A sóvárgás jele volt a kép. Neki is elküldtem.

A sóvárgás jele volt a kép. Neki is elküldtem.
Én 1 szóval sem írtam olyat, hogy Te csacsiságokat írnál vagy hogy bármelyik állításod ne tűrne ellenvetést.pärt írta: ↑2025.01.31., pén. 10:47Jaj ne már! Ha csacsiságokat írok, tételesen szétszedheted, elvégre csak egy vélemény volt.asebestyen írta: ↑2025.01.31., pén. 10:15
Nem értek hozzá. Próbálom itt megtanulni a dolgokat, de mindig összezavartok.Én nem érzem, hogy olyat és úgy állítottam volna, ami nem tűr ellenvetést.
Ahhoz képest, hogy az itteni törzshomokozósok közül valószínűleg most éppen egyikünket sem érint, hogy hol vegyen új vagy használt gépet, elég szépen eltársalgunk a témáról. Na igen, a kilométerhiány. Ideje, hogy tavaszodjon!![]()
Jaj ne már! Ha csacsiságokat írok, tételesen szétszedheted, elvégre csak egy vélemény volt.asebestyen írta: ↑2025.01.31., pén. 10:15
Nem értek hozzá. Próbálom itt megtanulni a dolgokat, de mindig összezavartok.
Nem értek hozzá. Próbálom itt megtanulni a dolgokat, de mindig összezavartok.pärt írta: ↑2025.01.31., pén. 10:12Ezt a kategóriát még elég sokan kínálják, mégsem árulnak mellé konyhaideológiát. Szóval nem hiszem, hogy ennek különesebb relevanciája van.asebestyen írta: ↑2025.01.31., pén. 09:08Különben is, aki a szegény embernek 12s, tárcsafékes, ne adj isten villanyváltós kerékpárt akar eladni, az bármire képes!![]()
Tárcsás, 12-es, villanyváltós gépet pedig az vegyen, akinek tárcsás, 12-es, villanyváltós gépre van szüksége és képes kifizetni. Ami ezen szempontokon túl érvként elhangzik mellettük/ellenük, az nem igazán technikai vita, inkább arról árulkodik, mennyire képes tábor és ellentábor az egymás eltérő igényeit megérteni.
Ezt a kategóriát még elég sokan kínálják, mégsem árulnak mellé konyhaideológiát. Szóval nem hiszem, hogy ennek különesebb relevanciája van.asebestyen írta: ↑2025.01.31., pén. 09:08Különben is, aki a szegény embernek 12s, tárcsafékes, ne adj isten villanyváltós kerékpárt akar eladni, az bármire képes!![]()
Szerintem már csak ilyet szabadna.asebestyen írta: ↑2025.01.31., pén. 09:08Különben is, aki a szegény embernek 12s, tárcsafékes, ne adj isten villanyváltós kerékpárt akar eladni, az bármire képes!![]()
Az egy nagyon csúnyán veszteséges újság lenne.
Értjük mi amit mondasz, de ez itt a keleti blokk-más gondolkodásmód-más adózási rendszer-más kereseti lehetőség.Azért hazánkban is vannak sokan akik megtehetnék, hogy új drága kerékpárt vegyenek, de a zömét valószínű nem érdekli.Lásd az autók átlagéletkorát 16+meg még egy kicsi, ennek is a zöme céges autó vásárlás, tehát ez sajnos a kerékpáros üzleteknek nem a kánaán mikor új autóra sincs pénze az embereknek, pedig a magyaroknál az státuszszimbólum...Engem is idegesít mikor venni akarok valamit, de nincs készleten csak rendelésre...ezt is megértem hiszen nem akarnak-tudnak sok-sok milliót készletben tartani legyen az kerékpár vagy alkatrész,mert nincs egetverő kereslet?.....Az üzletek hozzáállása az még keleti egy jódarabig......Szalon írta: ↑2025.01.29., szer. 15:48Nyilván más az életszinvonal, de pont hogy ingyenes, filléres dolgokkal is sokkal többet érhetnének el... pusztán, ha leszállnának a magas lóról pl kezdetnek... aztán a rugalmas, vásárlóközpontú hozzáállás, valós szolgáltatás nyújtás, egy minimális raktárkészlet... stb mert jelenleg prémium terméket árulnak kb kinai piacos/tesco gazdaságos szinvonalon... (szvsz)Vinkler írta: ↑2025.01.29., szer. 15:04Igen. Arrafelé van ennek kultúrája. A Húgomék is arra laknak, sokszor betévedek egy-egy boltba és mindenhol ilyesmit tapasztalok. Azt azért érdemes megjegyezni, hogy más az általános életszínvonal is. Ez Önmagában persze még kevés lenne, de nyilván hozzátesz.Szalon írta: ↑2025.01.29., szer. 14:41
Igen, pontosan ilyenekre gondoltam, hogy Mártikáéknak inkább erre kellene forditani az energiát a panaszkodás és a modoros megnyilvánulások helyett... Kialakitani vevőkkel hosszútávú kapcsolatot, mert tudnak valami pluszt adni, amitől a vevő náluk szeretné elkölteni a pénzét. Én mikor 5 évvel ezelőtt akartam bicajt vásárolni tőlük, akkor rendesen kellemetlenül éreztem magam a végére, mert kb nekem kellene hálásnak lennem, hogy miután kifizetem előre a bicaj árát, amit igazaból megmutatni sem tudtak a boltban, szóval látatlanba - próba nélül, ránézésre akartak méretet rendelni (rosszat természetesen!) és minderre a szolgáltatásra semmilyen időgaranciát sem vállalva, 6-8 hónapról hadováltak... meg még küldjek nekik mailt, hogy akkor mit akarok és akkor küldik is a számlát... de ha nem rendelem most, akkor később biztos többe fog nekem kerülni... hát minden megfordult a fejemben kivéve, hogy bármit is vásároljak náluk...
Baselben van egy bicaj bolt, szezonban rendeznek minden héten groupridot. Egész népszerű, jobb időben 150-200 fő is összeverődik, mindez teljesen ingyenes, próbálnak egy kultúrált közösséget összehozni, már amatőr versenycsapatuk is van, aki érdeklődik ilyen iránt, mindenféle kedvezményekkel is támogatják a csapatot... szóval szivesen költöm el náluk a pénzem, mert bár szervizre 1x vittem a bicajt hozzájuk, azóta inkább magam csinálok mindent... de pusztán a szociális élet miatt simán támogatom őket. Az új vázamat is tőlük rendeltem már pl. és a végére még extra kedvezményt is kaptam, pedig nem is alkudoztam. Semmi előre fizetés, egyszerű kommunikáció, elégedett ügyfél.
Nyilván más az életszinvonal, de pont hogy ingyenes, filléres dolgokkal is sokkal többet érhetnének el... pusztán, ha leszállnának a magas lóról pl kezdetnek... aztán a rugalmas, vásárlóközpontú hozzáállás, valós szolgáltatás nyújtás, egy minimális raktárkészlet... stb mert jelenleg prémium terméket árulnak kb kinai piacos/tesco gazdaságos szinvonalon... (szvsz)Vinkler írta: ↑2025.01.29., szer. 15:04Igen. Arrafelé van ennek kultúrája. A Húgomék is arra laknak, sokszor betévedek egy-egy boltba és mindenhol ilyesmit tapasztalok. Azt azért érdemes megjegyezni, hogy más az általános életszínvonal is. Ez Önmagában persze még kevés lenne, de nyilván hozzátesz.Szalon írta: ↑2025.01.29., szer. 14:41Igen, pontosan ilyenekre gondoltam, hogy Mártikáéknak inkább erre kellene forditani az energiát a panaszkodás és a modoros megnyilvánulások helyett... Kialakitani vevőkkel hosszútávú kapcsolatot, mert tudnak valami pluszt adni, amitől a vevő náluk szeretné elkölteni a pénzét. Én mikor 5 évvel ezelőtt akartam bicajt vásárolni tőlük, akkor rendesen kellemetlenül éreztem magam a végére, mert kb nekem kellene hálásnak lennem, hogy miután kifizetem előre a bicaj árát, amit igazaból megmutatni sem tudtak a boltban, szóval látatlanba - próba nélül, ránézésre akartak méretet rendelni (rosszat természetesen!) és minderre a szolgáltatásra semmilyen időgaranciát sem vállalva, 6-8 hónapról hadováltak... meg még küldjek nekik mailt, hogy akkor mit akarok és akkor küldik is a számlát... de ha nem rendelem most, akkor később biztos többe fog nekem kerülni... hát minden megfordult a fejemben kivéve, hogy bármit is vásároljak náluk...Vinkler írta: ↑2025.01.29., szer. 13:42Most, hogy nyerget keresek, például a K2-ben eszméletlen jó fejek és segítőkészek. 60 nyerget tudok elvinni próbára, mindezt ingyen, a nyerget sem kell kifizetni, csak 20 000 Ft letétet kérnek. Én azt mondtam, hogy a végén simán ott is hagynám nekik ezért a szolgáltatásért, de csak nevettek. Ezek után biztosan ott fogom megvásárolni az új nyerget, nem kutakodok a neten olcsóbb megoldás után, megérdemlik!
Baselben van egy bicaj bolt, szezonban rendeznek minden héten groupridot. Egész népszerű, jobb időben 150-200 fő is összeverődik, mindez teljesen ingyenes, próbálnak egy kultúrált közösséget összehozni, már amatőr versenycsapatuk is van, aki érdeklődik ilyen iránt, mindenféle kedvezményekkel is támogatják a csapatot... szóval szivesen költöm el náluk a pénzem, mert bár szervizre 1x vittem a bicajt hozzájuk, azóta inkább magam csinálok mindent... de pusztán a szociális élet miatt simán támogatom őket. Az új vázamat is tőlük rendeltem már pl. és a végére még extra kedvezményt is kaptam, pedig nem is alkudoztam. Semmi előre fizetés, egyszerű kommunikáció, elégedett ügyfél.
Igen. Arrafelé van ennek kultúrája. A Húgomék is arra laknak, sokszor betévedek egy-egy boltba és mindenhol ilyesmit tapasztalok. Azt azért érdemes megjegyezni, hogy más az általános életszínvonal is. Ez Önmagában persze még kevés lenne, de nyilván hozzátesz.Szalon írta: ↑2025.01.29., szer. 14:41Igen, pontosan ilyenekre gondoltam, hogy Mártikáéknak inkább erre kellene forditani az energiát a panaszkodás és a modoros megnyilvánulások helyett... Kialakitani vevőkkel hosszútávú kapcsolatot, mert tudnak valami pluszt adni, amitől a vevő náluk szeretné elkölteni a pénzét. Én mikor 5 évvel ezelőtt akartam bicajt vásárolni tőlük, akkor rendesen kellemetlenül éreztem magam a végére, mert kb nekem kellene hálásnak lennem, hogy miután kifizetem előre a bicaj árát, amit igazaból megmutatni sem tudtak a boltban, szóval látatlanba - próba nélül, ránézésre akartak méretet rendelni (rosszat természetesen!) és minderre a szolgáltatásra semmilyen időgaranciát sem vállalva, 6-8 hónapról hadováltak... meg még küldjek nekik mailt, hogy akkor mit akarok és akkor küldik is a számlát... de ha nem rendelem most, akkor később biztos többe fog nekem kerülni... hát minden megfordult a fejemben kivéve, hogy bármit is vásároljak náluk...Vinkler írta: ↑2025.01.29., szer. 13:42Most, hogy nyerget keresek, például a K2-ben eszméletlen jó fejek és segítőkészek. 60 nyerget tudok elvinni próbára, mindezt ingyen, a nyerget sem kell kifizetni, csak 20 000 Ft letétet kérnek. Én azt mondtam, hogy a végén simán ott is hagynám nekik ezért a szolgáltatásért, de csak nevettek. Ezek után biztosan ott fogom megvásárolni az új nyerget, nem kutakodok a neten olcsóbb megoldás után, megérdemlik!
Baselben van egy bicaj bolt, szezonban rendeznek minden héten groupridot. Egész népszerű, jobb időben 150-200 fő is összeverődik, mindez teljesen ingyenes, próbálnak egy kultúrált közösséget összehozni, már amatőr versenycsapatuk is van, aki érdeklődik ilyen iránt, mindenféle kedvezményekkel is támogatják a csapatot... szóval szivesen költöm el náluk a pénzem, mert bár szervizre 1x vittem a bicajt hozzájuk, azóta inkább magam csinálok mindent... de pusztán a szociális élet miatt simán támogatom őket. Az új vázamat is tőlük rendeltem már pl. és a végére még extra kedvezményt is kaptam, pedig nem is alkudoztam. Semmi előre fizetés, egyszerű kommunikáció, elégedett ügyfél.
Igen, pontosan ilyenekre gondoltam, hogy Mártikáéknak inkább erre kellene forditani az energiát a panaszkodás és a modoros megnyilvánulások helyett... Kialakitani vevőkkel hosszútávú kapcsolatot, mert tudnak valami pluszt adni, amitől a vevő náluk szeretné elkölteni a pénzét. Én mikor 5 évvel ezelőtt akartam bicajt vásárolni tőlük, akkor rendesen kellemetlenül éreztem magam a végére, mert kb nekem kellene hálásnak lennem, hogy miután kifizetem előre a bicaj árát, amit igazaból megmutatni sem tudtak a boltban, szóval látatlanba - próba nélül, ránézésre akartak méretet rendelni (rosszat természetesen!) és minderre a szolgáltatásra semmilyen időgaranciát sem vállalva, 6-8 hónapról hadováltak... meg még küldjek nekik mailt, hogy akkor mit akarok és akkor küldik is a számlát... de ha nem rendelem most, akkor később biztos többe fog nekem kerülni... hát minden megfordult a fejemben kivéve, hogy bármit is vásároljak náluk...Vinkler írta: ↑2025.01.29., szer. 13:42Most, hogy nyerget keresek, például a K2-ben eszméletlen jó fejek és segítőkészek. 60 nyerget tudok elvinni próbára, mindezt ingyen, a nyerget sem kell kifizetni, csak 20 000 Ft letétet kérnek. Én azt mondtam, hogy a végén simán ott is hagynám nekik ezért a szolgáltatásért, de csak nevettek. Ezek után biztosan ott fogom megvásárolni az új nyerget, nem kutakodok a neten olcsóbb megoldás után, megérdemlik!
Dehogy, mi változott volna? Náluk már elég sok pénzt elköltöttem régebben, Mártával elég jó kapcsolatban vagyok, de most úgy éreztem, hogy simán tovább tudok állni.Szalon írta: ↑2025.01.29., szer. 11:27
Látom, az elmúlt évek alatt sem változtak semmit... én továbbra sem vennék tőlük semmit az égvilágon, ez a sirás-rivás, panaszkodás nagyon megy, mindenki csúnya és gonosz, a nagyképű, fölényeskedő irások továbbra is szerves részét képzi a "marketingjüknek". Szerintem továbbra is szánalmas amit ezen irásokban művelnek. Továbbá nevetségesnek tartom, hogy egy márkaképviselő csak a tőlük vásárolt kerékpárokhoz biztosit alkatrészellátást?! (bár, azt a maroknyi apró márkaspecifikus filléres pót alkatrészeket sem képesek többnyire raktáron tartani, egy vicc... 99%-ban gyorsabban megkapja az ember bármelyik EU-s online shopból... ) Gyakorlatilag saját maguk rombolják tovább a tevékenységüket... ha igyekeznének normális kapcsolatot kialakitani a potenciális vásárlóikkal, lehet hogy többre mennének... de ez a fölényeskedő hozzáállás mindenhez is... számomra hányinger...
Aki Pinarellot szeretne, javaslom látogasson el Olaszországba, a kereskedők pozitivan állnak a vásárlóhoz, szinvonalas szolgáltatást kapnak, valamint minimum egy egyhetes kirándulással egybekötött vásárlás is simán kijön általában a nagy Magyar csudakereskedő szuper áraihoz képest... Kint nem úgy kezelnek, hogy ők tettek neked szivességet, hogy vehettél náluk egy bicajt... Mártikáéknál még mindig ez feeling megy... A szakértelmet meg hagyjuk, mert olyan badarságokat hadoválnak össze többnyire, ami elég messze van a valóságtól... Ha egy eurosportos közvetitésbe véletlen behivják, azonnal más nyelvre váltok, képtelen vagyok végighallgatni... Tudjátok, hogy szeretem a Pinarellot, de pont ugyanolyan bicaj fenntartani, karbantartani, mint bármilyen másik márka hasonló kategóriás bicaját... mivel a kopó alkatrészeknek semmi köze a Pinarellohoz... egy DuraAce sor cseréje egy VanRisel bicajon is pont ugyanúgy zajlik, mint egy Pinarellon... szóval semmilyen márkaspecifikus tudás nem szükségeltetik a karbantartáshoz... ha bármi probléma van a váz-villa-kormány terjedelemben, az minden esetben kb csereét jelent, ami ugyancsak semmi speciális szaktudást nem igényel...
Az meg, hogy kényelmesen összemossák a hasznát bicajokat a szürke importtal... meg hogy egy éves szerviz 450.000 Ft??? hagyjuk már...
Látom, az elmúlt évek alatt sem változtak semmit... én továbbra sem vennék tőlük semmit az égvilágon, ez a sirás-rivás, panaszkodás nagyon megy, mindenki csúnya és gonosz, a nagyképű, fölényeskedő irások továbbra is szerves részét képzi a "marketingjüknek". Szerintem továbbra is szánalmas amit ezen irásokban művelnek. Továbbá nevetségesnek tartom, hogy egy márkaképviselő csak a tőlük vásárolt kerékpárokhoz biztosit alkatrészellátást?! (bár, azt a maroknyi apró márkaspecifikus filléres pót alkatrészeket sem képesek többnyire raktáron tartani, egy vicc... 99%-ban gyorsabban megkapja az ember bármelyik EU-s online shopból... ) Gyakorlatilag saját maguk rombolják tovább a tevékenységüket... ha igyekeznének normális kapcsolatot kialakitani a potenciális vásárlóikkal, lehet hogy többre mennének... de ez a fölényeskedő hozzáállás mindenhez is... számomra hányinger...Vinkler írta: ↑2025.01.29., szer. 08:43Na ezért volt nekem nehéz ez az olvasmány.pärt írta: ↑2025.01.29., szer. 00:59Csak átrágtam. Nem nehéz, csak rémesen dagályos, sok értelmes meglátással -ugyanakkor fárasztóan szájbarágva magától értetődő tényeket - meg pár ordító önellentmondással. Továbbá a nepper definícióját lehetetlen lenne a leírtnál nyakatekertebben megadni.
Jópár éve is volt már itt téma egy másik cikkük, ahol a Canyon szisztémáját taglalták (ekézték), akkor is azzal a megnyugtató következtetéssel, hogy inkább tőlük kell venni egy Pinarello-t.
Ati jól foglalta össze.![]()
![]()
Van benne igazság, persze, nem is kevés, de hát ez ellen tenni kell, nem rinyálni én azt gondolom.
A Cayon-os elmélkedésben konkrétan semmivel nem értettem egyet, itt az elméleti síkkal igen.
Én bent voltam, nem vettem náluk Pinarello-t, pedig hatalmas kedvezményt kaptam, végül Merida-t vettem és nagyon nem bántam meg.
Érdekes kérdéskör, amit nyilván szintén be lehetne hozni a "Temu-s" alkatrészek, felszerelések, stb. Azokban nagyobb veszélyt látok hosszabb távon.
Na ezért volt nekem nehéz ez az olvasmány.pärt írta: ↑2025.01.29., szer. 00:59Csak átrágtam. Nem nehéz, csak rémesen dagályos, sok értelmes meglátással -ugyanakkor fárasztóan szájbarágva magától értetődő tényeket - meg pár ordító önellentmondással. Továbbá a nepper definícióját lehetetlen lenne a leírtnál nyakatekertebben megadni.
Jópár éve is volt már itt téma egy másik cikkük, ahol a Canyon szisztémáját taglalták (ekézték), akkor is azzal a megnyugtató következtetéssel, hogy inkább tőlük kell venni egy Pinarello-t.
Ati jól foglalta össze.![]()
Csak átrágtam. Nem nehéz, csak rémesen dagályos, sok értelmes meglátással -ugyanakkor fárasztóan szájbarágva magától értetődő tényeket - meg pár ordító önellentmondással. Továbbá a nepper definícióját lehetetlen lenne a leírtnál nyakatekertebben megadni.
Egy hét múlva már tudni fogod.