- Screenshot_2023-04-28-08-31-29-81_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg (188.66 KiB) Megtekintve 622 alkalommal
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3918
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Inkább ez:
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2088
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1265
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
- Csatolmányok
-
- 2021-merida-reacto-disc-team-e.jpg (125.7 KiB) Megtekintve 610 alkalommal
Online
Re: Kerékpározás
Nyeregpozícióból, nyeregcső kihúzásból ítélve, aki ezen ül, annak ez nagy

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Mégaz, de aki megmondja, mely vázra építették, sörre vendégem 

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3918
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A szín mindegy is, de elképzeltem ezzel egy kört enyhe oldalszélben. Hogy milyen nagyobb oldalszélben, azt már inkább el sem képzelem.
Re: Kerékpározás
Ha esetleg unnátok a feketét
:

Online
Re: Kerékpározás
na, még néztem tovább. akit érdekel, mitől kerék a kerék, az olvassa, aki nem lapozzon
Szóval egy kerék merevsége, viselkedése a küllők feszességével elég jól szabályozható. elsőkörben az érdekelt, a DA60 létezik e még felnifékes verzióban (létezik) aztán elkezdtem nézegetni a Service Manualt, hogy állítják be a kerekeket.
elég meglepő dolgot találtam. A lenti táblába kigyűjtöttem a D60-as -első kerék- shimano gyári specifikált küllőfeszeségeit, de az előd, C50-es DISC Clincher, vagy mostmár tubeless adatait. A végére odacsaptam a Campa Bora gyári speckóját.
Hol is kezdjük... a C50 még mindkét oldalon kétkeresztes volt, ahol a disc (bal) oldalon jobban oda kellett pörkölni a küllőknek és egyensúlyban volt.
A C60-nál jött a váltás, hogy a jobb oldal radiális lesz és látszik, hogy a jobb oldalról átkerült 4 küllő a bal oladra,ami lehetővé tette, hogy a bal oldalon kicsit tudnak engedni a feszességen, fékezéskor a felnit kevésbé szaggatja meg a rendszer, de ennek ára, hogy a jobb oldalon jobban meg kell húzni lényegesen a küllőket.
ha túlvagyunk a DA50-DA60 váltáson, meg lehet nézni, hogy viszonyulnak a feszességek a 3 DA60 között. Gondolom, a gyártó igyekezett ugyanazt az eredő kerékmerevséget elérni, hogy a DA60 minden esetben ugyanazt jelentse.
Látható, hogy a legjobban a DISC_TBLS esetén kell húzni, míg a DISC_Szingó-t kevésbé. Ez valsz abból fakad, hogy a szingónak kedvezőbb viselkedése van és nem kell ennyire megfeszíteni a felnit, hasonló stabilitáshoz. A felnifékes, szingó adatai annyira le vannak engedve, hogy az ilyen feszességgel bíró kerekeket már jóformán utánhúzni kell. Ezért is tettem be a Campa Bora adatait, hogy lássuk, normál esetben egy radiálisan fűzött első kereket milyen feszesre kellett húzni. A DA60 fenlnifékes verzióját ha ide felhúznnák, úgy menne el a többi DA60 mellett, mint a sicc... (hangsúlyozom, amire a DA60 van sepcifikálva, ott már utánhúzni szoktuk a karbonkerekeket). Itt az van ,hogy biztonsági játékot játszva (nehogy a disceseket túlhúzzák), a felnifékes kereket lebutították a discesek mellé.
jelzem, a 67-92 kgf első keréken még nem eretnekség és nem kell érte senkit megégetni, főleg,ha fel van húzva a 92-re, de időben rá kell nézni, bár az az érzesem, egyre kevesebbet fognak abból eladni és a kutyának nem fog feltűnni, hogy lazára van állítva. Azért még a 67kgf ha megnyomkodod kézzel, elég feszesnek tűnik. ha jól megpörgeted állványon és bedugod az ujjad, lehet levágja, de nem olyan, mint a 110re meghúzott uborkaszeletelő. Ezek a lazulások, vagy kis értékekre való beállítások kigyorsításkor, vagy kanyarban jelentkeznek. Igazából nem is tűnik fel, csak majd akkor, ha beállítják rendesen. Ahogy egyik srác mondta (barokkos túlzással), amikor elkértem a Bora Ultráját (használtan vette, sose ment vele rendes beállítással) és be lett lőve: "ülve is úgy megindul, mintha sprintelnék"

Szóval egy kerék merevsége, viselkedése a küllők feszességével elég jól szabályozható. elsőkörben az érdekelt, a DA60 létezik e még felnifékes verzióban (létezik) aztán elkezdtem nézegetni a Service Manualt, hogy állítják be a kerekeket.
elég meglepő dolgot találtam. A lenti táblába kigyűjtöttem a D60-as -első kerék- shimano gyári specifikált küllőfeszeségeit, de az előd, C50-es DISC Clincher, vagy mostmár tubeless adatait. A végére odacsaptam a Campa Bora gyári speckóját.
Hol is kezdjük... a C50 még mindkét oldalon kétkeresztes volt, ahol a disc (bal) oldalon jobban oda kellett pörkölni a küllőknek és egyensúlyban volt.
A C60-nál jött a váltás, hogy a jobb oldal radiális lesz és látszik, hogy a jobb oldalról átkerült 4 küllő a bal oladra,ami lehetővé tette, hogy a bal oldalon kicsit tudnak engedni a feszességen, fékezéskor a felnit kevésbé szaggatja meg a rendszer, de ennek ára, hogy a jobb oldalon jobban meg kell húzni lényegesen a küllőket.
ha túlvagyunk a DA50-DA60 váltáson, meg lehet nézni, hogy viszonyulnak a feszességek a 3 DA60 között. Gondolom, a gyártó igyekezett ugyanazt az eredő kerékmerevséget elérni, hogy a DA60 minden esetben ugyanazt jelentse.
Látható, hogy a legjobban a DISC_TBLS esetén kell húzni, míg a DISC_Szingó-t kevésbé. Ez valsz abból fakad, hogy a szingónak kedvezőbb viselkedése van és nem kell ennyire megfeszíteni a felnit, hasonló stabilitáshoz. A felnifékes, szingó adatai annyira le vannak engedve, hogy az ilyen feszességgel bíró kerekeket már jóformán utánhúzni kell. Ezért is tettem be a Campa Bora adatait, hogy lássuk, normál esetben egy radiálisan fűzött első kereket milyen feszesre kellett húzni. A DA60 fenlnifékes verzióját ha ide felhúznnák, úgy menne el a többi DA60 mellett, mint a sicc... (hangsúlyozom, amire a DA60 van sepcifikálva, ott már utánhúzni szoktuk a karbonkerekeket). Itt az van ,hogy biztonsági játékot játszva (nehogy a disceseket túlhúzzák), a felnifékes kereket lebutították a discesek mellé.
jelzem, a 67-92 kgf első keréken még nem eretnekség és nem kell érte senkit megégetni, főleg,ha fel van húzva a 92-re, de időben rá kell nézni, bár az az érzesem, egyre kevesebbet fognak abból eladni és a kutyának nem fog feltűnni, hogy lazára van állítva. Azért még a 67kgf ha megnyomkodod kézzel, elég feszesnek tűnik. ha jól megpörgeted állványon és bedugod az ujjad, lehet levágja, de nem olyan, mint a 110re meghúzott uborkaszeletelő. Ezek a lazulások, vagy kis értékekre való beállítások kigyorsításkor, vagy kanyarban jelentkeznek. Igazából nem is tűnik fel, csak majd akkor, ha beállítják rendesen. Ahogy egyik srác mondta (barokkos túlzással), amikor elkértem a Bora Ultráját (használtan vette, sose ment vele rendes beállítással) és be lett lőve: "ülve is úgy megindul, mintha sprintelnék"
