Pontosabban P1800 Cyan GT retromod:
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... gt-version

Pontosabban P1800 Cyan GT retromod:

Ez egy P1800 GT 2020-ban készítette a Volvo és 700e $ volt az ára.

Az csak 150-160 között búg, utána szépen kisimul és csak a kipu és a motor hangja varázsol. Nyugodtan tolhatja 240-ig


Ja, ezt benéztem valahogy a táblázatban. Na, akkor arra kell vigyáznom, hogy nehogy 240 km/h-nál gyorsabban hajtsak

Kis kiegészítés.Aszpirin írta: ↑2025.02.06., csüt. 12:15Rendben.
Egyelőre még nincs elég tapasztalatom vele, mert az autóval összesen kb 450 km-t mentem eddig (ebből úgy 420-425 körül lehet a téligumival megtett táv, mert ahogy elhoztam a Reitter Ferenc utcából, rögtön vittem a gumishoz, ami Budaörsön van, a Diego mellett), azt is kizárólag száraz úton (az viszont volt fagypont alatt is aznap, amikor 8-ra kellett vinnem a kipufogótuningra).
Sajnos eddig is lényegében csak autópályás és budapesti tötymörgős tapasztalatom van, illetve egyszer voltam Szentendrén, de oda is az M0-n mentem a szentenderei útig...
Eddig korrektnek tűnnek a Hankook gumák (elöl V, hátul W a sebességindexük, vagyis vigyáznom kell, hogy 210 km/h fölött ne menjek velük), egyetlen dolgot vettem észre, hogy kb 150 km/h környékén nagyon behangosodnak, aztán 160 fölött ismét lecsendesednek (az autóval rendkívül könnyű akár akaratlanul/figyelmetlenségből is elérni ezeket a sebességeket, még talán jó is, hogy hallom, amikor 150-nél tartok
) Száraz tapadás megfelelő előrehaladásnál/fékezésnél is, ill. nem akarnak kicsúszni oldalra a körforgalmakból kihajtásnál, mint a BMW-men a Contik anno, stb.
De mint írtam, nedves, pláne jeges, havas úton még semmi tapasztalatom velük.
Nem kérdezted ugyan, de.... a Performance csomag (?) miatt még a szokásosnál is sportosabbra van hangolva a Mustang futóműve, most tudtam meg igazán, milyen sz..ok tudnak lenni a budapesti utak, a fekvőrendőrök pedig nagy ellenségekAmin ezek a gumik nem változtatnak egy fikarcnyit sem (nyilván márcsak a perességük miatt sem).
Kb ennyi egyelőre, majd a szezon végén összegzem a tapasztalataimat, bár akkor sem lesz még teljes, inkább a jövő szezon mondja majd meg, hogy mit tudnak valójában.
Nem kérdezted ezt sem, de a leszedett (Y sebességindexű) nyári Vredestein Giugiaro-k (DOT alapján 2023-asok) még 6 mm-es profilmélységűek, szóval még 2-3 szezont visznek szerintem, de persze azokkal semmi tapasztalatom (az a kb 25 km, amit megtettem velük, semmiféle tapasztalatszerzésre nem volt elég). A nyáron tuti visszakerülnek, akkor amúgy is több lesz a mozgás a Mustanggal, mert pl. a 35 éves érettségi találkozómra azzal megyek majd, és Erdélyben lesz... majd azokról is beszámolok, még ha nem is újak, de talán releváns lesz a tapasztalat velük.

Rendben.

A feltöltött videóban már láttam, h rajta van a téli. Majd számolj be a tapasztalatokról.

Az nem Te vagy, hanem én


Fuck yeah!Aszpirin írta: ↑2025.02.04., kedd 16:05A Mustang ma kapott egy kis kipufogó-tuningot.
Távirányítóval változtatható állású cutout szelepet építtettem be.
Íme egy videó róla. Két indítás van a videón, az első a teljesen zárt szeleppel (gyári hang), majd a távirányítóval kinyitom belülről a cutout szelepet, és a második indítás már nyitott szeleppel történik.
5 perccel a videó készítése előtt értem haza, vagyis a motor gyakorlatilag még üzemmeleg volt. Csak kis gázfröccsöket adtam, ezért nem üvölt és nem recseg, de talán így is jól hallható a különbség.
Szerintem jó lett a hangja...




Nem, "sima" GT. az 500-as Shelby az a következő, azaz a végállomás


Nyilván nem érdekel, de a válasz a kérdésedre: a HNDA007 az ún. "egyénileg választott rendszám", aminek az ára 112ezer forint és el tudod vele adni (egyszerűen "szériásítani" lehet a rendszámot egy lemondó nyilatkozattal), a HONDA07 viszont "egyedi rendszám", ami 435ezer forint lett volna, és nem lehet lemondani róla, így esetleges eladás eladás előtt át kell rendszámoztatni a járgányt, mert ha nem rendszámoztatja át az eladó vagy a vevő (utóbbi vissza kell adja az egyedi rendszámot az eladónak), akkor át kell ruházni a rendszámot, és a vevő is ki kell fizesse a 435ezret. Szerintem innentől kezdve nyilvánvaló, hogy miért hiányzik az az O...
