Elég szerény a tapasztalatom tubeless témában, de ettől függetlenül ez a kerék - szerintem - nem tubeless ready. Sima felniszalag van benne, nem TL. Az illesztésnek pedig TL esetében tökéletesnek kellene lenni, ott egy hónap alatt sem volna szabad nyomást veszteni. Ez egy elég szerény felni lehet, nem hegesztett az illesztésnél, ráadásul úgy tűnik, az illesztő betétet is elég trehányul rakták be. De ezt nem feltétlenül kell neki felróni, elvégre egy tömlős használatra készült belépő darab, ott nincs jelentősége ekkora eltérésnek. Szerintem ennél el kell engedni a TL-t.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Békés, boldog karácsonyt kíván mindenkinek az AVX team!
Kerékpározás
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4097
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
https://muc-off.com/products/ultimate-t ... -setup-kitgeza123 írta: ↑2024.04.17., szer. 12:22Urak!
Lenne kérdésem a tapasztalt tubless-es fórumtársakhoz.
Először is a tegnapi eset rövid leírása: az egyik közepesen kezdő barátom megkért, hogy szereljük át a kerekeit tubless-re.
Ilyen a kerékszett:
https://probiketrader.co.uk/products/gr ... ub-grade-a
Ahogy a képeken is látszik, gyárilag, szépen felniszalagozva.
Ehhez vett ilyen gumikat:
https://www.schwalbe.com/en/Schwalbe-G- ... 1600951.02
Ezeket ismerem, a téli kerekeimen ilyet használok, tubless-ként.
A történések: a hátsóra szépen feltettem a gumit, puffertartályos pumpával megküldtem levegővel, szépen ki is pattant mindenhol. De a kerék ilesztésénél, ahol a két fél ragasztva/hegesztve van, engedte a levegőt, de úgy rendesen. 4 barról kb. 10 másodperc alatt nullára. Megnéztem az illesztést a felnin (a szeleppel átellenben van) és a belső felületen, ahol ugye a gumival kapcsolódik, van egy kb. 1-1,5 mm-es elcsúszás a két fél között. Itt jön ki a levegő. Nem mertem lötyivel kipróbálni, mert túl nagynak éreztem a hézagot.
A első felninél is van eltérés az illesztésnél, de kb. a fele, mint hátul. Erre is feltettem a gumit, kipattant, ez is eresztett ugyan ott, de jelentősen lassabban. Ebbe tettem folyadékot, felfújtam, és eddig jónak tűnik.
Bármi ötlet a hátsó tubless-esítésére?
Re: Kerékpározás
Urak!
Lenne kérdésem a tapasztalt tubless-es fórumtársakhoz.
Először is a tegnapi eset rövid leírása: az egyik közepesen kezdő barátom megkért, hogy szereljük át a kerekeit tubless-re.
Ilyen a kerékszett:
https://probiketrader.co.uk/products/gr ... ub-grade-a
Ahogy a képeken is látszik, gyárilag, szépen felniszalagozva.
Ehhez vett ilyen gumikat:
https://www.schwalbe.com/en/Schwalbe-G- ... 1600951.02
Ezeket ismerem, a téli kerekeimen ilyet használok, tubless-ként.
A történések: a hátsóra szépen feltettem a gumit, puffertartályos pumpával megküldtem levegővel, szépen ki is pattant mindenhol. De a kerék ilesztésénél, ahol a két fél ragasztva/hegesztve van, engedte a levegőt, de úgy rendesen. 4 barról kb. 10 másodperc alatt nullára. Megnéztem az illesztést a felnin (a szeleppel átellenben van) és a belső felületen, ahol ugye a gumival kapcsolódik, van egy kb. 1-1,5 mm-es elcsúszás a két fél között. Itt jön ki a levegő. Nem mertem lötyivel kipróbálni, mert túl nagynak éreztem a hézagot.
A első felninél is van eltérés az illesztésnél, de kb. a fele, mint hátul. Erre is feltettem a gumit, kipattant, ez is eresztett ugyan ott, de jelentősen lassabban. Ebbe tettem folyadékot, felfújtam, és eddig jónak tűnik.
Bármi ötlet a hátsó tubless-esítésére?
Lenne kérdésem a tapasztalt tubless-es fórumtársakhoz.
Először is a tegnapi eset rövid leírása: az egyik közepesen kezdő barátom megkért, hogy szereljük át a kerekeit tubless-re.
Ilyen a kerékszett:
https://probiketrader.co.uk/products/gr ... ub-grade-a
Ahogy a képeken is látszik, gyárilag, szépen felniszalagozva.
Ehhez vett ilyen gumikat:
https://www.schwalbe.com/en/Schwalbe-G- ... 1600951.02
Ezeket ismerem, a téli kerekeimen ilyet használok, tubless-ként.
A történések: a hátsóra szépen feltettem a gumit, puffertartályos pumpával megküldtem levegővel, szépen ki is pattant mindenhol. De a kerék ilesztésénél, ahol a két fél ragasztva/hegesztve van, engedte a levegőt, de úgy rendesen. 4 barról kb. 10 másodperc alatt nullára. Megnéztem az illesztést a felnin (a szeleppel átellenben van) és a belső felületen, ahol ugye a gumival kapcsolódik, van egy kb. 1-1,5 mm-es elcsúszás a két fél között. Itt jön ki a levegő. Nem mertem lötyivel kipróbálni, mert túl nagynak éreztem a hézagot.
A első felninél is van eltérés az illesztésnél, de kb. a fele, mint hátul. Erre is feltettem a gumit, kipattant, ez is eresztett ugyan ott, de jelentősen lassabban. Ebbe tettem folyadékot, felfújtam, és eddig jónak tűnik.
Bármi ötlet a hátsó tubless-esítésére?
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14450
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9578
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A Covid Boom utáni visszaesés eredménye. Várható volt. Egyébként azt nézem, hogy az új megemelkedett árak nem akaródzanak visszatendálni. Külföldön több disztribútor ment csődbe, több százezer kerékpár áll arra várva, hogy elárverezzék. Remélem lesz pár kiadós akció.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
én max 250-et akartam írni... de a 150 szimpatikusabb
nincs nagy kereslet ezekre
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14450
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9578
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Sztem 300k körül
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
Pár kérdést föltettem,aztán megint, azt is,hogy mennyire alkuképes,de erre már nem kaptam választ,felbüffent…revox írta: ↑2024.04.17., szer. 10:00a kérdést úgy dobd fel: ennyirét árulják,megvegyem?![]()
aki értékeli,az látja benne a forintot, de azt is tudni kell, sokan baromira lexarják. kollégám valami cube kerót vett Nexus 8 sebis aggyal,patika állapotban 100-ért
ja, a hycomat poén. de az én szememet ezek a féllábú villák, míg világ a világ, szúrni fogják![]()
Online
Ha a munkába járósodat akarod cserélni, viszonylag gyakran látok 11-es Alfine-os városi gépeket 150-180 körül, igaz, a spórolás miatt még V fékkel szerelteket.
Ha viszont Speci pajtásnak keresel utódot, tényleg egy sportosabb változatot érdemes venni, de azt vedd számításba, hogy a legdögösebb agyváltós is lassabb egy kicsit, mint egy akár szerényebb országúti. De azzal is nagyon kellemesen el tudsz karistolni a töltésen, csak nem kell a régi átlagokkal hasonlítgatni az újakat.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4097
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás26656
Az sok. Annyiért már 11-es, szíjhajtásos gépeket kínálnak. De még 14 sebességes - igaz régebbi, nem tárcsás verziójú - Rohloff váltós is akad.
Ha a munkába járósodat akarod cserélni, viszonylag gyakran látok 11-es Alfine-os városi gépeket 150-180 körül, igaz, a spórolás miatt még V fékkel szerelteket.
Ha viszont Speci pajtásnak keresel utódot, tényleg egy sportosabb változatot érdemes venni, de azt vedd számításba, hogy a legdögösebb agyváltós is lassabb egy kicsit, mint egy akár szerényebb országúti. De azzal is nagyon kellemesen el tudsz karistolni a töltésen, csak nem kell a régi átlagokkal hasonlítgatni az újakat.
Re: Kerékpározás
na,majd ad Neked Sebi... mostmár nincs kifogás...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
na,majd megkeresem,jól kirúgom a mankóját
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14450
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9578
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Tádááám!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
a kérdést úgy dobd fel: ennyirét árulják,megvegyem?
aki értékeli,az látja benne a forintot, de azt is tudni kell, sokan baromira lexarják. kollégám valami cube kerót vett Nexus 8 sebis aggyal,patika állapotban 100-ért
ja, a hycomat poén. de az én szememet ezek a féllábú villák, míg világ a világ, szúrni fogják
aki értékeli,az látja benne a forintot, de azt is tudni kell, sokan baromira lexarják. kollégám valami cube kerót vett Nexus 8 sebis aggyal,patika állapotban 100-ért
ja, a hycomat poén. de az én szememet ezek a féllábú villák, míg világ a világ, szúrni fogják
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2024.04.17., szer. 10:07-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
Online
Igen,valmelyik keróboltosé volt tán…
Re: Kerékpározás26656
5 ezer híján 400e…
Igen,valmelyik keróboltosé volt tán…
Online
Ilyesmik 300-350 körül mennek, de erősen függ az állapottól, meg az Alfine váltó típusától (a 11-es kétszer annyiba kerül). Az látszik, hogy bringaszerető ember pakolta össsze, meg sok téli sót, szutykot nem nagyon kapott.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4097
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
8 vagy 11 sebességes?
Ilyesmik 300-350 körül mennek, de erősen függ az állapottól, meg az Alfine váltó típusától (a 11-es kétszer annyiba kerül). Az látszik, hogy bringaszerető ember pakolta össsze, meg sok téli sót, szutykot nem nagyon kapott.
Re: Kerékpározás
ez hycomat vazze

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Urak,szerintetek,ez a brinyó mennyit érhet?
Nem sokat volt használva,úgy lett össze rakva.
Nem sokat volt használva,úgy lett össze rakva.
Re: Kerékpározás
aki sokat jár idegen terepen, annak jól tud jönni
de egyszer csak felérünk minden dombtetőre valahogy
alapvetően régebben, a navigáció miatt választottam azt,amit. így utólag látom,teljesen felesleges volt, még sose használtam... az alapokat,ami a magamfajta bugrisnak kell, egy bryton_10 is tudja, bár a menüjét elég kényelmetlen volt kezelni. de egy legkisebb Garmin bőven elég. aki ezekkel gyurmázik,annak már jól jöhetnek az extra funkciók, de szerintem nem is ismerem az enyém tudásának 95%-át... hegyen, néha ránézek a meredekségre, tudjam, én vagyok ennyire tré, vagy kicsit húzósabb lett, de nagyjából ennyi. magányos sport a kütyüzés. hétvégén,hogy a fiúkkal mentem egy kört, párszor lenéztem, hol jár a pulzusom. azt is csak kíváncsiságból, mert tökmindegy hol jár,ha menni kell a sorral.
alapvetően régebben, a navigáció miatt választottam azt,amit. így utólag látom,teljesen felesleges volt, még sose használtam... az alapokat,ami a magamfajta bugrisnak kell, egy bryton_10 is tudja, bár a menüjét elég kényelmetlen volt kezelni. de egy legkisebb Garmin bőven elég. aki ezekkel gyurmázik,annak már jól jöhetnek az extra funkciók, de szerintem nem is ismerem az enyém tudásának 95%-át... hegyen, néha ránézek a meredekségre, tudjam, én vagyok ennyire tré, vagy kicsit húzósabb lett, de nagyjából ennyi. magányos sport a kütyüzés. hétvégén,hogy a fiúkkal mentem egy kört, párszor lenéztem, hol jár a pulzusom. azt is csak kíváncsiságból, mert tökmindegy hol jár,ha menni kell a sorral.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
Különben is Pärt,ez nem a magadfajta hegyiremetéknek van,akik még éjszaka is úgy alszanak,hogy 7% dőlésszögben van az ágya,hanem nekünk, mélyalföldi fullsík gyerekeknek. 


