Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
egyébként megnéztem a csaj régebbi videóját,amit a cikkben posztoltak. valóban állvahagyja a többieket,de a videó nem megy tovább. a mezőny egy emelkedőhöz érkezett és jól látszik,,hogy a csaj picivel kisebb áttételt hajt,mint a többiek. jobban pörög,jobb a nyomaték. megindulnak és az ő áttétele kedvezőbb,ráadásul okosan kiteszi szélre,ahol nem döcög a kockakő, hanme un döngöltföld van,ergo jobban is meggurul a gépsárkány. A többeik válthatnának egyet,de ilyenkor századmásodpercek is végzetesek lehetnek és egy váltással járó ritmusváltás kizökkenthet,így helyesn,inkább felcomboznak a kaptatón a megszokott terheléssel/áttétellel, mintsem kockáztassanak. vélhetően felérve meggurulták a csajt(aki ha előnyét szeretné megtartani,váltania kell és ez neki okoz ritmsuváltást),amit már ügyesen nem mutat a videó. egyébként pelikán jani emelkedőhöz érve sokkal durvábban leszakítja a mezőnyt
lehet naív vagyok,de ez a hír sok sebből vérzik. arról nem beszélve, 2kilos kereket a profiknak is nagy meló tekerni és az akksi tuti nem bír 200Wattot tolni 200km-en, főleg ha sík és nincs hol töltődjön
szóval ne csüggedjetek, egyelőre ha odaálltok egy versenyre,nem lesznek mechanikus doppingosok vagyis nem sok
Nem bír 200 Wattot 200 kilométeren, de tudjon csak 3-5 km-en 80-at. És ugye lejtőn újratöltődik.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13967
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8899
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
egyébként megnéztem a csaj régebbi videóját,amit a cikkben posztoltak. valóban állvahagyja a többieket,de a videó nem megy tovább. a mezőny egy emelkedőhöz érkezett és jól látszik,,hogy a csaj picivel kisebb áttételt hajt,mint a többiek. jobban pörög,jobb a nyomaték. megindulnak és az ő áttétele kedvezőbb,ráadásul okosan kiteszi szélre,ahol nem döcög a kockakő, hanme un döngöltföld van,ergo jobban is meggurul a gépsárkány. A többeik válthatnának egyet,de ilyenkor századmásodpercek is végzetesek lehetnek és egy váltással járó ritmusváltás kizökkenthet,így helyesn,inkább felcomboznak a kaptatón a megszokott terheléssel/áttétellel, mintsem kockáztassanak. vélhetően felérve meggurulták a csajt(aki ha előnyét szeretné megtartani,váltania kell és ez neki okoz ritmsuváltást),amit már ügyesen nem mutat a videó. egyébként pelikán jani emelkedőhöz érve sokkal durvábban leszakítja a mezőnyt
lehet naív vagyok,de ez a hír sok sebből vérzik. arról nem beszélve, 2kilos kereket a profiknak is nagy meló tekerni és az akksi tuti nem bír 200Wattot tolni 200km-en, főleg ha sík és nincs hol töltődjön
szóval ne csüggedjetek, egyelőre ha odaálltok egy versenyre,nem lesznek mechanikus doppingosok vagyis nem sok
Nem bír 200 Wattot 200 kilométeren, de tudjon csak 3-5 km-en 80-at. És ugye lejtőn újratöltődik.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
egyébként megnéztem a csaj régebbi videóját,amit a cikkben posztoltak. valóban állvahagyja a többieket,de a videó nem megy tovább. a mezőny egy emelkedőhöz érkezett és jól látszik,,hogy a csaj picivel kisebb áttételt hajt,mint a többiek. jobban pörög,jobb a nyomaték. megindulnak és az ő áttétele kedvezőbb,ráadásul okosan kiteszi szélre,ahol nem döcög a kockakő, hanme un döngöltföld van,ergo jobban is meggurul a gépsárkány. A többeik válthatnának egyet,de ilyenkor századmásodpercek is végzetesek lehetnek és egy váltással járó ritmusváltás kizökkenthet,így helyesn,inkább felcomboznak a kaptatón a megszokott terheléssel/áttétellel, mintsem kockáztassanak. vélhetően felérve meggurulták a csajt(aki ha előnyét szeretné megtartani,váltania kell és ez neki okoz ritmsuváltást),amit már ügyesen nem mutat a videó. egyébként pelikán jani emelkedőhöz érve sokkal durvábban leszakítja a mezőnyt
