A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Mos olvasom, hogy az új CRV-ből a Honda kidobja a dízel motort és hybrid lesz.
Kíváncsi leszek, hogy milyen hybridet sikerült összekalapálniuk.
Persze a Toyota is ezt teszi a RAV-4-el, de ők kicsit előrehaladottabbak a hybrid technológiában.
Érthető lépés. Kíváncsi vagyok én is, mert ha hibrid, akkor Toyota. Mondjuk autópályázni a hibrid se jó választás, de most erre lendült a piac. Aztán ha kell, bármikor beraknak megint egy PSA dízelt vagy valamit :)
Sajnos úgy tűnik, hiába fejlesztették piacképessé az üzemanyagcellás hajtást a japánok, az akkus villanyautó-roham el fogja sodorni őket. Kár érte. Gondolom a hibridre se költenek már túl sokat, az már a megtérülési időszakban van.
Petsze, h érthető.
Autópályára a Mazda féle skyactiv lehet opció.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Mos olvasom, hogy az új CRV-ből a Honda kidobja a dízel motort és hybrid lesz.
Kíváncsi leszek, hogy milyen hybridet sikerült összekalapálniuk.
Persze a Toyota is ezt teszi a RAV-4-el, de ők kicsit előrehaladottabbak a hybrid technológiában.
Érthető lépés. Kíváncsi vagyok én is, mert ha hibrid, akkor Toyota. Mondjuk autópályázni a hibrid se jó választás, de most erre lendült a piac. Aztán ha kell, bármikor beraknak megint egy PSA dízelt vagy valamit :)
Sajnos úgy tűnik, hiába fejlesztették piacképessé az üzemanyagcellás hajtást a japánok, az akkus villanyautó-roham el fogja sodorni őket. Kár érte. Gondolom a hibridre se költenek már túl sokat, az már a megtérülési időszakban van.
Viszont az előtte belinkelt piros kabrió... hát az nekem nembejövős. Formára, persze, a nyitott állapotban “púpos” s*gg miatt.
Pedig nem olyan rossz az a púpos
A 964-es modell előtt kiadott utolsó limitált 911-es, még a klasszikus vonalakkal. Csak 2100 db készült belőle. A legendás 356 Speedster-nek állítottak vele emléket.
A modern változat is limitált: 356 db... Ilyen csinosan néz ki kékben:
Szégyen, hogy ilyet mondok, de a vizes Porschékból nekem is bejönnek a Targák!
Tudom hogy túl magas a súlypontjuk, nehezek és 4 kerék hajtásúak, mégis bejönnek. Még a 996 Targa is!
Aztán megjön a jobbik eszem, és marad a léghűtéses kupé mind felett...
A műszaki tartalomhoz hozzánemértés okán nem szólok... de az új 911 Targára csak annyit tudok mondani: lélegzetleállítőan GYÖNYÖRŰ.
Viszont az előtte belinkelt piros kabrió... hát az nekem nembejövős. Formára, persze, a nyitott állapotban “púpos” s*gg miatt.
Az nem is kabrió, speedster...
Jó bocs, speedster.
Látom, megragadtad a lényeget ☺︎
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Szégyen, hogy ilyet mondok, de a vizes Porschékból nekem is bejönnek a Targák!
Tudom hogy túl magas a súlypontjuk, nehezek és 4 kerék hajtásúak, mégis bejönnek. Még a 996 Targa is!
Aztán megjön a jobbik eszem, és marad a léghűtéses kupé mind felett...
A műszaki tartalomhoz hozzánemértés okán nem szólok... de az új 911 Targára csak annyit tudok mondani: lélegzetleállítőan GYÖNYÖRŰ.
Viszont az előtte belinkelt piros kabrió... hát az nekem nembejövős. Formára, persze, a nyitott állapotban “púpos” s*gg miatt.
Az nem is kabrió, speedster...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Szégyen, hogy ilyet mondok, de a vizes Porschékból nekem is bejönnek a Targák!
Tudom hogy túl magas a súlypontjuk, nehezek és 4 kerék hajtásúak, mégis bejönnek. Még a 996 Targa is!