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
na,nicns kedvem dolgozni, de annál jobban érdekel ez a kerék és ívenfutás és konstrukciók témakör és beugrott a nemrég bemásolt Dura Ace módosítás
At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Rákeresetem erre a C60 kerékre és már 1,8as küllőkkel hozza a shimano.com
első: ( https://bike.shimano.com/en-EU/product/ ... -TL-F.html )
itt látható, mi volt a probléma.
A mostani küllők mérete: Spokes|Diameter (mm) 2.0-1.8-2.0
leolvasása: a küllő két végén, ahol nincs lapítva, az átmérő 2mm, míg a lapított közepe 1,8mm (általában 0,9 vagy 1mm vastagsággal, de ez arányosan lehet kisebb is)
korábban ez 2.0-1,5-2.0 volt
az elterjedt, jófromán legkisebb küllőméret a felnifékes bicajokon a 2.0-2.0-2.0, de jellemzően nagyobbak vannak, pl egy Fulcrum 3-ason. A Zero és a Ksyrium más álaltfaj, mert ott aluküllők vannak, azok lehetnek még nagyobbak.
de azt is látjuk, hogy a Shimanonál a tárcsafékoldalon kétkeresztes füzést alkalmaznak, így a küllők száma felment 24-re a radiálisan használt 14, 16 vagy 18 helyett. A különbözetet (tömeg, ami nem nagy,de sok kicsi sokra megy) igyekeznek lespórolni és kisebb küllőt használnak, aminek ráadásul a megfeszítéséhez (ugyanazon küllőfeszesség eléréséhez) kisebb erő kell, így használhatnak kisebb küllőanyát is. Csak ez a fagyi visszanyal, mert a kerék, mint fentebb is írják, nem jól irányítható. Ezt korrigálandó, előkerült az 1,8-as küllő, ami még mindig kisebb, mint a radiális fűzéseknél alkalmazottak és ne felejtsük el, hogy az egyik oldal kétkeresztesen van fűzve, ami nem ad olyan stabilitást, mint a radiális fűzés. Ráadásul nem tudom, nem e lenne már akkor okosabb, szimmetrikusan mindkét oldalt kétkreszetesren fűzni,hogy a jobb és balkanyarban azonosan torzuljon a kerék
Persze, az még több küllő, újabb súly...
érdekes dolog ez a kerék téma... bár axxem, beleragadtam
nem egyszerű a nagyon jó kerék megkreálása... Idővel itt is kiforrja magát, de nyilván több buktatót hordoz, mint a hagyományos megoldás, ahova már megszületett a radiálisan fűzött kerék. Aszimmetrikus felnikialakításra (keresztmetszet) tudok gondolni, ami ellensúlyozná a fékoldali kétkeresztes fűzés adta eltérő rugalmasságot. idővel meglesz, vagy csak egyszerűen beletörődünk ebbe a megoldásba. De azt el tudom képzelni, hogy már megvan, de majd pár éve múlva kapod meg, mint forradalmi újítást (ha nekem, egyszeri parasztgyerekrnek eszembejut, ne jutna a profiknak?
). főleg,hogy hátsó kerekek estén már alkalmaztak aszimmetriks megoldást a hajtásoldali más terhelés miatt, vagy a Pinarello, aki a komplett vázat aszimmetrizálja
ez még szimmetrikus