lehet naív vagyok,de ez a hír sok sebből vérzik. arról nem beszélve, 2kilos kereket a profiknak is nagy meló tekerni és az akksi tuti nem bír 200Wattot tolni 200km-en, főleg ha sík és nincs hol töltődjön
szóval ne csüggedjetek, egyelőre ha odaálltok egy versenyre,nem lesznek mechanikus doppingosok vagyis nem sok
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
egyébként egyszer begépeltem, de kitöröltem, hogy ez az egész csak cirkusz,mert kell a népnek. de valójában nem is cirusz,de mi sem jobb annál,minthogy ilyen olcsó módon váljon szolgáltatásunk közismertté. nem megyek bele mélyebben, de fixen nem használják a profik, de így széles körben terjeszthető ama ima,amit nem is kell sokáig keresni: ugyanez volt 14-ben,amikor a lejtőn elpörgöta csávó bicaja. egyszerű lemdületmegmaradás. még a télikeróm szétgányolt csapágyazású kereke is beindul magától,amikor a lépcsőn kaptatok vele felfele
"...Vannak azonban, akiknek maguktól leküzdhetetlen nehézséget jelentenek például az Alpok vagy a Dolomitok hosszú emelkedői, egyszerűen mert idősebbek, nincs idejük edzeni, de mondjuk korábban imádtak bringázni, és meg szeretnék még ajándékozni magukat azzal az élménnyel. Ha van egy 8-10%-os, több kilométeres emelkedő, akkor a saját folyamatos 150-200 Wattjukhoz hozzátéve a 200 Watt rásegítést, esetleg pont azt az élményt kapják, amire vágynak (fiatal korukban sokszor megküzdöttek már önerőből a hegyekkel, semmit nem akarnak bizonyítani teljesítmény szempontjából, inkább egy élvezetes sebességgel akarnak közlekedni). Lehet, hogy másoknak ez méltatlan, de különbözőek vagyunk.
Ami fantasztikus amúgy ebben a bringában, hogy a megtartott normális tömeg és a motor dinamikája miatt valóban úgy viselkedik, mintha nem lenne benne az elektromos rásegítés, és erre persze ráerősít, hogy kívülről sem tűnik fel semmi. Persze a fantasztikus érzést és a high-tech-et meg kell fizetni, a CF Colnago bringába épített rendszer 7500 euró, de akár 40 000 euróig is terjedhet egy beépítés, akár egyedi kérésektől függően..." ( http://bikemag.hu/magazin/hirek/kiproba ... hajtott-de )
nem kell mindent bevenni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
Nyilván, de ez nem így működik. Amennyiben van beépített csalás (nevezzük így), akkor eleve bűnös vagy. Ez a kerékbe szerelt cucc tuti, hogy minden topp kerekes bringájában benne van és szerintem Hesjedal bringájában is ez volt (most már így gondolom). Utólag bizonyítani már lehetetlen küldetés, nem úgy mint a biológiai doppingot, ahol a mintákat megőrzik és a későbbi technológiákkal kimutatható sok minden.
igen,épp erről ír a cikk is. egy versenyen van egy valag kerék és bringa. befut,bicajt gyorsan kvieszik elóla és máris volt-nincs aztán a beállított tartalékot ebmutatják. még amatőr,serdülőben is megcsinálják,hogy áttételellenőrzés után kereket cserélnek. ott ugye nem a meghajtó miatt,de az áttételkorlátot át lehet hágni. rendszeresen csalnak,de egyszerűen elkaphattalanok, hacsak befutónál azonnal ki nem szedik az első 7-8-at,aki pontot kap versenyen. ezt bonyolítja, hogy a serdülő ksokszor egyben mennek a csajokkal és egyéb fiatalokkal,illetve a master kategóriával. beér és dobja is le a kerót és mire a pulzusa lemegy,már rég más kerék van a bicajban. szerencsére azért a többség nem ilyen,de előfordul.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
és mi van akkor,ha azt mondja,nem használta bizonyítani elég nehéz.
Nyilván, de ez nem így működik. Amennyiben van beépített csalás (nevezzük így), akkor eleve bűnös vagy. Ez a kerékbe szerelt cucc tuti, hogy minden topp kerekes bringájában benne van és szerintem Hesjedal bringájában is ez volt (most már így gondolom). Utólag bizonyítani már lehetetlen küldetés, nem úgy mint a biológiai doppingot, ahol a mintákat megőrzik és a későbbi technológiákkal kimutatható sok minden.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13967
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8899
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
és mi van akkor,ha azt mondja,nem használta bizonyítani elég nehéz.
Nyilván, de ez nem így működik. Amennyiben van beépített csalás (nevezzük így), akkor eleve bűnös vagy. Ez a kerékbe szerelt cucc tuti, hogy minden topp kerekes bringájában benne van és szerintem Hesjedal bringájában is ez volt (most már így gondolom). Utólag bizonyítani már lehetetlen küldetés, nem úgy mint a biológiai doppingot, ahol a mintákat megőrzik és a későbbi technológiákkal kimutatható sok minden.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
Sajnálom ezt az egészet, és elképesztő. Bevallom ezt nem gondoltam volna...
A belga lány motorja „a csórók doppingja”, a profik a 4. generációnál tartanak…
és mi van akkor,ha azt mondja,nem használta bizonyítani elég nehéz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
Használ itt valaki Fulcrum Racing Zero kerekeket? Ha igen, szívesen venném a tapasztalatokat. Most készülék átnyergelni egy belépő szintű DT Swiss-ről a Fulcrum-ra. Próbáltam egy ilyen DT Swiss-t is, de sajnos nagyon nem jött be:
Fulcrum Quattro-ból van két szettem és a télibicóban egy 5-ösnek megfelleő racing PRC.
a kérdés,mire kell a kerék. a Zeroról is jókat hallottam, de annak nem túl magas a profilja, így számomra elvetendő,mert szeretem,ha merev a kerék. A Quattro nagyon jól gurul és a 35-ös profil még jól gyorsítható. tömege se veszélyes és ha buksz és törik, nem kell 2-300ezer, hogy új kereked legyen. szettben vettem 85-90körül,ami nagyon jó ár érte. a magasabb profil meg kerülendő,hacsak nem időfutamgépbe kell, vagy önerőből 40-42-t bírsz tekerni átlagban(egyedül).
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Sajnálom ezt az egészet, és elképesztő. Bevallom ezt nem gondoltam volna...
A belga lány motorja „a csórók doppingja”, a profik a 4. generációnál tartanak…
A sporttörténeti „technikai dopping” lebukással kapcsolatban természetesen megkérdeztük a téma legautentikusabb szakértőjét, aki az elektromágnesesség elvén rásegítő kerékről is beszélt.
A belga lány története a cyclocross világbajnokságon már-már komikus, a legfrissebb információk szerint meglett az “ismerős”, akié az ominózus rejtett motorral ellátott kerékpár. A neve Van Muylder és a Het Nieuwsblad-nak azt nyilatkozta, ővé a bringa. Hozzátehetnénk rosszmájúan, hogy persze, csak akkor mit keresett versenyen Femke Van den Driessche depójában, ugyanazzal a nyeregmagassággal, beállításokkal.
Az alábbi videón látható, ahogy a belga lány állva hagyja a többieket egy korábbi cx-versenyen, akkor nem bukott meg:
Varjas István az országúti kerékpárokba szerelhető, kívülről nem látható elektromos rásegítés atyja korábban már mutatott be számunkra hasonló bringákat és arról is beszélt, hogy ez még messze nem a profik által is alkalmazott legkifinomultabb metódus. A belga lány esetét nevetségesnek tartja…
Bikemag: Mi a véleményed erről a buktáról?
Varjas István: Nem kell túl komolyan venni az UCI (Nemzetközi Kerékpáros Szövetség) közleményét, hogy új módszerrel keresték a motorokat a cyclocross vb-n… Egyszerűen kiszúrták a lányt, mert hangos volt a motor. Nem is a fejlettebb motorokat használta, melyek csendesek, hanem a Vivax-hoz hasonló cuccot, amit bárki megvásárolhat, boltban lehet kapni, a legtöbb bringába beszerelhető. Ahogy én hallottam egy ismerőstől az UCI-tól: szólt valaki a zsűrinek, hogy hangos.
