt egy Naim CD5 is szerepel az összehasonlításban. Nagyon drága dedikált CD lejátszó (az OPPO-nál sokkal drágább) és Naim rendszerbe helyezték az OPPO-t.
Nem jobb, de majdnem ugyanazt a szintet hozza. Ez nem közepes alatti szint.
A végső következtetése a tesztnek ez - Ha csak CD lejátszó lenne, akkor is megérné az árát.
http://www.tnt-audio.com/sorgenti/oppo_bdp105_e.html
- bajnokpityu
- V.I.P.
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2006.10.17., kedd 21:20
- Értékelés: 174
Házimozi erősítők,processzorok
Milyen készüléket használsz?
Nincs kedvem, se időm folytatni az általad értelmetlen irányban elvitt beszélgetést. (farokméregetés)
Házimozi erősítők,processzorok
mondom én h személyes sértettséget érzel, és nem gagyiztam. Jó volna, ha nem adnád számba a kitalált mondataidat. Ha egy készülékben kéne megoldanom az oppo funkcióit, akkor én is oppot vennék. De nem kell, és ugyan többen van, ha valaki az összes funkciót kiváltja, de jobb is lesz a hangja/képe.
Milyen készüléket használsz?
Házimozi erősítők,processzorok
Bubu, gyere be a napról .
Nálunk nem süt.
A gyógyszeremet keresem.
- bajnokpityu
- V.I.P.
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2006.10.17., kedd 21:20
- Értékelés: 174
Házimozi erősítők,processzorok
Egyszer mikor csináltattam XLR sub IC-t Valhallával és akkoriban (a Mackie volt a mélysugárzó szerepben) UMC-1 volt a proci,akkor Ákos azt mondta hogy szinte biztos benne hogy nem teljesen szimmetrikus az XLR ,főleg az UMC-oldalán, még a mackie-nél talán igen.
Akkor "bicsaklott" meg bennem ez a dolog az igényesebb profibb cuccok felszereltségét illetően,mikor azt mondta hogy találkozott olyan 1-2 millás KRELL erősítővel is ami nem volt teljesen szimmetrikus felépítésű .
Akkor mit akarunk a mezei 98%-ban Kínában gyártott AVR és processzoroktól?? (Malac,Sherbourn,emotiva ,Onkyo,stb..)
A Lexicon a studio cuccoknál is otthonosan mozog,nagyon komoly effekt processzorokat gyártottak akkor mikor még csak Dolby surround volt.
Anthem is más tészta,csakúgy mint a Lexicon,vagy a Meridian szerintem komolyabb síkon haladnak pár lépéssel előrébb,legalábbis minőségben.
Kb úgy mint kezdetekkor a Proceed és a Halcro pl..
Szerintem az Oppo dedikált XLR csatlakozásainak szimmetrikus felépítése is megkérdőjelezhetőek.
XMC-1 amerikai, és tesztekt szerint a sztereo csatornái szimmetrikusak. 2500USDért. Mérni próbáltam, de nem vezetett eredményre az egyszerű mérésem. Egyébként szerintem a mozira született cuccoknál nem a szimmetria hiánya korlátozza a hangminőséget.
OK, gratulálok a kiváló minőségű HTPC-hez, amit használsz és ahhoz is, hogy közepes szinten sztereózol otthon.
Én maradok annál a gyatra szintnél, amit az OPPO nyújt a nagyon gagyi SABRE DAC-kal és a harmatgyenge képminőséggel.
Nekem ezt dobta a gép. Egyszer lehet veszek egy olcsó DAC-ot, hogy valami zenét is halljak és nemcsak másnak rakok össze HTPC-ket, hanem egyet megtartok magamnak is. Vagy keresek egy földhurkot és...
mondom én h személyes sértettséget érzel, és nem gagyiztam. Jó volna, ha nem adnád számba a kitalált mondataidat. Nagyon nem tetszik a stilus.
Ha egy készülékben kéne megoldanom az oppo funkcióit, akkor én is oppot vennék. De nem kell, és ugyan többen van, ha valaki az összes funkciót kiváltja, de jobb is lesz a hangja/képe.