na, hirtelen ennyi a kerekekről...

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Rákeresetem erre a C60 kerékre és már 1,8as küllőkkel hozza a shimano.com
első: ( https://bike.shimano.com/en-EU/product/ ... -TL-F.html )
itt látható, mi volt a probléma.
A mostani küllők mérete: Spokes|Diameter (mm) 2.0-1.8-2.0
leolvasása: a küllő két végén, ahol nincs lapítva, az átmérő 2mm, míg a lapított közepe 1,8mm (általában 0,9 vagy 1mm vastagsággal, de ez arányosan lehet kisebb is)
korábban ez 2.0-1,5-2.0 volt
az elterjedt, jófromán legkisebb küllőméret a felnifékes bicajokon a 2.0-2.0-2.0, de jellemzően nagyobbak vannak, pl egy Fulcrum 3-ason. A Zero és a Ksyrium más álaltfaj, mert ott aluküllők vannak, azok lehetnek még nagyobbak.
de azt is látjuk, hogy a Shimanonál a tárcsafékoldalon kétkeresztes füzést alkalmaznak, így a küllők száma felment 24-re a radiálisan használt 14, 16 vagy 18 helyett. A különbözetet (tömeg, ami nem nagy,de sok kicsi sokra megy) igyekeznek lespórolni és kisebb küllőt használnak, aminek ráadásul a megfeszítéséhez (ugyanazon küllőfeszesség eléréséhez) kisebb erő kell, így használhatnak kisebb küllőanyát is. Csak ez a fagyi visszanyal, mert a kerék, mint fentebb is írják, nem jól irányítható. Ezt korrigálandó, előkerült az 1,8-as küllő, ami még mindig kisebb, mint a radiális fűzéseknél alkalmazottak és ne felejtsük el, hogy az egyik oldal kétkeresztesen van fűzve, ami nem ad olyan stabilitást, mint a radiális fűzés. Ráadásul nem tudom, nem e lenne már akkor okosabb, szimmetrikusan mindkét oldalt kétkreszetesren fűzni,hogy a jobb és balkanyarban azonosan torzuljon a kerék

érdekes dolog ez a kerék téma... bár axxem, beleragadtam


ez még szimmetrikus

na, hirtelen ennyi a kerekekről...


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
mert ha igen, annak nem jó
a tárcsás kerekeket kétkeresztesen fűzik, mert a tárcsa berángatja a kereket, de ezek oldalirányú merevsége elmarad a hqgyományosan fűzött radiális kerekekétől és az irányíthatósága, ívenfutása más lesz. a Campa g3 fűzése szerencsésebb, de az is az egyik oldalon kétkeresztes, de a radiális küllő elég jól ellentart, hogy ennyire közel vannak egymáshoz.
ha ez még párosul a szingó, tubelessre cseréjével, még jobban sodródik a kerék. a szingó kanyarban kevésbé deformálódik, kevésbé izgága. Ezek egyűtt azt hozzák, hogy elnyújtottabban és izgágábban lehet íven. tartani.
még nem fékeztünk, csak gurulunk. de már a sima gurulás esetén is van hozadéka az eltérő fűzésnek.
Re: Kerékpározás
ez az ívenfutásra poén?
mert ha igen, annak nem jó

a tárcsás kerekeket kétkeresztesen fűzik, mert a tárcsa berángatja a kereket, de ezek oldalirányú merevsége elmarad a hqgyományosan fűzött radiális kerekekétől és az irányíthatósága, ívenfutása más lesz. a Campa g3 fűzése szerencsésebb, de az is az egyik oldalon kétkeresztes, de a radiális küllő elég jól ellentart, hogy ennyire közel vannak egymáshoz.
ha ez még párosul a szingó, tubelessre cseréjével, még jobban sodródik a kerék. a szingó kanyarban kevésbé deformálódik, kevésbé izgága. Ezek egyűtt azt hozzák, hogy elnyújtottabban és izgágábban lehet íven. tartani.
még nem fékeztünk, csak gurulunk. de már a sima gurulás esetén is van hozadéka az eltérő fűzésnek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Vajon a Shimano tárcsafék más íveket használ, mint a Sram? 