Ez a legcsóróbbak doppingja, akik normális motorral tudnak játszani, azokat sose fogták meg. Nagyon régi történet ez már. Miután nem lehetett úgy doppingolni a szigorítások miatt, mint régen, valamit ki kellett találni, mert lassan a granfondóban nagyobb átlagok jöttek ki, mint a profiknál. Az UCI sosem üldözte igazán ezt, most kénytelen valamit lépni a balhék miatt, de mindenki tudja, hogy a népnek cirkusz kell, nagy tempó, nagy átlagok. A motor és a hagyományos dopping között pedig az a nagy különbség, hogy ezt utólag nem lehet megfogni, nem hagy nyomot a szervezetben, a vizeletmintában…
a magasperemes karbonfelnikben sok “cucc” elfér
Bikemag: A Gazzetta dello Sport-on és a Cyclingnews-on is olvashatunk egy új módszerről, egy-két éve privátban te is meséltél már hasonlóról, de még nem publikus információként. Írhatunk most valamit ezekről, esetleg technikai részletekről?
Varjas István: A kerekes sztori is régóta köztudott a pelotonban, arra datálható, amikor a Sky elkezdett menni pályán is, Hesjedalnál sem véletlenül forgott ott a kerék… Itt a kerékben van minden, a tekercs, az akkumulátor és az elektronika, hogy laikusok is értsék, tulajdonképpen egy kifordított (forgórész által vezérelt) elektromotor. A láncvillákban csak a mágneses fémek vannak, semmi mozgó rész. Az még a csízió, hogy ez a kerék lejtőn visszatölt (ilyenkor meg kell változtatni az áram irányát és generátorként működik, a megforduló változó mező áramot indukál), nincs szükség túl nagy akkumulátorokra.
Ezek viszont már aranyárban vannak, negyedik-ötödik generációs sztorik. Nagyon nehéz detektálni, hiszen le van árnyékolva minden a karbonkerékben. Nem véletelenül vezették be a magasprofilú kerekeket, minél magasabb egy kerék, annál több cucc belefér. Az UCI-nál most ügyeznek az engedélyen, hogy széttörhessék a kerekeket… Most szinte megfoghatatlan, per pillanat a tömegéből lehetne következtetni, körülbelül 2 kiló egy ilyen kerék. Egy kamionban van ezer kerék, irreális mindent ellenőrizni.
Az utóbbi években már nagyon kifinomult ez a módszer, de igazából nem is nagyon akarják elkapni. A fejlettebb rendszereket pedig feltűnés nélkül kísérőkocsiból tudják menedzselni. Ugyanúgy, ahogy kocsiból látják a pulzusodat is, ezt is tudják menedzselni, mikor kell rásegíteni, vagy utántölteni.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13967
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8899
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Sajnálom ezt az egészet, és elképesztő. Bevallom ezt nem gondoltam volna...
A belga lány motorja „a csórók doppingja”, a profik a 4. generációnál tartanak…
A sporttörténeti „technikai dopping” lebukással kapcsolatban természetesen megkérdeztük a téma legautentikusabb szakértőjét, aki az elektromágnesesség elvén rásegítő kerékről is beszélt.
A belga lány története a cyclocross világbajnokságon már-már komikus, a legfrissebb információk szerint meglett az “ismerős”, akié az ominózus rejtett motorral ellátott kerékpár. A neve Van Muylder és a Het Nieuwsblad-nak azt nyilatkozta, ővé a bringa. Hozzátehetnénk rosszmájúan, hogy persze, csak akkor mit keresett versenyen Femke Van den Driessche depójában, ugyanazzal a nyeregmagassággal, beállításokkal.
Az alábbi videón látható, ahogy a belga lány állva hagyja a többieket egy korábbi cx-versenyen, akkor nem bukott meg:
Varjas István az országúti kerékpárokba szerelhető, kívülről nem látható elektromos rásegítés atyja korábban már mutatott be számunkra hasonló bringákat és arról is beszélt, hogy ez még messze nem a profik által is alkalmazott legkifinomultabb metódus. A belga lány esetét nevetségesnek tartja…
Bikemag: Mi a véleményed erről a buktáról?
Varjas István: Nem kell túl komolyan venni az UCI (Nemzetközi Kerékpáros Szövetség) közleményét, hogy új módszerrel keresték a motorokat a cyclocross vb-n… Egyszerűen kiszúrták a lányt, mert hangos volt a motor. Nem is a fejlettebb motorokat használta, melyek csendesek, hanem a Vivax-hoz hasonló cuccot, amit bárki megvásárolhat, boltban lehet kapni, a legtöbb bringába beszerelhető. Ahogy én hallottam egy ismerőstől az UCI-tól: szólt valaki a zsűrinek, hogy hangos.
Ez a legcsóróbbak doppingja, akik normális motorral tudnak játszani, azokat sose fogták meg. Nagyon régi történet ez már. Miután nem lehetett úgy doppingolni a szigorítások miatt, mint régen, valamit ki kellett találni, mert lassan a granfondóban nagyobb átlagok jöttek ki, mint a profiknál. Az UCI sosem üldözte igazán ezt, most kénytelen valamit lépni a balhék miatt, de mindenki tudja, hogy a népnek cirkusz kell, nagy tempó, nagy átlagok. A motor és a hagyományos dopping között pedig az a nagy különbség, hogy ezt utólag nem lehet megfogni, nem hagy nyomot a szervezetben, a vizeletmintában…
a magasperemes karbonfelnikben sok “cucc” elfér
Bikemag: A Gazzetta dello Sport-on és a Cyclingnews-on is olvashatunk egy új módszerről, egy-két éve privátban te is meséltél már hasonlóról, de még nem publikus információként. Írhatunk most valamit ezekről, esetleg technikai részletekről?
Varjas István: A kerekes sztori is régóta köztudott a pelotonban, arra datálható, amikor a Sky elkezdett menni pályán is, Hesjedalnál sem véletlenül forgott ott a kerék… Itt a kerékben van minden, a tekercs, az akkumulátor és az elektronika, hogy laikusok is értsék, tulajdonképpen egy kifordított (forgórész által vezérelt) elektromotor. A láncvillákban csak a mágneses fémek vannak, semmi mozgó rész. Az még a csízió, hogy ez a kerék lejtőn visszatölt (ilyenkor meg kell változtatni az áram irányát és generátorként működik, a megforduló változó mező áramot indukál), nincs szükség túl nagy akkumulátorokra.
Ezek viszont már aranyárban vannak, negyedik-ötödik generációs sztorik. Nagyon nehéz detektálni, hiszen le van árnyékolva minden a karbonkerékben. Nem véletelenül vezették be a magasprofilú kerekeket, minél magasabb egy kerék, annál több cucc belefér. Az UCI-nál most ügyeznek az engedélyen, hogy széttörhessék a kerekeket… Most szinte megfoghatatlan, per pillanat a tömegéből lehetne következtetni, körülbelül 2 kiló egy ilyen kerék. Egy kamionban van ezer kerék, irreális mindent ellenőrizni.
Az utóbbi években már nagyon kifinomult ez a módszer, de igazából nem is nagyon akarják elkapni. A fejlettebb rendszereket pedig feltűnés nélkül kísérőkocsiból tudják menedzselni. Ugyanúgy, ahogy kocsiból látják a pulzusodat is, ezt is tudják menedzselni, mikor kell rásegíteni, vagy utántölteni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani Budapesten megbízható szervizt? (É. Pest lenne a legjobb)
Telóval kellene foglalkozni (szimering, olaj, súlyomhoz belőni) illetve kormánycsapágyat cserélni.
Előre is köszi.
Üdv
III. Kerületben tudok, ha az érdekes lehet.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13967
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8899
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani Budapesten megbízható szervizt? (É. Pest lenne a legjobb)
Telóval kellene foglalkozni (szimering, olaj, súlyomhoz belőni) illetve kormánycsapágyat cserélni.
Előre is köszi.
Üdv
III. Kerületben tudok, ha az érdekes lehet.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani Budapesten megbízható szervizt? (É. Pest lenne a legjobb)
Telóval kellene foglalkozni (szimering, olaj, súlyomhoz belőni) illetve kormánycsapágyat cserélni.
Előre is köszi.
Üdv
UPSakku.hu
Kerékpározás
Ez is érdekes lehet:
Hogyan edz Cancellara és a Trek-Segafredo?
Eurosport1 - kedd 20:30-tól!
