
- DSC_2939.JPG (4.37 MiB) Megtekintve 1348 alkalommal
- DSC_2943.JPG (3.59 MiB) Megtekintve 1348 alkalommal
- DSC_2902.JPG (4.4 MiB) Megtekintve 1348 alkalommal
Nem.
Itt Suissébe annyi Porke van, hogy már a pupom tele van velük. Kislány mondja menet közben, mondom már nem érdekel. Tényleg sok van és nem is alapmodellek
Nem tudtam, hogy a 2,6 ilyen, viszont a 3,2 nem sok már a kaszninak? Nagyon orrnehéz lesz
Ez a 2.6-os motor egy hosszú löketű lomha valami. Ebből sokkal jobb volt a 2.3-as bármelyik verziója.
Tényleg nagyon szép!Alex_Aston írta: ↑2022.07.07., csüt. 18:15Rég volt már Porsche.
És legalább nem az unalmas 911 a téma...
Ha csak egyet lehetne választani, nekem asszem ez lenne a befutó.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2022/ ... paign=link
nem igazán néztem....de gondolom annak is felment az ára..
Láttad mostanában a garzon árakat?
Nem is kell több infó ez bőségesen elég....a vezetéssegítő rendszerek nem kicsit drágitják meg az autókat...lassan egy kicsit jobb autó egy garzon ára lesz, főleg ha elektromos lesz csak.. :-(Acme írta: ↑2022.07.05., kedd 13:06A világ változik. Az ízlés is változik. Az ergonómia némileg kötött az emberi anatómiához, de ott is sok változás van.Aszpirin írta: ↑2022.07.05., kedd 08:16És ha már kijelző: a kormány mögötti, teljesen digitális, testreszabható műszerfal a világ egyik legpraktikusabb és legjobb autós dolga. Tudom, hogy meg lehet lenni nélküle, és kb annyira ízlés kérdése, mint a mechanikus kontra elektromos karórák, de EZ tényleg jó irány, és ha használod, rá is jössz gyorsan, hogy miért.
Nekem teljesen elég ennyi info az autóban:
Ja, és mechanikus karórát hordok![]()
![]()
A világ változik. Az ízlés is változik. Az ergonómia némileg kötött az emberi anatómiához, de ott is sok változás van.Aszpirin írta: ↑2022.07.05., kedd 08:16És ha már kijelző: a kormány mögötti, teljesen digitális, testreszabható műszerfal a világ egyik legpraktikusabb és legjobb autós dolga. Tudom, hogy meg lehet lenni nélküle, és kb annyira ízlés kérdése, mint a mechanikus kontra elektromos karórák, de EZ tényleg jó irány, és ha használod, rá is jössz gyorsan, hogy miért.
Mivel egyetértettem vele, ezért megérdemlem az akasztást.zoli73 írta: ↑2022.07.05., kedd 11:07
Mielőtt Alex "fejét vennéd", vegyük már észre, hogy ezt a cikket nem Ő, hanem én linkeltem.
Lehet szidni a totalcar-t(némely dolgokban nekem sem tetszik a munkásságuk), de azt is vegyük észre, hogy ez nem egy véleménycikk az Ő részükről, hanem meg is nevezik a hivatkozásokat.
Továbba van a cikkben 1-2 link, ami szorosan kapcsolódik a témához, és szintén nagyon érdekes, gondolatébresztő.
Az én véleményem is az, hogy egyes gyártók(pl. Tesla) túlzásba vitte a kezelőszervek érintőképernyőbe integrálását, és ez különböző aggályokat kezd felvetni, de ettől még a fejlesztések ezen irányba mennek tovább, és a gyártók nagy ívben tesznek az ilyen magamfajta fanyalgókra.
Abban én is egyetértek Alex-el, hogy a fő fejlesztési szempont a költséghatékonyság, és a profit, a végfelhasználók érdekei, elvárásai, a sokadik helyen vannak.
Mielőtt Alex "fejét vennéd"Aszpirin írta: ↑2022.07.05., kedd 08:161. Most belemehetnénk abba, hogy nem csak gyártási költség létezik, de inkább hagyjuk. Ha olvastad, akkor biztosan jobban tudod. Mert ez már csak ilyen. Megírja a Totalcar, hát akkor az úgy is van (mindig totalcaros cikkeket idézel ide, szóval elég egyértelmű, mit jelent neked az "olvastam"). De nem is ez a lényeg, mert szerintem egyáltalán nem az ár a lényegi kérdés, hanem, hogy hogyan lehetne megoldani a mai - többek között EU-s előírások miatt is kötelező - funkciók zömének kezelését fizikai gombokkal, kijelző nélkül. Ebbe kellene belegondolni.Alex_Aston írta: ↑2022.07.05., kedd 00:18Én eddig erről csak olyan dolgokat olvastam, hogy olcsóbb gyártani a képernyőket, mint "rendes" műszerfalat. Meg persze így minden szoftveres hülyeséget rá lehet sózni a vevőkre, akik örülnek neki, hogy a kocsiban is tudják nyomkodni a képernyőt. És ezért hajlandóak többet is fizetni.
Mindenki jól jár![]()
Az a kevés ember, akinek meg ez nem tetszik, le van tojv, hisz nem ő belőlük él a gyártó.
Természetesen mindez saját vélemény, vagyis hülyeség.
2. Tipikus "érvelési" taktikád, hogy olyan dolgokkal vitatkozol, amit a vitapartner nem is állított (ld. https://a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab). Mutass rá arra, hogy hol írtam, hogy nem olcsóbb gyártani a (jórészt uniformizált) képernyőket, mint a(z egyedi dizájnú) fizikai kezelőpaneleket. Ezt most vagy szándékosan csinálod, vagy tényleg ennyire nem tudsz szöveget értelmezni...
3. Számold meg hány fizikai gomb van ma pl. az általad fikázott Octavia 4-ben (már az alap változatban), és számold meg igyanazt az Octavia 1-ben (ha lehet, szintén az alap változatban), és ha kiderül, hogy azóta nem is spóroltak olyan sokat a gombok számával, akkor jössz egy sörrel... Közben az autó pedig 10-szer annyi funkciót tud, szerinted ezeknek tuti, hogy mindegyiknek kellene fizikai gomb. Ja, az Opel próbálkozott nem is olyan rég a Te elveiddel, ki is maxolta, hát nem tudom.... ezt szerinted nem veszélyes menet közben buherálni?:
Szóval van ez az Astra J "stílus" meg a (szerintem is elhibázott) új VW-golf irány, a "semmi fizikai gomb" - mindkettő teljesen végletes, szerintem a mai funkciókhoz valahol a kettő között van az igazán járható út. Hozta is ezt pl. a BMW az iDrive-val (főleg annak továbbfejlesztett verzióival". Na ott nincs szükség a képernyő tapi-funkciójára - nagyon sokáig nem is volt! a 3-asban csak a G20-szal, vagyis a legeslegújabb modellel került bele - de a felhasználói igények nyomására muszáj volt beletenni. Azt talán elhiszed nekem, hogy a tapiképernyőt azért még gyártani is drágább, mint a "tapi" funkcióval nem rendelkező képernyőt, szóval ezen sem spóroltak semmit... Én, aki 10 évig együttéltem az iDrive-val, bátran és nagy mellel állítom, hogy az a jó fejlesztési irány, és mindenki boldog: van nagy képernyő is, meg fizikai kezelőszervek is, amikre tényleg nem kell menet közben nagyon odafigyelni).
És ha már kijelző: a kormány mögötti, teljesen digitális, testreszabható műszerfal a világ egyik legpraktikusabb és legjobb autós dolga. Tudom, hogy meg lehet lenni nélküle, és kb annyira ízlés kérdése, mint a mechanikus kontra elektromos karórák, de EZ tényleg jó irány, és ha használod, rá is jössz gyorsan, hogy miért.
Talán azért abban egyet lehet érteni, hogy az összes gyártási költség (fejlesztés, logisztika, gyártás stb.) olcsóbb, ezért is van így. Hisz a gyártók csak a profitot nézik, semmi mást.
1. Most belemehetnénk abba, hogy nem csak gyártási költség létezik, de inkább hagyjuk. Ha olvastad, akkor biztosan jobban tudod. Mert ez már csak ilyen. Megírja a Totalcar, hát akkor az úgy is van (mindig totalcaros cikkeket idézel ide, szóval elég egyértelmű, mit jelent neked az "olvastam"). De nem is ez a lényeg, mert szerintem egyáltalán nem az ár a lényegi kérdés, hanem, hogy hogyan lehetne megoldani a mai - többek között EU-s előírások miatt is kötelező - funkciók zömének kezelését fizikai gombokkal, kijelző nélkül. Ebbe kellene belegondolni.Alex_Aston írta: ↑2022.07.05., kedd 00:18Én eddig erről csak olyan dolgokat olvastam, hogy olcsóbb gyártani a képernyőket, mint "rendes" műszerfalat. Meg persze így minden szoftveres hülyeséget rá lehet sózni a vevőkre, akik örülnek neki, hogy a kocsiban is tudják nyomkodni a képernyőt. És ezért hajlandóak többet is fizetni.
Mindenki jól jár![]()
Az a kevés ember, akinek meg ez nem tetszik, le van tojv, hisz nem ő belőlük él a gyártó.
Természetesen mindez saját vélemény, vagyis hülyeség.
Én eddig erről csak olyan dolgokat olvastam, hogy olcsóbb gyártani a képernyőket, mint "rendes" műszerfalat. Meg persze így minden szoftveres hülyeséget rá lehet sózni a vevőkre, akik örülnek neki, hogy a kocsiban is tudják nyomkodni a képernyőt. És ezért hajlandóak többet is fizetni.
Biztos nem tűnte fel, hogy az egész cikk egy nagy DS reklám. Kell az ilyen, mert az emberek 95%-ának fogalma sincs mi az a DS (miért nem volt jó a Citroen név, amit mindenkiismert, az rejtély...), de ha tényleg száműzik a képernyőket, akkor - most fogadok rá egy jófajta whiskyben - végül már senki sem fogja ismerni a "márkát".