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
csak már égtem magam előtt,hogy ügyeletes hülyeként, mert lusta vagyok nyomni egy cancel-t, egész évben fizetem
de valami kell tartaléknak...
Re: Kerékpározás
ja,meg a tél,meg néha a 6-7ig meló és a sötétedés

csak már égtem magam előtt,hogy ügyeletes hülyeként, mert lusta vagyok nyomni egy cancel-t, egész évben fizetem

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
az alagút vége

"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
én nem értem, ezeken az appokon,jóformán csak hegyek vannak
értem én, hogy az a szép, meg az a menő, de jóformán minden 10%
de az a free pálya viszonylag elmegy,csak előtte forgatni kell egy 10 percet, mert 500méter lejtő után egyből bekezd felfele, de hullámzik. 2kili fel,aztán kb annyi le és így váltakozik...
Re: Kerékpározás
néztem közben, garminon van valami free pálya, csak tele van emelkedővel



de az a free pálya viszonylag elmegy,csak előtte forgatni kell egy 10 percet, mert 500méter lejtő után egyből bekezd felfele, de hullámzik. 2kili fel,aztán kb annyi le és így váltakozik...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6136
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7571
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3918
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Milyen görgő? Itt a nyár!
Re: Kerékpározás
görgőt kirakod a kertbe, szomszéd kutyáját mögötted egy fához kötözöd épp hogy ne érjen el, aztán nyélen 30-perc, medvén is gondolkoztam csak nincs a faluba...
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
Re: Kerékpározás
zwiftet lemondtam májustól...
ócó és tűrhető görgős app-ra van ötlet? heti egyszer erősíteni jó lehet, bár a garmin nem tudom, mit tud saját appal,free kiadásban, még azt megnézem
ócó és tűrhető görgős app-ra van ötlet? heti egyszer erősíteni jó lehet, bár a garmin nem tudom, mit tud saját appal,free kiadásban, még azt megnézem
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
amúgy látok itt más "hibát" is. nekem az ivenfutások nemigazán a megszokottak. nemrég volt épp bemásolva, hogy a tkmtudjaki, átfűzeti a kereket, mert a küllők kevesek a stabil kanyarodáshoz. mindenesetre nincs infóm mivel mentek, de nem olyan íveket fut be Pogi, amit egy szingós, felnifékes kerék tesz. de ez már ezotéria, amiért -egy hififórumon- minimum kétszeri akasztás jár 

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
nézd és tanuljasebestyen írta: ↑2023.04.26., szer. 07:28Nagyon kell utálni a tárcsaféket ahhoz, hogy ezt rá lehessen kenni.![]()
![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6136
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7571
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nagyon kell utálni a tárcsaféket ahhoz, hogy ezt rá lehessen kenni.



Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Kerékpározás
na, ekkora mákom nem fondoltam, hogy lesz... akkor láttam a közvetítést, de ott nem nagyon időztek ezen és elég gyorsantörtént, de detektáltam, hogy ott volt Vingének egy tárcsás szopása. de ez brutál megvan ezen a videón.
ha nem sikerül megoldania (amiben a jóIsten keze is benne volt), ugrik a sárga a tárcsafék miatt...
De jön utána Pogi is... egyébként Pogacar is az utolsók között váltott tárcsára. sokáig fe!nifékkel memt, hiába a sajtóanyag már tárcsát mutogatott. Mondanám, hogy úgy nyerte a tourt feknifékkel, hogy már mindenki tárcsával ment, de pont én azoktam mondani, hogy hagyjuk a proTourt, az más állatfaj, arra ne hivatkozunk
youtu.be/SzizQEwL1x0
ha nem sikerül megoldania (amiben a jóIsten keze is benne volt), ugrik a sárga a tárcsafék miatt...
De jön utána Pogi is... egyébként Pogacar is az utolsók között váltott tárcsára. sokáig fe!nifékkel memt, hiába a sajtóanyag már tárcsát mutogatott. Mondanám, hogy úgy nyerte a tourt feknifékkel, hogy már mindenki tárcsával ment, de pont én azoktam mondani, hogy hagyjuk a proTourt, az más állatfaj, arra ne hivatkozunk

youtu.be/SzizQEwL1x0
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
tavaky a touron az utolsó szakaszon, ahol Pogacar még próbálkozott, Vingegard majdnem elsokalt egy kanyarban a fékkel. Látszott,hogy túlhúzta és majdnem a bozótba kötött ki, úgy befogott az eleje, de korrigált. Aztán Pogi meg nem húzta rá, na, Ő le is ment a padkára.
ha ott felnifékek vannak, Vinge nem húzza túl, Pogi merte volna az íven csúsztatni, de tárcsával kockázatos volt: ha ráhúz és sokat, eldobja a seggét.de a sárga nem itt ment el...
Re: Kerékpározás
meg outin azért ésszel kell fékezni. be lehet ám nyalni, ha valaki blokkolóra húzza.mechazseni írta: ↑2023.04.25., kedd 21:53Hát Srácok én nemtom Ti, hogy vagytok vele….de fékhatást bicin csak ebike-on tapasztaltam ami tényleg harap is…
203-as tárcsák 4 dugattyús fékek…
Ehhez képest Virslin…csak “némi” lassulás…
Bár tényleg nem hasonlítható a kettő….
tavaky a touron az utolsó szakaszon, ahol Pogacar még próbálkozott, Vingegard majdnem elsokalt egy kanyarban a fékkel. Látszott,hogy túlhúzta és majdnem a bozótba kötött ki, úgy befogott az eleje, de korrigált. Aztán Pogi meg nem húzta rá, na, Ő le is ment a padkára.
ha ott felnifékek vannak, Vinge nem húzza túl, Pogi merte volna az íven csúsztatni, de tárcsával kockázatos volt: ha ráhúz és sokat, eldobja a seggét.de a sárga nem itt ment el...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
lehet a piros Campa betét, passz. bmx-hez van egy brutál tapadású szilikonos betét. a mag felnikhez kb jó. már azok a műanyahpgok, mint nekem is van. bár azt is egy ideig úgy kellene használni, hogy rengeteg erőset fékezni, égjen rá a felnire, mert azokon a felniken még ez se fog rednesen, de az úgy megfogná a karbont, mint a sicc. azok nagyon brutál betétek,de valsz nagyon felmekegítené a felnit durva lejtőn.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Atesz a vision metronnal gurult. az talán csendesebb, de meg nem tudnám mondani... lehet az is hápog, nem emlékszem. felénk tényleg keveset kell húzni.
Re: Kerékpározás
akkor az a 8. gen Bora lehetett. annak az ac3 fantázianevű felülete elég zajos tud lenni. amikor új volt, féltem is tőle, úgy hápogott

Atesz a vision metronnal gurult. az talán csendesebb, de meg nem tudnám mondani... lehet az is hápog, nem emlékszem. felénk tényleg keveset kell húzni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
OK, megkérdezem... de várj! most jut eszembe, lehet van karbonkerekem, majd kipróbálomVinkler írta: ↑2023.04.25., kedd 21:50Én soha nem éreztem egyetlen felni féket sem jónak karbon kerékkel, sz@rnak meg kb. Mindegyiket. Csak a fém peremes volt jó, de az meg olyan, amilyen…revox írta: ↑2023.04.25., kedd 21:34
el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a siccegyébként a Triban kerókra vettem spéci betétet, alu fulcrum van benük. a decathlonis fékrendszerrel jóesetben csak lassít, míg az Ultegra fékek a karbonkerékkel, ha nem adagolsz, azonal blokkolóra fogja elsőt,hátsót. gondolom 105 is....
nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz![]()
Kérdezd meg asebit is, mennyire jó ultegra fékkel. Nekem úgy rémlik, h semennyire.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu