Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


Nekem Campnak tűnik...

Ami a képen van,az nem karbon,hanem alu.
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Én beérném ezzel a kis Meridával is


Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Nekem ez kéne:

és lusta vagyok , nekem hiányozna az ülés...

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ez volt az én drótszamaram kb.8 éve…azt ez is elmaradt sajnos. Amire a legbüszkébb voltam az a karbon hajtómű volt. A váz még alu.
Milyen hajtókar volt?

Nekem Campnak tűnik...

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Nekem ez kéne:
 



Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


Ez volt az én drótszamaram kb.8 éve…azt ez is elmaradt sajnos. Amire a legbüszkébb voltam az a karbon hajtómű volt. A váz még alu.
Milyen hajtókar volt?
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »




Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


Carbon Lord hajtókar,titán nagy fogaskerék.

"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


SRAM X.O hátsó váltó,upgrade titán csavar.

"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Én egyszer majdnem a rohadt magurával álltam fejre...Akkor próbáltam először a zöld szörnyet

Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


Egyedi titán villa.Figyelj Béla,Kínából!
530g
 
Könnyebb,mint a MORATI.

"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


Az egyik legjobb egyedi V-fék a világon!
Mrazek MOC-X V+ CNC.
Beállítása pofon egyszerű,fékhatása brutális,4 klasszissal az XTR V-fékek fölött!

"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


Rider pozíció.

"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Egy régi kedvenc, a carbon már itt is megtalálható volt..


Avatar
csövi
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3951
Csatlakozott: 2005.01.11., kedd 17:10
Értékelés: 993

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: csövi »


Tune MIG-MAG agyak,Dura-Ace racsni,SRAM X.O. hátsó váltó,SRAM PC99 lánc,NOKON b.ház.
szép
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable

Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


Előlről.

"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ez az én saját építésű bringám.Teljesen az én ízlésem szerint építettem.
Pár alkatrész azóta lecserélődött,ám nagy vonalakban ma is így használom.
 
Egy orosz magnézium váz köré épül(1170g),amitől könnyebbet,még csak pár éve sikerült karbonból legyártani 700-ezer körül a Scott-nak,ami nem hullikatomjaira egy nagyobb bukkanón.(CR1)
Az első villa titán valamivel több,mint 500gramm.
A hajtómű egy 180mm Carbon Lord full karbon,szintén titán nagy lánckerékkel.
A fék-bowdenház,váltó-bowdenház mindenhol zárt Nokon.
 
Itt még nincsen fönt az első átdobó,amely Campa-Record lett.

Ej de fincsi darab...

Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


Tune MIG-MAG agyak,Dura-Ace racsni,SRAM X.O. hátsó váltó,SRAM PC99 lánc,NOKON b.ház.

"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


Ez az én saját építésű bringám.
Teljesen az én ízlésem szerint építettem.
Pár alkatrész azóta lecserélődött,ám nagy vonalakban ma is így használom.
 
Egy orosz magnézium váz köré épül(1170g),amitől könnyebbet,még csak pár éve sikerült karbonból legyártani 700-ezer körül a Scott-nak,ami nem hullikatomjaira egy nagyobb bukkanón.(CR1)
Az első villa titán valamivel több,mint 500gramm.
A hajtómű egy 180mm Carbon Lord full karbon,szintén titán nagy lánckerékkel.
A fék-bowdenház,váltó-bowdenház mindenhol zárt Nokon.
 
Itt még nincsen fönt az első átdobó,amely Campa-Record lett.

"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ez volt az én drótszamaram kb.8 éve…azt ez is elmaradt sajnos. Amire a legbüszkébb voltam az a karbon hajtómű volt. A váz még alu.
Szép darab ő is...

Avatar
NZS
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 685
Csatlakozott: 2003.03.25., kedd 15:08
Értékelés: 14

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: NZS »


Apósom ilyennel versenyzett.

Nagyapám az utcán szellentett, egyetértettem vele, de az én véleményem sokkal tömörebb volt...

Avatar
csövi
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3951
Csatlakozott: 2005.01.11., kedd 17:10
Értékelés: 993

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: csövi »


Ez volt az én drótszamaram kb.8 éve…azt ez is elmaradt sajnos. Amire a legbüszkébb voltam az a karbon hajtómű volt. A váz még alu.

Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29301
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AVX »


Üdvözlet és hatalmas RESPEKT minden őrült bringásnak! :lol!: :lol!:
ez is szép. :kiraly:

Avatar
ValhallA
Tizezresek klubja
Tizezresek klubja
Hozzászólások: 12954
Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
Értékelés: 6978

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: ValhallA »


Hát a Trek sem az olcsóságáról híres...
Az egyik legjobb karbon vázakat ők gyártják és nagyon régen fejlesztik a gyártási technológiát.
Még 10-15 évvel ezelőtt,már voltak részleges,majd teljes karbon vázaik 9800,9900 néven.
Piszok jók,bár mai szemmel igen nehezek is voltak.
Ma már,jóval modernebb technológiával készülnek a vázaik OCLV-HC karbon...
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Hát a Trek sem az olcsóságáról híres...

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”