Aztán megjön a jobbik eszem, és marad a léghűtéses kupé mind felett...
A műszaki tartalomhoz hozzánemértés okán nem szólok... de az új 911 Targára csak annyit tudok mondani: lélegzetleállítőan GYÖNYÖRŰ.
Viszont az előtte belinkelt piros kabrió... hát az nekem nembejövős. Formára, persze, a nyitott állapotban “púpos” s*gg miatt.
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Szégyen, hogy ilyet mondok, de a vizes Porschékból nekem is bejönnek a Targák!
Tudom hogy túl magas a súlypontjuk, nehezek és 4 kerék hajtásúak, mégis bejönnek. Még a 996 Targa is!
Aztán megjön a jobbik eszem, és marad a léghűtéses kupé mind felett...
Az a baj, a marketing utálatod miatt, egyszerűen nem látod, h miből, mennyi idő alatt milyen cég lett, és hogyan kényszerítette változásra a világot. Ha neked lenne egy céged, és árulnál valamit, sztem te is ezt szeretnéd. Legyen a terméked menő, add el a legtöbbet, mi ezzel a baj a kapitalizmusban? A marketing is roppant ügyesen van tálalva, mára az elektromos autók a Teslához hasonlítják magukat. Ingyen reklám, ügyes tálalással a konkurencia hozza folyamatos példaként. A hagyományos reklámokat meg nem használja, tojik nagy ívben az autókiállításokra meg a szaksajtóra. Jah és ne feledd, neki ment az olajlobbinak. Ezt soha senki nem tette meg. Szóval az érdemeiket el kell ismerni, még ha unszimpatikus is.
Végre egyet értünk! A kapitalizmus nem jótékonysági babazsúr. A Tesla lényege a marketing. A termékük több, mint használati tárgy: vízió, fashion statement, kinyilatkoztatás. Unszimpatikus, nagyon is. Elismerem, hogy a Tesla lassan megkerülhetetlen az autózásban, pedig csak egy 6 éves gyártó. Lassan többet beszélünk róla, mint a Porschéról, pedig én Porshce fan vagyok!
Az Ipace nagyon szuper járgány lett, valós alternatívája a Modell X-nek. A hétvégén volt szerencsém vezetni, nem is annyira keveset. Hatalmas élmény volt. Visszatérve a Teslára, nem értem a fikázást, a kötözködést. A Teslának rengeteg dolog köszönhető, kibicként, könnyű hőzöngeni, meg kritizálni az ingyen van. Imádom ezt a nem lítium, aksi, meg csak marketing. Néha eltűnődöm, valaminek az utálata, teljesen elveszi a józan eszet, és ami nyilvánvalóan nagyszerű akkor azt nem látjuk meg? A Tesla a semmiből épített rövid idő alatt autógyárat, ráadásnak olyan autók gyártásához, ami teljes újdonság. Kiépített egy baromi jó töltőhálózatot, egész Amerikában. Olyan modelleket dobott be már a legelején ami bizonyította, h lehet normál méretű, formájú elektromos autót építeni. Nem holmi ronda, mini kicsi f..kat. Az autózás mellett nyomatja az energia tárolást, a napelemes cserepet. No meg az űrcéget. A sorban még nem említettem az elektromos kamiont, és a lenyűgöző Roadster-t. Ezek vitathatatlan tények, marketing nélkül. Produktum nélkül, hiába lenne a nagyszerű marketing, ezen azért érdemes lenne elgondolkodni. Túl sok, lehet, de ez miért is baj? Valószínűleg, ha az én cégem lenne én is minden lehetőséget megragadnék a brand építésre. Marketing, nem marketing valós dolgok adják a marketing lábait.
jaguár-1.jpg
Semmi bajom a termékükkel, sosem vezettem Teslát. Azt az agymosást sokallom, ami lépten-nyomon visszaköszön, hogy a Tesla a jövő, és mindenki más a múlt. Ne vicceljünk már: a Tesla a befektetők pénzéből, laptopokban használt akkumulátorokból, japán dizájnerekből és persze Elon Musk-ból áll. A marketing sosem a valós dolgokról szólt, és egyre kevésbé szól arról. Azért ne feledjük el hogy Musk a PayPalból lett milliárdos, most sem ész nélkül csinálja, amit csinál. Be lehet kajálni a marketinget, lehet vallást alapítani a Nagy Vasember köré, de a nap végén azért történik mindez, hogy az ő termékeit vegyék meg a legtöbben, a lehető legdrágábban.
Hagy ne tapsoljak hozzá!
Az a baj, a marketing utálatod miatt, egyszerűen nem látod, h miből, mennyi idő alatt milyen cég lett, és hogyan kényszerítette változásra a világot. Ha neked lenne egy céged, és árulnál valamit, sztem te is ezt szeretnéd. Legyen a terméked menő, add el a legtöbbet, mi ezzel a baj a kapitalizmusban? A marketing is roppant ügyesen van tálalva, mára az elektromos autók a Teslához hasonlítják magukat. Ingyen reklám, ügyes tálalással a konkurencia hozza folyamatos példaként. A hagyományos reklámokat meg nem használja, tojik nagy ívben az autókiállításokra meg a szaksajtóra. Jah és ne feledd, neki ment az olajlobbinak. Ezt soha senki nem tette meg. Szóval az érdemeiket el kell ismerni, még ha unszimpatikus is.
Jók nagyon a Tesla-k, de most valszeg egy Jaguar i-Pace-t valasztanék.
Nem te írtad a minap a chatboxban, amikor általánosan felmerült a Jaguar neve (nem elektromosautó-kontextusban), hogy legyen mindig elérhető közelben egy Jaguar-szerviz?
Bocs, ha rosszul emlékszem.
De én írtam. Viszont az ipace-ben nincs belső égésű motor, így ez pipa.
Bármikor inkább az iPace mint a Model X, ez nem is kérdés. És van ott még néhány autógyártó a fasorban...
Az Ipace nagyon szuper járgány lett, valós alternatívája a Modell X-nek. A hétvégén volt szerencsém vezetni, nem is annyira keveset. Hatalmas élmény volt. Visszatérve a Teslára, nem értem a fikázást, a kötözködést. A Teslának rengeteg dolog köszönhető, kibicként, könnyű hőzöngeni, meg kritizálni az ingyen van. Imádom ezt a nem lítium, aksi, meg csak marketing. Néha eltűnődöm, valaminek az utálata, teljesen elveszi a józan eszet, és ami nyilvánvalóan nagyszerű akkor azt nem látjuk meg? A Tesla a semmiből épített rövid idő alatt autógyárat, ráadásnak olyan autók gyártásához, ami teljes újdonság. Kiépített egy baromi jó töltőhálózatot, egész Amerikában. Olyan modelleket dobott be már a legelején ami bizonyította, h lehet normál méretű, formájú elektromos autót építeni. Nem holmi ronda, mini kicsi f..kat. Az autózás mellett nyomatja az energia tárolást, a napelemes cserepet. No meg az űrcéget. A sorban még nem említettem az elektromos kamiont, és a lenyűgöző Roadster-t. Ezek vitathatatlan tények, marketing nélkül. Produktum nélkül, hiába lenne a nagyszerű marketing, ezen azért érdemes lenne elgondolkodni. Túl sok, lehet, de ez miért is baj? Valószínűleg, ha az én cégem lenne én is minden lehetőséget megragadnék a brand építésre. Marketing, nem marketing valós dolgok adják a marketing lábait.
jaguár-1.jpg
Semmi bajom a termékükkel, sosem vezettem Teslát. Azt az agymosást sokallom, ami lépten-nyomon visszaköszön, hogy a Tesla a jövő, és mindenki más a múlt. Ne vicceljünk már: a Tesla a befektetők pénzéből, laptopokban használt akkumulátorokból, japán dizájnerekből és persze Elon Musk-ból áll. A marketing sosem a valós dolgokról szólt, és egyre kevésbé szól arról. Azért ne feledjük el hogy Musk a PayPalból lett milliárdos, most sem ész nélkül csinálja, amit csinál. Be lehet kajálni a marketinget, lehet vallást alapítani a Nagy Vasember köré, de a nap végén azért történik mindez, hogy az ő termékeit vegyék meg a legtöbben, a lehető legdrágábban.
Hagy ne tapsoljak hozzá!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Acme 2018.10.03., szer. 22:51-kor.
Jók nagyon a Tesla-k, de most valszeg egy Jaguar i-Pace-t valasztanék.
Nem te írtad a minap a chatboxban, amikor általánosan felmerült a Jaguar neve (nem elektromosautó-kontextusban), hogy legyen mindig elérhető közelben egy Jaguar-szerviz?
Bocs, ha rosszul emlékszem.
De én írtam. Viszont az ipace-ben nincs belső égésű motor, így ez pipa.
Az Ipace nagyon szuper járgány lett, valós alternatívája a Modell X-nek. A hétvégén volt szerencsém vezetni, nem is annyira keveset. Hatalmas élmény volt. Visszatérve a Teslára, nem értem a fikázást, a kötözködést. A Teslának rengeteg dolog köszönhető, kibicként, könnyű hőzöngeni, meg kritizálni az ingyen van. Imádom ezt a nem lítium, aksi, meg csak marketing. Néha eltűnődöm, valaminek az utálata, teljesen elveszi a józan eszet, és ami nyilvánvalóan nagyszerű akkor azt nem látjuk meg? A Tesla a semmiből épített rövid idő alatt autógyárat, ráadásnak olyan autók gyártásához, ami teljes újdonság. Kiépített egy baromi jó töltőhálózatot, egész Amerikában. Olyan modelleket dobott be már a legelején ami bizonyította, h lehet normál méretű, formájú elektromos autót építeni. Nem holmi ronda, mini kicsi f..kat. Az autózás mellett nyomatja az energia tárolást, a napelemes cserepet. No meg az űrcéget. A sorban még nem említettem az elektromos kamiont, és a lenyűgöző Roadster-t. Ezek vitathatatlan tények, marketing nélkül. Produktum nélkül, hiába lenne a nagyszerű marketing, ezen azért érdemes lenne elgondolkodni. Túl sok, lehet, de ez miért is baj? Valószínűleg, ha az én cégem lenne én is minden lehetőséget megragadnék a brand építésre. Marketing, nem marketing valós dolgok adják a marketing lábait.
jaguár-1.jpg (914.37 KiB) Megtekintve 1345 alkalommal
Jók nagyon a Tesla-k, de most valszeg egy Jaguar i-Pace-t valasztanék.
Nem te írtad a minap a chatboxban, amikor általánosan felmerült a Jaguar neve (nem elektromosautó-kontextusban), hogy legyen mindig elérhető közelben egy Jaguar-szerviz?
Bocs, ha rosszul emlékszem.
De én írtam. Viszont az ipace-ben nincs belső égésű motor, így ez pipa.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Jók nagyon a Tesla-k, de most valszeg egy Jaguar i-Pace-t valasztanék.
Nem te írtad a minap a chatboxban, amikor általánosan felmerült a Jaguar neve (nem elektromosautó-kontextusban), hogy legyen mindig elérhető közelben egy Jaguar-szerviz?
Bocs, ha rosszul emlékszem.
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
...Gyanítom egyik gyártó sem 6 év alatt építette fel a brandjét. ....Amit 6 év alatt művelt a Tesla, az előtt le a kalappal. ...
szerintem brandépitesben is kivalo a Tesla. es egyetertek, amit eddig tett az nem semmi, az kirivo
Zseniális marketingosztálya (vagy megbízott marketingcége) van. Gerillamarketing is működik rendesen. Elon Musk is mindent megtett és megtesz, hogy alig múljon el egy nap valami hír nélkül, ami hozzá köthető. Plusz nagyon nem semmi, ahogy az ingyenes gyorstöltő-hálozatukat kiépítették. Végül, de nem utolsósorban, az autóik sem annyira szarok, na
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20