Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13970
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8902
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2515
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »

Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13970
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8902
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Most már hivatalos. Nem engedélyezik tárcsafék használatát a profi országúti versenyzésben.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »



Hmm.....nem is rossz ötlet.
Rögtön kettőt veszek, hogy mindkét oldalon legyen    

Siess, mert már csak 5db van készleten nekik. 

Avatar
yura
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 294
Csatlakozott: 2009.04.04., szomb. 00:53
Értékelés: 62

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: yura »



Valamelyik carbon outin jól nézne ki, vagy időfutam gépen.
Yura! Nem nevezel be egyre?

 
Hmm.....nem is rossz ötlet.
Rögtön kettőt veszek, hogy mindkét oldalon legyen    
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »



Ilyen baromságot!
 
http://www.csak1nap.hu/termek/media/?product_id=109730

Valamelyik carbon outin jól nézne ki, vagy időfutam gépen.
Yura! Nem nevezel be egyre?

Avatar
livestrong
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 240
Csatlakozott: 2010.07.23., pén. 20:14
Értékelés: 656

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: livestrong »


Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »



Ma meg volt az első 60 km a Fulcrum Racing Zero-val. 50-nek indult.  Érdekes volt, mert arra számítottam, hogy az a világ lesz, mint a DT Swiss RR21 Dicut, - szóval meglehetősen nagy prekoncepciókkal indultam útnak - amolyan nagyon könnyű, nagyon merev és pattogós kerék. Tévedtem. Merev, de -talán a karbon agynak köszönhetően? nem tudom - sokkal komfortosabb, mint akár az R1900, akár az RR21 Dicut. Nagyon gurul és nagyon simítja az út egyenetlenségeit ugyanakkor elég könnyen gyorsítható. De a legszembeötlőbb nem a gyorsíthatóság volt, hanem a komfort. És ez nagyon meglepett, egyáltalán nem számítottam rá, hogy kényelmes lesz. Olyasféle komfort növekedés, mint amikor egy tűrhető alu vázba bekerül egy nagyon jó fullkarbon nyeregcső. 
Hacsak meg nem őrülök valami hifi miatt,  nem mostanában kerül fel a bikemag apróra...

Nah, gratula, frankó!   Hifi miatt sose adj el sporteszközt.   

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2515
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »


Ezen a gépen nem lesz a gond a merev kerékkel. A stucni se rövid, váz is frankó, nyeregcső még jobb, nem fog szétrázni. Nyereg is illik az "ülőszerkezetedhez"?
 
Ma meg volt az első 60 km a Fulcrum Racing Zero-val. 50-nek indult.  Érdekes volt, mert arra számítottam, hogy az a világ lesz, mint a DT Swiss RR21 Dicut, - szóval meglehetősen nagy prekoncepciókkal indultam útnak - amolyan nagyon könnyű, nagyon merev és pattogós kerék. Tévedtem. Merev, de -talán a karbon agynak köszönhetően? nem tudom - sokkal komfortosabb, mint akár az R1900, akár az RR21 Dicut. Nagyon gurul és nagyon simítja az út egyenetlenségeit ugyanakkor elég könnyen gyorsítható. De a legszembeötlőbb nem a gyorsíthatóság volt, hanem a komfort. És ez nagyon meglepett, egyáltalán nem számítottam rá, hogy kényelmes lesz. Olyasféle komfort növekedés, mint amikor egy tűrhető alu vázba bekerül egy nagyon jó fullkarbon nyeregcső. 
Hacsak meg nem őrülök valami hifi miatt,  nem mostanában kerül fel a bikemag apróra...

Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Avatar
bodnart
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 404
Csatlakozott: 2003.08.05., kedd 09:17
Értékelés: 204

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: bodnart »

Nekem az ISM nyergek jöttek be.

Avatar
bodnart
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 404
Csatlakozott: 2003.08.05., kedd 09:17
Értékelés: 204

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: bodnart »


Legalább akkora betegség, mint a hifi. Az ilyen betegségből egy is elég.