Házimozi erősítők,processzorok
Médialejátszó, Blu-ray, Sacd, Dvd-audio, Usb Dac, ezek egy készülékben. Nem rossz koncepció, de valóban nagyon túlárazott az Oppo. Nekem ideális, sok lemezem, és fájlom van, és nincs tele a lakás készülèkkel.
Ezzel sem értek teljesen egyet.
Mondjuk vegyük az Audiolab M-DAC-ot. Ez az OPPO tudásának egy pici része és 250 ezer forintba kerül.
Egy vélemény:
After about 1 week of burn-in I am so pleased with the SQ, that I am going to sell my Audiolab M-DAC ($899) dedicated DAC.
The sound stage got bigger and you can clearly hear more ambient and air.
Házimozi erősítők,processzorok
Bubu, gyere be a napról .
kép: LG 42LV3400; KÉP: Epson EH-TW5000, Grandview CNV 106" - HTPC: i3-6100 & KODI-Leia
Hang: Yamaha CX-A5000; Rotel RMB-1095MK2; Jamo Concert C809, C80CEN, C80SUR, Jamo C80SUB; Rotel-RB-1050MK2; B&W CCM362
HTPC: Asus Essence STX & JRiver 21 Storage: HTPC: 2x4TB
Hang: Yamaha CX-A5000; Rotel RMB-1095MK2; Jamo Concert C809, C80CEN, C80SUR, Jamo C80SUB; Rotel-RB-1050MK2; B&W CCM362
HTPC: Asus Essence STX & JRiver 21 Storage: HTPC: 2x4TB
Házimozi erősítők,processzorok
Azért azzal is érdemes foglalkozni, hogy ezt lehet fordítva értette .
Félmillió forintba nagyon sok minden belefér már, ezt nem lehet megkerülni.
Ahogy azt sem hogy milyen rendszerben és hova kerül. Nem hiszem hogy normális dolog ha egy rendszerben esetleg őkegyelme a legdrágább komponens...
Ahol meg már "indokolt" lenne ott meg már lehet nemigazán tud komolyabban labdába rúgni.
Amúgy én már nagyon várom az esetleges bdp-110 -est, ahol a hazai hozzáállás szerint újra feltalál majd mindent az oppo .
Az OPPO egy fostalicska és egy olcsóbb HTPC, egy olcsóbb DAC sokkal jobb.
Ez szerepelt a sorok között.
Plusz annyi, hogy nemhogy a közepes szintet nem éri el, hanem az alatt van jóval.
A SABRE DAC is szar.
Igaz, hogy mondjuk a McIntosh MCD1000, vagy mondjuk a Yamaha CD S3000 szintén ugyanazt a SABRE DAC-ot használja, de szar, mert valaki azt mondja.
Bocs, de a nagyképűsködő, fölényeskedő stílust nem veszi be a begyem.
Számtalan példa van egyébként, hogy nagyon komoly sztereó rendszerekben is OPPO-t használnak.
Több ezer dolláros CD lejátszókat cseréltek le rá és elégedettek.
Drága DAC-ot cseréltek le rá és elégedettek.
A stílus meg kb. ilyen:
A Z7-es Yamaha alkalmatlan sztereó zenehallgatásra. Egy összetákolt, 20 ezer forintos csöves erősítő sokkal jobban szól.
A kábel tesztjeid meg semmit sem érnek, hiszen egy ilyen ultra gagyi Z7-es házimozi erősítővel mit akarsz bebizonyítani?
Mivel neked még OPPO-d sincs, ami jóval közepes alatti szint - egyáltalán nem is hallottál még zenét.
Azt sem értem, hogy minek cserélted le a zene miatt a hangfaladat - teljesen fölösleges volt.
Van közös barátunk, aki írna neked ilyet, de én sohasem!
Remélem most már érted a problémámat!
- fodesz
- V.I.P.
- Hozzászólások: 8078
- Csatlakozott: 2010.12.26., vas. 23:29
- Értékelés: 5164
- Tartózkodási hely: Magyarország
Házimozi erősítők,processzorok
Félmillió forintba nagyon sok minden belefér már, ezt nem lehet megkerülni.
