Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
dbrnsk
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4895
Csatlakozott: 2008.10.12., vas. 15:22
Értékelés: 1526

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: dbrnsk »



Ennyi!
 




 
 
Ezen kinyúltam vaze...  Gumipapucsban!

Avatar
6c33c
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014.04.06., vas. 20:43
Értékelés: 455

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: 6c33c »



Ennyi!
https://youtu.be/TxKURy2yE64

Bízik a fönökében.
Thorens 320 MK3 - Jelco 750 D - Denon DL103R
Naim Uniti Atom
AN-E/Snell Type E/III hibrid

 
 

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14158
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9160
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Ennyi!
 



Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
aeternum
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 989
Csatlakozott: 2015.06.24., szer. 08:16
Értékelés: 174

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: aeternum »



Ettől úgyis szétmentek!
 
Sagan most bicajt vitt a pápának. Specialized bicajt :-))). Illetve a Szentatya kapott egy dedikált mezt is :-))). Úgy látom, németesen kicsit túlfújták a hátsó kereket, ne üljön meg annyira, ha egykerekezik :-))).
 
sagan.jpg
 
https://index.hu/mindekozben/poszt/2018 ... ra_a_papa/
Én elmarkolnám így túlfújva is senor.
...és jól jegyezd meg fiacskám, az élet, ha kicsit is jól jön ki a lépés, annyira, de annyira gyönyörű.

Bohumil Hrabal

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14158
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9160
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


SZÁMOMRA”
Fotó: Europress/AFP
hétfő, január 29, 2018 8:45 de. Kálmán Laci Fotó: Europress/AFP
A kezdet minden volt, csak nem könnyű Nairo Quintana számára.
 
 
 
Kemény, de határozottan jellemformáló gyerekkor jutott neki osztályrészül. Sok akadályt kellett leküzdenie a munkáscsaládból, Kolumbia hegyeinek mélyéről származó kis Nairónak. Egyenlőtlen feltételek melletti versenyzés, féltékeny riválisok, korrupt klubtulajdonosok. És ott volt még talán minden nehézség közül az egyik legfontosabb: a szegénység. Az, hogy a család versenyzésre alkalmas kerékpárokat vásároljon, óriási luxusnak számított náluk.
 
Persze azért voltak pozitívumok is. Támogató családi háttér, keményen dolgozó szülők, akik megértették, hogy a sport milyen szinten képes összehozni a családot és a helyi közösséget. Erre jó példa, hogy Quintana a testvéreivel együtt felkelt hajnali három órakor, hogy megnézze Santiago Boterót a 2004-es athéni olimpián.
 
“Ez volt az első alkalom, hogy megéreztem, hogy egy bajnok mennyi mindent tehet a hazájáért. Hogy milyen szinten lehet képes arra, hogy egyesítsen egy nemzetet. Ez minden sportra igaz, de Kolumbiában a kerékpárra kiváltképp az. Összehozza a közösséget fajra, bőrszínre, vallásra való tekintet nélkül. Az emberek büszkék ránk, akár nyerünk, akár veszítünk.”
 
Most ő Kolumbia első számú kerékpárosa, de a kezdet, ahogy írtuk, nem volt épp egyszerű a számára. Gyerekként és tizenéves korában is rengeteget dolgozott a suli és az edzések mellett is. Kénytelen volt elvállalni a legkülönbözőbb munkákat, az egyik legdurvább például az volt, amikor még tinédzserként éjszakai taxisofőrként próbált meg egy kis pénzt keresni.
 
“Se nekem, se a tesómnak nem volt jogsija. Napközben nem dolgoztunk. Éjszaka pedig kisebb volt arra az esély, hogy a rendőrök elkapjanak minket. “
 
Quintana története azonban egyelőre nem egy vérbeli hollywoodi sztori. Elsősorban azért, mert a végéről hiányzik még valami csattanó. Igaz, pályafutása korántsem zárult még le, most van a legjobb korban. Halhatatlan bajnokká azonban valószínűleg csak akkor válik, ha Tour de France-győztes lesz belőle. Volt már dobogós többször is, nyert Girót és Vueltát, de a Tour, az mégis csak a Tour.
 
Nairo szorosan kötődik a hazájához. A szezon alatt Monacóban él, de egyébként rengeteg időt tölt Kolumbiában. Őrzi és vigyázza az állatokat, veteményez a földeken és betakarítja a termést. Mind a mai napig. Ezt csinálta fiatalon is, kombinálta a mezőgazdasági munkával járó feladatokat a kerékpárral.
 
q3
 
Fotó: Europress/AFP
 
“15 évesen kaptam meg az első kerékpárom. Nekem volt először a családban. És bár a buszjegy nem került sokba, így legalább megtakaríthattunk egy kis pénzt. A házunk előtt elhaladó úton edzettek a nálam idősebb versenyzők. Én pedig észrevettem, hogy képes vagyok lépést tartani velük, sőt időnként még meg is vertem őket. Mindezt úgy, hogy én a suliból jöttem hazafelé farmerben, táskával a hátamon.”
 
A kerékpárja 12 kilót nyomott, és úgy nézett ki, mintha évtizedekkel ezelőtt gyártották volna.
 
“A versenyek előtt mindig szépen megtisztogattam és megolajoztam. Tudtam, hogy az enyém a legjobban karbantartott kerékpár a mezőnyben.”
 
Talán azért fogta fel ezt a dolgot ilyen könnyen, mert kisebb gondja is nagyobb volt annál, minthogy azon aggódjon, hogy nem elég modern a kerója. Egyszer edzés közben elütötte egy autó, aminek következtében öt napig kómában feküdt. Felépült belőle, ahogyan felépült abból a betegségből, ami csecsemőként támadta meg, és abból az örökletes kórból is, amivel 10 évesen kellett megküzdenie. Komoly légzési nehézségei és belső vérzése is volt. Édesapja pedig egyszer súlyos közlekedési balesetet szenvedett, amiből kifolyólag 14 gerincműtétet kellet végrehajtani rajta.
 
Kemény leckéket kapott tehát az élettől, amelyek arra ösztökélték őt, hogy próbáljon meg minél többet kihozni a tehetségéből.
 
“Az apám rengeteget dolgozott. Többet, mint bárki a környéken. Alighanem az ő küzdeni akarását örököltem. Ő mindig arra tanított, hogy a céljaink eléréséért igenis szenvedni kell és áldozatokat kell hozni. Amikor tekerek, ott lebeg a szemem előtt mindaz, amit a szüleim tettek értem. Ez erőt ad nekem. Nem létezik túl magas hegy a számomra.”
 
q2
 
Fotó: Europress/AFP
 
Egy korrupció-áztatta junior csapatokhoz való elszegődés helyett Quintana úgy döntött, hogy inkább egyedül versenyez.
 
“Ez éberré tett engem. Előnyt tudtam kovácsolni magamnak a csapatok közti rivalizálásból. És az is jó volt, hogy a megkeresett pénzt nem kellett szétosztanom. Aztán persze volt olyan is, amikor a tehetségem majdnem, hogy hátránynak bizonyult. Mikor túl fiatalon nyertem U23-as versenyt, akkor a többi kerékpáros megpróbálta meggyőzni a versenybírákat, hogy nekem nem is jár a pénzdíj, mert fiatalkorú vagyok.”
 
Nairo most segíti az ő régiójából származó fiatalokat, hogy hozzájussanak olyan forrásokhoz, amikhez ő nem tudott. Ezek a tehetségek remekül szerepelnek az U16-os versenyeken, úgyhogy jól látható, milyen fontos is ez a támogatás. Quintana egyébként is híres a szociális érzékenységéről. Az UNICEF jószolgálati nagyköveteként több fontos ügy mellé odaáll, ilyen például a nemek közti egyenlőség kérdése is.
 
Az áttörés 17 évesen jött el a számára, amikor egy hétig édesapja asszisztálása mellett lógott a suliból, mert a Venezuelai kör U23-as versenyén vett részt, ahol végül második lett.
 
“Apám nem egy tipikus kolumbiai, aki él-hal a fociért. Számára a kerékpár az igazán nagy dolog. Ekkor versenyeztem először a hazámon kívül; az utolsó pillanatban választottak be a jó eredményeim miatt. Úgy kellett a venezuelaiak ellen versenyeznem, hogy közben ott voltam egy csapatban ádáz ellenfeleimmel, a honfitársaimmal.”
 
A versenyen neki állt a zászló. Végül azonban olyan széles összefogás bontakozott ki ellene, hogy egyszerűen nem nyerhetett.
 
2009-ben, 19 évesen egy amatőr csapathoz szerződött. Itt olyan eredményeket produkált, hogy azt gondolták, a műszer elromlott. Ezek után nem meglepő, hogy gyorsan ki is választották, hogy menjen Európába versenyezni. Nairo számára döbbenetes volt, hogy az új kerékpárja feleannyit nyomott, mint az előző. Odáig volt meg vissza.
 
q
 
Fotó: Europress/AFP
 
Innentől pedig már gyorsan ment minden. 2010-ben, alig öt évvel azt követően, hogy elkezdett kerékpározni, megnyerte a Tour de l’Avenir-t, rá két évre pedig a Dauphiné legkeményebb hegyi szakaszát.
 
“Ez óriási meglepetés volt, hisz az volt az első évem a Movistar-nál.”
 
Nagyon fiatalon robbant be a szűk elit tagjai közé. 23 évesen már második volt a Tour-on Chris Froome mögött. Most 27 éves, van összesen hat dobogója háromhetesekről, melyek közül kettő győzelem. A britnek ennyi idősen mindössze egy Top 3 jött csak össze, a 2011-es Vuelta-második hely. Úgyhogy, ha ebből indulunk ki, Nairónak van még ideje bőven.
 
“Nagyon korán kezdtem el a Tour-ért harcolni. Tudom, hogy meg tudom nyerni, mert már többször nagyon közel voltam hozzá. Úgyhogy újra meg fogom próbálni.”
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14158
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9160
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Pölö.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14158
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9160
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Egyébként ' há hálják meg nekem egyre jobban tetszenek a tárcsafékes országútik....
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14158
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9160
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



Ettől úgyis szétmentek!
 
Sagan most bicajt vitt a pápának. Specialized bicajt :-))). Illetve a Szentatya kapott egy dedikált mezt is :-))). Úgy látom, németesen kicsit túlfújták a hátsó kereket, ne üljön meg annyira, ha egykerekezik :-))).
 
sagan.jpg
 
https://index.hu/mindekozben/poszt/2018 ... ra_a_papa/

Láttam, nagyon komoly!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
lehoako
♥︎ R.I.P. ♥︎
Hozzászólások: 5306
Csatlakozott: 2009.05.06., szer. 13:30
Értékelés: 1023

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lehoako »


Ettől úgyis szétmentek!
 
Sagan most bicajt vitt a pápának. Specialized bicajt :-))). Illetve a Szentatya kapott egy dedikált mezt is :-))). Úgy látom, németesen kicsit túlfújták a hátsó kereket, ne üljön meg annyira, ha egykerekezik :-))).
 

 
https://index.hu/mindekozben/poszt/2018 ... ra_a_papa/

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14091
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4481
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


Sagan bekezdett idén Ausztráliában. Greipel nagyon sportszerű volt. Jó ezt látni!
mi volt? lemradatam... a sok egyéb, nincs már itt idő biciklizni,a tévé előtt sem
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14158
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9160
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Sagan bekezdett idén Ausztráliában. Greipel nagyon sportszerű volt. Jó ezt látni!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14091
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4481
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

húú basszus. van nálunk egy +110kg-os srác. 2017-bnen +17.000km-t tekert,valami rahedli sok szinttel ráadásul... Megdöbbentem. de ezek nagyrészét edzés és versenytempón. és nem feltélenül a full izom teszi ki a 110kilát... szóval inkjább dundi, ezt nevezem...  
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14091
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4481
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



Egy bringás Facebook csoportban találtam ezt a képet.
Lazaaa
 
laza.jpg


öltönyreklámnak is elmenne
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14158
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9160
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Egy bringás Facebook csoportban találtam ezt a képet.
Lazaaa
 

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14091
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4481
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



ugyanigy vennem. GLX-böl engem a beepitett kijelzös kütyü vonzana, de nem annyiert.
 
igy van, Baleno fogyasztasa gyakorlatban is nagyon kiraly:
 
összevetve pl. Swift-tel: Baleno vs. Swift sok felhasznalo atlaga alapjan: 5.17 vs. 6.23 l/100km
 
ja: Vitara mondjuk még + majdnem 1 liter/100km hozzajuk tartozo spritmonitor linkek lent, mert furcsan jeleniti meg a hsz-ast
 
nekem a regi Swift-em volt, az is kellöen hosszan attetelezett volt a jo fogyihoz, no meg a homlokfelülete sem volt nagy
 
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
 
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
 
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2

Milyen oldalak léteznek nem is tudtam róla megy a kexvencekbe.
Mi régebben bérelgettünk ilyen régi suzuki. Semmit nm evett az se
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »




1.2 GL és semmi egyéb extra. majd valami könyebb aluifelnit lehet nézek alá nyárra,úgyis kell téli-nyári kerékszett. CD van benne,nem bluetoothos izé,fejegység,nekem ez előny. egyébként a GLX-ben van 1-2 dolog,ami tetszene,pl ülésfűtés, de majd 1milla a küönbözet,anynit nem ér. vezsek tescoban ülésmelegtőt,oszt télen beteszem. de egyébként is második,kirándulóautó lenne, így nincs nagy igényem vele szemben. ellenben parádésan keveset eszik. beszéltem tulajokkal, 1literrel kevesebbet nyel,mint a Splash,és 1,5-el,mint az 1,3 swift-2. autópályán 5-5,5ből megvan,míg a vitara 8. országúton 100-110 4-4,3. nem volt kérdéses

 
ugyanigy vennem.   GLX-böl engem a beepitett kijelzös kütyü vonzana, de nem annyiert.
 
igy van, Baleno fogyasztasa gyakorlatban is nagyon kiraly:
 
összevetve pl. Swift-tel:    Baleno vs. Swift sok felhasznalo atlaga alapjan:  5.17 vs. 6.23 l/100km
 
ja: Vitara mondjuk még + majdnem 1 liter/100km      hozzajuk tartozo spritmonitor linkek lent, mert furcsan jeleniti meg a hsz-ast
 
nekem a regi Swift-em volt, az is kellöen hosszan attetelezett volt a jo fogyihoz, no meg a homlokfelülete sem volt nagy
 
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2 
 
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
 
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14091
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4481
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


na,most tudtam megnézni a Hondákat... ez nem semmi... ha ezt hamarabb tudom... lehet csábultam volna jazz irányba... már mindegy... biztos sokakl drágább,mint a baleno vagyis remélem
huhh, 4,2rőll indul... huhh...  megnyugodtam. bár ez a jazz már másnak tűnik,mint a régi. mintha nem lenne annyira magas...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14091
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4481
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



 neten is van csomo olyan kep, en tenyleg ugy tettem be (ezert irtam a magassagom, mert neten azert furcs aaranyu biciklis kepek is vannak)
https://www.google.hu/search?q=honda+ja ... 45&bih=573
 
eleg magas az auto, tank az elsö üles alatt, igy hatso lehajtva melyebben van, mint mas autokban.
 

na,most tudtam megnézni a Hondákat... ez nem semmi... ha ezt hamarabb tudom... lehet csábultam volna jazz irányba... már mindegy... biztos sokakl drágább,mint a baleno vagyis remélem
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14091
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4481
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



 neten is van csomo olyan kep, en tenyleg ugy tettem be (ezert irtam a magassagom, mert neten azert furcs aaranyu biciklis kepek is vannak)
https://www.google.hu/search?q=honda+ja ... 45&bih=573
 
eleg magas az auto, tank az elsö üles alatt, igy hatso lehajtva melyebben van, mint mas autokban.
 
az aktualis Baleno nekem tetszik, ha ma "kellene" vennem, en azt vennek (Jazz elött 2 Swift volt).  erdekelne, hogy ha tenyleg leelölegezted Balenot, melyik valtozatot, mennyibe fog kerülni, milyen egyeb "extrak" stb.
en 1.2 GL-t vennek, es igy latom: http://www.suzuki-varro.hu/gepjarmuvek/arlista/ 3.25m HUF


1.2 GL és semmi egyéb extra. majd valami könyebb aluifelnit lehet nézek alá nyárra,úgyis kell téli-nyári kerékszett. CD van benne,nem bluetoothos izé,fejegység,nekem ez előny. egyébként a GLX-ben van 1-2 dolog,ami tetszene,pl ülésfűtés, de majd 1milla a küönbözet,anynit nem ér. vezsek tescoban ülésmelegtőt,oszt télen beteszem. de egyébként is második,kirándulóautó lenne, így nincs nagy igényem vele szemben. ellenben parádésan keveset eszik. beszéltem tulajokkal, 1literrel kevesebbet nyel,mint a Splash,és 1,5-el,mint az 1,3 swift-2. autópályán 5-5,5ből megvan,míg a vitara 8. országúton 100-110 4-4,3. nem volt kérdéses
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14091
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4481
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


Nyilván mindenki Tinkoff-os volt. Most meg Bora-s!
én DKSI-s
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14091
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4481
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



Egy gyönyörű válogatás, mindenkinek ajánlom, van benne Sagan-egykeréktől kezdve minden, tehéncsorda, de az első, az első, az első, na találjátok ki, micsoda?
 
Amúgy úgy emléxem, a szabálykönyv is tiltja az ilyenkori "okoskodást", nemcsak pénzbünti, hanem pontlevonás, kizárás, stb is játszhat, ha nem Sky-os vagy... 
 
Sky-os vagy, revi? :-)))
 
 

áá,ez kész sikerült csokorbeszedni az elmúlt napok témáit
ternészetesen van tehenes sztorim is. kb 2-3éve a 3ascsapat magyar bajnokságon a tehéncsorda úgy döntött,hazamegy ebédelni és vagy 50tehén felment az útra,miközben ment a verseny. A célterületen voltunk,ez a sztori ahhoz elég közel volt és érdekes kérdőjel ült ki az éppen ott elhaladó csapat arcára le is fotóztam,de nem találom. akkor az Utensilnord volt az ász, az ő helyezésüket nem veszélyesztették, de elég érdekes volt
 
ja, a videón  a kedvencem, aki lerövidítette az utat. Egyértelműen vinnai zsoltiék heróikus küzdelmét idézi,amikor a helyiek szívatták őket
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »


na,ezt nem gondoltam volna. márhogy állítva befér... már midnegy,mert leelőlegeztem a Balenot de ezen meglepődtem... ki nem nézné ma Jazzből...
 neten is van csomo olyan kep, en tenyleg ugy tettem be (ezert irtam a magassagom, mert neten azert furcs aaranyu biciklis kepek is vannak)
https://www.google.hu/search?q=honda+ja ... 45&bih=573
 
eleg magas az auto, tank az elsö üles alatt, igy hatso lehajtva melyebben van, mint mas autokban.
 
az aktualis Baleno nekem tetszik, ha ma "kellene" vennem, en azt vennek (Jazz elött 2 Swift volt).  erdekelne, hogy ha tenyleg leelölegezted Balenot, melyik valtozatot, mennyibe fog kerülni, milyen egyeb "extrak" stb.
en 1.2 GL-t vennek, es igy latom: http://www.suzuki-varro.hu/gepjarmuvek/arlista/ 3.25m HUF

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14158
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9160
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



Egy gyönyörű válogatás, mindenkinek ajánlom, van benne Sagan-egykeréktől kezdve minden, tehéncsorda, de az első, az első, az első, na találjátok ki, micsoda?
 
Amúgy úgy emléxem, a szabálykönyv is tiltja az ilyenkori "okoskodást", nemcsak pénzbünti, hanem pontlevonás, kizárás, stb is játszhat, ha nem Sky-os vagy... 
 
Sky-os vagy, revi? :-)))
 
https://youtu.be/Do2CabVv0To

Nyilván mindenki Tinkoff-os volt. Most meg Bora-s!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
lehoako
♥︎ R.I.P. ♥︎
Hozzászólások: 5306
Csatlakozott: 2009.05.06., szer. 13:30
Értékelés: 1023

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lehoako »



ja-ja. Kádár Csabi mesélte,.hogy mennek 60al,aztán ott fekszik egy csávó. Az volt bunny. de ha már az elejét megrántja felfele,utána átmegy rajta. át is mentek sokan. kerestem utána a googlival,mi lett a vége,de nem találtam róla hírt.
de igen,ha már bicaj is van a képben,azon már megbotlik a következő bicajos is ha nagy a tömeg.
a kutya még a jó buli egyszer elől forogtunk és láttam,ahogy a drótszőrű tacskó megindult át az úton. kis aprócska valami,de ha féket rántsz,felteszed az egész sort, ha nem,lehet akkorát taknyolsz,mint a sicc. szerencsére félúton rájött,nem kéne és bár már majdnem súrolt egy kereket,visszafordult... szép emlékek de ilyet láttam tour közvetítésen is. aztán az okos és szerető gazdi,sorsára hagyta az ebet,amelyik megindult a mezőny felé

 
Egy gyönyörű válogatás, mindenkinek ajánlom, van benne Sagan-egykeréktől kezdve minden, tehéncsorda, de az első, az első, az első, na találjátok ki, micsoda?
 
Amúgy úgy emléxem, a szabálykönyv is tiltja az ilyenkori "okoskodást", nemcsak pénzbünti, hanem pontlevonás, kizárás, stb is játszhat, ha nem Sky-os vagy... 
 
Sky-os vagy, revi? :-)))
 




Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14091
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4481
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



en sem szeretem kiszedni a hatso kereket.
 
187 cm vagyok, a Jazz eleg magas epitesü, igy csak az elsö kereket kiszedve, allo bicikli, a nyereg is epp elfert a tetö alatt, elvileg 3 szemely meg utazhat is mellette.
 
vagy utaztunk ketten ugy, hogy Jazz hatso üleslapja felhajtva, ott a bicikli keresztben (kivett mindket kerek), es ekkor a csomagter maradt teljesen szabadon mas celra, betakart = nem benezhetö allapotban
 
gondolom a Honda Stream-be is jol bemenne.

na,ezt nem gondoltam volna. márhogy állítva befér... már midnegy,mert leelőlegeztem a Balenot de ezen meglepődtem... ki nem nézné ma Jazzből...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”