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2515
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »


Teljesen h..lye vagyok már, bocsánat.  Agyilag lefáradtam ma rendesen. Szóval nem Selle Italia, hanem Selle San Marco, ami nekem bevált.
Ahogy egy kedves barátom mondja: sebaj, nyúlik az annyit...! : )))
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ezen is Selle Italia van gyárilag. Gondolom valami alapmodell. Legutóbb néztem a Decathlon-ban egy zselés Selle Italia-t, aztán annyiban maradt az ügy. Egyébként borzalmasan gyenge kiegészítőkkel volt eredetileg szerelve a bringa, tulképp a váz az értékelhető, a többi futottak meg kategória volt. Aztán rövid ideig volt egy ilyen kormányom meg stucnim, végül túladtam rajta, nem jött be. Talán rosszul választottam, túl nagy volt a kormány alsó szárának az ejtése, illetve a stucni is mélyebb szögben állt, mint a mostani MOst.
Teljesen h..lye vagyok már, bocsánat.  Agyilag lefáradtam ma rendesen. Szóval nem Selle Italia, hanem Selle San Marco, ami nekem bevált.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13970
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8902
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Ezen is Selle Italia van gyárilag. Legutóbb néztem a Decathlon-ban egy zselés Selle Italia-t, aztán annyiban maradt az ügy. Egyébként borzalmasan gyenge kiegészítőkkel volt eredetileg szerelve a bringa, tulképp a váz az értékelhető, a többi futottak meg kategória volt.
Nekem is Selle Italia van. (lite titanium gel)
Egy régebbi modell, de ez vált be. Sajna már nem lehet kapni. Nem tudom mi lesz, ha le kell cseréljem. 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2515
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »


Döntően meghatározó az ülőcsontok távolsága, hogy milyen széles nyereg kell. Sajnos viszont ez egy kifejezetten olyan kérdés, amiben lehetetlen tanácsot adni, ezt próbálni kell. Én pl f:izik nyerget egyiket se tudtam megszokni. Végül rengeteg próbálkozás után a Selle Italia nyeregnél kötöttem ki pár éve. Abból a nyeregből vettem tartalékba is... Pontos típusra nem emlékszem, de lényegtelen is. Szerintem a legfontosabb alkatrésze egy jó kerékpárnak, sok kíntól szabadít meg egy jóféle.

Ezen is Selle Italia van gyárilag. Gondolom valami alapmodell. Legutóbb néztem a Decathlon-ban egy zselés Selle Italia-t, aztán annyiban maradt az ügy. Egyébként borzalmasan gyenge kiegészítőkkel volt eredetileg szerelve a bringa, tulképp a váz az értékelhető, a többi futottak meg kategória volt. Aztán rövid ideig volt egy ilyen kormányom meg stucnim, végül túladtam rajta, nem jött be. Talán rosszul választottam, túl nagy volt a kormány alsó szárának az ejtése, illetve a stucni is mélyebb szögben állt, mint a mostani MOst, pedig a merevsége nagyon más kategória volt mint a gyári Wilier jelölésű FSA alapkormány.

Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Elvagyok vele, de 2 órás tekerésnél a végefelé már kezdek ficánkolni... szívesen cserélnék, vagy próbálnék valami mást, de fogalmam sincs, hogy milyen alakú vagy geometriájú nyereg lenne kompatibilis az alfelemmel.
Döntően meghatározó az ülőcsontok távolsága, hogy milyen széles nyereg kell. Sajnos viszont ez egy kifejezetten olyan kérdés, amiben lehetetlen tanácsot adni, ezt próbálni kell. Én pl f:izik nyerget egyiket se tudtam megszokni. Végül rengeteg próbálkozás után a Selle Italia nyeregnél kötöttem ki pár éve. Abból a nyeregből vettem tartalékba is... Pontos típusra nem emlékszem, de lényegtelen is. Szerintem a legfontosabb alkatrésze egy jó kerékpárnak, sok kíntól szabadít meg egy jóféle.

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2515
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »


Ezen a gépen nem lesz a gond a merev kerékkel. A stucni se rövid, váz is frankó, nyeregcső még jobb, nem fog szétrázni. Nyereg is illik az "ülőszerkezetedhez"?
Elvagyok vele, de 2 órás tekerésnél a végefelé már kezdek ficánkolni... szívesen cserélnék, vagy próbálnék valami mást, de fogalmam sincs, hogy milyen alakú vagy geometriájú nyereg lenne kompatibilis az alfelemmel.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ha lesznek már megosztható benyomásaim, mindenképp leírom őket. Addig íme a paripa, amin a kedvenc upgrade-em a Deda Superleggera nyeregcső:
Ezen a gépen nem lesz a gond a merev kerékkel. A stucni se rövid, váz is frankó, nyeregcső még jobb, nem fog szétrázni. Nyereg is illik az "ülőszerkezetedhez"?

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »



Nem merem kipróbálni, mert félek, hogy beindul a bicikibogár!
(Már ha van ilyen.)

Legalább akkora betegség, mint a hifi.

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2515
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »



Lehet régebben írtad már, akkor elnézést, milyen gépbe is megy ez a kerékszett? Szerintem nem fog kelleni a 25-ös gumi.
Nah, minden esetre kíváncsi leszek, mik lesznek az első benyomások.

 
Ha lesznek már megosztható benyomásaim, mindenképp leírom őket. Addig íme a paripa, amin a kedvenc upgrade-em a Deda Superleggera nyeregcső:

Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2515
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »



Nem merem kipróbálni, mert félek, hogy beindul a bicikibogár!
(Már ha van ilyen.)

 
Mondtam, hogy gurulj vele egyet, vagy épp többet, egész nyugodtan!
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13970
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8902
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



Nem merem kipróbálni, mert félek, hogy beindul a bicikibogár!
(Már ha van ilyen.)

De van, de van!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
bodnart
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 404
Csatlakozott: 2003.08.05., kedd 09:17
Értékelés: 204

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: bodnart »


Nem merem kipróbálni, mert félek, hogy beindul a bicikibogár!
(Már ha van ilyen.)

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »



Sajnos még nincs nálam. Az eladó nem volt hajlandó postázni, ezért egy nagyon kedves barátom ment érte, így még várom, hogy hazakerüljön. Vagy a mostani, vagy a következő hétvégén ez remélhetőleg megtörténik, de már rettenetesen várom. 
Azt olvasom sok helyen róla, hogy nagyon feszes, merev kerék, ami nyilván nem a komfortot szolgálja. Ha így van, akkor lehet, hogy felkerül majd egy 25-ös gumi.

Lehet régebben írtad már, akkor elnézést, milyen gépbe is megy ez a kerékszett? Szerintem nem fog kelleni a 25-ös gumi.
Nah, minden esetre kíváncsi leszek, mik lesznek az első benyomások.

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2515
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 824
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »



Minden kerékhez van egy ajánlott max testtömeg, ha úgy tetszik súlykorlát. Ezen belül lehet állítgatni. Ez semmi extrát nem jelent, a küllőfeszességen állítanak ilyenkor, persze ha kész komplett kerékszettről van szó, mint Nálad. Ha úgy fűzeti az ember, akkor nagyobb a játéktér, úgy mint küllőválasztás és fűzési mód, stb.
Egyébként milyenek az első benyomások? Tetszik?

 
Sajnos még nincs nálam. Az eladó nem volt hajlandó postázni, ezért egy nagyon kedves barátom ment érte, így még várom, hogy hazakerüljön. Vagy a mostani, vagy a következő hétvégén ez remélhetőleg megtörténik, de már rettenetesen várom. 
Azt olvasom sok helyen róla, hogy nagyon feszes, merev kerék, ami nyilván nem a komfortot szolgálja. Ha így van, akkor lehet, hogy felkerül majd egy 25-ös gumi.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”