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2515
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 824
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Kerékpározás
Holnap délelőtt 10 órától az Eurosport 1-en közvetítik a Dubai kör első szakaszát, ezzel az Eurosport-on is megkezdődik a 2016-os országúti kerékpár szezon.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2515
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 824
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Kerékpározás
Nah, az egy nagyon jó edzőkerék.
Versenyezni meg már sose fogok, így lehet, hogy marad is. Egyébként tényleg az.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2515
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 824
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Kerékpározás
Mi volt, amit visszaraktál?
DT Swiss R1900
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Kerékpározás
Megtörtént!
Beépített motort találtak Femke Van den Driessche belga cyclocross versenyző bringájában.
en a verseny idö es energiaigeny alapjan ezt crossban valoszinübbnek is tartottam, mint orszagutin, ahol vagy sokkal jobb aksi kellene, nagyobb tarolt energia, hisz az idöhossz lenyegesen több altalaban
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2515
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 824
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Kerékpározás
Mindig kérdés, mitől könnyebb a kerék, mert ugye az agy hiába... de ezt nyilván Te is tudod. Én olyan kereket keresnék, ahol a felni a könnyű, de merev és arra egy könnyű abroncs, hogy a forgatott tömeg legyen alacsony. Amire még érdemes figyelni, hogy a kereket személyre kell szabni vásárlás után, tehát a küllőfeszességet be kell lőni a testsúlyhoz, mert ha nagyon meg van feszítve rohadt kényelmetlen tud lenni. Egy biztos a DT kerekek elég elnyűhetetlenek általában, bár ezt a típust konkrétan nem ismerem. Elnézést ha csupa magától értetődő dolgot írtam...
Egyáltalán nem. Nem tudtam a testreszabásról, de ha legközelebb kereket veszek, mindenképp utána járok a dolognak. Köszönöm a segítséget!!!
A Racing Zero-ról mindenhol csak jókat olvasok, de attól tartok, hogy a kerékre szánt pénz hamarosan beleolvad a hifibe... Jut eszembe, ha valaki Deda 35 karbon kormányt és stucnit szeretne venni, az itteni nick-emen a bikemag-on hirdetek egyet.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Online
Mindig kérdés, mitől könnyebb a kerék, mert ugye az agy hiába... de ezt nyilván Te is tudod. Én olyan kereket keresnék, ahol a felni a könnyű, de merev és arra egy könnyű abroncs, hogy a forgatott tömeg legyen alacsony. Amire még érdemes figyelni, hogy a kereket személyre kell szabni vásárlás után, tehát a küllőfeszességet be kell lőni a testsúlyhoz, mert ha nagyon meg van feszítve rohadt kényelmetlen tud lenni. Egy biztos a DT kerekek elég elnyűhetetlenek általában, bár ezt a típust konkrétan nem ismerem. Elnézést ha csupa magától értetődő dolgot írtam...
Ez így van. Amikor megvettem a Gipiemme kerekeimet, egymás után 2 küllőt is kiszakítottam, pedig komoly kardküllők vannak benne. Azt mondták, hogy túl erős vagyok, na persze. Aztán elvittem egy helyre, ahol rendesen beállították. Azóta nincs baj.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13967
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8899
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Mindig kérdés, mitől könnyebb a kerék, mert ugye az agy hiába... de ezt nyilván Te is tudod. Én olyan kereket keresnék, ahol a felni a könnyű, de merev és arra egy könnyű abroncs, hogy a forgatott tömeg legyen alacsony. Amire még érdemes figyelni, hogy a kereket személyre kell szabni vásárlás után, tehát a küllőfeszességet be kell lőni a testsúlyhoz, mert ha nagyon meg van feszítve rohadt kényelmetlen tud lenni. Egy biztos a DT kerekek elég elnyűhetetlenek általában, bár ezt a típust konkrétan nem ismerem. Elnézést ha csupa magától értetődő dolgot írtam...
Ez így van. Amikor megvettem a Gipiemme kerekeimet, egymás után 2 küllőt is kiszakítottam, pedig komoly kardküllők vannak benne. Azt mondták, hogy túl erős vagyok, na persze. Aztán elvittem egy helyre, ahol rendesen beállították. Azóta nincs baj.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
Igazából semmi gond velük, ez csak amolyan "hifibogár" volt. Bár volt egy ilyenem, ezzel nem nagyon jöttem ki, túl is adtam rajtuk gyorsan:
unnamed (2).jpg
unnamed (3).jpg
Nem tudom mi volt a gond vele, csak azt vettem észre, hogy nincs kedvem menni. Aztán visszakerült a sokkal nehezebb és kevésbé merev kerék, és helyre állt a rend.
Mindig kérdés, mitől könnyebb a kerék, mert ugye az agy hiába... de ezt nyilván Te is tudod. Én olyan kereket keresnék, ahol a felni a könnyű, de merev és arra egy könnyű abroncs, hogy a forgatott tömeg legyen alacsony. Amire még érdemes figyelni, hogy a kereket személyre kell szabni vásárlás után, tehát a küllőfeszességet be kell lőni a testsúlyhoz, mert ha nagyon meg van feszítve rohadt kényelmetlen tud lenni. Egy biztos a DT kerekek elég elnyűhetetlenek általában, bár ezt a típust konkrétan nem ismerem. Elnézést ha csupa magától értetődő dolgot írtam...
Online
Igazából semmi gond velük, ez csak amolyan "hifibogár" volt. Bár volt egy ilyenem, ezzel nem nagyon jöttem ki, túl is adtam rajtuk gyorsan:
unnamed (2).jpg
unnamed (3).jpg
Nem tudom mi volt a gond vele, csak azt vettem észre, hogy nincs kedvem menni. Aztán visszakerült a sokkal nehezebb és kevésbé merev kerék, és helyre állt a rend.
Mi volt, amit visszaraktál?
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13967
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8899
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Igazából semmi gond velük, ez csak amolyan "hifibogár" volt. Bár volt egy ilyenem, ezzel nem nagyon jöttem ki, túl is adtam rajtuk gyorsan:
unnamed (2).jpg
unnamed (3).jpg
Nem tudom mi volt a gond vele, csak azt vettem észre, hogy nincs kedvem menni. Aztán visszakerült a sokkal nehezebb és kevésbé merev kerék, és helyre állt a rend.
Mi volt, amit visszaraktál?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2515
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 824
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Kerékpározás
Mi a baj a DT kerekekkel, mai miatt nem jött be?
Igazából semmi gond velük, ez csak amolyan "hifibogár" volt. Bár volt egy ilyenem, ezzel nem nagyon jöttem ki, túl is adtam rajtuk gyorsan:
Nem tudom mi volt a gond vele, csak azt vettem észre, hogy nincs kedvem menni. Aztán visszakerült a sokkal nehezebb és kevésbé merev kerék, és helyre állt a rend.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Kerékpározás
Használ itt valaki Fulcrum Racing Zero kerekeket? Ha igen, szívesen venném a tapasztalatokat. Most készülék átnyergelni egy belépő szintű DT Swiss-ről a Fulcrum-ra. Próbáltam egy ilyen DT Swiss-t is, de sajnos nagyon nem jött be:
Mi a baj a DT kerekekkel, mai miatt nem jött be?
Online
Én is, picit elnagyolt volt az egész film.
Igen. Meg olyan B kategóriásnak éreztem.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13967
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8899
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Én is, picit elnagyolt volt az egész film.
Igen. Meg olyan B kategóriásnak éreztem.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
Én ma néztem meg. Többet vártam.
Én is, picit elnagyolt volt az egész film.
Mozi:HTPC;Denon DVD2930;Pioneer N50A;Denon AVC A1SR;Quad 11 Classic
Zene:Rpi3;Philips Cd150; GoldNote 7Dac;Cayin Mt-35;Dynaco A25
Zene:Rpi3;Philips Cd150; GoldNote 7Dac;Cayin Mt-35;Dynaco A25
Online
"Remek" hír. Jót tesz a kerékpársport amúgy is megtépázott hírnevének. Ez az a sport ami soha nem fog megtisztulni.
Éppen tegnap néztem meg a "The program" című Armstrong filmet. Érdekes volt.
Én ma néztem meg. Többet vártam.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13967
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8899
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
"Remek" hír. Jót tesz a kerékpársport amúgy is megtépázott hírnevének. Ez az a sport ami soha nem fog megtisztulni.
Éppen tegnap néztem meg a "The program" című Armstrong filmet. Érdekes volt.
Én ma néztem meg. Többet vártam.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos