Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Kezet foghatsz Avx-el, te sem sokat mesz.
A Volvot mostanában ritkábban használjuk, van egy lótifuti Seat Leonunk is.
LP futómű: SME Model 10; Hangkar: SME V; Hangszedő: Benz Micro LP-S MR; CD futómű: Audio Research CD2; DAC: Audiomat Tango 2.5; Kazettás deck: Pioneer CT-95; Phono előfok: Audiomat Phono 2; Erősítő: Audiomat Récital MKIII; Hangfal: Coincident Super Victory; Equation 25; Hálózati kondícionáló: 2 x PS Audio Duet Power Center; Hangkarkábel: Stealth Audio Hyperphono; Digitális kábel: Heaven's Gate Audio Silver Signature; Interconnect kábelek: Stealth Audio Metacarbon és Heaven's Gate Audio Ultra Silence; Hangfalkábel: ValhallA AgPt-R, Heaven's Gate Audio Silver Signature; Hálózati kábelek: ValhallA AgPt-R, Elrod, Electraglide és PS Audio
Heed Thesis rendszer
Online
Bocsi Urak, de hátha ide belefér (ha nem, akkor kérem a törlést): Ideje eladnom 11 és fél éves Volvo S80 2.5T full extrás autómat tökéletes állapotban, 115 335 km-rel, ára 8000 Euro lenne. Új kocsi jön, az egyébként tökéletes Volvonak sajnos mennie kell. Köszönöm.
Kezet foghatsz Avx-el, te sem sokat mesz.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14401
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9537
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Bocsi Urak, de hátha ide belefér (ha nem, akkor kérem a törlést): Ideje eladnom 11 és fél éves Volvo S80 2.5T full extrás autómat tökéletes állapotban, 115 335 km-rel, ára 8000 Euro lenne. Új kocsi jön, az egyébként tökéletes Volvonak sajnos mennie kell. Köszönöm.
Kezet foghatsz Avx-el, te sem sokat mesz.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Bocsi Urak, de hátha ide belefér (ha nem, akkor kérem a törlést): Ideje eladnom 11 és fél éves Volvo S80 2.5T full extrás autómat tökéletes állapotban, 115 335 km-rel, ára 8000 Euro lenne. Új kocsi jön, az egyébként tökéletes Volvonak sajnos mennie kell. Köszönöm.
LP futómű: SME Model 10; Hangkar: SME V; Hangszedő: Benz Micro LP-S MR; CD futómű: Audio Research CD2; DAC: Audiomat Tango 2.5; Kazettás deck: Pioneer CT-95; Phono előfok: Audiomat Phono 2; Erősítő: Audiomat Récital MKIII; Hangfal: Coincident Super Victory; Equation 25; Hálózati kondícionáló: 2 x PS Audio Duet Power Center; Hangkarkábel: Stealth Audio Hyperphono; Digitális kábel: Heaven's Gate Audio Silver Signature; Interconnect kábelek: Stealth Audio Metacarbon és Heaven's Gate Audio Ultra Silence; Hangfalkábel: ValhallA AgPt-R, Heaven's Gate Audio Silver Signature; Hálózati kábelek: ValhallA AgPt-R, Elrod, Electraglide és PS Audio
Heed Thesis rendszer
- komarfamily
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2257
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1095
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Mar keso;)
De egyetertek!
Autós topik autósoknak
Valszeg a masik is rozsdas volt. Egyebkent az egyszerit igy huzzak le es itt ebben a kulturaban nem nagyon szokas felujitani semmit, ahogy elnezem hanem kuka es ujat kell venni.
Keress egy bontót , vegyél 50 Fontért két bontottat és szereltesd be azokat, ez a kocsi nem ér többet, egy rozsdaboglya az egész.
- komarfamily
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2257
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1095
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Valszeg a masik is rozsdas volt. Egyebkent az egyszerit igy huzzak le es itt ebben a kulturaban nem nagyon szokas felujitani semmit, ahogy elnezem hanem kuka es ujat kell venni.
Autós topik autósoknak
Na tegnap a kis mazda 6 megadta magat es olyan fust jott ki a hatso fekbol, hogy orom volt nezni.
Szoval kiderult, hogy a hatso fek beragadt igy feknyereg (nem tudom, hogy ez a megfelelo neve-e) plusz tarcsa plusz betet csere ja es a feknyerget parban cserelik 688 font....khm...
mondom a kocsi nem er annyit es inkabb elvontatom a roncstelepre erre 10 perc mulva hiv, hogy beszelt a fonokevel es 550GBP az uj ar KWIKFIT
mondom igy mar baratibb. Remelem meg 1-2 evig elmegy a 12 eves benzines mazda 6 87000 merfolddel aztan szegenykem kukaba kerul. Sajnos a tengerparti eveket megsinylette igy tiszta rozsda az egesz.
Valamiert bennem volt, hogy autokat nezegettem az elozo heten most mar ertem miert
A féknyereg felújítható.....de ha mégsem,szerintem akkor sem szükséges párban cserélni...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
- komarfamily
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2257
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1095
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Na tegnap a kis mazda 6 megadta magat es olyan fust jott ki a hatso fekbol, hogy orom volt nezni.
Szoval kiderult, hogy a hatso fek beragadt igy feknyereg (nem tudom, hogy ez a megfelelo neve-e) plusz tarcsa plusz betet csere ja es a feknyerget parban cserelik 688 font....khm...
mondom a kocsi nem er annyit es inkabb elvontatom a roncstelepre erre 10 perc mulva hiv, hogy beszelt a fonokevel es 550GBP az uj ar KWIKFIT
mondom igy mar baratibb. Remelem meg 1-2 evig elmegy a 12 eves benzines mazda 6 87000 merfolddel aztan szegenykem kukaba kerul. Sajnos a tengerparti eveket megsinylette igy tiszta rozsda az egesz.
Valamiert bennem volt, hogy autokat nezegettem az elozo heten most mar ertem miert
Autós topik autósoknak
..én nalunk 105°C-t javasoltam, viszont hengerfejre - elsösorban NOx-bfc trade-off javitasa erdekeben 70°C-t vagy alatta :-)
van a termosztatnal valami elektromos csatlakozo (a regi kiolvadoval szemben igy müködne egy jellegmezö-szablyozott) ?
a kiolvado resz mondjuk 110°-nal nyitna a termosztatot, es van benne elektromosan füthetö elem, ellenallas, es ezt fütik, ha hamarabbi nyitast szeretnenk. attol függöen mi romlik el, nyit örökke magas höfokon - ami nagy terhelesnel mechanikailag erösebb igenybevetel a motornak -, vagy kisebb höfokon - ami fogyasztas es esetleg emisszio szempontbol nem hasznalja ki a tudast, hatranyos
persze sok egyeb megoldas is van es letezhet, tipusismeret kell, vagy alaposan megnezni a rendszert.
elvileg, ha jol müködik edemben eszrevehetöen jobb a fogyasztas varosi, reszterheleses üzemben
pl. itt a 40. oldalon siman latni 110°C-t is: http://www.iam-net.eu/cms/images/IAM-NE ... wissen.pdf
ebben a mélységben nincs értésem a motorokhoz, német tudásom közelít a nullához, hiába tanultam gyerek koromban. Különböző terheléseknél, fordulatoknál, illetve erős dinamika váltásoknál nem figyeltem az OBDII-tabletes kütyüvel, nincs mindig az autóban. Amikor mozogtam az autóval 10-15 perc alatt eléri a 105 fokot, 106-ot még nem láttam, 100-105C közötti változást azt láttam. Talán érdekes még, gyári ajánlás 5W-30-as olajat ad meg (valami Total, vannak még további betűk is a típusnál, ezt fejből nem tudom) A 30-as olaj alacsony hőfokú viszkozitásra utal, mégis 105C-on megy a hűtés nálam. Biztos ennek is van értelmes oka.
Autós topik autósoknak
..én nalunk 105°C-t javasoltam, viszont hengerfejre - elsösorban NOx-bfc trade-off javitasa erdekeben 70°C-t vagy alatta :-)
van a termosztatnal valami elektromos csatlakozo (a regi kiolvadoval szemben igy müködne egy jellegmezö-szablyozott) ?
a kiolvado resz mondjuk 110°-nal nyitna a termosztatot, es van benne elektromosan füthetö elem, ellenallas, es ezt fütik, ha hamarabbi nyitast szeretnenk. attol függöen mi romlik el, nyit örökke magas höfokon - ami nagy terhelesnel mechanikailag erösebb igenybevetel a motornak -, vagy kisebb höfokon - ami fogyasztas es esetleg emisszio szempontbol nem hasznalja ki a tudast, hatranyos
persze sok egyeb megoldas is van es letezhet, tipusismeret kell, vagy alaposan megnezni a rendszert.
elvileg, ha jol müködik edemben eszrevehetöen jobb a fogyasztas varosi, reszterheleses üzemben
pl. itt a 40. oldalon siman latni 110°C-t is: http://www.iam-net.eu/cms/images/IAM-NE ... wissen.pdf
Autós topik autósoknak
nincsen itt valami modern dolog ?
nekem nincs tipusismeretem, csak elmeleti (20+ eve motorfejlesztessel, egesfejlesztessel foglalkozom)
vannak ma mar split cooling rendszerek, ahol egy reszre melegebbet engednek, masikra kevesebbet (pl. hengerfej hüvösebb, hogy mech.igenybevetelt birja, forgattyushaz kevesbe hidegre van hütve, azaz melegebb megengedve, hogy olaj melegebb legyen es surlodas javuljon, igy fogyi csökkenjen)
vannak ma kennfeldgesteuerte Thermostat-ok, azaz üzemi pont függvenyeben különbözö hömersekletet engednek meg - nyilvan balra lent (=kisebb fordulat, kisebb terheles) eseten nincs akkora mechanikai igenybevetel, igy megengedhetö a nagyobb hömerseklet, ami javitja a surlodast, jobbra fent (nagy fordulat, nagy terheles, nagy höaramok) pedig kisebb hömersekletet enged meg.
vajon az adott tipusnal mindig (üresjaras, orszaguti poroszkalas, emelkedön felfele vagy utanfutoval nagy temponal, stb.,azaz nagyobb teljesitmeny leadasaokr) ennyi lenne a termosztat nyitasi hömerseklete ??
Autós topik autósoknak
Szerintem is sok. 95 fölé ritkán szoktak kúszni a hőmérsékletek.
A szokásos fagyálló keverék, ami manapság ajánlott nyáron is, kb 120C a forráspontja. A kiegyenlítő szelep tart +0,5bar túlnyomást is, ezzel a tiszta víz forráspontját feljebb viszi 110-115C-ra, a keverékét 130-140C-ra. Tehát a 105C még messze van forrástól. Ez szerintem egy új tendencia lehet, a magasabb olajhő jobb kenést ad, a fogyasztásra is kedvezően hat, kopásról nem is beszélve. Ez most nekem csak összeszedett magyarázkodás. Az is tendencia, ezt a hűtés hőt már nem kötik a vezető orrára, egyébként is egyre több helyen mérnek hőmérsékletet az autóban, ezekből optimál a komputer, szabályoz. A régebbi C4, C5-ös autókan van purutya hőkijelzés, pálcikak-sor világít, komolytalan skálával, az én C4-ben már plcikás kijelzés sincs.
Online
Soknak tartom én is. Nyomás alatt nem fog forrni, de magasnak tűnik. A Honda nem megy 90 fok fölé. Nincs köze, hogy sport, vagy nem sport.
Soknak tartom én is. Nyomás alatt nem fog forrni, de magasnak tűnik. A Honda nem megy 90 fok fölé. Nincs köze, hogy sport, vagy nem sport.
Szerintem is sok. 95 fölé ritkán szoktak kúszni a hőmérsékletek.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14401
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9537
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Soknak tartom én is. Nyomás alatt nem fog forrni, de magasnak tűnik. A Honda nem megy 90 fok fölé. Nincs köze, hogy sport, vagy nem sport.
Soknak tartom én is. Nyomás alatt nem fog forrni, de magasnak tűnik. A Honda nem megy 90 fok fölé. Nincs köze, hogy sport, vagy nem sport.
Szerintem is sok. 95 fölé ritkán szoktak kúszni a hőmérsékletek.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Nagytapasztalatú autó szakértőket kérdezem. Van egy 2014-es Citroen C4 Vti-95 (szívóbenzinesem), újonnan került hozzám. Kezdetektől fogva van egy jelenség, miszerint minden gyújtás leálláskor hideg, de még fagyos időben is, bekapcsol a motor venti 1-2percre, akkor is ha előtt lágy és kíméletes hajtás volt.
Mivel nincs motor hőmérő a műszerfalon, csak vész lámpa, ezért OBDII-vel megnéztem, a motor hűtés termosztát által stabilan bemelegedés után beáll 103-105C-ra. Hibakód semmi, márkaszervizben is említettem, mivel nem hibakódos, ezért jónak mondják. Van-e itt aki normál üzemű, nem sport benzines autójában hasonló 105C vagy még magasabb hőt állít be a termosztátja?
Mivel nincs motor hőmérő a műszerfalon, csak vész lámpa, ezért OBDII-vel megnéztem, a motor hűtés termosztát által stabilan bemelegedés után beáll 103-105C-ra. Hibakód semmi, márkaszervizben is említettem, mivel nem hibakódos, ezért jónak mondják. Van-e itt aki normál üzemű, nem sport benzines autójában hasonló 105C vagy még magasabb hőt állít be a termosztátja?
Online
Nyelescsapágy, CVT indítókuplung, hátsó kerékagycsapágy, első széria motorkopogás (blokk csere), ülésnyekergés, toronygumi, gyújtótrafó, EGR kokszosodás, H. Fék szorulás, ABS modulátor, főtengely szimmering, CD játszó hiba, Rádióhiba, tetőbeázás, motortartó bak leülés, fűtés bugyborékolás....
Ilyen listákat reggelig lehetne írni máshoz is.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14401
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9537
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Nyelescsapágy, CVT indítókuplung, hátsó kerékagycsapágy, első széria motorkopogás (blokk csere), ülésnyekergés, toronygumi, gyújtótrafó, EGR kokszosodás, H. Fék szorulás, ABS modulátor, főtengely szimmering, CD játszó hiba, Rádióhiba, tetőbeázás, motortartó bak leülés, fűtés bugyborékolás....
Ilyen listákat reggelig lehetne írni máshoz is.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Gyanítom mindegyik NiMH akksi volt, tehát tényleg megbízhatóak
Városi kocsinak, főleg cégre vásárolva szerintem is megéri a Plug-in Prius. De én 10 éves kora előtt tuti eladnám.
Birtokoltam pár 10 év körüli hibryd autót, semmi baja nem volt az akksiknak.
Ellennben a plug in tud 60-70km-t full elektromos módban. Akinek az elég egy napra, szerintem megéri olyat venni.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Nekem is volt jazzem 9 evig meg egy ego sem egett ki ez ido alatt imadtam!
olyan ez mint a hifi: egy upgrade nem minden téren upgrade ! :-)
Online
Egy ideig nézegettem a 3-asokat, belseje igényesebb, de mindenhol azt mondták, hogy műszaki tartalomban a 2-es a jobb autó. A plug-in a zöld rendszám miatt érdekes nálunk, de árban már jóval a megjelölt szint felett áll. Az NiMH akksik 10 éven túl is megbízhatóan működnek, ráadásul a cella csere nagyon olcsó, a Li akksikkal (plug in) még lehet szívás szerintem.
Birtokoltam pár 10 év körüli hibryd autót, semmi baja nem volt az akksiknak.
Ellennben a plug in tud 60-70km-t full elektromos módban. Akinek az elég egy napra, szerintem megéri olyat venni.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14401
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9537
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Egy ideig nézegettem a 3-asokat, belseje igényesebb, de mindenhol azt mondták, hogy műszaki tartalomban a 2-es a jobb autó. A plug-in a zöld rendszám miatt érdekes nálunk, de árban már jóval a megjelölt szint felett áll. Az NiMH akksik 10 éven túl is megbízhatóan működnek, ráadásul a cella csere nagyon olcsó, a Li akksikkal (plug in) még lehet szívás szerintem.
Birtokoltam pár 10 év körüli hibryd autót, semmi baja nem volt az akksiknak.
Ellennben a plug in tud 60-70km-t full elektromos módban. Akinek az elég egy napra, szerintem megéri olyat venni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Szerintem nagyobb örömet fog okozni!
Inkabb vettem egy vegfokot;)
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Egy ideig nézegettem a 3-asokat, belseje igényesebb, de mindenhol azt mondták, hogy műszaki tartalomban a 2-es a jobb autó. A plug-in a zöld rendszám miatt érdekes nálunk, de árban már jóval a megjelölt szint felett áll. Az NiMH akksik 10 éven túl is megbízhatóan működnek, ráadásul a cella csere nagyon olcsó, a Li akksikkal (plug in) még lehet szívás szerintem.
Ez azerintem nem igaz. A 3-as prius összességében sokkal jobb, főleg a plug in.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
Inkabb vettem egy vegfokot;)
Nagyon komolyan tolod Pénteken ugorj be és kapsz zenéket Így Vinkler felvetését is teljesíted.
Autós topik autósoknak
Inkabb vettem egy vegfokot;)
Nagyon komolyan tolod Pénteken ugorj be és kapsz zenéket Így Vinkler felvetését is teljesíted.
Zene:
Harbeth M30.2 40th - QUAD QMP - QUAD Artera Play - Cambridge Audio 851N - Puritan PSM 1512 - MZ/X LPS - Cisco Meraki - Quadraspire - Final Lab Daruma
Mozi:
Arendal 1723- Datasat LS 10- Simaudio Moon Aurora - Zidoo UHD 2000 - Oppo BDP- 103EU - Apple TV - Epson 7400
Harbeth M30.2 40th - QUAD QMP - QUAD Artera Play - Cambridge Audio 851N - Puritan PSM 1512 - MZ/X LPS - Cisco Meraki - Quadraspire - Final Lab Daruma
Mozi:
Arendal 1723- Datasat LS 10- Simaudio Moon Aurora - Zidoo UHD 2000 - Oppo BDP- 103EU - Apple TV - Epson 7400
Online
Inkabb vettem egy vegfokot;)
Ennyi!
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14401
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9537
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Inkabb vettem egy vegfokot;)
Ennyi!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- komarfamily
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2257
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1095
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Szerintem akkor hagyd a fenébe. Vegyél lenezeket!
Inkabb vettem egy vegfokot;)