Akár az Oppo PM-1 fülest is 420-ban. És akkor még az "opcionális" fejhallgató erősítőt vedd meg külön hozzá Aztán majd megálsz 7-8 kilónál a végén.
Házimozi erősítők,processzorok
A második nagyképű megjegyzésedre meg annyit, hogy sok embernek az OPPO szintje is elérhetetlen, azért mert te ezt túlhaladtad még nem kell gúnyolódni.
Azért azzal is érdemes foglalkozni, hogy ezt lehet fordítva értette .
Félmillió forintba nagyon sok minden belefér már, ezt nem lehet megkerülni.
Ahogy azt sem hogy milyen rendszerben és hova kerül. Nem hiszem hogy normális dolog ha egy rendszerben esetleg őkegyelme a legdrágább komponens...
Ahol meg már "indokolt" lenne ott meg már lehet nemigazán tud komolyabban labdába rúgni.
Amúgy én már nagyon várom az esetleges bdp-110 -est, ahol a hazai hozzáállás szerint újra feltalál majd mindent az oppo .
kép: LG 42LV3400; KÉP: Epson EH-TW5000, Grandview CNV 106" - HTPC: i3-6100 & KODI-Leia
Hang: Yamaha CX-A5000; Rotel RMB-1095MK2; Jamo Concert C809, C80CEN, C80SUR, Jamo C80SUB; Rotel-RB-1050MK2; B&W CCM362
HTPC: Asus Essence STX & JRiver 21 Storage: HTPC: 2x4TB
Hang: Yamaha CX-A5000; Rotel RMB-1095MK2; Jamo Concert C809, C80CEN, C80SUR, Jamo C80SUB; Rotel-RB-1050MK2; B&W CCM362
HTPC: Asus Essence STX & JRiver 21 Storage: HTPC: 2x4TB
- fodesz
- V.I.P.
- Hozzászólások: 8078
- Csatlakozott: 2010.12.26., vas. 23:29
- Értékelés: 5164
- Tartózkodási hely: Magyarország
Házimozi erősítők,processzorok
Ezt sokszor odaírják, de meg kellene vizsgálni a teljes belső felépítést.
Szerintem ebben a nekünk drága, de mégis csak kommersz kategóriában ez csak etetés.
Az Emotiva XMC1 talán fully balanced a két front csatornán.
Egy Lexicon, vagy Anthem prociról már el tudom képzelni, hogy minden "részletében" szimmetrikus.
Egyszer mikor csináltattam XLR sub IC-t Valhallával és akkoriban (a Mackie volt a mélysugárzó szerepben) UMC-1 volt a proci,akkor Ákos azt mondta hogy szinte biztos benne hogy nem teljesen szimmetrikus az XLR ,főleg az UMC-oldalán, még a mackie-nél talán igen.
Akkor "bicsaklott" meg bennem ez a dolog az igényesebb profibb cuccok felszereltségét illetően,mikor azt mondta hogy találkozott olyan 1-2 millás KRELL erősítővel is ami nem volt teljesen szimmetrikus felépítésű .
Akkor mit akarunk a mezei 98%-ban Kínában gyártott AVR és processzoroktól?? (Malac,Sherbourn,emotiva ,Onkyo,stb..)
A Lexicon a studio cuccoknál is otthonosan mozog,nagyon komoly effekt processzorokat gyártottak akkor mikor még csak Dolby surround volt.
Anthem is más tészta,csakúgy mint a Lexicon,vagy a Meridian szerintem komolyabb síkon haladnak pár lépéssel előrébb,legalábbis minőségben.
Kb úgy mint kezdetekkor a Proceed és a Halcro pl..
Szerintem az Oppo dedikált XLR csatlakozásainak szimmetrikus felépítése is megkérdőjelezhetőek.
Házimozi erősítők,processzorok
Azt átállítottad az OPPO-n, hogy front left/right legyen és ne keverje le sztereóra az egészet a dedikált kimeneten?
Lehet ott a gond.
Igazad van, ott volt a kutya elásva, most már jó, lehet állítani, THX!
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP