Igen.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Flandria, vagy mit kell keresni?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Kifújta a 44-es átlag:)
Online
.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6218
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7715
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Biztos jól szellőzik a sisakja.

.

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás



Re: Kerékpározás
nekem ma a múltkori cserekerós befutóról jutott eszembe KorhánLaci sporttárs p, akinek féltáv előtt letört a karbonnyereg, de a pálcák maradtak. prototípus volt, súlycsökkentés miatt gyenge felfogatással a nyeregtest a pálcára. xal a pálcán ülve gurította le a távot és nyerte a sprintet 

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
nagy háromhetesen nagyon röhögtem a Eurosport közvetítésen; egy kemény hegyi szakaszon kint állt egy srác bringás szerkóban az út szélén, letámasztott kerékpárjával együtt, egy nagy táblát mutatva az elhaladó mezőnynek: "Slowly, please! Don't take my KOM!"
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2124
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1331
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Tavaly valamelyik


Re: Kerékpározás
simán flageltem, ne zavarja a pr-t se.egy debrecen-poroszló etappal buktam vagy 20 komotAAttila írta: ↑2023.04.02., vas. 10:28Pl valamelyik nap találkoztam Szarka Gerivel és 2 csapattársával. Ő úgy is tette fel a strava-ra,hogy Motopacing és csak Pr eredményei lettek, KOM nem. Azért vannak normális emberek ismert azt ugye lehet kezelni. Persze olyanok is,mint aki a múltkor vett el egyet tőlem, aki ment 4,5 kilit,avg 68,többi adat 0. Nyilván motor v autó volt alatta.
![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Geriék nem keveset mentek az autó mögött

Re: Kerékpározás
Pl valamelyik nap találkoztam Szarka Gerivel és 2 csapattársával. Ő úgy is tette fel a strava-ra,hogy Motopacing és csak Pr eredményei lettek, KOM nem. Azért vannak normális emberek is
mert azt ugye lehet kezelni. Persze olyanok is,mint aki a múltkor vett el egyet tőlem, aki ment 4,5 kilit,avg 68,többi adat 0. Nyilván motor v autó volt alatta. 


Re: Kerékpározás
csakhogy, ne törd a fejed megint 2 hétig:
King/Queen of the Mountain (KOM/QOM)
innen nézve az alföldi komok okozhatnak némi képzavart, de már ez maradt a neve. straván mennek ezek főleg, de a kom-ot a versenysportból hozták. a hegytetőt, vagy hegyi részhajrákat mai napi kom-nak hozza az itiner. mára általánosan bármeky megjelölt útszakaszon elért legjobb idő, már aki fent van straván. én sokáig nem osztottam meg az edzéseket, aztán mikor feltettem, durogtak be a komok, okozva ezel csalódást komvadászoknak. persze, nem én voltam enyire jó,csak azokat az edzéseket még nem mérte mindenki, aki ott volt. sokatazóta meg is döntöttek,aki erre utazik,de volt pár, amit stéherezve, ami nem túl etikus... városi hülyesíg...

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6218
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7715
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Az. :) Nem KOM sajnos.

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
- pärt
- Őslakos
- Hozzászólások: 4009
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5108
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hetek óta nézem, hogy "pr". Mi ez? Personal record?
Re: Kerékpározás
Ne hozz zavarba
1600 méteren az egyébként csopfadt kroaaszanos zacsi.. (levegönyomás hegyen,ha már nyomunk)


1600 méteren az egyébként csopfadt kroaaszanos zacsi.. (levegönyomás hegyen,ha már nyomunk)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6218
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7715
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Tegnap mondom tekerek 1 picit, ha már szép az idő. 20p bemelegítés után mondom próbáljunk menni egy gyorsabbat, mit tud a "tehén". Hazakanyarodtam és tettem még kis levegőt a kerekekbe - csak azért, hogy Revinek igaza legyen
- és megindultam, 1 szegmenst viszonylag megraktam. Sikerült PR-t menni egy olyan szakaszon, ahol sokat megyek. Nah, semmi extra, csak a lényeg, hogy összeállt a gép, most azt érzem, hogy amit ki lehett hozni belőle, azt tudja, nem lett belőle persze jó outi gép, de vállalhatóan lehet haladni vele. Ha nagyon lemaradok, az csak az én gyengeségem innentől. 



Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
na fillúk.. amit eddig gondoltunk a hegyről, reset...
nem hagyott ez a dolog és megkerestem a tracket, amikor itt gyalogosan megyünk. a strava elaprózza, de a wikiloc, amivel rögzítettük, ilyen szempontból pontosabb.
a katonai támaszponttól a menedékház 3,6km-re van és 640 a szint. az avg 17,777%, de... a legeleje a támaszponton megy át, ami viszonylag sík. persze nem, kb 3-5%. az első 500 méter keveset emelkedik, így az első 2 kilire jut 230m szint, de ezután a maradék 1,6-ra 410... ahogy nézem a térképet, csapott is egy erős halszálkát, de ez akkor is bődületes meredekség. lusta vagyok letölteni a gpx-ét, mennyit tompít ezen a betett kanyar,de érdemben nem sokat.. lehet megtolta 2 kilire, de akkor is nagyobb 20%-nál, de ami talán fontosabb, ez a terep nagyon durva. az apró kőtenger keveredik a 10-20-30 centis szikladarabokkal + az utat több helyen kijárták nyomvájúsra katonai gépkkel.
lehet ez a 3,6 kili nem tűnik soknak (bár előttemelegítésnek tekert kb 10 kilit aszfalton, avg 8-9%) de viszonyítani, a kékesi sípályán kb 20 perc alatt rongyoltunk fel vigyorogva(gyalogosan), hogy közben megállítottak lefele jövő túristák,hogy ne menjünk, mert fentebb nagyon csúszik
(vizes, sáros)
na, itt kb 2 óra az út felfele és azt is megbánod, hogy megazülettél. Mire leérsz, mindkét bokád és térded iszonyatosan fáj és hálát rebegsz, hogy nem ficamodott ki (mid bakancsban, nyilván nem sima cipő). de ha felérsz az Antoniosra(+1 óra, még meredekebb, kb duplája), mindenért kárpótol (4-5 csúcs 1kilis körztben), lefele meg majd lesz valahogy.
a terep, de ez se adja rendesen. még axxonynak nem mertem mondani, hogy ott valaki felment bicajjal, mert holnap mindent, ami túra előtaggal kezdődik, kibax a kukába
nem hagyott ez a dolog és megkerestem a tracket, amikor itt gyalogosan megyünk. a strava elaprózza, de a wikiloc, amivel rögzítettük, ilyen szempontból pontosabb.
a katonai támaszponttól a menedékház 3,6km-re van és 640 a szint. az avg 17,777%, de... a legeleje a támaszponton megy át, ami viszonylag sík. persze nem, kb 3-5%. az első 500 méter keveset emelkedik, így az első 2 kilire jut 230m szint, de ezután a maradék 1,6-ra 410... ahogy nézem a térképet, csapott is egy erős halszálkát, de ez akkor is bődületes meredekség. lusta vagyok letölteni a gpx-ét, mennyit tompít ezen a betett kanyar,de érdemben nem sokat.. lehet megtolta 2 kilire, de akkor is nagyobb 20%-nál, de ami talán fontosabb, ez a terep nagyon durva. az apró kőtenger keveredik a 10-20-30 centis szikladarabokkal + az utat több helyen kijárták nyomvájúsra katonai gépkkel.
lehet ez a 3,6 kili nem tűnik soknak (bár előttemelegítésnek tekert kb 10 kilit aszfalton, avg 8-9%) de viszonyítani, a kékesi sípályán kb 20 perc alatt rongyoltunk fel vigyorogva(gyalogosan), hogy közben megállítottak lefele jövő túristák,hogy ne menjünk, mert fentebb nagyon csúszik

na, itt kb 2 óra az út felfele és azt is megbánod, hogy megazülettél. Mire leérsz, mindkét bokád és térded iszonyatosan fáj és hálát rebegsz, hogy nem ficamodott ki (mid bakancsban, nyilván nem sima cipő). de ha felérsz az Antoniosra(+1 óra, még meredekebb, kb duplája), mindenért kárpótol (4-5 csúcs 1kilis körztben), lefele meg majd lesz valahogy.
a terep, de ez se adja rendesen. még axxonynak nem mertem mondani, hogy ott valaki felment bicajjal, mert holnap mindent, ami túra előtaggal kezdődik, kibax a kukába

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Megnéztem az útvonalat, itt is ment fel
az Antoniost megkerüli a tehènlegelőnél és oldalasan megy fel a gerincre. De a menedèkházig, ahol elfordul balra, az se kispàlya. Arra mindenem fel mertem volna tenni, hogy bringával nem teljesíthető felfele(soha meg se fordult volna a fejemben, mászható bicajjal, ezen nem is merengtem soha, annyira abszurd). Nagyon meredek, nyílegyenes, gyalog is fingatós, főleg, hogy déli lejtő, a Nap 40-42° fűt, de 50es szél fúj oldalról statik.
Na, èmmost megrogytam... gyalog is combos és van aki itt feltekert...nem tudok itthon hasonlót mondani... Bükszkereszt, Tàncsics utcától meredekebb, sokkal hosszabban és szanaszét tört, felaprózott sziklás terep. Az apró darabok csúsznak elkapar, a nagyok meg eldobják a bicajt. Kb 50 métert -talán- tudnèk rajta menni aztán dőlés

Na, èmmost megrogytam... gyalog is combos és van aki itt feltekert...nem tudok itthon hasonlót mondani... Bükszkereszt, Tàncsics utcától meredekebb, sokkal hosszabban és szanaszét tört, felaprózott sziklás terep. Az apró darabok csúsznak elkapar, a nagyok meg eldobják a bicajt. Kb 50 métert -talán- tudnèk rajta menni aztán dőlés
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Lehet hamarabb felérnék

Vixont minden évben találkozok dowhillesekkel. Van spéci, bicajhordó hátialkalmatosságuk és az izgőmozgó, 22-25 kilos gépekkel nyargalnak fel a Skala 2800-2900 méterére, ahonnan irány lefele. Full köves, kezdő túrásoknak gyalog is sanszos a bokaficam, lábtörés, de inkább félúton felfele kinyiffannak.
Találtam egy őrültet

http://www.takeadventure.com/mytikas/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Volt már. Kitaláltam hogy bevesszük montival a Vöröskő-forrásbarlangot... csalán, rövidmez, sziklás patakmeder, kidőlt fákkal tele, spd, monti a háton és végletekig boldog asszony: "rohadj meg a fasza ötleteiddel, meg utjaiddal"

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Jobb lenne, bicajjal menne ennyire

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6218
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7715
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
És milyen jól teszi...

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok