elől nagytányér, hátul legkisebb lánckerék. A ó lánchosszal a váltó két görgőjének a tengely egy függőleges egyenesre esnek.
Ha így nema dja ki a felső lánckereket nagytányérral, rövid a váltókanál, persze ekkor már elszbadtad a láncot és jöhet a következő a kanálcsere után.
De nem hülyeség a pärt féle állást is ellenőrizni, még rövidkanállal is lehet egy kicsit csalni, de azokat kb 11-25-ös sorig érdemes használni,de nyögve elviszi a 11-28-at is.
Darabolás előtt meg lehet egy drótot hajtani két végén vissza, akkorára, hogy beakasztva egy láncszemnyi hosszt hagyjon (patentszem jön ide majd) és jól le lehet vele próbálni,darabolás nélkül hosszt.
próbáltam egy épkézláb fotót találni,de nem ment. ezen ahogy állnak a görgők,úgy kell állni,csak itt nem azon a lánckeréken van,amin kellene lennie.



