Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.pärt írta: ↑2025.04.08., kedd 22:59A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört![]()
), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is.
Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Re: Kerékpározás
ami nekem még erről beugrik,hogy nem is csak a tempó, hanem a kanyarok még a kockakő előtt elnyújtják a sort és nem egyszerre érkezik oda 100ember, hanem eloszlik. Magyarul,már az S kombó előtt helyezkednie kell,annak,aki menni akar a kövesen és persze elől akar lenni (pl magának megválasztva a nyomvonalat) lesz tülekedésSnipi írta: ↑2025.04.09., szer. 11:56Most néztem a Roubaix idei útvonalát, és megint mókoltak egyet az Arenberg-nél. (Most tudom hogy ez az Arenberg, még kb. 10 percig.). Tavaly egy "sikán" volt a bejárat előtt, ezzel próbálták meg elkerülni azt, hogy ezer-háromszázzal zúgjanak rá a zötyögőre, idén kb. 500 méterrel előbb elmennek egy párhuzamos utcába, és a kockakő előtt egy jobb-bal kanyarral (visszajönnek az eredeti útra) akarják a sebességet csökkenteni.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Most néztem a Roubaix idei útvonalát, és megint mókoltak egyet az Arenberg-nél. (Most tudom hogy ez az Arenberg, még kb. 10 percig.
). Tavaly egy "sikán" volt a bejárat előtt, ezzel próbálták meg elkerülni azt, hogy ezer-háromszázzal zúgjanak rá a zötyögőre, idén kb. 500 méterrel előbb elmennek egy párhuzamos utcába, és a kockakő előtt egy jobb-bal kanyarral (visszajönnek az eredeti útra) akarják a sebességet csökkenteni.

Re: Kerékpározás
asebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:35Hát jah, ha ezt (rendszeresen) olvassák, egy verseny pszichés terhelése már semmi.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 10:30jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa
![]()
![]()
![]()


Aki versenyzői szinten bringázik, az nagyon más szinten míveli ezt az egészet. ide szeritnem sokan, én legalábbis biztos, inkább csak trécselni járok a cimbikhez. néha bringázunk, de főleg pärttal tudok összefutni. de nekem pl bicaj alig volt a seggem alatt az elmúlt évben. másnem,egy kicsit itt pótolok az élményből, hacsak gondolati síkon is teszem

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6113
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7532
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Hát jah, ha ezt (rendszeresen) olvassák, egy verseny pszichés terhelése már semmi.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 10:30jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa
![]()


Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ja. ott nem volt innováció,csak egy ötlet. De akkor elég hamar lefejezték

ez a kerékpumpálós dolog, előbb-utóbb, valsz bekerülhet, elterjedhet versenyeken. De ott is csak akkor lesz érdemes használni,ha van oka. Mondjuk a Bükk fennsíkra felmenni, pontosabban onnan lefele lenne vele mit kezdeni... Pärt nem véletlenül tudott egyből példálózni

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6113
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7532
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8892
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Egy egyszerű, montikon is használt dropper nyeregcső volt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
akkor ez egyszer ellőhető,kiskapu volt


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8892
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A verseny után be is tiltották.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:49
ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függően (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat...![]()
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függetlenül (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat...Snipi írta: ↑2025.04.09., szer. 09:28A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:21
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2025.04.09., szer. 09:51-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nyugi, már ketten legalább vagyunk


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:21
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8892
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én egy jó hangulatú, gurulós, beszélgetős meg-megállós ride-ot tervezek. Ez szerintem egyáltalán nem a "veretésről" kell, hogy szóljon. Arra van ezer más opció.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
én arra emlékszem, a tónál azért a végére mindenki kellemesen elfárad. Nem lebecsülendő a tó körüli szél,főleg,ha körbefúj, mindig a víz felől, oldalról. Abádszalók után főleg kritikus a szél, ott azért jönnek a térdfájások, meg egyéb jelei a (kora tavaszi, értsd: edzetlen) fáradtságnak. Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
A 2 órával se lehet kalkulálni, mert azért néha meg-megállunk. megcsodáljuk egymás bringáját, meg a fene tudja mit, a Tiszát a hídnál. Az első szakasz (a hídon füred,poroszló között) se túl haladós a kirándulóktól, meg amúgy se érdemes ott veretni. Ha jönnek szembe, szétszakadhat a sor,aztán a vége már 170-es pulzussal éri el poroszlót![]()

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.Snipi írta: ↑2025.04.09., szer. 08:54Ezt a guminyomás varázslatot valamelyik csapat 1-2 évvel ezelőtt a Roubaix-on akarták bevetni, de ha jól emlékszem aztán mégse tették, szóval Revox jól emlékszel.
Ami ilyen fixni-faxni volt az a Moho bringája a 2022-es San Remo-n, valamit lehetett menet közben az üléspozícióval mahinálni ha jól emlékszem. Arra viszont tisztán, hogy azt a San Remo-t Mohorics meg is nyerte ... (Mint az örült ki letépte láncát ... ment a lejtmenetben Mohorics a gaz gyaur kutya ... hogy képzavarral éljek)
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
én arra emlékszem, a tónál azért a végére mindenki kellemesen elfárad. Nem lebecsülendő a tó körüli szél,főleg,ha körbefúj, mindig a víz felől, oldalról. Abádszalók után főleg kritikus a szél, ott azért jönnek a térdfájások, meg egyéb jelei a (kora tavaszi, értsd: edzetlen) fáradtságnak. Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunkpärt írta: ↑2025.04.08., kedd 22:59A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört![]()
), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is.
Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.

Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
A 2 órával se lehet kalkulálni, mert azért néha meg-megállunk. megcsodáljuk egymás bringáját, meg a fene tudja mit, a Tiszát a hídnál. Az első szakasz (a hídon füred,poroszló között) se túl haladós a kirándulóktól, meg amúgy se érdemes ott veretni. Ha jönnek szembe, szétszakadhat a sor,aztán a vége már 170-es pulzussal éri el poroszlót

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezt a guminyomás varázslatot valamelyik csapat 1-2 évvel ezelőtt a Roubaix-on akarták bevetni, de ha jól emlékszem aztán mégse tették, szóval Revox jól emlékszel.
Ami ilyen fixni-faxni volt az a Moho bringája a 2022-es San Remo-n, valamit lehetett menet közben az üléspozícióval mahinálni ha jól emlékszem. Arra viszont tisztán, hogy azt a San Remo-t Mohorics meg is nyerte ... (Mint az örült ki letépte láncát ... ment a lejtmenetben Mohorics a gaz gyaur kutya ... hogy képzavarral éljek
)
Ami ilyen fixni-faxni volt az a Moho bringája a 2022-es San Remo-n, valamit lehetett menet közben az üléspozícióval mahinálni ha jól emlékszem. Arra viszont tisztán, hogy azt a San Remo-t Mohorics meg is nyerte ... (Mint az örült ki letépte láncát ... ment a lejtmenetben Mohorics a gaz gyaur kutya ... hogy képzavarral éljek

Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3872
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4967
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Lehet értelme, ha a nagyon változatos minőségű az út. Mondjuk sima aszfalt: 6 bar, veserázós makadám: 3 bar. Esetleg ereszkedésnél is jól jöhet a valamivel kisebb nyomás.
Szerk: Revi megelőzött.
Szerk: Revi megelőzött.

Re: Kerékpározás
nyilván... de valami luxusmárka mellett is olvastam,mint afféle kényelmi funkció.
Bringánál a roubaix kapcsán merült fel emlékeim szerint (de akár durva lejtmenetben se jön rosszul, ha kicsit el lehet szisszenteni a nyomásból, aztán vissza). ha elterjed a konfekcióvilágban, azért biztos vagyok benne,lesz akinek fontos lesz

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8892
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Főleg hadászatban, meg Off-road felhasználásnál. Máshol nincs nagyon értelme, szerintem kerékpáron sincs.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Jól látod. Már pár éve megszellőztették és volt elvi ábra/videó is,de fene emléxik rá.. Autóknál már alkalmazott szűk körben.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8892
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Többiek? Atti?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is.
Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3872
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4967
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört


