Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
Nekem Campnak tűnik...
Ami a képen van,az nem karbon,hanem alu.
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
Kerékpározás
Ez volt az én drótszamaram kb.8 éve…azt ez is elmaradt sajnos. Amire a legbüszkébb voltam az a karbon hajtómű volt. A váz még alu.
Milyen hajtókar volt?
Nekem Campnak tűnik...
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
Ez volt az én drótszamaram kb.8 éve…azt ez is elmaradt sajnos. Amire a legbüszkébb voltam az a karbon hajtómű volt. A váz még alu.
Milyen hajtókar volt?
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
Carbon Lord hajtókar,titán nagy fogaskerék.
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
SRAM X.O hátsó váltó,upgrade titán csavar.
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
Kerékpározás
Én egyszer majdnem a rohadt magurával álltam fejre...Akkor próbáltam először a zöld szörnyet
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
Egyedi titán villa.Figyelj Béla,Kínából!
530g
Könnyebb,mint a MORATI.
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
Az egyik legjobb egyedi V-fék a világon!
Mrazek MOC-X V+ CNC.
Beállítása pofon egyszerű,fékhatása brutális,4 klasszissal az XTR V-fékek fölött!
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
Rider pozíció.
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
Kerékpározás
Tune MIG-MAG agyak,Dura-Ace racsni,SRAM X.O. hátsó váltó,SRAM PC99 lánc,NOKON b.ház.
szép
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
Előlről.
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
Kerékpározás
Ez az én saját építésű bringám.Teljesen az én ízlésem szerint építettem.
Pár alkatrész azóta lecserélődött,ám nagy vonalakban ma is így használom.
Egy orosz magnézium váz köré épül(1170g),amitől könnyebbet,még csak pár éve sikerült karbonból legyártani 700-ezer körül a Scott-nak,ami nem hullikatomjaira egy nagyobb bukkanón.(CR1)
Az első villa titán valamivel több,mint 500gramm.
A hajtómű egy 180mm Carbon Lord full karbon,szintén titán nagy lánckerékkel.
A fék-bowdenház,váltó-bowdenház mindenhol zárt Nokon.
Itt még nincsen fönt az első átdobó,amely Campa-Record lett.
Ej de fincsi darab...
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
Tune MIG-MAG agyak,Dura-Ace racsni,SRAM X.O. hátsó váltó,SRAM PC99 lánc,NOKON b.ház.
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
Ez az én saját építésű bringám.
Teljesen az én ízlésem szerint építettem.
Pár alkatrész azóta lecserélődött,ám nagy vonalakban ma is így használom.
Egy orosz magnézium váz köré épül(1170g),amitől könnyebbet,még csak pár éve sikerült karbonból legyártani 700-ezer körül a Scott-nak,ami nem hullikatomjaira egy nagyobb bukkanón.(CR1)
Az első villa titán valamivel több,mint 500gramm.
A hajtómű egy 180mm Carbon Lord full karbon,szintén titán nagy lánckerékkel.
A fék-bowdenház,váltó-bowdenház mindenhol zárt Nokon.
Itt még nincsen fönt az első átdobó,amely Campa-Record lett.
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
Kerékpározás
Ez volt az én drótszamaram kb.8 éve…azt ez is elmaradt sajnos. Amire a legbüszkébb voltam az a karbon hajtómű volt. A váz még alu.
Szép darab ő is...
Kerékpározás
Apósom ilyennel versenyzett.
Nagyapám az utcán szellentett, egyetértettem vele, de az én véleményem sokkal tömörebb volt...
Kerékpározás
Ez volt az én drótszamaram kb.8 éve…azt ez is elmaradt sajnos. Amire a legbüszkébb voltam az a karbon hajtómű volt. A váz még alu.
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
Kerékpározás
Üdvözlet és hatalmas RESPEKT minden őrült bringásnak! :lol!: :lol!:
ez is szép. :kiraly:
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12954
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 6978
Kerékpározás
Hát a Trek sem az olcsóságáról híres...
Az egyik legjobb karbon vázakat ők gyártják és nagyon régen fejlesztik a gyártási technológiát.
Még 10-15 évvel ezelőtt,már voltak részleges,majd teljes karbon vázaik 9800,9900 néven.
Piszok jók,bár mai szemmel igen nehezek is voltak.
Ma már,jóval modernebb technológiával készülnek a vázaik OCLV-HC karbon...
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)